3m3 píše:Na takovy veci se doma lepsi neptat ze...Kor kdyz je to takova specialita kerou tu na foru nikdo nema
Koukam ze kladenskej uz to proflak...
Dej si facku
3m3 píše:Na takovy veci se doma lepsi neptat ze...Kor kdyz je to takova specialita kerou tu na foru nikdo nema
Koukam ze kladenskej uz to proflak...
Nedam,prv a pvr...vityjan píše:3m3 píše:Na takovy veci se doma lepsi neptat ze...Kor kdyz je to takova specialita kerou tu na foru nikdo nema
Koukam ze kladenskej uz to proflak...
Dej si facku
Nedam,prv a pvr...[/quote]3m3 píše: Dej si facku
Nedělám si iluze, podle toho co jsem zatím na autě viděl bude to práce....ale chytá na všech šest, běží slušně, myslím, že cca 6 let nebyly měněný svíce a podobně....ovšem tohle prostě beru jako vstupní investici. Víka ventilů jsou těsněný červeným silikonem no a i kdyby to bylo těsnění pod hlavou....tak to není nic hroznýho, rozborku jsem pilně studoval, snad na to nedojde, ale počítám i s tím.Urvanej píše:Na svody to teče pod víkem, už je budu dělat potřetí, protože mam schod mezi blokem a prsama. Pokud teče pravý víko, tak je pod nim altík a tomu to nedělá vůbec dobře. Těsnění jen origo, cca 700 na hlavu. Někde tu mam topik s číslama.
Pokud to s tim jen trochu myslíš vážně, ukecej sorela, ať ti ten motor zkontroluje. Orloj prostě jede a jede, dokud se tam něco nepotento. A že se něco potento, zkušený ucho/oko pozná dost dobře, kor to jeho.
Tydle motory, jako Etalon, umíraji na zanedbanou údržbu, takže vyměnit olej, fridex a pak si teprve lešti.