Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 100
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
#1 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
Ahoj,
minulý týden jsem si koupil "na zkoušku" hračku Hyundai FMT 419 BT z alzy. (499 Kč)
Jedná se o krabičku do autozásuvky, která přijímá BT signál z telefonu a přes radiové vlny ho posílá dále do rádia v autě.
Vzhledem k tomu, že pro majitele některých starších Volv by tohle mohla být zajímavá alternativa, jak dostat do origo autorádií "svoji" hudbu, podělím se o dojmy.
Tak tedy: k tomuto vynálezu jsem od začátku přistupoval skepticky. Původní plán byl koupit, vyzkoušet, vrátit do 14 dní a s čistým svědomím, že to jednodušeji nepůjde koupit krabičku Yatour.
Jenže - ono to funguje překvapivě docela dobře.
za mě hlavní výhody:
+Přenos zvuku je v kvalitě uspokojivé, vesměs lepší, než zvuk z kazet, nebo radiové stanice.
+Po prvotním nastavení se telefon už při každém dalším použití spáruje automaticky po nastoupení do auta a otočením klíčem.
+Na krabičce je USB napájecí výstup s proudem 2.1A, takže nabíjí bez problému i "větší" telefony, na kterých třeba přijednom běží i navigace.
+Na krabičce je ovladací kolečko, které zvládne skip dopředu a dozadu a zvyšování a snižování hlasitosti. Navíc je tam tlačítko na přeladění frekvence a na přijetí a položení hovoru (které funguje i jako pauza). Na základní ovládání tak není třeba vůbec sahat na telefon.
+pokud nepotřebujete nabíjet telefon, nejsou potřeba zapojovat žádné kabely
+krabička je příjemně malá a vedle řadičky ve V70 nepřekáží
a nevýhody
-připojení zvuku je možné jen přes bluetooth, krabička nemá žádný AUX vstup a USB je pouze nabíjecí. Takže je vhodná pouze na použití se smartphonem.
-mikrofon pro hovory přes bluetooth handsfree je přímo na krabičce. Takže třeba ve V70 je dost daleko od pusy a snímá hodně ruchů
-všeobecně se moc nehodí pro telefonování, ale spíše pro přenos hudby
-je docela složité najít prázdnou frekvenci na rádio bez ruchů. Mě se osvědčila 107,4, ale i na té jsem už 2x ruch zaznamenal
-máte v interiéru Volva napsáno Hyundai (nic co by nevyřešil čtvereček černé izolačky)
Takže závěrem - vyplatí se tato krabička?
Za mě určitě ano. Už jenom proto, že bez jakéhokoli šťourání do rádia můžu v autě poslouchat Spotify nebo youtube. Také proto, že nemusím zapojovat žádné kabely, které se pak motají kolem řadičky.
Ve finále stojí tahle vychytávka zhruba dvoj až trojnásobek oldschoolové "kouzelné kazetky", ale udělá mnohem lepší službu.
A pokud na ní nespěcháte, dá se objednat z eBaye za zlomek "alzácké" ceny.
minulý týden jsem si koupil "na zkoušku" hračku Hyundai FMT 419 BT z alzy. (499 Kč)
Jedná se o krabičku do autozásuvky, která přijímá BT signál z telefonu a přes radiové vlny ho posílá dále do rádia v autě.
Vzhledem k tomu, že pro majitele některých starších Volv by tohle mohla být zajímavá alternativa, jak dostat do origo autorádií "svoji" hudbu, podělím se o dojmy.
Tak tedy: k tomuto vynálezu jsem od začátku přistupoval skepticky. Původní plán byl koupit, vyzkoušet, vrátit do 14 dní a s čistým svědomím, že to jednodušeji nepůjde koupit krabičku Yatour.
Jenže - ono to funguje překvapivě docela dobře.
za mě hlavní výhody:
+Přenos zvuku je v kvalitě uspokojivé, vesměs lepší, než zvuk z kazet, nebo radiové stanice.
+Po prvotním nastavení se telefon už při každém dalším použití spáruje automaticky po nastoupení do auta a otočením klíčem.
+Na krabičce je USB napájecí výstup s proudem 2.1A, takže nabíjí bez problému i "větší" telefony, na kterých třeba přijednom běží i navigace.
+Na krabičce je ovladací kolečko, které zvládne skip dopředu a dozadu a zvyšování a snižování hlasitosti. Navíc je tam tlačítko na přeladění frekvence a na přijetí a položení hovoru (které funguje i jako pauza). Na základní ovládání tak není třeba vůbec sahat na telefon.
+pokud nepotřebujete nabíjet telefon, nejsou potřeba zapojovat žádné kabely
+krabička je příjemně malá a vedle řadičky ve V70 nepřekáží
a nevýhody
-připojení zvuku je možné jen přes bluetooth, krabička nemá žádný AUX vstup a USB je pouze nabíjecí. Takže je vhodná pouze na použití se smartphonem.
-mikrofon pro hovory přes bluetooth handsfree je přímo na krabičce. Takže třeba ve V70 je dost daleko od pusy a snímá hodně ruchů
-všeobecně se moc nehodí pro telefonování, ale spíše pro přenos hudby
-je docela složité najít prázdnou frekvenci na rádio bez ruchů. Mě se osvědčila 107,4, ale i na té jsem už 2x ruch zaznamenal
-máte v interiéru Volva napsáno Hyundai (nic co by nevyřešil čtvereček černé izolačky)
Takže závěrem - vyplatí se tato krabička?
Za mě určitě ano. Už jenom proto, že bez jakéhokoli šťourání do rádia můžu v autě poslouchat Spotify nebo youtube. Také proto, že nemusím zapojovat žádné kabely, které se pak motají kolem řadičky.
Ve finále stojí tahle vychytávka zhruba dvoj až trojnásobek oldschoolové "kouzelné kazetky", ale udělá mnohem lepší službu.
A pokud na ní nespěcháte, dá se objednat z eBaye za zlomek "alzácké" ceny.
- Přílohy
-
- 1000.jpg (17.53 KiB) Zobrazeno 2416 x
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
#2 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
Díky za info já již několik těchto krámu zkoušel, vše vyhořelo právě na (ne)volné frekvenci. Ono je vlastně všude něco. Zlatí komunisti
#3 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
Ono by tomu chtělo trochu pomoct , a to odpojit stávající koax kabel , a dát konektor s jen kouskem koaxu který by se dal k cigaretáku a tam nechat kousek drátu s bužírkou bez stínění délka cca 10cm ono by to šlo spočítat na zlomek vlnové délky pro lepší přenos vf. Pak by okolní signál neměl takovou šanci .
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 100
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT
#4 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
Upřímně řečeno vůbec nevím, co většina těch věcí znamená - v tomhle se moc nevyznám. Ale pokud je možnost nějakým způsobem spočítat "čistou" frekvenci, rád se přiučím.
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#5 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
Už je to déle co jsem tyhle zázraky používal ale VŽDYCKY mi nejlíp fungovaly krajní rozsahy, tzn. 108 a 87,5 FM
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#6 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
nevím no, všichni, kteří si tohle s nadšením kdysi pořídili, to po čase stejně zahodili a pořídili si nějakou krabičku po drátu
viděl jsem i variantu s usb vstupem, nicméně žádná verze nikdy nesplnila očekávání tak dokonale, aby byla víc přínosem než trápením
viděl jsem i variantu s usb vstupem, nicméně žádná verze nikdy nesplnila očekávání tak dokonale, aby byla víc přínosem než trápením
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2133
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#7 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
Chci se zeptat kluci, když už to tady řešíte..Já mám teda v autě rádio s BT, takže mě to netrápí tam, ale...
Neexistuje něco jako BT modul ovšem BEZ zesilovače ? V garáži mám malinkej zesák s BT, funguje mi to výborně, stálo to i s trafem na Ali asi 350kČ, ale ocenil bych jen čistě BT modul, který by se nějakým pro mě záhadným způsobem dal kombinovat například s domácím zesilovačem...
Ty transmittery do auta jsou na hovno. Hlasuju pro pořádný rádio....Vydloubneš origo, na ahifi koupíš rámeček a je...Původní rádio schováš a až budeš auto prodávat, lupneš ho tam jen zpět a to svoje "čupr rejdiou" s BT si pak hodíš do dalšího auta...
Neexistuje něco jako BT modul ovšem BEZ zesilovače ? V garáži mám malinkej zesák s BT, funguje mi to výborně, stálo to i s trafem na Ali asi 350kČ, ale ocenil bych jen čistě BT modul, který by se nějakým pro mě záhadným způsobem dal kombinovat například s domácím zesilovačem...
Ty transmittery do auta jsou na hovno. Hlasuju pro pořádný rádio....Vydloubneš origo, na ahifi koupíš rámeček a je...Původní rádio schováš a až budeš auto prodávat, lupneš ho tam jen zpět a to svoje "čupr rejdiou" s BT si pak hodíš do dalšího auta...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#8 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#9 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
A máš nějaké odzkoušené? V minulém autě jsem zkusil jít do SENCORa s BT a HF a děs běs, kvalita mikrofonu, jako kdybych byl 10 metrů od něj. Chci něco pořídit do SUPa, protože manželka v S60 II má origo vč. HF a tam je to paráda, na druhý straně ani nepoznají, že se volá přes HF v autě.jirka87 píše: Ty transmittery do auta jsou na hovno. Hlasuju pro pořádný rádio....Vydloubneš origo, na ahifi koupíš rámeček a je...Původní rádio schováš a až budeš auto prodávat, lupneš ho tam jen zpět a to svoje "čupr rejdiou" s BT si pak hodíš do dalšího auta...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2133
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#10 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
shalibaba : všechno na jedno brdo..Hele to bylo dobrý v době, kdy byla opravdu strašně omezená nabídka těch redukčních rámečků, nebo vyloženě pro lidi, co měli super "dobové" audio, v kufru changer od výroby a nechtěli do toho hrabat. Vem si, tak na začátku jsi měl jen rádio, pak kazetový přehrávač, pak cd...Jediná možnost, jak v době bez AUX a USB tam narvat nějakou hudbu z telefonu byla u kazetového provedení ta kazeta s "jack" konektorem..u CD smůla...leda mp3 alespoň...Dneska já osobně ani CD nepotřebuju. Je otravné to měnit, hledat...Jediné co potřebuju je telefon a ideálně bez kabelu. Potrpím si po špatných zkušenostech na "heavy-duty" kabely a to je tak tlustá svině, že to je děs nebo si to skřípneš k sedačce, nebo to někde zavazí..AUX je mrtev, ať žije BT
Jo a mě osobně žere telefon při přenosu hudby do rádia baterku méně v režimu BT, než když z něj leze kabel do AUX v rádiu. Nevím proč, ale je to tak.
A ikdyž se to blbě poslouchá, tak platí pořád to, že čím méně "přenosů", tím líp...Takhle to máš z telefonu do transmitteru přes BT, z Transmitteru do rádia přes rádiovou vlnu a pak do repráků...
Podle mě to je vhodné pouze pro 2 typy lidí
1) střídám VELMI často auta a nehodlám do každého kupovat rádio s BT..nebo ty auta ani nejsou moje (řidič na rozvozu apod)
2) kvalitu přenosu neřeším, je to malé, nemusím nic. Jen to píchnu do zapalovače. A ani mi nevadí, že zvuk občas vypadne
Jinak bych šel fakt cestou nového rádia. Já mám tohle a ... za ty prachy dobrý. Navíc je k tomu cca 2m externí mikrofon. Má to BT, USB, AUX,CD...takže víc nepotřebuješ. Příště ale půjdu do Sony. Každej mi to vymlouval,a le mě se zvuk Sony zdá "pevnější v kramflecích". A hraje to i víc...Ten Kenwood je nějakej "uťáplej"...Ale kvalita zvuku OK.
Jo a mě osobně žere telefon při přenosu hudby do rádia baterku méně v režimu BT, než když z něj leze kabel do AUX v rádiu. Nevím proč, ale je to tak.
A ikdyž se to blbě poslouchá, tak platí pořád to, že čím méně "přenosů", tím líp...Takhle to máš z telefonu do transmitteru přes BT, z Transmitteru do rádia přes rádiovou vlnu a pak do repráků...
Podle mě to je vhodné pouze pro 2 typy lidí
1) střídám VELMI často auta a nehodlám do každého kupovat rádio s BT..nebo ty auta ani nejsou moje (řidič na rozvozu apod)
2) kvalitu přenosu neřeším, je to malé, nemusím nic. Jen to píchnu do zapalovače. A ani mi nevadí, že zvuk občas vypadne
Jinak bych šel fakt cestou nového rádia. Já mám tohle a ... za ty prachy dobrý. Navíc je k tomu cca 2m externí mikrofon. Má to BT, USB, AUX,CD...takže víc nepotřebuješ. Příště ale půjdu do Sony. Každej mi to vymlouval,a le mě se zvuk Sony zdá "pevnější v kramflecích". A hraje to i víc...Ten Kenwood je nějakej "uťáplej"...Ale kvalita zvuku OK.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#11 Bluetooth radio transmitter Hyundai FMT 419 BT
Na Aliexpressu se tyhle sranda dají sehnat za par šupu: https://www.aliexpress.com/w/wholesale-FM-transmiter.html?spm=2114.search0104.0.0.2d5820eaIm1Wnx&initiative_id=SB_20181126025345&site=glo&groupsort=1&SortType=total_tranpro_desc&g=y&SearchText=FM+transmiter
Co mě osobně na tom vadí:
- čím více lidí používá 108fm tím více rušení
- Při startování se restartuje, protože spadne napětí
- Někdy při přejetí nerovnosti se mi vypne. Budu muset zlepšit kontakt.
- Používám na dlouhých trasách
Cena odpovídá kvalitě.
Co mě osobně na tom vadí:
- čím více lidí používá 108fm tím více rušení
- Při startování se restartuje, protože spadne napětí
- Někdy při přejetí nerovnosti se mi vypne. Budu muset zlepšit kontakt.
- Používám na dlouhých trasách
Cena odpovídá kvalitě.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek