Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 10
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S60 2004 2.4i B5244S

#1 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku

Příspěvek od thimy »

Zdravim, viete o niekom v Brne, kto dokaze zrepasovat motor B5244S. V servise mi povedali, ze je v nom nizky tlak. Vraj standardna hodnota je 12-13 (niecoho) a ten moj ma 9. Svieti koli tomu aj kontrolka motoru, kedze to hlasi chybu P0133 DTC: O2 Sensor Circuit Slow Response
Vraj to nie je kriticke, akurat ma motor nizssi vykon a viacej nici sviecky. Kazdopadne rad by som to dal spravit a potrebujem mat predstavu, kolko by pripadny repas stal.
Vopred diky za rady.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku

Příspěvek od Ondra. »

jako s 9 by se ještě podle mě dalo jezdit a to co ti to hází je pravděpodobně vadná lambda sonda, nachal bych prvně vyměnit tu :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku

Příspěvek od Ondra. »

jinak co se týče brněnska zkusil bych se obrátit na Auto AMBO Kobylnice
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#4 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku

Příspěvek od kwiko »

demontovat a skontrolovat prasknute zvody

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4899
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#5 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku

Příspěvek od Romulusw »

Když to nemá kompresi? To nebudou svody ani lamda. Zrovna se to řeší vedle

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Pokud to má podobné tlaky na ostatních válcích ,starty jsou na první dobrou a nežere to extrémně olej tak bych to neřešil ,odstranit závadu svítící kontrolky a jezdit dál ,dodržovat pravidelnou výměnu kvalitního oleje ( pomoci výplachem motoru podle toho na jaký olej to jezdilo nejspíš na nějakej hrncovej) a hotovo.Jinak atmosfera by měla mít 13-15 bar.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 10
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S60 2004 2.4i B5244S

#7 Repas motora B5244S koli nizkemu tlaku

Příspěvek od thimy »

Lambdy mi menili obe, vpredu aj v zadu. Nie su to original Volvo, ale nejake univerzalne. Pred vymenou to hadzalo inu chybu. Po tej vymene, motor vyrazne ozil a aj spotreba mierne klesla. Od vtedy ale pise tuto novu chybu a bol mi oznameny ten problem s tlakom. Celkovo auto jazdi normalne, len svieti ta kontrolka. Ze by vyditelne zral olej som zatial nespozoroval (mam na nom odjazdene cca 4-5 tisic km od kupy). Starty su bez problemov. Celkovo ma auto na tachaci 180xxx km, ale na to by som sa vobec nespoliehal po tom co som ho trochu spoznal :) Vykon motoru velmi neviem posudit, nejazdi zle, ale hodne casto si podraduje, hlavne teda ak je plne nalozene. Technik v AZM vravel ze na 125kW je dost lenivy. Po kupe som s nim bol prave v Auto AMBO, kde sme riesili surnejsie veci ale tam mi tiez vraveli, ze je lenive. Rozvody som nechal vymenit hned po kupe.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“