Právě je 17 úno 2019 04:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 12:05 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3429
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Já myslím, žes nikoho nenakrknul, ještě celkem v klidu se zde vyměňovaly názory (protože to nebyla politika, že? :lol: )

Ale (snad se nikdo nenas.re na mě) podle mě na VOLVO žádné tuzingové sračky nepatří, to nejsou závodní a asi ani ne nějaká sportovní auta.

Můj názor je, že auto má být pokud možno původní, kromě dvou věci a to je výkon a podvozek. Protože auto s "rychlýmy pruhy" (pokud není určeno pro nějaké závody nebo blbnutí po okruhu) na mě působí poněkud infantilně a s potenciálně nebezpečnou jednotkou mezi volantem a sedačkou.
Ale auto se seriovým vzhledem, které má pod kapotou třeba 1,5 -2 násobek standardního výkonu mi nevadí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 13:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1422
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
2 Romulusw

to vidim stejně. Tenhle záměr jsem měl v době, kdy sem auto přivezl. Plánoval jsem, že z toho udělám "ďábla v rouše beránčím" - i kdyby to mělo stát dalších 100 000kč (hodně jsem ušetřil na samotném autě). A i tehdy tam byla podmínka, že pruhy jedině v případě, že to bude !HOT!

Teď už vím, že i když tam nacpu ten do88, upravím SW, tak se nedostanu na víc než 270ks, pokud chci s autem taky jezdit a neřešit po 1000km lágry (takže zůstane neslaná, nemastná tmavě modrá metalíza) Než dávat 40 000kč za přestříkání, to radši investuju do zesilovače, žlutejch repro HU-850 a sesle s výhřevem........nebo třeba do hasičáků a kladiva na rozbíjení oken a přeřezávání pásů :-)

EDIT: na té fotce je samozřejmě nejdražší ten červenej hajzlík v pravym hornim rohu! :-D


Přílohy:
hasicaky.jpg
hasicaky.jpg [ 408.84 KiB | Zobrazeno 446 krát ]

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 13:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 2079
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Ejdou Rotacak píše:
2 Petr Chrpa



Jen jsem ti to podal tak jak ty v tvém příspěvku dál to ani rozebírat a řešit nechci :wink:

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 13:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1422
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Asi se shodneme, že jsou v životě horší věci, než že se dva lidi v internetové diskuzi neshodnou/neporozumí, co chtěl druhý vlastně vyjádřit :-)

Hodně štěstí na cestách......i doma a v práci, to je důležitější!

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 30 lis 2017 20:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3783
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tak zpátky k tomu tuningu.
Tady na foru i po lehkym googlení, najdeš dozajista pár základních věcí.
První se dělá tzv stage 0, kdy se auto uvádí do stavu vhodnýho pro zvyšování výkonu. Zahrnuje to revizi podvozkovejch dílů, brzdový soustavy a hlavně motoru, na to už jsi asi přišel a je to pro všechny motory prakticky stejný, alespoň základ. Myšlenkou je nemít výrazně slabší prvek, kterej to první vzdá.

No a pak se zvyšuje výkon, zpravidla je postup taky podobnej, protože jsme lidi, co obvykle opečovávají nějakou postarší pixlu a máme hluboko do kapsy, protože živíme ženy/ rodiny/ psy/ sebe/... Prvně se dělá to, co přinese nejvyšší výkon za nejmenší prachy.
Výfuk, vyšší tlak turba, nebo větší turbo, úprava řídící jednotky, případně vstřiky. Tohle samotný ti řekněme do 50 tisíc přinese kolem 100ks, jak ty říkáš. To je ještě veselý, protože při troše optimismu platíš pětikilo za ks.
Pak to začínají vzdávat jiný komponenty a cena za ks na pováženou roste, takže se většina "casualů" spokojí s timhle a jde řešit nestíhající podvozek a brzdy, což je dalšcích třeba 50 tisíc a taky tu končí to, co ti dělá největší radost - dobrej poměr cena/ výkon.

Pro mne osobně je ve Volvu 250-280 koní ve Volvu na denní používání naprosto dostatečný a myslim, že auto začíná bejt v určitejch situacích rychlejší než řidič.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 02 pro 2017 20:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2428
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
B5254T2 ma tenucke steny a vysoku kompresiu, tento motor nieje vhodny na dlhodobe vyrazne zvysenie vykonu!!! (ale kratkodobo sa da nacipovat a otunit prekrasne) Zial treba ho pred upravami vymenit za B5244T4/5 alebo B5254T4... usetrite

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 02 pro 2017 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1422
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
ok, zůstanu nohama na zemi. Stage 2 od VolvoCesky se jeví jako dlouhodobě reálná možnost? řekněmě 180kw a 380Nm?

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 02 pro 2017 22:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2428
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
to sa musis spytat volvocesky... a hlavne seba. pochybujem ze ti niekto, bude davat zaruku na zivotnost motora. Tu daval vyrobca ked bolo nove a aj preto si ho naladil na 154kW...
184kW mala seriova T5 a tomu bol usposobeny blok s hrubsimi valcami, piesty s nizsou kompresiou, kovane ojnice... a aj tak je to nedostatkovy tovar = casto nevydrzal :sorry:

_________________
kwiko 0949 I26 I5I


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 17:50 
Offline

Registrován: duben 2015
Příspěvky: 255
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Asi bych, jak kluci píšou a tys udělal, dal auto mechanicky do pořádku. Ten motor jede dobře, úpravu bych moc nehrotil.

Jinak jsem o víkendu parkovlt též u Zemědělského muzea. Ten šrám na střeše, co mě tam nějakej dobrák udělal mě bude štvát pěkně dlouho. 3 měsíce v Německu nic a za dva dny v Praze tohle... :x

_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 10:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1422
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
Trcohu oživím topic.

Dost věcí už proběhlo, dost věcí je pořád přede mnou. Chci vyhodit sériový airbox. Původně jsem si říkal, že vezmu od BSR
sání s konusovým filtrem OPTI FLOW. Těch 3500-4500kč člověk najde spíš, než na finál Stage 4 včetně výměny komponentů
řádově s prací za 100 000kč.

Při surfování na netu jsem jednou narazil u českého e-shopu na takový černý tuning sportovní filtr, který nebyl konusový,
ale komplet uzavřený v takové černé baňce. Byl to takový černý set vč. trubek a vypadalo to docela zvláštně, cena
byla pokud si pamatuji okolo 8 000kč. Marně to hledám a nemohu nikde najít. Nevíte někdo, jak se to mohlo jmenovat
a kde bych to našel? popřípadě zda je to blbost a zůstat u orginál airboxu?

Nijak se nebráním tomu OptiFlow, ale chtěl bych ten z R (akorát někde musím sehnat R airbox a tu širokou, placatou
hadici na náporový vzduch) + nerez trubku k turbu, ať to má alespoň nějaký přínos, tu bych mohl sehnat snad
za +- 2000kč. Stage 2 chip může s touto úpravou zatím zůstat.

Tohle chci letos stihnout. Dvouhmotu a spojkovou sadu ze Subaru Imprezy (z T5 a R prý nelze zastavět)
3"DP a výše zmíněný sportovní airbox, buď optiflow, nebo pokud mě nasměrujete, tak ten černý, kde
je filtr uzavřený v "baňce" - bohužel nemohu dohledat.


Přílohy:
339_big.jpg
339_big.jpg [ 142.05 KiB | Zobrazeno 97 krát ]
504_big.jpg
504_big.jpg [ 107.18 KiB | Zobrazeno 97 krát ]

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 11:22 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1233
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Myslis SIMOTA?
http://www.simota.com/productsinfo.php?ID=176

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 12:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1422
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
2 Zajsoft

chlape děkuju moc :good: není to úplně přesně to samé, jako produkt, na který jsem před cca 2 měsíci koukal (ten byl přímo pro P2 V70),
ale princip fungování je podle obrázku zdá se stejný. Co si o tom myslíš? pravděpodobně, lepší alternativa než Optiflow
od BSR s tepelným štítem?

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 12:47 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1233
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Ejdou Rotacak píše:
2 Zajsoft

chlape děkuju moc :good: není to úplně přesně to samé, jako produkt, na který jsem před cca 2 měsíci koukal (ten byl přímo pro P2 V70),
ale princip fungování je podle obrázku zdá se stejný. Co si o tom myslíš? pravděpodobně, lepší alternativa než Optiflow
od BSR s tepelným štítem?

Tohle neni na P2 V70, ale na P80 C70 :-P
Hledej smudlo, mas tam katalog :-)
A myslim je je, proto to mam na aute :-)
Je to presna nahrada za Stock AirBox, pasuje vstup i vystup.
Hribek neni na rane pro cajty/STK... Nedela to kraval.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 13:18 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1628
Bydliště: Teplice
Simotu mám v Modřině a budu ho dávat i do Blacka (výměnou za BSR, kterej tam je teď).
Ten zvuk je boží. :D Jenom udělali soudruzi chybu a dodali mi verzi na 99+, tak musím udělat redukci.

_________________
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 13:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1422
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
takže mezi řádky píšete, že mám jít do Simoty a BSR Optiflow nechat plavat, tak jest?
Hlučnost mi nevadí

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 2 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.087s | 23 Queries | GZIP : Off ]