S60 2.5T 2008 Pár dotazů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#1 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Ahoj, jsem čerstvým majitelem černé S60 2.5T 2008. Mám hned z kraje pár dotazů.
1) Od určité rychlosti (cca 70) se ozývá konstantní hučivý tón (ne hluboký jako ložiska, ale zároveň to nepíská jak turbo) jakoby zepředu. Je slyšet jen, když jsou dole okýnka. Nesouvisí se zařazenou rychlostí, otáčkami motoru, zatáčením ani brzděním. Se zvyšující se rychlostí se zvuk zesiluje. Poradíte mi někdo?
2) Jak nastavim hodiny na budíkách? Nenašel sem na to tlačítko a zobrazují jen čtyři pomlčky
3) k čemu slouží tlačítko dole na středovém panelu vedle spínače parkovacích čidel - symbol auta s třemi vlnkami uvnitř
Děkuji předem za rady!
1) Od určité rychlosti (cca 70) se ozývá konstantní hučivý tón (ne hluboký jako ložiska, ale zároveň to nepíská jak turbo) jakoby zepředu. Je slyšet jen, když jsou dole okýnka. Nesouvisí se zařazenou rychlostí, otáčkami motoru, zatáčením ani brzděním. Se zvyšující se rychlostí se zvuk zesiluje. Poradíte mi někdo?
2) Jak nastavim hodiny na budíkách? Nenašel sem na to tlačítko a zobrazují jen čtyři pomlčky
3) k čemu slouží tlačítko dole na středovém panelu vedle spínače parkovacích čidel - symbol auta s třemi vlnkami uvnitř
Děkuji předem za rady!
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
A co začít tím, že si přečteš uživatelskou příručku Jestli nemáš, tak pogooglit na netu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
#3 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Hodiny jsou řízeny anténou, nedaj se nastavit, je možné že je zoxidovaný nějaký kontakt. Taky mi to nefunguje jak má, zatím sem to neřešil tak třeba někdo poradí.
Ten knoflík by měl být na vypnutí alarmu, třeba do kontejneru na loď, kvůli houpaní a tak.
Ten knoflík by měl být na vypnutí alarmu, třeba do kontejneru na loď, kvůli houpaní a tak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#4 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Ok, už to mám
Nicméně v příručce nic o tom hučení za jízdy není - nemá někdo podobný problém?
Děkuji
Nicméně v příručce nic o tom hučení za jízdy není - nemá někdo podobný problém?
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#5 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Já mám podobný problém je to ASI Omezovač... na dálnici hučí když jedu už 150Km/h a mimo 120km/h ozývá se to od spolujezdce, nejvíc je slyšet jsou zatažený okna.JaSk píše:Ok, už to mám
Nicméně v příručce nic o tom hučení za jízdy není - nemá někdo podobný problém?
Děkuji
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
#6 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Jo moje žena taky věčně hučí, že prý jedu rychle. Asi by bylo třeba nahrát nějaký mladší software.Nebo raději mladší hardware.Pišta... píše: Já mám podobný problém je to ASI Omezovač... na dálnici hučí když jedu už 150Km/h a mimo 120km/h ozývá se to od spolujezdce, nejvíc je slyšet jsou zatažený okna.
Pak je ještě druhá varianta, že u mladého hardware na místě spolujezdce může docházet k hučení na řidičově sedačce.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#8 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Tak huceni dela geometrie
Jeste jeden dotaz: Mam tu jeeny zanovni gumy, 215/45 R17. Asi by s nimi na S60 nemel byt problem, zejo?
Jeste jeden dotaz: Mam tu jeeny zanovni gumy, 215/45 R17. Asi by s nimi na S60 nemel byt problem, zejo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#9 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Bude, protože dle TP máš mít 225/45 .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#10 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Anténou? Huh. No - už jsi to patrně našel, že čudlík nastavování času ne nemačká, ale jen pootočí jedním nebo druhým směrem.Mildas píše:Hodiny jsou řízeny anténou, nedaj se nastavit, je možné že je zoxidovaný nějaký kontakt. Taky mi to nefunguje jak má, zatím sem to neřešil tak třeba někdo poradí.
