Tak dnes proběhla na devítce výměna filtru a oleje v automatu u Kurtzů ve Vestci a musím říct, že jsem nadšen. Ve srovnání s tím, jaké to bylo před tím, tak to teď řadí skutečně sametově
Dále dorazila od pana Kučery nová maska - nesedí úplně rovně, páč není uchycená dole, jelikož mám ulámané ty plastíky, co jsou u světel, ve kterých ta maska drží a čekám, až dorazí nové taktéž od pana Kučery.
Příští měsíc po výplatě frčí devítka do BSR na nový výfuk od katu dále, kdy bude koncový tlumič a rezonátor od Magnaflow, koncovka Ferrita a ostatní jejich nerez výroba.
Hned jak bude volná chvilka a bude mít volno "můj pan Lorenc", tak se vrhnu na komplet brzdy a zvažuju zda od ATE a nebo Skandix.
No a jelikož mám roupy, tak zvažuju nějakou renovaci disků s tím, že bych nebyl úplně usedlý. Jelikož jsem fakt velká konzerva, tak bych šel do disků na bílo + vyleštění poklic do vysokého lesku a pak je druhá varianta, na kterou asi nemám koule, ale láká mě to zkusit (takže plastidip) a to jsou rudé disky, vyleštěné poklice a bílé bočnice pneumatik -
https://pragos.cz/veterani/clanek?id=217&business=1&fromhome=ok
PS: děkuji Roonovi za vizualizaci
_________________
Je:
Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče