czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#1 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
Ahoj Volvaři
Po několikaletém pročítání a otravování zdejšího fora jsem se konečně stal taky volvařem
Jinak stručný popis je to Volvo S40 2.0T 120kW 2002, najeto cca 342km které bylo servisováno v autohase a autostodulky.
Zatím zjištěné nedostatky:
- po přídání plynu kolísají otáčky až dojde čas od času k zdechnutí
- špatně fungujicí VVT
- mírná koroze předních blatníku skrze zástěrky
- přední a zadní tlumiče k.o
- zkroucené a ojeté přední a zadní brzdy
- nedržící stropnice
- nefungující plovák v nádrži
V plánu je:
- generálka motoru
- nové a silnější turbo z T4
- odstranění nedostatků, viz výše
Po několikaletém pročítání a otravování zdejšího fora jsem se konečně stal taky volvařem
Jinak stručný popis je to Volvo S40 2.0T 120kW 2002, najeto cca 342km které bylo servisováno v autohase a autostodulky.
Zatím zjištěné nedostatky:
- po přídání plynu kolísají otáčky až dojde čas od času k zdechnutí
- špatně fungujicí VVT
- mírná koroze předních blatníku skrze zástěrky
- přední a zadní tlumiče k.o
- zkroucené a ojeté přední a zadní brzdy
- nedržící stropnice
- nefungující plovák v nádrži
V plánu je:
- generálka motoru
- nové a silnější turbo z T4
- odstranění nedostatků, viz výše
Naposledy upravil(a) czemartin1 dne 30 črc 2017 23:06, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#2 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#3 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#4 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#5 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
#7 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
:-0 notykráfo, tomu říkám přístup !!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#8 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
To se to dela kdyz sou sikovny ruce po ruce
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Tak hlavně aby ta kastlě stála za to, protože motor vypadá hodně luxusně!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#10 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
No tak kastle už je ten nejmenší problém, musí se sundat prahové lišty a obrousit začínají lehkou korozi a to samé platí pro přední blatníky jen díky slavným zástěrkám.
Co se týče motoru, tak ten luxusní byl až moc s nájezdem 400 000km, z toho jsi to prodejce obhajoval jak to hromadu kilometru najede.
Sice nevím kolik by motor odjel ale asi že moc ne, protože potom co jsem oddělil hlavu od bloku a chytil jsem kliku ještě namontovanou v bloku, tak krásně hrkala jak měla vymlácená ložiska
Na štěstí klika nebyla křivá, takže se nechala jen přelapovat a dala se na STD ložiska dále se nechal srovnat blok, hlava, plus zabroušení ventilů a seřízení ventilových vůlí.
Teď už jen čekám na gufera vaček ať se můžou udělat rozvody a začít to pomalu dostrojovat, počítám že další nebo přes další víkend by motor mohl být konečně v autě.
Co se týče motoru, tak ten luxusní byl až moc s nájezdem 400 000km, z toho jsi to prodejce obhajoval jak to hromadu kilometru najede.
Sice nevím kolik by motor odjel ale asi že moc ne, protože potom co jsem oddělil hlavu od bloku a chytil jsem kliku ještě namontovanou v bloku, tak krásně hrkala jak měla vymlácená ložiska
Na štěstí klika nebyla křivá, takže se nechala jen přelapovat a dala se na STD ložiska dále se nechal srovnat blok, hlava, plus zabroušení ventilů a seřízení ventilových vůlí.
Teď už jen čekám na gufera vaček ať se můžou udělat rozvody a začít to pomalu dostrojovat, počítám že další nebo přes další víkend by motor mohl být konečně v autě.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Barvou jsi tedy nešetřil, Šetřílku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#13 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#14 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Krásný to máte kluci
Je dobře ,že je tady šikovnej motorář jeden nikdy neví co ho potká
Je dobře ,že je tady šikovnej motorář jeden nikdy neví co ho potká
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#15 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Motor je paráda, s tou červenou si teď připadám jako kdysi na honda clubu
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#16 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#17 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#18 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Tak jsem se konečně posunul z místa... Pár fotek a video. (špatně mě nahrává telefon zvuk-omlouvám se :/ )
Odkaz dole
ODKAZ >>>
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#19 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Neví někdo co s radiem ? Jsem to trochu dojebal.. 3x jsem zadal Pin no a pak to napsalo OFF
Já něvěděl že můžu jen 3x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#20 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Ahoj gratuluji k vozu a ke zdárnému konci
Jinak pokud si to dobře pamatuji (stalo se mi to taky ,ale na 850 snad to bude podobné )nech zapnutý klíček i radio asi dvě hodiny a měl by jsi mít znovu možnost zadat PIN
Jinak pokud si to dobře pamatuji (stalo se mi to taky ,ale na 850 snad to bude podobné )nech zapnutý klíček i radio asi dvě hodiny a měl by jsi mít znovu možnost zadat PIN
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Máš správný PIN? Myslím, že to musíš nechat zapnutý asi hodinu nebo dvě a pak to zase půjde zadat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#22 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Aha tak to pak vyzkouším.To jsem nevěděl. No právě ten PIN najdu kde ?
A ke konci se to ještě neblíží Ještě tam toho je na práci ... Ale hlavní že to jezdí a asi už nic z motoru nyní neteče
A ke konci se to ještě neblíží Ještě tam toho je na práci ... Ale hlavní že to jezdí a asi už nic z motoru nyní neteče
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
PIN by ti měli říct v autorizáku podle vin (pokud je v autě origo rádio z výroby), nebo by mohl být napsaný tužkou na rádiu, když ho vyndáš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#24 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Ano PIN mě řekli do 20 sekund . Stačilo zavolat do volva a říct VIN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#25 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Nová lambda sonda... Ta stará už to měla za sebou
Volnoběh už drží....
Už konečně jezdí
Už konečně jezdí
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 26 Odpovědi
- 1269 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od iconek
-
- 3 Odpovědi
- 459 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 34 Odpovědi
- 4113 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 56 Odpovědi
- 8807 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kloub
-
- 4 Odpovědi
- 683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kloub