Zatuhlé řízení po rozjezdu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo V50 2.4i
- Bydliště: Praha
#1 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Zdravim. Mám takový problém s řízením. Když ráno vyjíždím, tak během tak prvního kilometru se mi stane že když jedu rovně, volant jakoby zatuhne a když měním pruh nebo zatáčím, tak musím překonat docela silný odpor, abych s tím pohnul. Dál už to točí dobře. Po nějaké chvíli problém zmizí úplně. Nestane se to ale vždycky a nevím čím je to způsobené. Takhle se to chovalo už když jsem auto před půl rokem kupoval.
Nějaký nápad čím by to mohlo být? Byl jsem v autorizovaném servisu, kde mi vyměnili servopumpu i se všema hadičkama, ale problém přetrvává. S tím souvisí i další dotaz... můžu nějak reklamovat opravu, když jsem tam nechal 15 tisíc a chová se to stejně jako před tím? Třeba říct ať mi vrátí starou pumpu a spraví skutečný problém. Celkově teď sice jde řízení řekl bych o malinko lehčeji, ale důvod proč jsem tam vůbec jel nezmizel.
v50 2004 2.4i
Nějaký nápad čím by to mohlo být? Byl jsem v autorizovaném servisu, kde mi vyměnili servopumpu i se všema hadičkama, ale problém přetrvává. S tím souvisí i další dotaz... můžu nějak reklamovat opravu, když jsem tam nechal 15 tisíc a chová se to stejně jako před tím? Třeba říct ať mi vrátí starou pumpu a spraví skutečný problém. Celkově teď sice jde řízení řekl bych o malinko lehčeji, ale důvod proč jsem tam vůbec jel nezmizel.
v50 2004 2.4i
_________________
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2 Zatuhlé řízení po rozjezdu
měl jsem ten samý problém. Vyřešila to výměna předních ramen (koupil jsem nové Lemforder, tj. originál), silentbloky byly zpuchřelé..
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo V50 2.4i
- Bydliště: Praha
#3 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Diky za reakci. Udelam ze sebe idiota, ale v autech se vubec nevyznam. Nestaci teda vymenit ty silentbloky? Za kolik se daji sehnat ty ramena? Je to tohle? http://www.am-autoparts.com/Volvo/V50/front-control-arms/AM-14612511/666216.html
Na kolik me to tak vyjde? Pripadne kolik je s tim prace(myslim hodin na servise, sam si na to netroufnu). Nechal jsem ted v servise peknou palku a na nejake dalsi investice moc nemam.
Na kolik me to tak vyjde? Pripadne kolik je s tim prace(myslim hodin na servise, sam si na to netroufnu). Nechal jsem ted v servise peknou palku a na nejake dalsi investice moc nemam.
_________________
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Zatuhlé řízení po rozjezdu
K ceně a reklamovatelnosti: záleží, co máš napsaný na lejstru. Pokud je tam "nalezení a odstranění problému se zatuhlým řízením", tak to vyreklamuješ. Pokud jste se při příjezdu shodli na tom, že to je pumpa a je zapsáno "výměna servopumpy", tak si v pejru.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo V50 2.4i
- Bydliště: Praha
#5 Zatuhlé řízení po rozjezdu
No pri prijezdu jsem popsal zavadu a chlapek co me prijimal do papiru napsal "kontrola posilovace rizeni". Pak mi volali ze je to spatna pumpa a jestli ji maj vymenit.
_________________
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Posilovač, pumpa a řízení jsou tři rozdílný věci. Víc ti nepovim, všechno je to o lidech...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo V50 2.4i
- Bydliště: Praha
#7 Zatuhlé řízení po rozjezdu
A ten dil co jsi menil je tohle? http://www.am-autoparts.com/Volvo/V50/front-control-arms/AM-14612511/666216.html
Kazdopadne dik za rady. Dam vedet jak jsem dopadnul
Kazdopadne dik za rady. Dam vedet jak jsem dopadnul
_________________
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#8 Zatuhlé řízení po rozjezdu
asi stačí i silentbloky, i když to je taková polovičatá oprava, kupoval jsem myslím tyto:neplatnyudaj píše:Diky za reakci. Udelam ze sebe idiota, ale v autech se vubec nevyznam. Nestaci teda vymenit ty silentbloky? Za kolik se daji sehnat ty ramena? Je to tohle? http://www.am-autoparts.com/Volvo/V50/front-control-arms/AM-14612511/666216.html
Na kolik me to tak vyjde? Pripadne kolik je s tim prace(myslim hodin na servise, sam si na to netroufnu). Nechal jsem ted v servise peknou palku a na nejake dalsi investice moc nemam.
http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/ridici-paka-zaveseni-kol-lemforder-lmi-33706-01/
+ adekvátní na druhou stranu, mechanik na tom dělal cca 3-4 hoďky myslím. Ve volvu za to dáš kolem 10 - 11t s prací
Ramena, co jsem čet, nemá cenu kupovat levná, moc nevydrží, jistota je jen Volvo nebo Lemforder, kterej je dělá pro Volvo.... jinak auto se od tý doby vede o třídu líp
Já to řízení chtěl řešit, ale než jsem to nahlásil mechošovi, řekli mi na STK, že ty silentbloky skončily, tak jsem rovnou koupil ramena a od tý doby to zmizelo... (edit: nezmizelo)
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 08 zář 2017 14:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo V50 2.4i
- Bydliště: Praha
#9 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Tak moje auto proslo STK s touhle zavadou...
Problem je, ze se to neprojevi pokazdy, takze kdybych prijel na STK, tak zakroutej volantem a reknou OK.
Problem je, ze se to neprojevi pokazdy, takze kdybych prijel na STK, tak zakroutej volantem a reknou OK.
_________________
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#10 Zatuhlé řízení po rozjezdu
každopádně bych si nechal zvlášť ten stav silentbloků/ramen zkontrolovat ještě jednou, ty moje vypadaly teda hodně ošklivě, a to má auto najeto 120 tkm.. pod tim těžkým motorem náprava trpí
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 16
- Registrován: 10 roků
- Vůz: Volvo V50 2.4i
- Bydliště: Praha
#11 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Tak problem byl nakonec v prevodce rizeni, coz je bohuzel kapku drazsi S praci a serizenim geometrie to bylo za 18.
Na nejake reklamace jsem se vykaslal, protoze to cerpadlo stejne asi chtelo vymenit.
Na nejake reklamace jsem se vykaslal, protoze to cerpadlo stejne asi chtelo vymenit.
_________________
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
V50 2.4 125kW r.v.2004 / Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 7
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: volvo v70 I 2,5 Tdi 97
- Bydliště: Cheb
#12 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Zdravím, mám stejný problém u s40 II, ještě tam pozoruji teplotní závislost, když je horko, tak je to bez problémů, když je zima tak to zlobí. Nechci kupovat nové origo řízení, máte zkušenosti s repasovaným od TRW nebo General Ricambi?
Děkuji
Karel
Děkuji
Karel
_________________
Volvo V70, 2,5 Tdi, automat, 1997
Volvo V70, 2,5 tdi, automat, 2000
Volvo S40 2,4i 125 kW, automat, 2005
Volvo V70, 2,5 Tdi, automat, 1997
Volvo V70, 2,5 tdi, automat, 2000
Volvo S40 2,4i 125 kW, automat, 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#13 Zatuhlé řízení po rozjezdu
taky to nakonec budu řešit, každou zimu se to zhoršuje...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 7
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: volvo v70 I 2,5 Tdi 97
- Bydliště: Cheb
#14 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Takže ty ramena to nevyřešily? Co jsem tak zjišťoval i na cizích fórech, tak by to mohl být ještě kloubek který spojuje řídící tyč a řízení(jsou tam dva). Napadlo mě ještě začít hydraulickou kapalinou v servu, ale to je asi malá pravděpodobnost. Když bych měl jistotu, že to je tím řízením, tak bych to neřešil, ale aby to nakonec nebyla nějaká kravina.
Karel
Karel
_________________
Volvo V70, 2,5 Tdi, automat, 1997
Volvo V70, 2,5 tdi, automat, 2000
Volvo S40 2,4i 125 kW, automat, 2005
Volvo V70, 2,5 Tdi, automat, 1997
Volvo V70, 2,5 tdi, automat, 2000
Volvo S40 2,4i 125 kW, automat, 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#15 Zatuhlé řízení po rozjezdu
někde tady jsme postoval anglický forum, kde to taky byla ta převodka.. ty ramena to vůbec nevyřešily...flaska píše:Takže ty ramena to nevyřešily? Co jsem tak zjišťoval i na cizích fórech, tak by to mohl být ještě kloubek který spojuje řídící tyč a řízení(jsou tam dva). Napadlo mě ještě začít hydraulickou kapalinou v servu, ale to je asi malá pravděpodobnost. Když bych měl jistotu, že to je tím řízením, tak bych to neřešil, ale aby to nakonec nebyla nějaká kravina.
Karel
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#16 Zatuhlé řízení po rozjezdu
ono by stačilo najít dobrou firmu, která to řízení zrepasuje...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 7
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: volvo v70 I 2,5 Tdi 97
- Bydliště: Cheb
#17 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Našel jsem zatím TRW - cca 8500 a General Ricambi cca 6000,- ... Ale v jaký kvalitě to netušímold.fashioned píše:ono by stačilo najít dobrou firmu, která to řízení zrepasuje...
_________________
Volvo V70, 2,5 Tdi, automat, 1997
Volvo V70, 2,5 tdi, automat, 2000
Volvo S40 2,4i 125 kW, automat, 2005
Volvo V70, 2,5 Tdi, automat, 1997
Volvo V70, 2,5 tdi, automat, 2000
Volvo S40 2,4i 125 kW, automat, 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#18 Zatuhlé řízení po rozjezdu
stejnej problem,takže mě to zajímá..objevuje se to až při teplotách pod 8 stupnů,čím větší zima tím horší.po zahřatí a přes léto ok .kapalinu jsem zkoušel,ta nepomohla
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 7
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: volvo v70 I 2,5 Tdi 97
- Bydliště: Cheb
#19 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Tady je to General Ricambi, jsou to italové, tak nevím, ale asi to vyzkouším. Musí se ji pak poslat původní řízení (platí se záloha cca 2500, kterou po doručení starého pošlou zpět na účet.
https://www.profidily.cz/ridici-mechanismus-general-ricambi-fo9044-2021281.html#technical
https://www.profidily.cz/ridici-mechanismus-general-ricambi-fo9044-2021281.html#technical
_________________
Volvo V70, 2,5 Tdi, automat, 1997
Volvo V70, 2,5 tdi, automat, 2000
Volvo S40 2,4i 125 kW, automat, 2005
Volvo V70, 2,5 Tdi, automat, 1997
Volvo V70, 2,5 tdi, automat, 2000
Volvo S40 2,4i 125 kW, automat, 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#20 Zatuhlé řízení po rozjezdu
pokročil jste s tím někdo nějak? Winter is coming
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 19
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: PB
- Vůz: XC90 d5 2003
#21 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Ahoj, tak já mám také problém... Xc 70 2009 2,4d 136kw při pomalé jízdě jde řízení hrozně těžko, na místě ani nemluvím,ale nad 100km/h je to až moc lehké řízení... Čím to může být?
Pro "porovnání"mám xc 90 2003 120kw a tam je to naopak, čemu rozumím....
Heeeeelp
Pro "porovnání"mám xc 90 2003 120kw a tam je to naopak, čemu rozumím....
Heeeeelp
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 810
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#22 Zatuhlé řízení po rozjezdu
problém vyřešen... taky to byla převodka řízení...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#23 Zatuhlé řízení po rozjezdu
Tak i v mém případě to byla převodka řízení,vyřešeno v AV dílech..
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek