Pánové,
hledal jsem, ale konkrétní odpověď pro benzínový motor jsem asi nenašel..
Po návratu z jadranu mi již potřetí ráno (kolem 10°, vlhko) po nastartování kolísá volnoběh, po pár vteřinách se rozsvítí kontrolka lambdy, první startování většinou k ní i kontrolka DSA. Volnoběh se ustálí a zklidní jak se motor ohřeje, resp jak je palubní PC schopen něco zobrazit (nad 44°). Po následném startu již v pohodě, žádné jiné negativní projevy v průběhu jízdy nejsou.
Před měsícem jsem bojoval s cukáním, takže nové jsou svíčky, zapalovací kabely a nakonec i jedna cívka (kterou to bylo), vyčištěná škrtící klapka i nový snímač polohy škrtící klapky - tyto komponenty bych asi vyloučil.
Jít rovnou po lambdě, nebo se poohlédnout po něčem jiném?
Děkuji
S40 2.0 103kW - kolísání volnoběhu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#2 S40 2.0 103kW - kolísání volnoběhu
Další poznatek: dnes ráno již jen točil a točil, bez náznaku chytnutí.
Přišel jsem k němu po 20min, nastartoval, nastalo kolísání + obě kontrolky a po ohřátí na 44° ustálení otáček. Chcípnu, nastartuji a běží normálně... :/
Zaráží mě, že už i nestartoval - problém s dodávkou paliva?
Přišel jsem k němu po 20min, nastartoval, nastalo kolísání + obě kontrolky a po ohřátí na 44° ustálení otáček. Chcípnu, nastartuji a běží normálně... :/
Zaráží mě, že už i nestartoval - problém s dodávkou paliva?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#3 S40 2.0 103kW - kolísání volnoběhu
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#4 S40 2.0 103kW - kolísání volnoběhu
Matýsek: dík, můžeme mrknout i na tento ventil, i když se mi zdá, že příznaky mám jiné (přímo související s teplotou motoru / chladící kapaliny).
Dnes jde do servisu, mně se v tom už hrabat nechce :/
Dnes jde do servisu, mně se v tom už hrabat nechce :/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#5 S40 2.0 103kW - kolísání volnoběhu
Dej pak vedet jak se to vyresilo, treba to pak nekomu pomuze
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#6 S40 2.0 103kW - kolísání volnoběhu
Jelikož diagnostice se nelíbí čidla polohy klikové hřídele, ani polohy škrtící klapky (které je nové) a pak další dvě .... pude se po kabelech :/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#7 S40 2.0 103kW - kolísání volnoběhu
Po pár (tý)dnech pozorování a odpojování, připojování kabelů..
"Nový" snímač polohy škrtící klapky byl nějakým způsobem vadný - v závislosti na vlhkosti a teplotě si vymýšlel čím nakrmit ŘJ..
Teď je již namontovaný další nový - jsem zvědavý na jak dlouho Každopádně, ranní starty znova v pořádku.
"Nový" snímač polohy škrtící klapky byl nějakým způsobem vadný - v závislosti na vlhkosti a teplotě si vymýšlel čím nakrmit ŘJ..
Teď je již namontovaný další nový - jsem zvědavý na jak dlouho Každopádně, ranní starty znova v pořádku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
#8 S40 2.0 103kW - kolísání volnoběhu
Tak fajn, snad to vydrzi
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek