Dik k
Diagnostika o víkendu Praha
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 237
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#1 Diagnostika o víkendu Praha
Dik k
Naposledy upravil(a) kubavlc dne 29 črc 2017 10:33, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Diagnostika o víkendu
Proč nenapíšeš do názvu tématu, kde diagnostiku sháníš? Takhle to musí otevírat všichni, jako já. Díky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 237
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#3 Diagnostika o víkendu
Sorry
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 Diagnostika o víkendu Praha
Pokud by ti to stačilo dnes odpoledne, nebo k večeru, tak napiš SZ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 237
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#5 Diagnostika o víkendu Praha
Ahoj. Moc Dekuju. Vyřešili jsme to v sobotu večer. Chyby vymazali, zahejbali konektor Ama od jednotky a vstriku a zatím v pohodě.
Diky všem
K
Diky všem
K
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#6 Diagnostika o víkendu Praha
Ahoj.
Mam problem s Kontrolou dsct.
Hlaska protismyk DSCT doporucen servis. Kdyz sem rano nastartval vyskocila chyba "Abs pomalu zastavte" cervenej trojuhelnik. Chcipnul, nejdriv nechtelo vubec chytnout, nakonec jsem nastartoval a zustala tam tato hlaska. Problem je ze uz se to stalo minuly tyden. Ale za chvilku zmizela.
Je nekdo odchotny dnes diag v Praze?
Potrebuju jet na nocni a zitra mam nejake zarizovani a nemam moc cas jezdit po diagnostice.
Zjistit jestli je to ten krouzek, nebo nekdo tu i daval ze mozna lehce povolena poloosa atd.
Dekuji Luboš.
Edit: nefunguje me zadni nahon. A hlaska sviti porad. Poloosy jsou pevny jak skala.
Mam problem s Kontrolou dsct.
Hlaska protismyk DSCT doporucen servis. Kdyz sem rano nastartval vyskocila chyba "Abs pomalu zastavte" cervenej trojuhelnik. Chcipnul, nejdriv nechtelo vubec chytnout, nakonec jsem nastartoval a zustala tam tato hlaska. Problem je ze uz se to stalo minuly tyden. Ale za chvilku zmizela.
Je nekdo odchotny dnes diag v Praze?
Potrebuju jet na nocni a zitra mam nejake zarizovani a nemam moc cas jezdit po diagnostice.
Zjistit jestli je to ten krouzek, nebo nekdo tu i daval ze mozna lehce povolena poloosa atd.
Dekuji Luboš.
Edit: nefunguje me zadni nahon. A hlaska sviti porad. Poloosy jsou pevny jak skala.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#7 Diagnostika o víkendu Praha
Dekuji ms231 za jeho pomoc s diagnostikou.
Nasledujici zavady to vypsalo. Moudrej z toho stejnak nejsem.
Po smazani chyb a projizdce se jiz zadna na diag neukazala. Ted cestou domu 40km taky v poradku.
Vite nekdo neco vic, ohledne tech zavad?
Zjistil jsem ze potrebuju Vidu, tak jdu hledat a objednat.
Nasledujici zavady to vypsalo. Moudrej z toho stejnak nejsem.
Po smazani chyb a projizdce se jiz zadna na diag neukazala. Ted cestou domu 40km taky v poradku.
Vite nekdo neco vic, ohledne tech zavad?
Zjistil jsem ze potrebuju Vidu, tak jdu hledat a objednat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#8 Diagnostika o víkendu Praha
Tohle auto je 4x4, problém bude pravděpodobně v jednotce DEM (AOC, Haldex). Až opět trošku zaprší, bude to zpět. Repase tě nemine.
Ev. můžeš DEM odpojit (chyby tam nějaké budou), ale nebudou přibývat. Pojezdit třeba 100km a uvidí se.
Příště ale klikni na záložku Delivery, těch chyb tam uvidíš asi více.
P.
Ev. můžeš DEM odpojit (chyby tam nějaké budou), ale nebudou přibývat. Pojezdit třeba 100km a uvidí se.
Příště ale klikni na záložku Delivery, těch chyb tam uvidíš asi více.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#9 Diagnostika o víkendu Praha
Dobre.
Myslel sem si ze bude nejspis vadna DEM jen jsem cekal kdy to prijde. Kazdopadne zatim pojezdim a az se neco stane, zkusim ji odpojit. Takze budu jezdit jen na predni nahon?
Popripade ji rozeberu a uvidim jestli se da proletovat, vycistit.
Nejakou tu chybu preziju po odpojeni, ale hlavne at to vzdy nastartuje, necekal jsem dopad i na startovani.
Myslel sem si ze bude nejspis vadna DEM jen jsem cekal kdy to prijde. Kazdopadne zatim pojezdim a az se neco stane, zkusim ji odpojit. Takze budu jezdit jen na predni nahon?
Popripade ji rozeberu a uvidim jestli se da proletovat, vycistit.
Nejakou tu chybu preziju po odpojeni, ale hlavne at to vzdy nastartuje, necekal jsem dopad i na startovani.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#10 Diagnostika o víkendu Praha
V delivery bylo navíc čidlo kvality vzduchu a klapky ventilace. Předpokládám, že to nemá spojitost.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#11 Diagnostika o víkendu Praha
Spíš by mě zajímalo, jestli nemůže být primárně chyba v kroužku. A od toho pak vyskáčou i chyby komunikace. Že by byla Demka v pořádku.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#12 Diagnostika o víkendu Praha
Osobně bych začal revizí CEMky. Vyčistit při tom "kanál pro ranžír" pod stěrači, vyndat CEMku, zkontrolovat (sázím, že bude "olezlá"), vyčistit a "nalakovat" kalafunou.
Pak vyndat DEMku, otevřít, vyčistit a silikonovou vazelínou ošetřit gumy u vstupních konektorů, zkontrolovat víčko a znovu zalepit.
Prostě - zatím to funguje, ale až tam nateče pořádně, tak to půjde do kopru
Pak vyndat DEMku, otevřít, vyčistit a silikonovou vazelínou ošetřit gumy u vstupních konektorů, zkontrolovat víčko a znovu zalepit.
Prostě - zatím to funguje, ale až tam nateče pořádně, tak to půjde do kopru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#13 Diagnostika o víkendu Praha
Dnes opet chyba a dsct vypnuto, navstivte servis. Takze odpojim DEM a az budu mit cas pustim se dotoho.
Mam uz nad CEM ten inovovanej pruchod. Kazdopadne kouknu do DEM. Pak zacnu rozebirat CEM.
Kanal a odtoky mam vycisteny, zadny vlko se nikam nedostava. Ale radsi na to kouknu.
Posledni ctvrt rok me celkem zacina davat zabrat auto.
Mam uz nad CEM ten inovovanej pruchod. Kazdopadne kouknu do DEM. Pak zacnu rozebirat CEM.
Kanal a odtoky mam vycisteny, zadny vlko se nikam nedostava. Ale radsi na to kouknu.
Posledni ctvrt rok me celkem zacina davat zabrat auto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#14 Diagnostika o víkendu Praha
Jasně, tak to začni s tou DEMkou. Jestli jsi trochu zručný, tak ji sundej a hlavně zkontroluj ten delší konektor. Stačí, aby tam bylo nateklo, zoxidováno a je to hned.
Při sundavání trochu poklepej přes bit do těch inbusů, ať je neutrhneš.
Při sundavání trochu poklepej přes bit do těch inbusů, ať je neutrhneš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#15 Diagnostika o víkendu Praha
Ted jsem vlezl pod auto. Jen pri vyndani konektoru na me vypadlo trochu soly, konektor je zelenej ve spodni casti. Takze je me jasny ze ji musim sundat , vycistit a proletovat. Jen co budu mit cas, tak se do toho pustim.
Kdyz neuspeji, budu kontaktovat volvo cesky .
Kdyz neuspeji, budu kontaktovat volvo cesky .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#16 Diagnostika o víkendu Praha
S tím proletováváním bych se moc neukvapoval. Konektor je v tišťáku "napíchnut" takovými napruženými "špičkami".
Tišťák tipuji OK, ale problém spíš v konektoru a jeho těsnosti. Pavel razí tezi prokorodovaného Al víčka, ale já mám zkušenosti s olezlými konektory a jejich kontaktech v tišťáku.
Stejně to musíš otevřít (ostrý, nejlépe patřičně tvarovaný nožík, či knejpík) odklopením víčka a pak uvidíš.
Tišťák tipuji OK, ale problém spíš v konektoru a jeho těsnosti. Pavel razí tezi prokorodovaného Al víčka, ale já mám zkušenosti s olezlými konektory a jejich kontaktech v tišťáku.
Stejně to musíš otevřít (ostrý, nejlépe patřičně tvarovaný nožík, či knejpík) odklopením víčka a pak uvidíš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#17 Diagnostika o víkendu Praha
Diky moc za rady.
Rozdelam a uvidim. Vycistim..Kazdopadne kdyz vtom konektoru byla oxidace, tak to vidim ze protekla tudy. Ten kryt moc olezlej neni, spis dost cistej.
Jen ted nemam cas mit auto nepojizdny.
Rozdelam a uvidim. Vycistim..Kazdopadne kdyz vtom konektoru byla oxidace, tak to vidim ze protekla tudy. Ten kryt moc olezlej neni, spis dost cistej.
Jen ted nemam cas mit auto nepojizdny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#18 Diagnostika o víkendu Praha
Pro upřesnění: razím tezi, že sůl s vodou prolezou spárou (resp. hliníkem) těla DEMky, ve spoji s tím tmelem - tedy na vnějším okraji toho tmele, na spoji s hliníkem. Vičko samotné je celkem netknuté.Romulusw píše:Pavel razí tezi prokorodovaného Al víčka, ale já mám zkušenosti s olezlými konektory a jejich kontaktech v tišťáku.
Druhá cesta je "shora", přes kontakty, ale tam nejčastěji prosákne olej, ačkoli nechápu kudy a odkud?
Ať je to, jak je to - jestli DEMka "chrastí", jsou v ní hromádky soli a to není nikdy dobrý.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#19 Diagnostika o víkendu Praha
Zitra mam sraz s Tymonem.
Poladime auto na trochu vykonu. Uvidim az to projede diag jestli zjisti vic o tech jednotkach. Ale muzu vam rict ze auto ac bylo servisovany, tak stejnak ma mouchy, ktery postupne vylejzaj. Az sem z toho mrzutej.
Poladime auto na trochu vykonu. Uvidim az to projede diag jestli zjisti vic o tech jednotkach. Ale muzu vam rict ze auto ac bylo servisovany, tak stejnak ma mouchy, ktery postupne vylejzaj. Az sem z toho mrzutej.
#20 Diagnostika o víkendu Praha
To su MUCHY TECNOLOGICKYM POSTUPOM PAJKOVANIA mam my 04 a tiež som si tím prešiel DEM(korozia)CEM-BCM-DIM (pajka)
Moj nazor asi aj viacerých a hlavne ľudi ktori to robia denne je že to nieje servisom ale vekom a podmienkam v akom auto jazdi.
Pri servisovanom aute je menej problemov z mechanickymi vecami aj keď vynimka sa najde howgh.
Moj nazor asi aj viacerých a hlavne ľudi ktori to robia denne je že to nieje servisom ale vekom a podmienkam v akom auto jazdi.
Pri servisovanom aute je menej problemov z mechanickymi vecami aj keď vynimka sa najde howgh.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#21 Diagnostika o víkendu Praha
Prechodne jsem vycistil konektor a zatim dobre.
Takze jen co budu mit cas dva dny aby auto stalo. Vyndam jednotku DEM a verim ze po vycisteni budu mit klid.
Takze jen co budu mit cas dva dny aby auto stalo. Vyndam jednotku DEM a verim ze po vycisteni budu mit klid.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#22 Diagnostika o víkendu Praha
Možná by to sneslo po vyčištění DEMky a inpregnaci udělat oba konektory na kabely nově https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0973714-svorkovnice-oe-17260.html a https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0973702-svorkovnice-plocheho-kontaktu-de-27511.html
a pak nešetřit silikonovou vazelínou
a pak nešetřit silikonovou vazelínou
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 Diagnostika o víkendu Praha
Nešla by tahle diskuze přilepit k jinému tématu typu HALDEX DEM? Ať se to pak lehce najde, až to budu dělatRomulusw píše: Možná by to sneslo po vyčištění DEMky a inpregnaci udělat oba konektory na kabely nově https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0973714-svorkovnice-oe-17260.html a https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0973702-svorkovnice-plocheho-kontaktu-de-27511.html
a pak nešetřit silikonovou vazelínou
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#24 Diagnostika o víkendu Praha
trochu tady zaparazituju,může mít DEM vliv na problikávání kontrolky brzd? XC70 2004....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#25 Diagnostika o víkendu Praha
Jestli myslíš červenou kontrolku se symbolem "paken", nebo jak to vypadá, tak to bych vyloučil.
DEMka a její komplici, BCM (ABS) včetně senzorů a SAS (kroužek volantu) se hlásí většinou hláškami jako - ABS/ANTI-SKID SERVICE REQUIRED, AWD SERVICE REQUIRED, ANTI-SKID TEMPORARILY OFF a tak podobně, plus oranžový trojúhelník mezi budíky.
Jen nevím stopro, jestli to platí i pro auta 2003 - 2006
DEMka a její komplici, BCM (ABS) včetně senzorů a SAS (kroužek volantu) se hlásí většinou hláškami jako - ABS/ANTI-SKID SERVICE REQUIRED, AWD SERVICE REQUIRED, ANTI-SKID TEMPORARILY OFF a tak podobně, plus oranžový trojúhelník mezi budíky.
Jen nevím stopro, jestli to platí i pro auta 2003 - 2006
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek