Právě je 21 lis 2018 19:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 03 říj 2017 18:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Cau kluci,

mám takovej zapeklitej problém. Celou dobu jsem myslel, že mi nefungují zadní mlhovky, ale ne tak docela. Radši jsem to nafotil, než abych to jen popisoval.

světla zaplá, zmáčklý zadní mlhovky - nic.
-nejdou čtyři URL adresy, tak jsem vynechal, ale jsou to prostě zaplý světla a teď chci pustit zadní mlhovky-

světla zaplá, zaplé přední mlhovky, zmáčklý zadní mlhovky - nic.
Obrázek

světla vyplá, respektive zaplé obrysovky, vyplé přední mlhovky, stlačené zadní mlhovky - nic.
Obrázek

světla vyplá, respektive zaplé obrysovky, zaplé přední mlhovky, stlačené zadní mlhovky - svítí a zůstane svítit i po návratu zadního spínače do původní polohy.
Obrázek

Zadní mlhovky tedy svítí pouze při "vyplých" světlech a zaplých předních mlhovkách.


Dává to někomu nějaký smysl ?

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 03 říj 2017 19:03 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14009
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Neměl bys mít už sdružený spínač mlhovek, tzn. třípolohovej? Tam jdou zapnout zadní jen poté, co běží i přední. Ale musí svítit aspoň parkovačky. A máš tam spínače, nebo vypínače? Moc se mi nelíbí ten spínač na přední mlhovky, nejsem si jistej, jestli tvuj ročník mohl mít ještě světýlko ve vypínači. No jsem z toho jelen.
Každopádně já v Jaruně i 760 mam třípolohovej, Blexe si nepamatuju.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 03 říj 2017 19:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Myslim, že už jsme to tady probírali a shodli se, že to mám správně, ale kdoví. Už předtim ses tomu divil.
Vypínač na přední mlhovky je zvlášť a je buď vyplej (větší část materiálu je dole) a nebo zaplej (nahoře + ta tečka a světlo) - prostě nahoru / dolu jako vypínač doma.
Vypínač na zadní má vždycky víc materiálu dole, takže je to asi spínač.

Každopádně ten zadek funguje jen při parkovačkách a seplym přednim, jak je vidno.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 03 říj 2017 19:11 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14009
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Koukal si za to, jestli tam neni nějaký kutilský řešení konektorů?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 03 říj 2017 19:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Cece koukal a vypadá to normálně. Pokud to někdo zbastlil, nepoužíval tavnou pistoli a čokolády

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 06 říj 2017 23:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Nikdo žádnej nápad ?

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 07 říj 2017 08:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2201
Bydliště: Brno
Testoval jsem funkce mlhovek na kamarádově 940 r.v.1998, která je vybavena navlas stejnými ovladači vnějšího osvětlení:

1. VYPNUTÉ zapalování:
- otočný ovladač světel v poloze "0" nebo "hlavní světla" : žádná mlhovka nejde zapnout
- dtto v poloze "parkovačky: zadní mlhovka jde zapnout až když jsou zapnuté přední mlhovky

2. ZAPNUTÉ zapalování (příp. motor běží):
- otočný ovladač v "0" : žádná mlhovka
- dtto v poloze "parkovačky" nebo "hlavní světla" : přední a zadní mlhovky jdou zapínat a vypínat nezávisle na sobě

Spínač zadní mlhovky je typu "tlačítko", aby se po resetu zapalování dostaly zadní mlhovky automaticky do stavu "vypnuto". V tlačítku je slyšet malé relátko...

Bohužel nemám schema pozdních 940tek s dvěma spínači mlhovek, 960ky mají jiný všechno. Můžu tedy jen spekulovat, že el. okruh mlhovek nemá informaci o zapnutém zapalování a při běžícím motoru se chová jako kolegova 940 s vypnutým zapalováním. Popsal jsem to sice honosně, ale jsou to jen relátka a spínače, kterým chybí na jednom drátu tzv. "patnáctka" (12V při zapnutém zapalování).

Doplňující dotazy:
- máš tažný? zásuvka 7 nebo 13 pinů? vypnou se zadní mlhovky při zapojení přívěsu?
- svítí obě strany parkovaček nezávisle? (vytáhni postupně obě pojistky parkovaček a obejdi auto)

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 08 říj 2017 10:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Stando, díky moc. Prubnu to.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 09 říj 2017 17:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tak zásuvku na tažný mám 7 pin, ale nemám tam co strčit. Pozičky fungují odděleně, podle vytažený pojistky svítí levá, nebo pravá jak ve předu tak vzadu.

Vyndal jsem tlačítko a rozebral, nikde žádný studeňáky, tlačítko má zvukovou i mechanickou odezvu a kabely jsou uplně origo. Jsou tam 4 pozice a z toho 1-3 jsou obsazený, čtyřka je volná a za tlačítkem jsem žádnej volně visící kabel nenašel.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 09 říj 2017 17:28 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14009
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
kontakty na relátkách

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 09:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2201
Bydliště: Brno
Podle Kryštofových odpovědí bych řekl, že zapojení není napadeno kutilem, ale že jde o závadu v původním zapojení (příp. byla omylem provedena výměna např. spínače světel za USA, nebo JPN verzi), ale v každým případě by bodlo schema...

Rychlá oprava by spočívala v nouzovém připojení "patnáctky" na přívod do tlačítka zadní mlhovky (původní přívod odstřihnout). Vedou tam tři dráty, takže nejspíš přívod 12V, zem a výstup do mlhovek.
Lehce zdatný elektrikář by to moh dát.

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 09:23 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14009
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ona výměna relátka za nějaký co tam nepatří je stejně muj favorit.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 11:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2201
Bydliště: Brno
Myslíš záměny relátek s výstupy 87,87a vs. 2x87 vs. 2x87a? Zkoušel jsem to se schematy, který mám, a nepodařilo se mě nasimulovat Kryštofem popisované projevy...

Ale možný je všechno.

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 11:17 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 1488
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Můžu se podívat, jestli bych nevyhrabal "vypínače", které má Kryštof. Pokud najdu dalo by se rychle vyzkoušet, zda se to chová stejně. Obdobně i s relátky...

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 11:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Fotky zde:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

A řeči vašeho kmene už moc nerozumim :/
Jestli se nepletu, fialovej drát je i v zadu u mlhovek, takže ten výstup by mohl sedět.

A stejně by se to snad chovat nemělo, nebylo by totiž pak možný zapnout zadní mlhovky při puštěnejch světlech.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 11:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 275
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940
standa píše:
Podle Kryštofových odpovědí bych řekl, že zapojení není napadeno kutilem, ale že jde o závadu v původním zapojení (příp. byla omylem provedena výměna např. spínače světel za USA, nebo JPN verzi), ale v každým případě by bodlo schema...

Rychlá oprava by spočívala v nouzovém připojení "patnáctky" na přívod do tlačítka zadní mlhovky (původní přívod odstřihnout). Vedou tam tři dráty, takže nejspíš přívod 12V, zem a výstup do mlhovek.
Lehce zdatný elektrikář by to moh dát.

Mně to fungovalo normálně. Takže závada v původním zapojení odpadá. Já měl problém s předníma světlama a mlhovkama. Neopravoval jsi my to ve finále Ty? Vím, že mi původně od Kučery přišly nějaký nesmyslný relátka, který se pak složitě měnily. A dořešovalo se to v Brně (už si nevzpomínám kdo - Jean, Standa?).

_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 12:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2201
Bydliště: Brno
Takže to vypadá tak, že jsem to kdysi zmastil já a teď tady rozumuju? :D

Pokud někdo dříve vyměňoval relátka, tak bych (jak psal Uřvanej) začal u nich. Vytáhni všechny od světel a vyfoť popisky (čísla 30, 85, 86, 87 etc...). Vrátit na místo(!) a zkontroluj, jestli nejsou opálený patice pro relátka.


Přílohy:
940 relays.jpg
940 relays.jpg [ 46.08 KiB | Zobrazeno 1536 krát ]

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 12:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 275
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940
standa píše:
Takže to vypadá tak, že jsem to kdysi zmastil já a teď tady rozumuju? :D

Pokud někdo dříve vyměňoval relátka, tak bych (jak psal Uřvanej) začal u nich. Vytáhni všechny od světel a vyfoť popisky (čísla 30, 85, 86, 87 etc...). Vrátit na místo(!) a zkontroluj, jestli nejsou opálený patice pro relátka.

Naopak. Po zásahu bylo všechno v cajku :-), protože před zásahem to se konala podobná situace jako teď (a fakt si nepamatuju, kdo mi pomoh). Tipuju to na odchod nějakýho z těch měněnejch relátek. Už jen sehnat je, byl strašnej porod.

_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 16:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
standa píše:
Pokud někdo dříve vyměňoval relátka, tak bych (jak psal Uřvanej) začal u nich. Vytáhni všechny od světel a vyfoť popisky (čísla 30, 85, 86, 87 etc...). Vrátit na místo(!) a zkontroluj, jestli nejsou opálený patice pro relátka.


Co ještě ? Stačí vyndat a vyfotit ?

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 17:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2201
Bydliště: Brno
Ano.

SCHEMA - NIKDO NIC?? 940 96-98 DÍKY

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 18:54 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14009
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Bohužel, jen do 95 :-(
Ale on někdo něco bude mít, jen to nebude týpek, co u fora dřepí furt :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 10 říj 2017 18:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 760
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Schemata na 940 96-98 jsem nikdy nikde neviděl. A to jsem pátral celkem intenzivně, taky by se šikly. Končím v r. 1995

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 11 říj 2017 06:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
V cukrování na Švéďáky mám docela zkušenost od Öhlinsu, tak třeba bych něco vycukroval od Volva ? :D

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 12 říj 2017 10:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tak to tady máme. Pozice A, což by měla být kontrola špatných žárovek je nějaká zbastlená, respektive je z ní upadlej ten obal a jak to vypadá uvnitř, no posuďte sami.

Obrázek

celkový pohled na všechna relé s vyndaným centrálem:

Obrázek

To jsou všechny obsazený pozice. Dle Standova obrázku bych neměl mít obsazenou pozici N, ale mám a řekl bych že relé je stejné jako M. Ale je to na fotkách.

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 úchylný mlhovky
PříspěvekNapsal: 12 říj 2017 10:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3752
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
A nyní podle posloupnosti...

První relé F - foglight front:

Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.096s | 21 Queries | GZIP : Off ]