Ahojte , jedná sa o moje volvo v40 , 2001 a 75kW .. Nedávno som bol v Alpách v Rakúsku a šiel som cez Grossglockner Hochalpenstrasse čo určite mnohý z vás poznáte .. Max. stúpanie je tam ako som prečítal 12% .Môj problém spočíva v tom že auto sa mi prehrievalo. Vyškriabal som sa na vrchol štýlom ,že som na každej tretej serpentíne stál cca 3 minútky kým ventilátor zrazí teplotu na normál. ( a do kabíny som kúril na max.) . Auto vládalo maximálne na druhom prevodovom stupni, pri čom sa na tej ceste trojka ani neoplatí radiť. Inak auto beží perfektne , celú cestu zo slovenska až tam je diaľnica do kopca a nič sa nedialo,vždy si drží teplotu. Chcel by som sa opýtať, či s tým máte skúsenosti, a či to je normálne že sa auto takto správalo v takom stupáku.
pri jazde som samozrejme nevytáčal do otáčok, pekne v klude sme išli, chápem že nápor vzduchu nechladil lebo to bolo cca 30 km/h .
ďakujem za všetky odpovede.
prehrievanie pri jazde do strmého kopca
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#2 prehrievanie pri jazde do strmého kopca
Měl jsem u s60 podobný problém, trasa na Slovensko přes Makov, chce to propláchnout chladič zvenku i zevnitř a při jízdě do kopce to držet na min 2500 otáček. Od té doby klid.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 105
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
#3 prehrievanie pri jazde do strmého kopca
S čím si prepláchol chladič ? je na to nejaký prípravok ? a pri tom preplachovaní si ho celý vybral, alebo tým myslíš že si prepláchol celý systém ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#4 prehrievanie pri jazde do strmého kopca
Vypustit nemrzku, připravit si převařenou vodu s 3 tabletami do myčky, nalít, projet nebo zahřát na provozní teplotu tak na hodinu, vypustit, propláchnout hadicí a nalít nemrzku.
zvenku jsem sundal přední nárazník a střídavě jsem prostříkával vodou s jarem nechal půl hodiny působit a pak proudem hadicí......několikrát. Je potřeba propláchnout chladič klimy i intercoler.Chladič vytahovat nemusíš.
zvenku jsem sundal přední nárazník a střídavě jsem prostříkával vodou s jarem nechal půl hodiny působit a pak proudem hadicí......několikrát. Je potřeba propláchnout chladič klimy i intercoler.Chladič vytahovat nemusíš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 105
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
#5 prehrievanie pri jazde do strmého kopca
a keď si vypustil tú vodu z okruhu, boli v nej nečistoty? teda či sa odtiaľ dostal nejaký sajrajt .. Lebo tento rok sa ešte chystám na Stelvio pass ,tak si chcem byť istý že sa aj dostanem domou. A ozaj, prečo treba držať motor pri 2500 otáčkach? myslel som že čím väčšie otáčky tým rýchlejšie sa prehreje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#6 prehrievanie pri jazde do strmého kopca
Sajrajt tam byl, tekla kalná nemrzka, tu jsem dal novou. A při vyšších otáčkách nemrzka rychleji cirkuluje.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek