plánované úpravy V70 T5

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#1 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od r.chroust »

Zima se blíží a s tím i plánované úpravy.. Krom toho, že bych rád řekl, že kola a výfuk (3"downpipe, kat 100cpi a zbytek BSR)už mám hotový, bohužel obojí bude muset jí znovu na opravu Renovace kol proběhla ve smyslu, že mi je nastříkali, ale už jaksi zapomněli narovnat, no a výfuk je svařený jako by ho svařoval 10ti letý kluk...
Ale to nebrání tomu začít shánět díly na další etapu :D
Nejdůležitější je větší turbo, které už mám přislíbené a tímto taky vyřešené...
Teď bych rád objednal intercooler, každý bere od Snabbu (nebo jak se to píše) ale máte někdo zkušenosti s Jap Parts? http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-fmic-jap-parts-volvo-v70-vsechny-turbo-modely-20t-23t-24t-25t-t5-tdi-9800.121196
Další vstřiky, kde se doporučují zelené z modelu R, takže podle čísla se jedná o tyhle https://granex.cz/front/product/default/7935?gclid=EAIaIQobChMI8I2WwoeL1gIVhRobCh10CQDyEAkYASABEgKRYPD_BwE .. nebo máte někdo kontakt na levnější? :)
Ocením i jiné rady, zatím se inspiruju plně Peťou :) S60Gold
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#2 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#3 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od r.chroust »

Nebudou, mám rv99, co mám zjištěno, tak tyhle motory už mají pevnější stěnu a plánovaných 300-320 PS by neměl být pro ten motor žádný problém :)
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#4 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

r.chroust píše:
Nebudou, mám rv99, co mám zjištěno, tak tyhle motory už mají pevnější stěnu a plánovaných 300-320 PS by neměl být pro ten motor žádný problém :)
A panáčkovi nestačí to málo ? :D Jinak držím palce na 300 a málo víc ti stačí i modré vstřiky a 16T turbo ,ale proti zelenejm nic nemám :good: a většímu turbu taky ne :D Jinak ten IC si mi docela udělal radost vypadá to na nejlepší cenu oproti do88 nebo snabb ,Jinak pokud budeš chtít využít naplno zelený počítej pumpu a regulátor tlaku paliva na liště abys to ukrmil,protože při standartním tlaku 3 bar co dává standart je nevyužiješ naplno :wink: kdo bude dodávat ECU ?ARD nebo třeba RICO ?

Edit: ty ojnice , stejně pokud budeš chtít víc a si piš ,že po čase budeš :D není špatná jistota v H profilu :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#5 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od majty »

jak se resi ten regulator tlaku paliva? To proste staci vymenit za jiny ?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#6 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od r.chroust »

[/quote]
A panáčkovi nestačí to málo ? :D Jinak držím palce na 300 a málo víc ti stačí i modré vstřiky a 16T turbo ,ale proti zelenejm nic nemám :good: a většímu turbu taky ne :D Jinak ten IC si mi docela udělal radost vypadá to na nejlepší cenu oproti do88 nebo snabb ,Jinak pokud budeš chtít využít naplno zelený počítej pumpu a regulátor tlaku paliva na liště abys to ukrmil,protože při standartním tlaku 3 bar co dává standart je nevyužiješ naplno :wink: kdo bude dodávat ECU ?ARD nebo třeba RICO ?

Edit: ty ojnice , stejně pokud budeš chtít víc a si piš ,že po čase budeš :D není špatná jistota v H profilu :D
[/quote]

Jako já to mám spíše v rámci oprav :D upadl mi výfuk, tak jsem si připlatil a rovnou koupil a nechal udělat lepší :D teď mám kolem turba všechno zechcané od oleje a když tomu šlápnu,tak trošku kouřím, takže než repas, tak rovnou druhé a štěstí mi přálo, když se zrovna Peťa Gric pro větší a nechci, aby mu to původní zůstalo ležet doma :D všechny nápady mám od něj a sem tam co si přečtu tady na fóru... Jen si říkám, že nepotřebuju ty nejlepší a nejdražší díly, proto jsem narazil na tenhle IC :) Hadice podle rad Michala Pavlíčka z aliexpresu, prý je vás tady pár, co je máte odzkoušené a taky vyjdou mnohem levněji... Takže říkaš, že cca do těch 320ps zelené vstřiky neřešit? :) Od koho ecu-zatím to vypadá na ARD, ale to ještě proberu s Peťou Gricem nebo tady s ostatníma :) No a to, že mi pak ten výkon stačit nebude, z toho mám největší strach :D
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#7 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od Krystof P. »

r.chroust píše:
Hadice podle rad Michala Pavlíčka z aliexpresu, prý je vás tady pár, co je máte odzkoušené a taky vyjdou mnohem levněji... [/quote]

Čajna dělá hadice i na ME7 ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#8 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od r.chroust »

Krystof P. píše:
r.chroust píše:
Hadice podle rad Michala Pavlíčka z aliexpresu, prý je vás tady pár, co je máte odzkoušené a taky vyjdou mnohem levněji...
Čajna dělá hadice i na ME7 ?[/quote]

Tady na fóru je téma "silikonové hadice", tam mi Petr Chrpa posílal obrázky, jaký je rozdíl mezi modelama, měly by se lišit pouze jedním kolenem, kde je vývod.. Já tam žádný nemám, takže podle pátek co mi poslal Michal Pavlíček by na moje měli v pohodě sedět.. Pokud zjistím něco jiného, tak moje chyba, tak snad bude všechno ok :)
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#9 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od r.chroust »

Tak první zásilku máme doma .. Intercooler od Jap Parts.. :) akorát jim asi v Hightperformance došly menší krabice :D
Přílohy
DSC_0645.JPG
DSC_0643.JPG
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#10 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od r.chroust »

Tak to tady trošku oživím :) doma už mám skoro vše, co je potřeba :) těsnění pod hlavu z s60R, k tomu sada těsnění pod hlavou vč. šroubů, rozvody contitech, koplet sada zdvihátek ventilů INA, když už bude hlava dole, olej Mobil 5w50, vzduchový filtr BSR, turbo i zelené vstřiky :) ... Akorát mám teď jednu otázku týkající se úniku oleje - vím, že částečně se to vyřeší druhým turbem, ale taky bude podle rad Peti Grice dobré vyměnit pístní kroužky, kde mu stačilo vyměnit pouze pístní kroužky a nemizí mu na jeho autě ani kapka oleje (s70 t5 cca 330ps) Podle Čeňka, kderý dělá v Ambu ale pouhá výměna kroužků nestačí, spíše se to ještě může zhoršit.. A podle známého z Rakouska, který má s60r,s70r,2 740 a s70tdi, který si dělá motory sám, musím vyměnit i ojniční ložiska, pánev kluzného ložiska a ještě něco (přece jen neumím tak dobře německy :D ) .. Táááákže bych rád poprosil o další názory, protože zatím má pro mě největší váhu názor Petra Grice, který má jediný z těch 3lidí auto upravené a i varianta je nejlevnější, ale nerad bych řešil po pár měsících problém s motorem :D
Přílohy
25317080_10203967801153116_1840534573_o.jpg
25276616_10203967766672254_1615025994_n.jpg
25276616_10203967766672254_1615025994_n.jpg (43.36 KiB) Zobrazeno 3630 x
25271211_10203967766752256_985873984_o.jpg
25181517_10203967766792257_1258495693_n.jpg
25181517_10203967766792257_1258495693_n.jpg (53.43 KiB) Zobrazeno 3630 x
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

GDPR_user

#11 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od GDPR_user »

Mohu se zeptat,kde jsi koupil to prehistorické balení Mobil 1 ??

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#12 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od Jasko »

Ani u nás už peak life nemaju iba tento čo je na obrázku

GDPR_user

#13 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od GDPR_user »

Jasko píše:Ani u nás už peak life nemaju iba tento čo je na obrázku
Takže z Rally Formula před cca dvěmi lety přešli na peak life a nyní zase na rally formula?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#14 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od r.chroust »

martinopel píše:
Jasko píše:Ani u nás už peak life nemaju iba tento čo je na obrázku
Takže z Rally Formula před cca dvěmi lety přešli na peak life a nyní zase na rally formula?
Taky mě to překvapilo...
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#15 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od Jasko »

Vyzera to tak že áno v Intercarse sa nevedel vyjadriť keď som sa na to pýtal.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#16 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od r.chroust »

Podle data na obalech 17/5/17 soudím, že o nic starého se nejedná :-)
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#17 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od Tom0 »

cca 14 dní zpátky jsem dal taky 5W50.
A mám ten samý obal rally formula, výroba 3/2017
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#18 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

r.chroust píše: podle rad Peti Grice dobré vyměnit pístní kroužky, kde mu stačilo vyměnit pouze pístní kroužky a nemizí mu na jeho autě ani kapka oleje (s70 t5 cca 330ps) Podle Čeňka, kderý dělá v Ambu ale pouhá výměna kroužků nestačí, spíše se to ještě může zhoršit.:D
Už to tu psal Sarkasmic sázka do loterie dva motory vyměníš kroužky dobrý a třetí ještě horší než před tím je to dáno jak jsou vyjetý válce .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#19 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od sedli02 »

Petr.Chrpa píše:
r.chroust píše: podle rad Peti Grice dobré vyměnit pístní kroužky, kde mu stačilo vyměnit pouze pístní kroužky a nemizí mu na jeho autě ani kapka oleje (s70 t5 cca 330ps) Podle Čeňka, kderý dělá v Ambu ale pouhá výměna kroužků nestačí, spíše se to ještě může zhoršit.:D
Už to tu psal Sarkasmic sázka do loterie dva motory vyměníš kroužky dobrý a třetí ještě horší než před tím je to dáno jak jsou vyjetý válce .
Když se nechá změřit ovalita válce tak si myslim, že by mělo být jasno ne ? :Search:
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#20 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

sedli02 píše: Když se nechá změřit ovalita válce tak si myslim, že by mělo být jasno ne ? :Search:
No to jasně ,ale potom nechápu dotaz na výměnu kroužků .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#21 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od sedli02 »

Petr.Chrpa píše:
sedli02 píše: Když se nechá změřit ovalita válce tak si myslim, že by mělo být jasno ne ? :Search:
No to jasně ,ale potom nechápu dotaz na výměnu kroužků .
Pokud jsou např. připečený a už ochozený není lepší je vyměnit ? :O nebo stačí očistit přikarbonovaný kroužky ? Tohle by mohl být např můj případ ...
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#22 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

sedli02 píše:? Tohle by mohl být např můj případ ...
Tak nový je nový ,ale když už vyndavat písty kvůli kroužkům tak bych šel rovnou udělat vše .
Jinak svěcená voda BG :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

sedli02
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 380
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé

#23 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od sedli02 »

Vše ? :) tím myšleno co přesně ? Pokud bude ovalita v pořádku tak je zbytečný dělat výbrus, takže kroužky, ventily a co by jsi měnil ještě, vím blbě se ptám :D ale radši se zeptám a nechám si to vysvětlit.
_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie

Rajče

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#24 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Přebroušení bloku,včetně hlavy, tlakování hlavy, sedla ventilů, zabroušení ventilů na sedla, výměna všech vodítek ventilů plus gufera , výměna ojnic za H profil, přebroušení klikové hřídele včetně nová ložiska.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 52
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo V70 2.3 T5
Bydliště: Bratislava, Slovensko

#25 plánované úpravy V70 T5

Příspěvek od andre »

Jak dopad tenhle projekt? Nejaky novinky, finalny vysledek vykonu jestli je uz vsechno hotovo? 8)
_________________
Volvo V70 2.3 T5, 1999, 15,5 l/100 km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“