940 úchylný mlhovky

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#26 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »

Relé G - hazard / flasher

[img]https://s25.postimg.org/6uqlyn9e3/IMG_4333.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/oxjopvkob/IMG_4334.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/dxyhea1yz/IMG_4336.jpg[/img]

Má trochu opálenej jeden kontakt, ale patice se zdá ok a ani není nějakej zpečenej
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 12 říj 2017 12:05, celkem upraveno 1 x.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#27 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »






Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#32 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »

N podruhé

[img]https://s25.postimg.org/koeyntzgb/IMG_4355.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/4q68xpcy3/IMG_4356.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/6uqlyrz57/IMG_4357.jpg[/img]

A vřelé díky chorý hlavě, která vymyslela 3 odkazy na příspěvek. Aby to tu človek nezasíral obrázkama, tak posílá odkazy na obrázky na jiný stránce a musí to spamovat příspěvkama. Skvělej nápad !

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#33 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Urvanej »

Tak ono stačí přemejšlet a třeba napsat, že například M a N jsou identické a dle schémat na nich jsou stejné i ty ostatní. No a na to ti stačí jedna fotka schémátka a opsat z relátka číslo.
Navíc máš problém s mlhovkama, tak většina relátek cos ofotil se problému netýkají.
Ale když holt potřebuješ fotit stejný relátka z pěti stran, tak ... :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#34 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »

Hele, úkol zněl jasně :D Tak nekritizuj formu! :D

Už to vidim, jak napíšu že M a N jsou stejný a první otázka bude:
Seš si fakt jistej ? Protože jedno má dole napsáno 49a a jiný by mohlo mít třeba 47a, běž zpátky do auta a vyfoť to pořádně !
:green:

rancak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 30
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#35 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od rancak »

Ahoj,
co potřebuješ přesně? Mám 940 1997.
Nejlepší bude zavolat - 602648961.
Mlhovky musí fungovat - přední kdykoliv minimálně s parking.
Zadní - minimálně přední nebo potkávačky.


Měj se Tomáš
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#36 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »

Ahoj,
no, jak to říct jinak, než je tu psáno...
Potřebuju aby mi svítily zadní mlhovky. Mám pocit, že to není špatným spínačem, že bude někde něco blbě, ale fakt nevim. Myslim, že jsem ten problém poměrně podrobně popsal, lépe to fakt nedám.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#37 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »

Možná by mi stačilo, kdybys mi napsal jaký tam máš relátka ty. Jestli je máme stejný, na stejnejch pozicích. Pokud je tam někde nějaký špatný, pak bychom to asi objevili. Fotky tu mám všech, co souvisí se světly. Tak nějak.

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#38 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od pavel.2 »

,tam vzadu v levém rohu má být snímač žárovek A , velké kulaté co obsahuje jazíčková relé v cívkách,
Je tam jen patice a tuším tři propojky Což by mohlo být málo , mám zapojení toho snímače ale obrázek je 1284 pix nejde vložit zkusím ho dát jinam.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

rancak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 30
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#39 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od rancak »

Posílám odkaz na schéma
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=23868

Relátka F- přední, M - zadní mlhovky.
Obě mám stejná Hella 12V 4RD
číslo 003 520- 52, Made in Spain (to asi nebude podstatné :)

Jinak má někdo tip na relé pro nastavitelný interval cyklovače? Na 244 jsem tam dával tuším z Felicie, ale na 940 je jiné.
Ani ve Volvu chlapec nevěděl.

Díky

Tomáš
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#40 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Sergej »

rancak píše:Posílám odkaz na schéma
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=23868

Relátka F- přední, M - zadní mlhovky.
Obě mám stejná Hella 12V 4RD
číslo 003 520- 52, Made in Spain (to asi nebude podstatné :)

Jinak má někdo tip na relé pro nastavitelný interval cyklovače? Na 244 jsem tam dával tuším z Felicie, ale na 940 je jiné.
Ani ve Volvu chlapec nevěděl.

Díky

Tomáš
Je tu navod na implementaciu toho felicioveho, hladaj. V principe je to len o dokablovani napajania.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

rancak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 30
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#41 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od rancak »

děkuji za tip, čekal jsem, že se dá koupit origo.
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#42 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od standa »

Tak je to konečně tady: schema zadních mlhovek :)

Tak, jak Kryštof popisuje závadu bych usuzoval na chybějící napětí na pinu 87 relátka "M" (příp. vadné relé).

Prosím ctěné kolegy o kontrolu a Kryštofa o proměření.

Kryštofe, zaměř se na upevnění kontaktu v plastové patici - kovový kontakt je zespoda lehce vytlačován kablíkem, takže když vytáhneš relé, tak se zákeřný kontakt vysune do správné polohy.
Přílohy
schéma mlhovek 940 97-98.jpg
schéma mlhovek 940 97-98.jpg (73.91 KiB) Zobrazeno 1658 x
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#43 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »

Tak vyřešeno, děkuju všem za pomoc ! Bylo to vadný relé, teda asi dvě... Dá se to modrý nějak opravit ?
[img]https://s25.postimg.org/pto9dq44r/IMG_4964.jpg[/img]

takhle to vypadá uvnitř, jediný co vidim připájený je ten rezistor, tak jestli tam by mohl bejt nějakej studenej spoj... nebo netušim

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#44 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od pavel.2 »

Rezistor to není , je to dioda katodu má vlevo.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#45 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »

No, dobrá. Ale jak to opravim? Nic jinýho než ten elektromagnet, nebo co to je a dioda tam není. Z toho vinutí jsou oba dráty pripajeny k ty diodě a víc nevidím. Relé necvaka, když ho dám do auta a sepnu spotřebič.

Čahoun
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 64
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9 - Vinoř
Vůz: V 740, B230K, 88´

#46 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Čahoun »

Ta dioda je jen na omezení indukčních špiček, které mohou rušit-poškodit ostatní elektronická zařízení. Zkus kontakty co vedou k vinutí cívky připojit přímo na 12V, relé musí cvaknout a musí se pohnout kontakt.
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#47 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »

Relé jsem zkoušel proměřit, ale 400 ohm tam nenaměřim, hodnoty se ani neustálí a oscilují v jednotkách až stovkách. Po podrobnějším prozkoumání je dioda rozlomená v půlce. Nerozumim tomu, jestli to může mít vliv na komplet nefunkční relé, ale vyměnit bych to mohl zkusit.
Po napojení na 12V relé necvaká.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#48 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »

Takže místo relé za 500,-
http://www.dily-volvo.cz/index.php?stoken=1049F3DA&force_sid=5ch794776a0fek75539qjhe3e7&lang=2&cl=search&searchparam=1012548&searchcnid=&searchmanufacturer=

Který se mi ve městě stejně nepodařilo sehnat, jsem nakonec koupil to samý - 12V 20/30A, jen bez diody, která stojí korunu. Cena relé 80 korun a diodu, kterou jsem zkoušel na původním relé přepájet jsem tam taky přidal, je to naprosto identický relé, má dokonce protažený kontakty, jen ta dioda tam chybí. Takže 81,- Třeba se to bude někomu hodit, dá se to použít na všechny relé příslušenství. :beer:

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#49 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Krystof P. »

Chtěl bych se poptat, hlavně asi Luboš/ Standa, sice už to nemá nic společnýho s mlhovkama, ale elektroinstalace je to taky.
Věděli byste, jak udělat cigaretovou zásuvku, aby měla konstatně 12V ? Jako to mají třeba oktávky, že není třeba mít klíč v zapalování/ poloze 2, abych si mohl třeba nabíjet mobil ?

Děkuju ;)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#50 940 úchylný mlhovky

Příspěvek od Sergej »

Krystof P. píše:Chtěl bych se poptat, hlavně asi Luboš/ Standa, sice už to nemá nic společnýho s mlhovkama, ale elektroinstalace je to taky.
Věděli byste, jak udělat cigaretovou zásuvku, aby měla konstatně 12V ? Jako to mají třeba oktávky, že není třeba mít klíč v zapalování/ poloze 2, abych si mohl třeba nabíjet mobil ?

Děkuju ;)
Da sa dokonca spravit tak, aby bola pod stavou pri kluciku v polohe 1 :-)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“