Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#1 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
Mereno na 4x4 brzde MAHA.
Nechal jsem to schvalne zmerit pred upravou vyfuku a pote softwaru.
Jsem rad ze jsem dosahl vysledku ktery sem chtel. Navic auto ma najeto 300tis a vypada motor v kondici.
Davam to sem, kvuli vecnym dohadum zda lpg snizuje vykon. Za me to jde poznat minimalne a ten co stim pojede prvne nepozna nic.
Prvni graf je benzin, druhy LPG.
Nechal jsem to schvalne zmerit pred upravou vyfuku a pote softwaru.
Jsem rad ze jsem dosahl vysledku ktery sem chtel. Navic auto ma najeto 300tis a vypada motor v kondici.
Davam to sem, kvuli vecnym dohadum zda lpg snizuje vykon. Za me to jde poznat minimalne a ten co stim pojede prvne nepozna nic.
Prvni graf je benzin, druhy LPG.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#2 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
Super, tak konečně si vyjasníme pojmy a dojmy. Snížení výkonu tedy je, ale vychází cca 5% (uvažuji výkon na kole), což je méně než obligátně uváděných "do 10ti %", kroutící moment nepatrně vyšší, stejně nejvyšší rychlost. To ve výsledku není špatné. Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#3 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
To je pekny,kde ti to merili?
Edit uz to vidim v galerii
Edit uz to vidim v galerii
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#5 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
Zatim nevim. Merilo se za tenhle rok vic aut, je to vsechno pres znamiho. Oni mu to na konci roku vse sectou a pak budem platit.
Jeste tam pojedu jednou, takze se dozvim cenu na konci roku. Ale vidim to kolem 1500kc pohanena jedna naprava a 2000 kc 4x4. Vyhodou je ze ti odbrzdej vickrat ne jen jednou.
Sam sem byl prekvapenej jak mereni dopadlo.
Jeste tam pojedu jednou, takze se dozvim cenu na konci roku. Ale vidim to kolem 1500kc pohanena jedna naprava a 2000 kc 4x4. Vyhodou je ze ti odbrzdej vickrat ne jen jednou.
Sam sem byl prekvapenej jak mereni dopadlo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3369
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#6 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
Co jsou ty ztraty? Kam mizi tech 34kW?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#7 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
Valivej odpor, odpor prevodovky, diferaku, uhlovky. Celkoveho pohonu naprav. Samozrejme i lozisek atd. Jo u 4x4 je to holt vic nez u jedny pohaneny napravy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3369
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#8 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
30kW??? to je strasny mnozstvi vykonu. To je vic tepla nez potrebuje obyc rodinnej dum. To by za chcilku to auto svitilo rude. I kdyz vemem v potaz chlazeni vzduchem tak je to dle me strasne moc...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#9 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
Jak to tam je to vidim i ja. Nejsem vic fundovanej, holt to musi vysvetlit nekdo znalejsi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#10 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
A bylo to ciste na LPG nebo s privstrikem?
Netestoval jsem vykon, ale rozjezd.
Mam ten samej motor s LPG magic III a pred vypnutim privstriku to bylo na rozjezd z 0 na 100 celkem stejne, po vypnuti je tam rozdil ca 2 vterin (14 benzin a 16 vterin LPG).
Takze u mne je to celkem dost znat, na druhou stranu mi to nevadi...tohle neni zavodni auto a tak s nim take jezdim. Jen jsem to testoval, zda bude reduktor stacit a nebude mi to delat bez privstriku bordel.
Ono jezdit za 12 benzinu nebo za 14 plynu je celkem rozdil.
Ale uvazuju o tom vykonostnim cipu, ne kvuli rychlosti, ale ze je to celkem dobry asi i pro motor, spotrebu a tak.
Netestoval jsem vykon, ale rozjezd.
Mam ten samej motor s LPG magic III a pred vypnutim privstriku to bylo na rozjezd z 0 na 100 celkem stejne, po vypnuti je tam rozdil ca 2 vterin (14 benzin a 16 vterin LPG).
Takze u mne je to celkem dost znat, na druhou stranu mi to nevadi...tohle neni zavodni auto a tak s nim take jezdim. Jen jsem to testoval, zda bude reduktor stacit a nebude mi to delat bez privstriku bordel.
Ono jezdit za 12 benzinu nebo za 14 plynu je celkem rozdil.
Ale uvazuju o tom vykonostnim cipu, ne kvuli rychlosti, ale ze je to celkem dobry asi i pro motor, spotrebu a tak.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#11 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
Ciste na LPG, zadne prepnuti nebylo a privstrik je vypnuty.
Kontroloval to pri druhem brzdeni. Ja z toho taky nechci delat zavodak, spis me zajimalo jak je na tom motor a jaky je rozdil v tom LPG.
Mam ten samej magic 3.
Kontroloval to pri druhem brzdeni. Ja z toho taky nechci delat zavodak, spis me zajimalo jak je na tom motor a jaky je rozdil v tom LPG.
Mam ten samej magic 3.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#12 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
U mojí to je takhle, žádný přívstřik, LPG nemá nikde míň jak 5% rozdíl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 121
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
#13 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
Koukam mejch 36kw ztraty je jeste v pohode .
Peknej rozdil u ty xc90, jako 50kw neni malo.
Peknej rozdil u ty xc90, jako 50kw neni malo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Mereni serioveho vykonu 2.5T, benzin vs LPG.
Je to hrozně moc, proto je výměna "vedlejších" provozních kapalin doporučena, nikoliv předepsána. Pokud jedeš dlouho na plnej kotel, tak opravdu rozžhavíš všechno. Na druhou stranu toho fakt hodně uchladíš tim vzduchem co ti všude proudí.dumi.cz píše:30kW??? to je strasny mnozstvi vykonu. To je vic tepla nez potrebuje obyc rodinnej dum. To by za chcilku to auto svitilo rude. I kdyz vemem v potaz chlazeni vzduchem tak je to dle me strasne moc...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 607 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od paconni
-
- 70 Odpovědi
- 8583 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dural8
-
- 0 Odpovědi
- 405 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 12 Odpovědi
- 649 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 5 Odpovědi
- 985 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od parnivalec