Tak - ale jen pokud je auto alarmem vybaveno (poznáš podle červené LED ve středu palubní desky =- chybí-li, alarm není). U bezalarmových aut tohle tlačítko vypne aktivaci deadlock-u po zamčení auta. Vhodné, když necháš v autě zamčenou tchýní, tak aby se z auta případně dostala i ven. S aktivním deadlock-em se odpojí vnitřní páčka a ven musíš pouze šutrem.Mildas píše:Ten knoflík by měl být na vypnutí alarmu, třeba do kontejneru na loď, kvůli houpaní a tak.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
#11 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Čeče nevím, ale mě teda nejde ani mačkat ani točit , asi sem levej no.ok2ucx píše:Anténou? Huh. No - už jsi to patrně našel, že čudlík nastavování času ne nemačká, ale jen pootočí jedním nebo druhým směrem.Mildas píše:Hodiny jsou řízeny anténou, nedaj se nastavit, je možné že je zoxidovaný nějaký kontakt. Taky mi to nefunguje jak má, zatím sem to neřešil tak třeba někdo poradí.
P.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Jenom pootočit a držet.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#13 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
U mě to nic nedělá. Hodiny nejdou špatně, ale jsou tam jen 4 pomlčky - mužou být vadné?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#14 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Čudlík vlevo - u rychloměru - je (pouze) mačkací na reset denních km.
Čudlík vpravo - u otáčkoměru - se dá (pouze) pootočit nějakých +-30st., pak to cvakne a tím se nastavují hodiny.
Když to nefunguje, je něco špatně. Ale u 2008 tohle nebývá zvykem.
P.
Čudlík vpravo - u otáčkoměru - se dá (pouze) pootočit nějakých +-30st., pak to cvakne a tím se nastavují hodiny.
Když to nefunguje, je něco špatně. Ale u 2008 tohle nebývá zvykem.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#15 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Tak se všechno vyřešilo!
Hodiny stačilo rozhýbat ten čudlík a divný zvuk za jízdy způsoboval otvor proražený v blinkru v zrcátku (jakoby přes něj pískal vzduch)
Hodiny stačilo rozhýbat ten čudlík a divný zvuk za jízdy způsoboval otvor proražený v blinkru v zrcátku (jakoby přes něj pískal vzduch)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
No, a taková blbost, ale stát se může cokoliv.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 393
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#17 S60 2.5T 2008 Pár dotazů
Zdravím, měl bych ještě pár dotazů ohledně mé S60
1) Pokud nepoužiju originální hever, ale normální hydraulický - kam je vhodné ho dát? Abych něco neprohnul...
2) Oktávka, kterou jsem měl před Volvem měla ochranu proti vybití baterie - pokud něco svítilo a nebo třeba běželo rádio, tak auto po nějaké době tyhle věci odpojilo (závisle na kapacitě baterie?), aby zůstala energie na nastartování a nebo alespoň odemčení - je tu něco podobného?
3) Má benzínová 2.5 154kW nějaké věci, které jsou drahé a kazí se, jako třeba dvouhmotový setrvačník nebo EGR?
4) Jak lze dotáhnout ručku? Má první dva stupně uplně neúčinné.
5) Jde nějak vyřešit rozvrzanou loketku, potažmo středový panel?
1) Pokud nepoužiju originální hever, ale normální hydraulický - kam je vhodné ho dát? Abych něco neprohnul...
2) Oktávka, kterou jsem měl před Volvem měla ochranu proti vybití baterie - pokud něco svítilo a nebo třeba běželo rádio, tak auto po nějaké době tyhle věci odpojilo (závisle na kapacitě baterie?), aby zůstala energie na nastartování a nebo alespoň odemčení - je tu něco podobného?
3) Má benzínová 2.5 154kW nějaké věci, které jsou drahé a kazí se, jako třeba dvouhmotový setrvačník nebo EGR?
4) Jak lze dotáhnout ručku? Má první dva stupně uplně neúčinné.
5) Jde nějak vyřešit rozvrzanou loketku, potažmo středový panel?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek