tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#1 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

zdravím,

prolezl jsem tohle forum jak jen to šlo a pátral i po těch zahraničních, ale odpovědi se rozcházejí.

Má smysl přídávat koně na B5254 T2, když má motor najeto poctivých 216 000km?

auto prochází rozsáhlou přípravou viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=62281
Tak snad nedojde k vylágrování.

Mohl by mi někdo poradit kontakt na výhodné sehnání intercooleru do88? jako za plnou
se mi ten cooler fakt platit nechce a docela mě tlačí čas, protože kluci z American motors
budou od 6.12 začínat s HW zásahem.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#2 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

pokud má kdokoli z fóra možnost prodat cokoli, co pomůže mýmu autu k vyššímu výkonu, sem s nabídkama :-) říkal jsem si ještě svody a nerez trubku místo katu.
Peníze pomalu docházeji. Začal jsem s investicí 60 000kč a po zaplacení poplatků a servisů jsem už teď na 110 000 - a ještě mě čekaj rozvody, lágry, do88, SW v
Beskydech atd.

EDIT: lze použít svody z vrakoviště? řekněme z motorů B5254T4 nebo B5244 T5 a starší B5234 T3
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#3 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od metju »

Osobně bych to nepřeháněl a volil trochu míň drastický, osvědčený úpravy. Rkový svody už tam máš takže o starost míň a nic lepšího Plug and play neni. Dal bych 3" downpipe, sportovní kat (nebo žádnej) a výfuk. K tomu vzít chip od D5T5 a 250PS by se tam dalo najít. Kdyby ti to bylo málo pak už je to další velkej a drahej krok. Turbo, intercooler, vstřiky, zakázkový SW a spousta ptákovin k tomu. A tvoje 2.5 na nějaký větší úpravy neni ideální. Vrtání je větší, stěny mezi válcema tenčí a pak to rádo praská. Na divočiny 300PS a víc jsi měl volit 2.3 T5 nebo 2.4 T5...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#4 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

díky za reakci,

teprve do toho pronikám - roky jsem žil jen sjezdem a plechovkářům jsem se smál a teď musím dohánět základy - samozřejmě mám úctu a respekt k profesionálnímu motorsportu, to je totiž jiný level.

Vždycky jsem si totiž říkal, že plyn umí v běžném provozu sešlápnout i imbecil po lobotomii....... sletět DH lajnu v Leogangu nebo Mariboru včetně všech gapů a dropů chce už trochu skill......a samozřejmě jakákoli jiná sportovní disciplína, který se člověk věnuje naplno a chčije z něj přitom krev a pot

Silniční pirát přitom může bejt malej, tlustej a úplně blbej.... a já začínám s hrůzou zjišťovat, že činím kroky, které ze mě toho silničního piráta udělají, safra :( :-D

EDIT: kvůli plug and play kupuju ten dražší cooler do88 právě. 3 downpipe je teď před vánocema nad moje finanční možnosti (a garážovej bastl nechci - stačí, že si pohrávám
s myšlenkou, že nechám vyhodit katalizátor a místo něj přijde nerez trubka (STK snad ok - teda byl by sakra pech, kdyby oba moje kontakty náhle zemřely, nebo změnily
zaměstnání......to by bylo pak STK horší :-D )
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#5 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak do88 už je na cestě do ČR. Co třeba ještě sehnat z vrakáče sání z T5? bylo by to za pár peněz, buď od kluků z AV díly nebo od Čížka z RC.
Jinak volvákům pardón za četnost mých příspěvků, ale mějte pro to pochopení :-) jakmile bude auto hotové, už budu tiše jako pěna.
Ty díly by tam měly normálně pasovat ne?

Metju psal, ať se na nějakej velkej tuning vykašlu, že ta B5254 T2 není úplně vhodná, ale tak když už tam cpu ten intercooler, neměl bych posílit i to sání
a ostatní trubky? to už je v cenách vrakovišť pár drobných, jde mi o ty plastový dekly. Nebo to řešit univerzálnim sportovnim filtrem, který bude odstíněný od motoru?

Jak píšu, je to pro mě španělská vesnice, roky mě seškrabávali ze skal a lítali pro mě houkačky. Vim, že z tohohle Volva nebude nikdy "class B", ale když jste od mala zvyklý na adroš, kterej Vám stříká i ušima...........někdo snad pochopí. A nepiště mi, ať se vrátim zpátky na kopec :-D

EDIT: že jsem tak urputný - na švédském fóru jsem se totiž dočetl, že tenhle facelifotvanej motor má lepší potenciál než ta starší 147kw verze.
Tož si rád nechám poradit od chlapů, co tím na rozdíl ode mě žijou
Přílohy
VPCUK-Veronica-V70-T5-2005.jpg
VPCUK-Veronica-V70-T5-2005.jpg (61.84 KiB) Zobrazeno 1666 x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#6 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od majty »

trubky i sani jsou na T5 stejny... ty trubky si mel objednat rovnou s IC od do88.se https://www.do88.se/en/artiklar/volvo-s60_v70n-turbo-pressure-pipes.html
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#7 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

díky za postřeh - ještě zkusím doobjednat. Objednávku za mě řeší kluci z American Motors a mluvili jen o do88 - trubky prý postačí stávající
z B 5254 T2. Já si ale řekl, že ještě napíšů Vám - říkám si, že je bejkárna napasovat sportovní cooler na tu trubičku, která tam je od výroby.

Nebo to chtěli možná řešit samostatně tady v ČR - přecejen, samotná trubka se dá sehnat defacto jakkákoli, která bude mít příslušné rozměry.
Nebo se pletu?

EDIT: ale ten plastovej dekl na fotce je daleko robustnější, než na mojí 2.5T AWD
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#8 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Krystof P. »

Já bych teda nešel cestou výměny IC před turbem, ale když už jsi tak učinil, větší turbo, nebo alespoň vyšší tlak je teď pro tebe reálnější možnost. Ten se dá dohnat prakticky zadarmo a díky IC bys měl jistotu, že ti to nehoní jen teplej vzduch. Rozhodně ten výfuk a sání už tedy máš vyřešené.

A teď budu spekulovat, protože tomu nerozumim, ale možná pozor na "brzo v LPG" protože systém nadimenzovanej na 150kW by ti nemusel stačit, kdybys trochu víc přitlačil, ale to by asi plynař měl umět rozlousknout.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#9 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od metju »

Origo airboxy maj na Volvech siper design ktrej postaci na vykony mnohem vyssi nez mas v planu. Vyser se na otevreny filtry, KN napusteny olejem a podobny nesmysly. Obyc papirak men co 10tis a udelas nejlip. Kdyz uz jsi investoval do cooleru ty trubky k tomu by staly za zvazeni. Pokud nemas na emisich znameho bez katu nemas sanci projit. 3" downpipe na zakazku nevyjde na tolik, zvladne to kazdej kdo umi pracovat se svareckou a neni debil. Napsanyho toho tady je dost. Moznosti je mraky. Jediny co bude vzdy limitem je tvoje penezenka ;-)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#10 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Krystof P. a Metju

pánové díky za rady - já tohle fórum pročetl celý než jsem se začal ptát, ale buď tu někdo tunil diesel, T5 nebo 850......... nebo častější varianta - přečetl jsem si takové ty šalamounské odpovědi bez následné reakce a rozvinutí "jádra pudla".

K do88 tedy přiobjednám adekvátní trubku. Airbox nechám stávající, pokud říkáte, že stačí. Doufám, že rozvody a lágry předejdou zadření motoru. Po namontování dílů nechám zvednout výkon třeba na max 250 ks, pokud bude 10 000km vše ok a motor se zaběhne, zkusil bych třeba 270 jako limit. Takhle vypadal motor zvenku po přivezení z CH. Protipožární přepážku nechám opravit taky (v kufru Volvika vozim 2 x 9kg hasicí přístroje, třeba jednou někomu pomůžou :-)
Přílohy
Untitled3.jpg
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#11 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od yoby »

Hele, nevím jestli nebude problém už to auto cos vybral jako základ. Je to prostě dálniční parník s minimální odezvou od řízení, celý uhoupaný, prostě takový tupý auto. I když bude jezdit rychle, tak převážně rovně a moc adrenalinu bych od toho nečekal.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#12 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Však jo, já to nechci na žádný lítání po okrskách, ani na okruh. Jezdim svižně, ale pevně doufám ohleduplně. V běžnym provozu a tam kam nevidim, jezdim v podstatě předpisově,
.....ale když se ti na prázdný dálnici pověsí za kufr nějaká pitomá oktávka v RS, začne tě problikávat a "jakože honem dělej ty debile, já jedu!!"... tak ať si můžu jednou za čas dopřát mu ukázat, že ti losi pod kapotou mají víc síly než jeho koncernový koníci. To mi bohužel sériová úprava a SW nenabídne.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#13 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Pokud bych se toho 6tého opravdu rozhodl nechat vyříznout kat, pak bude asi lepší alternativa rezonátor kvůli usměrnění výtokových plynů ne?

Klasická trubka je u moderních aut procpanejch elektrikou horší než drátem do oka, což?
Ty černý kola jsou strašný :( první věc, kterou musim na autě po optické stránce změnit - udělal jsem z toho takovýho toho hnusnýho tuzingovýho pašíka v kterejch jezděj náctiletí automechanici :((
Přílohy
Untitled (1).jpg
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#14 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od hajnej »

Ejdou Rotacak píše:udělal jsem z toho takovýho toho hnusnýho tuzingovýho pašíka v kterejch jezděj náctiletí automechanici :((
Nechtěl jsi taky dávat rychlý pruhy?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#15 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

jo, ale už jsem si všiml, že důsledně nečteš příspěvky na které odepisuješ :-) ( a je jedno jestli reaguješ na Karla, Hynka nebo Viléma)
byly tam dost zásadní podmínky ;)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#16 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od hajnej »

Ejdou Rotacak píše:jo, ale už jsem si všiml, že důsledně nečteš příspěvky na které reaguješ :-) byly tam dost zásadní podmínky ;)
Tak musel jsem si rejpnout. Nakonec z toho uděláš pěkný rychlý volvo s originálníma kolama a to bude nejhezčí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#17 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

však v pohodě :-) i já trochu popíchl. Myslim, že od toho jsou diskuze. Když se ti něco nelíbí, máš to napsat, protože tak je to dobře, tak to má být!

A já jsem typ člověka, kterej radši na rovinu uslyší, "ty vole, Bédo! tosposrals!" než plácání po ramenou, jak je to hezký - když to z objetivního hlediska stojí za vyliž kočku, tož tak :-)
a Hajnej, co si budem.......s těma diskama jsem to prostě posral :)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#18 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od hajnej »

K tý tmavý kastli se hodí spíš klasický hliníky. Ty černý se ještě dají kousnout u stříbrnejch nebo bílejch karoseriích.
A umej si to :roll:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#19 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

na rovinu - pozůstatek z dob DH a FR :-) - vždycky jsme hejtovali blbečky, co uploadovali trapný fotky naleštěnějch, sériovejch sjezďáků (co na tom, že stál 150 000kč - to měla většina z nás) Takže fotky opřenin a pózingu nikoho nezajímali - cenu měli jen fotky, kde vkladatel skákal velký věci, nebo letěl v hc sračkách.

U plechovkářů je to jinak - tam stačí navoskovat auto a rázem se zapomene, že těch aut sjelo z linky několik stovek tisíc, milionů.........
Alespoň takhle koukám na všechny svoje dosavadní auta já - nemám Lambo, Corvettu, ani jinou kultovku - mám jen Volvo, kterých po silnicích jezdí
několik milionů. Prostě je to jen další pojízdná krabice, kterejch se vyprodukovalo za ty desítky let tolik, že nechápu "povýšenost", některých vlastníků, kteří svoje plečky s láskou opečovávají a dělají z nich div ne "poslední samuraje". Vždycky jsem na to koukal jako z nouze ctnost.

Já mám auto jako spotřební, užitkové zboží - sny si plním úplně jinak, než voskováním debilní kastle nějaký tuctový V70, kterejch potkám po cestě do práce 30 :)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#20 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ejdou Rotacak píše:sny si plním úplně jinak, než voskováním debilní kastle nějaký tuctový V70, kterejch potkám po cestě do práce 30 :)
Každej si je plní po svym ,někdo voskuje,někdo upravuje,někdo zvyšuje ,někdo turistikuje ,někdo koluje ,někdo chlastá.
A když se těch pojízdnejch krabic vyprodukovalo za ty desítky let tolik nechápu proč jsi si koupil plečku s vylágrovanym motorem z který raketu neuděláš a nekoupil sis T5 nebo R když jich jezdí miliony a nebo rovnou Lambo aby si měl tu jistotu ,že ujedeš i 20 a více let starejm plečkám.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#21 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Urvanej »

Asi zavedeme důvod banu "hrubá urážka volvích nadšenců".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#22 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Petr Chrpa

Já psal o své V70 - kterých je jako sraček, takže pane - já kydal špínu na svoje auto, ne na Vaše božské krabice, které se na trhu
dozajista vyvažují zlatem :)

Můžete mi nějak racionálně vysvětlit, kde jste vzal, že sem přivezl auto s vylágrovanym motorem? :-D nebo jste prostě jen viděl rudě,
protože má někdo jiný názor než vy, takže prostě "Imperium vrací úder" ?

Lágry a rozvody dělám pro jistotu - ne proto, že je to nutné. Ukažte mi v ČR faceliftovanou V70 MY 07 v benzínu s turbem, která bude bez
chyb na diagnostice a jediná nutně opravitelná vada byly destičky a čep? za původní investici 60 000kč!!! Pane z Vás teď nemluví
rozum, ale vztek :-) sám totiž dobře víte, že takové auto v ČR prostě nesplašíte - a i když budete mít dobrýho kámoše, míň jak za
100 000kč Vám to v našem Absurdistánu stejně neprodá. Víte, není umění draze koupit. To umí každej debil.......

T5 a R jsem nekoupil proto, že jsem na ní neměl - divný :-) proč vozit ze Švýcarska šrot za 5 000 franků? aby za něco stála - je to investice
200 000kč. Verze 2.5T AWD se však dá sehnat v dobrém stavu za velmi slušné peníze - když máte kurevské štěstí, nebo známé v zahraničí.
Jen je to běh na několik měsíců a obvolání 50 inzerátů
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#23 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Urvanej

beru na vědomí......ale podívejte se na situaci s nadhledem. Takováto reakce se totiž dá vysvětlit i jako "kladívko uhodilo na hřebiček".
Já neurážím Vás, jako osobnosti a jedince. Neberu si do huby Karla, Vaška ani Hynka. Koukám na to globálně
(a je jedno jestli jsem na škodováckym, volkswaggenáckym nebo volvim fóru)

U piva by k nedorozumění jistě nedošlo :-) to jsou ty internetový diskuze, když neznáte výraz a tón pisatele a pak si to rázem vezmete
osobně víc, jak sousedovic Anča. Důležitý je, že až jednou "píchneš" nebo budeš potřebovat pomoct a já pojedu okolo, tak zastavim. A jestli
jezdim na mašině, kajaků, boardu.......ve škodovce, nebo Brouku...... je úplně fuk.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4900
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#24 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Romulusw »

No, ty taky startuješ na první našlápnutí :D

Neškodilo by pročíst pár kilometrů vláken a při tom se nezaměřit jen na technickou stránku věci, ale sledovat jak kdo reaguje, na co, proč a jakým způsobem na co. Pak budeš vědět, kdo si kdy dělá srandu, kdo se kdy nas.re a jak to vypadá, když se tak projeví. Manuál ti k tom psát nebudu, na to si musíš přijít sám a hlavně psát v klidu, nebo psát furt stejně a vysloužit si jednu z řady nálepek, které se ti po zásluze dostane :)

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#25 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Romulusw

tomu rozumim, ale Vás chlapi nakrknulo to, že s despektem pohlížim na voskování běžných, sériových aut. To že sem si umyl vlasy, to mám
dát taky na facebook? a kolik mám čekat lajků? :-) snad alespoň v základu chápete mojí příměru.

Uznávám pánové, napsal jsem to jako provokatér a asi sem Vás svym pohledem na věc pěkně nakrknul (taky mi to bylo hned při psaní jasný).
Na druhou stranu, vždycky jsem měl rád lidi, kteří mi říkali věci na přímo do očí - protože 100 lidí, 100 chutí. Štve mě to slepičí poplácávání
po ramenou, i když to člověk ve skrytu duše vidí úplně jinak - a tací jsou i tady, jistě si dané uživatele dávno rozpoznal.

Beru si Vaší výtku k srdci a svoje osobní přesvědčení ohledně aut (ty krabice na čtyřech kolech, kterých denně na silnici potkáváme několik tisíc)
už nebudu dál ventilovat. Profesionální motorsport je jiná liga - to jsem napsal už na začátku tam sedím tiše jako pěna a respekt!.....ale běžní řidiči v běžných autech? akorát jsem koukal, kolik je v ČR registrovaných vozidel, no málem jsem omdlel...
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“