Volvo 940 - pár dotazů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#1 Volvo 940 - pár dotazů
Zdravím majitele krabic,
požádal bych o odpověďi/rady. Předem díky.
1, cyklovač - proměnný interval- lze vyměnit relé jako na V70?
2,ostřikovač světel - od čerpadla vede hadička do "filtru" (vypadá to jako filtr na benzín a má dva výstupy) - 1. výstup - pouze hadička cca 30cm volně ložená v prostoru bez napojení 2. výstup rozdvojka - jedna hadice čelní sklo a druhá světla. Jde mi o to, že ostřik světla je až po dlouhé době, tzn. jde to chvilku na sucho. Je tam nějaká zrada?
3,levé zrcátko mi nevyhřívá, lze nějak opravit nebo sehnat jiné? (přívod je v pořádku) případně má někdo funkční a pěkné?
4,dveře řidiče - sháním šedý plast kolem tlačítek včetně záslepky (zátky) a spodní kapsu - pouze pěkné. Mé je prasklé.
5,dveře spolujezdce - šedý plast kolem tlačítek.
Díky Tomáš
požádal bych o odpověďi/rady. Předem díky.
1, cyklovač - proměnný interval- lze vyměnit relé jako na V70?
2,ostřikovač světel - od čerpadla vede hadička do "filtru" (vypadá to jako filtr na benzín a má dva výstupy) - 1. výstup - pouze hadička cca 30cm volně ložená v prostoru bez napojení 2. výstup rozdvojka - jedna hadice čelní sklo a druhá světla. Jde mi o to, že ostřik světla je až po dlouhé době, tzn. jde to chvilku na sucho. Je tam nějaká zrada?
3,levé zrcátko mi nevyhřívá, lze nějak opravit nebo sehnat jiné? (přívod je v pořádku) případně má někdo funkční a pěkné?
4,dveře řidiče - sháním šedý plast kolem tlačítek včetně záslepky (zátky) a spodní kapsu - pouze pěkné. Mé je prasklé.
5,dveře spolujezdce - šedý plast kolem tlačítek.
Díky Tomáš
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 237
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
- Kontaktovat uživatele:
#2 Volvo 940 - pár dotazů
body 4 a 5 zavolej 776300333
Doktor
Doktor
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Volvo 940 - pár dotazů
1) lze, jetu topik od travexe jak na to
2) máš nefunkční zpětný ventil, u Kučery za tušim 50Kč
3) lze někdy opravit, nebo dodělat výhřev namotánim drátu. Kolik má být odpor ale už nevim, to si změř na tom druhym. Případně půjde sehnat, ale už to s dílama neni co to bejvalo.
4) a 5) ještě nedavno měli v autorizáku novej a nebyla to tak brutální raketa. Pouze ale černou. Kapsy se občas najdou, ale kdo ještě nezmršil kapsu, neni správnej krabicář. Já mam průměr jednu na 150tkm, si tam skřípnu hnátu a je slovíno
2) máš nefunkční zpětný ventil, u Kučery za tušim 50Kč
3) lze někdy opravit, nebo dodělat výhřev namotánim drátu. Kolik má být odpor ale už nevim, to si změř na tom druhym. Případně půjde sehnat, ale už to s dílama neni co to bejvalo.
4) a 5) ještě nedavno měli v autorizáku novej a nebyla to tak brutální raketa. Pouze ale černou. Kapsy se občas najdou, ale kdo ještě nezmršil kapsu, neni správnej krabicář. Já mam průměr jednu na 150tkm, si tam skřípnu hnátu a je slovíno
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#4 Volvo 940 - pár dotazů
Díky pánové za odpovědi.
Plastíky zavolám. Díky
Co se týká zpětné klapky. Tento díl jsem tam nenašel.
Jediné číslo na něm je 1783 a nápis VOLVO.
Přepojil jsem to napřímo. Z čerpadla na vstup klapky. Koukal jsem, že každý výstup je jinak dlouhý. Je to nějaké rozdělení tlaku pro světla a sklo? Jak má být správně zapojeno? Díky moc.
Co se týká cyklovače, samozřejmě jsem hledal, ale nenašel.
Mějte se
tomas
Plastíky zavolám. Díky
Co se týká zpětné klapky. Tento díl jsem tam nenašel.
Jediné číslo na něm je 1783 a nápis VOLVO.
Přepojil jsem to napřímo. Z čerpadla na vstup klapky. Koukal jsem, že každý výstup je jinak dlouhý. Je to nějaké rozdělení tlaku pro světla a sklo? Jak má být správně zapojeno? Díky moc.
Co se týká cyklovače, samozřejmě jsem hledal, ale nenašel.
Mějte se
tomas
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Volvo 940 - pár dotazů
jesi tou klapkou myslíš ten ventil/rozdvojku s origo číslem 1392074, tak to maji u kučery a vypadá to takhle:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#6 Volvo 940 - pár dotazů
Original tam mám toto.
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Volvo 940 - pár dotazů
normálně je sítko na vstupu v nádržce, takže žádný další neni potřeba...
todle vypadá jak benzínovej filtr na nějakej dvoukarbec
todle vypadá jak benzínovej filtr na nějakej dvoukarbec
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#8 Volvo 940 - pár dotazů
V tom delším výstupu je kulička, která funguje asi jako zpětná klapka. I podle data výroby to asi bude originál.
Směrem k ostřikovači světel je rozbočka (v prostoru tažného oka), kde je malá dírka v černém plastu - uvnitř je pružina co na to tlačí kulatý plastík s dírkou.
Když ostřikuji, tak se tam ztrácí tlak a teče to dolu u tažného oka.
Netušíš jak je to celé správně?
Mám z toho pocit, že výrobce touto soustavou někam směřoval. Podtlakopřetlakové řešení ostřiku
pardon za kvalitu foto.
Směrem k ostřikovači světel je rozbočka (v prostoru tažného oka), kde je malá dírka v černém plastu - uvnitř je pružina co na to tlačí kulatý plastík s dírkou.
Když ostřikuji, tak se tam ztrácí tlak a teče to dolu u tažného oka.
Netušíš jak je to celé správně?
Mám z toho pocit, že výrobce touto soustavou někam směřoval. Podtlakopřetlakové řešení ostřiku
pardon za kvalitu foto.
- Přílohy
-
- IMG_0655.JPG (15.73 KiB) Zobrazeno 3168 x
-
- IMG_0654.JPG (15.52 KiB) Zobrazeno 3168 x
-
- IMG_0653.JPG (13.93 KiB) Zobrazeno 3168 x
-
- IMG_0652.JPG (21.38 KiB) Zobrazeno 3168 x
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Volvo 940 - pár dotazů
Rozhodil jsem to jednou a zase složil, protože sem tam nic neviděl, co by mohlo bejt špatně. Samozřejmě to i po sborce nefungovalo stejně jak před ní. Ušetřil jsem si nervy a koupil nový...
Doporučuji udělat totéž, až budeš brát další věci. Na ostřikovaších jsou tušim celkem tři. světla, sklo a zadní sklo, kde je jen ventil bez rozdvojení.
Funkce tohodle bazmeku je v tom, že ti pak necákaji stěrače nasucho, protože to drží hladinu dost vysoko a neni nutný načerpat celou dýlku hadic. A taky že čerpadlo má zpětný tlak, takže čerpá víc pod většim tlakem.
Doporučuji udělat totéž, až budeš brát další věci. Na ostřikovaších jsou tušim celkem tři. světla, sklo a zadní sklo, kde je jen ventil bez rozdvojení.
Funkce tohodle bazmeku je v tom, že ti pak necákaji stěrače nasucho, protože to drží hladinu dost vysoko a neni nutný načerpat celou dýlku hadic. A taky že čerpadlo má zpětný tlak, takže čerpá víc pod většim tlakem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#10 Volvo 940 - pár dotazů
Teď jsem trochu mimo. Bavíme se o "filtru" nebo té rozdvojce pro světla?
Nemám problém koupit nové díly, ale musím vědět přesně co. U té rozdvojky pro světla nechápu tu díru.
Nevím zda to nebylo zapojeno špatně.
Koupil jsem odpoledne zpětnou klapku v mototechně, ale tu rozdvojku pro světla nemám.
Stejně nechápu, proč je zpětná klapka cca 20 cm od čerpadla. Pochopil bych ji daleko na trase, např pro zadní okno.
Panu Kučerovi jsem zkoušel 2x volat a nic.
Koukám, že jsem po sekání trávy nějaký nechápavý..
Nemám problém koupit nové díly, ale musím vědět přesně co. U té rozdvojky pro světla nechápu tu díru.
Nevím zda to nebylo zapojeno špatně.
Koupil jsem odpoledne zpětnou klapku v mototechně, ale tu rozdvojku pro světla nemám.
Stejně nechápu, proč je zpětná klapka cca 20 cm od čerpadla. Pochopil bych ji daleko na trase, např pro zadní okno.
Panu Kučerovi jsem zkoušel 2x volat a nic.
Koukám, že jsem po sekání trávy nějaký nechápavý..
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Volvo 940 - pár dotazů
filtr tam nepatří, to je nějaký samodomo. Už sem to ale taky někde viděl, každopádně na autech co provozuju ho nemam.
U tej "klapky" je to snad jedno kde je, ne? Vodu drží furt ať před sebou nebo za...
U tej "klapky" je to snad jedno kde je, ne? Vodu drží furt ať před sebou nebo za...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#12 Volvo 940 - pár dotazů
https://www.skandix.de/en/spare-parts/body/wipers-parts/cleaning-water-system/filter-cleaning-water-system/1012078/
filtr je origo, našel jsem.
Asi to nebude bastl, ale možná příplatková výbava MY98
filtr je origo, našel jsem.
Asi to nebude bastl, ale možná příplatková výbava MY98
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 Volvo 940 - pár dotazů
Filter je origo, mam ho na oboch 960kach, aj s logom Volvo. Aj ked len jednoportovy, nie dvoj ako je tu.Urvanej píše:filtr tam nepatří, to je nějaký samodomo. Už sem to ale taky někde viděl, každopádně na autech co provozuju ho nemam.
U tej "klapky" je to snad jedno kde je, ne? Vodu drží furt ať před sebou nebo za...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#14 Volvo 940 - pár dotazů
Díky, na mém je nápis VOLVO a číslo 1783. Výroba 8/1997.
Ten delší výstup má v sobě ocelovou kuličku, jak sepne čerpadlo, uzavře výstup a vše jde do kratšího.
V okamžiku, kdy poklesne tlak - vypne čerpadlo, kulička uvolní průtok - možná je to přepad zpět do nádržky.
Ale potom k čemu je zpětná klapka?
Jde mi o to pochopit systém a koupit případně origo díl, bohužel hledám a nic.
p.s.celý život tvrdím, že člověk nejvíc energie ztrácí totálníma blbostma
Ten delší výstup má v sobě ocelovou kuličku, jak sepne čerpadlo, uzavře výstup a vše jde do kratšího.
V okamžiku, kdy poklesne tlak - vypne čerpadlo, kulička uvolní průtok - možná je to přepad zpět do nádržky.
Ale potom k čemu je zpětná klapka?
Jde mi o to pochopit systém a koupit případně origo díl, bohužel hledám a nic.
p.s.celý život tvrdím, že člověk nejvíc energie ztrácí totálníma blbostma
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Volvo 940 - pár dotazů
tak to čumim... se budu muset juknout do nějakýho vraku co tu mam. A máte sejtko v nádržce? To by vysvětlovalo, když neni sejtko, tak je filtr. Na tom sejtu to totiž hrozně pění a pak teče ven pěna a nádržka neni furt plná...
nicméně evidentně, podle toho co píšeš, má v sobě ten filtr i zpětnej ventil. Tak máš dvě možnosti, bud a nebo.
nicméně evidentně, podle toho co píšeš, má v sobě ten filtr i zpětnej ventil. Tak máš dvě možnosti, bud a nebo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Volvo 940 - pár dotazů
Na MY92 je len samotny filter, bez spatnej klapky, sitko v nadrzke je tiez.Urvanej píše:tak to čumim... se budu muset juknout do nějakýho vraku co tu mam. A máte sejtko v nádržce? To by vysvětlovalo, když neni sejtko, tak je filtr. Na tom sejtu to totiž hrozně pění a pak teče ven pěna a nádržka neni furt plná...
nicméně evidentně, podle toho co píšeš, má v sobě ten filtr i zpětnej ventil. Tak máš dvě možnosti, bud a nebo.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#17 Volvo 940 - pár dotazů
V rozdvojce na obrázku vám chybí membrána, která tvoří kruciální díl soustavy - již to není rozdvojka, ale přetlakový ventil s rozdvojkou Mebrána je obvykle sežraná zimní směsí...
Ventil má tři funkce:
- zabraňuje stečení obsahu hadiček zpět do nádržky --) okamžitý ostřik bez stírání suchého skla
- zabraňuje samovolnému vytékání ostřikovací směsi tryskami pro ostřik světel - u dvoustovek je hladina v nádržce výš než trysky
- zabraňuje poluci ostřikovače zadního skla při prudkém rozjezdu
Obrok vyměním ve ventilu membránu, kterou si vyrobím tak, že odstřihnu špičku prstu chirurgických rukavic.
Když si večer bez keců vyčistíte zuby a půjdete spat, tak vám to nafotím
Ventil má tři funkce:
- zabraňuje stečení obsahu hadiček zpět do nádržky --) okamžitý ostřik bez stírání suchého skla
- zabraňuje samovolnému vytékání ostřikovací směsi tryskami pro ostřik světel - u dvoustovek je hladina v nádržce výš než trysky
- zabraňuje poluci ostřikovače zadního skla při prudkém rozjezdu
Obrok vyměním ve ventilu membránu, kterou si vyrobím tak, že odstřihnu špičku prstu chirurgických rukavic.
Když si večer bez keců vyčistíte zuby a půjdete spat, tak vám to nafotím
- Přílohy
-
- aaaaventil.JPG (15.73 KiB) Zobrazeno 3077 x
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#18 Volvo 940 - pár dotazů
Bez řečí, mlčím. Čekám
p.s. Jsme se viděli u paní Markové, když jsem hledal devítku.
p.s. Jsme se viděli u paní Markové, když jsem hledal devítku.
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#19 Volvo 940 - pár dotazů
Děkuji Standovi, pochopil jsem, dal prst z rukavice a ostřikovače ostřikují, stěrače stírají !!!
Klakson nehlasím...
p.s.kdyby náhodu někdo znal funkci filtru s kuličkou, rád se nechám poučit. Zapojil jsem ho na vývod bez kuličky a delší, s kuličkou, vrátil přepadem.
Klakson nehlasím...
p.s.kdyby náhodu někdo znal funkci filtru s kuličkou, rád se nechám poučit. Zapojil jsem ho na vývod bez kuličky a delší, s kuličkou, vrátil přepadem.
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#20 Volvo 940 - pár dotazů
Urvanej píše:jesi tou klapkou myslíš ten ventil/rozdvojku s origo číslem 1392074, tak to maji u kučery a vypadá to takhle:
tento ventil jsem nemyslel, všiml jsem si ho až později na kapotě.
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 Volvo 940 - pár dotazů
a víš o tom, že to je totéž, na co ti dával standa tip s rukavicí?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#22 Volvo 940 - pár dotazů
Jojo,pochopil jsem to.
Akorát u ostřiku světel je menší průměr hadice na výstupu.
Hlavně mám radost, když se něco podaří. Díky za pomoc.
Tak už jen ta kulička
Akorát u ostřiku světel je menší průměr hadice na výstupu.
Hlavně mám radost, když se něco podaří. Díky za pomoc.
Tak už jen ta kulička
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#23 Volvo 940 - pár dotazů
Hadi, kvůli vám jsem rozdělal funkční ventil a spáchal fotonávod a až pak jsem otevřel fórum
Ale dám to sem, kdyby to třeba někomu pomohlo...
Ale dám to sem, kdyby to třeba někomu pomohlo...
- Přílohy
-
- IMG_20170612_095516.jpg (48.65 KiB) Zobrazeno 3028 x
-
- IMG_20170612_095940.jpg (55.31 KiB) Zobrazeno 3028 x
-
- IMG_20170612_100021.jpg (58.38 KiB) Zobrazeno 3028 x
-
- IMG_20170612_100148.jpg (49.54 KiB) Zobrazeno 3028 x
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 940 kombi 2,3ti
#24 Volvo 940 - pár dotazů
Ahoj Stando,
moc děkuju za přiložený fotonávod. Pomohl mi vyřešit problém nefunkčních ostřiků světel na mé 940. Jen ještě přijít na to, proč nestírá jeden sterač. Proměřil jsem kabely a nějaký ohmický hodnoty to ukazuje. Mám obavy, jestli nebude motůrek KO. Pokud by byl kaput, dá se vůbec opravit? Zatím jsem ho ještě nedemontoval.
Roland
moc děkuju za přiložený fotonávod. Pomohl mi vyřešit problém nefunkčních ostřiků světel na mé 940. Jen ještě přijít na to, proč nestírá jeden sterač. Proměřil jsem kabely a nějaký ohmický hodnoty to ukazuje. Mám obavy, jestli nebude motůrek KO. Pokud by byl kaput, dá se vůbec opravit? Zatím jsem ho ještě nedemontoval.
Roland
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#25 Volvo 940 - pár dotazů
Motorky jsou docela komplikovaný, neboť po mžikovém přivedení napětí neudělají jeden kyv jako stěrač okna, nýbrž rovnou dva kyvy. Pak je tam nadproudová ochrana proti spálení motorku, když je zamrzlý ramínko. Dá se to dobře opravovat, ale je nutný to nejdřív pochopit.
Nebo poslat mě
Nebo poslat mě
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek