Objednal jsem si tady jeden s dírou uprostřed, nějak to tam zavěsím přes víčko.old.fashioned píše:Ale kdepak takovej šikovnej magnet na tu měrku koupim???
https://www.magnety.cz/magneticke-materialy/
Objednal jsem si tady jeden s dírou uprostřed, nějak to tam zavěsím přes víčko.old.fashioned píše:Ale kdepak takovej šikovnej magnet na tu měrku koupim???
jj už to mám... ne byl to fakt lama dotazUrvanej píše:old_fashioned: Nepoznám, zda to je ironie nebo co, ale ebay, aliexpres, Dealextreme atd... maji je v nejrůznějších tvarech a podobách, hledej neodymium magnet
Tak tohle je inspirace. Zkusím dát na filt magnet chvíli před výměnou oleje a potom ho rozebrat jestli se něco chytíIgorS píše:Ešte je potrebné nainštalovať magnety aj na olejový filter.
Konečně jsem sehnal použitelný magnet. Jsem zvědavej, jestli něco ulovím.Romulusw píše:Těžko říci. Na tom magnetu je vidět, co tam bylo. Z filtru to nepoznáš.
Mám to pověšené na měrce, něco jako
Potvrzujutomasss píše:Zpet k BG, jejich 106 Quick Clean prave zachranil jednu AW30-43 ve dvojkovy devitce. Prevodovka zmatene radila, nekdy otacky vylitly nahoru mezi kvaltama, a taky nefungovalo zamykani menice. Plus nekolik chyb na diag. Predpokladam ze byly pridreny solenoidy. Po naliti BG a projeti prevodovka radi jak nova, a diagnostika cista.
Pokud myslíš tu AW30-43, tak nebyl jsem u toho, ale fotky mám slíbené. Až budou, nahraju to sem.Urvanej píše:Foto post apokalyptického oleje pls.
Jak to vypadá po nějaké době ježdění?Zeb píše:Ještě jsem aplikoval velké balení BG 244 do nádrže a musím uznat že auto subjektivně velmi ožilo. Prvních 200 km jsem jel jako dýmovnice - létaly ze mě strašné věci při plném plynu. Po ujetí 700 km stále ještě auto hulí více než obvykle, ale uvidím jak bude kouřit až vezmu zase čistou naftu po očistné kůře.
Jako doprovodný jev je, že se mi začalo ozývat turbo při zařazené trojce a plném plynu - lehce si zasviští, což dříve nedělalo. Má být u TDI slyšet, že tam turbo je, nebo má být úplně zticha? Rozhodně nesviští tolik jako u 1,9 TDI, ale přece jen je to lehce slyšitelné.
Já to BG do oleje nalil proto, abych motor trochu vyčistil před přidáním aditiva Atomium. Takže po aplikaci BG jsem ujel 6.500 km Mobil 5W-40, nalil první fázi Atomia, po 1.000 km olej vypustil a ten byl zase černej jako bota. Pak nalil nový olej Mobil 5W-40, druhou fázi Atomia. Olej byl po výměně čistý, což se mi u nafty nikdy po výměně oleje nepovedlo a udržel si průhlednost cca 2.000 km. Nyní mám najeto na oleji cca 4.500 km a olej je stále průsvitný.hajnej píše:Jak to vypadá po nějaké době ježdění?
Militec jsem používal ve starý naftě 760 motor d24tic a u přeplňovaných benzínů - byl jsem spokojený. Tichý chod motoru a dle mého názoru šel rychleji do otáček.din píše:Zdar, plánuju také udělat výplach motoru u obou Volváků buď prostředky BG, případně mi ještě táta říkal, že jeho kamarád používá jiný výrobek značky Militec a je s ním velice spokojen. Nemáte s Militecek někdo zkušenost... http://www.militec.cz/ ??
Zdraví Din
A co používají v těch mašinách? Také BG109 nebo něco ostřejšího, tohle vypadá na dobrý odmašťovač.Ondra. píše:nechaval jsem delat vyplach sani a vstriku na masine v BG autorizovanym servise. auto po procedure sakra ozilo (nanos v sani byl brutalni) nicmene frajerovi dvakrat praskla behem procedury hadicka a zde je vysledek jeste se k tomu ani nepriznal ze ten lak smyl on, pritom jsem u toho byl jak mu to dvakrat vychcalo, hned to smyl vodou ale do druhyho dne kdy sem auto vyzvedaval tam bylo tohle
Zjistim za 14dnu, uz sem na to objednanej, az pojedu na 2dny do Praglu...Thompson píše:A co používají v těch mašinách? Také BG109 nebo něco ostřejšího, tohle vypadá na dobrý odmašťovač.Ondra. píše:nechaval jsem delat vyplach sani a vstriku na masine v BG autorizovanym servise. auto po procedure sakra ozilo (nanos v sani byl brutalni) nicmene frajerovi dvakrat praskla behem procedury hadicka a zde je vysledek jeste se k tomu ani nepriznal ze ten lak smyl on, pritom jsem u toho byl jak mu to dvakrat vychcalo, hned to smyl vodou ale do druhyho dne kdy sem auto vyzvedaval tam bylo tohle
To ja +/- taky, ale jinak dotycnej tvrdil, ze je to sarada na cca 4h u V8, plus ze nad 3000ccm, se tam ty chemie dava 2x tolik...Romulusw píše:Odhaduju to na BG 211, nebo BG 206