děkuji, u V70t5 mi to nedělá, proto mě to zaskočilo.. jak jsem psal, asi jsem z toho už paranoidní...Krystof P. píše:Jestli myslíš to lehký hvízdání, jako kdybys to dělal pusou, tak to je normální. Dělá to turbo.
repas automatu Aisin 55-50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#226 repas automatu Aisin 55-50
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#227 repas automatu Aisin 55-50
No meluzína je turbo a to hučení je teda vejfuk?
Každopádně bych začal trochu bedlivěji hlídat hladinku oleje.
OT: ten rozkrok je smutný, v tvym věku...
Každopádně bych začal trochu bedlivěji hlídat hladinku oleje.
OT: ten rozkrok je smutný, v tvym věku...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#228 repas automatu Aisin 55-50
Hučení je vejfuck, co pamatuju tak to auto má vykuchanej zadní tlumič. Myslim že tuhle kontinuální debatu o něčim rozkroku bys mohl příště vynechatUrvanej píše:No meluzína je turbo a to hučení je teda vejfuk?
Každopádně bych začal trochu bedlivěji hlídat hladinku oleje.
OT: ten rozkrok je smutný, v tvym věku...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#229 repas automatu Aisin 55-50
šlo mi o ten pískavý zvuk, akorát mi nepřišel na takové vysoké frkvenci jako pískání, proto jsem ho nazval jako hučení nebo něco mezi tím.. to hluboké je výfuk vím -no pravda, že původně na tom byla od katu až do zadu posvařovaná trubka, ale měsíc na to, co jsem to koupil, jsem tam nechal dát originál výfuk i tlumičem, protože se to nedalo vydržet.. no a rozkrok, sranda musí být i kdyby na chleba nebylo ale i tak vám všem děkuju za rady a uklidnění..
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#230 repas automatu Aisin 55-50
Jestli máš s rozkrokem problém, tak mě to mrzí a jestli ti to pomůže s vyřešenim problému, tak se i omlouvám.Krystof P. píše:... Myslim že tuhle kontinuální debatu o něčim rozkroku bys mohl příště vynechat
BTW stejně celá tahle diskuse nemá s repasí automatu moc co dočinění, takže to stejně musim "uklidit".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#231 repas automatu Aisin 55-50
když už to tu bude Uřvanej uklízet
Kua Kryštofe, nějak jsem si všiml že jsi poslední dobou nějakej nevyrovnanej Zastav se někdy na srazu si vyčistit hlavu
Kua Kryštofe, nějak jsem si všiml že jsi poslední dobou nějakej nevyrovnanej Zastav se někdy na srazu si vyčistit hlavu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#232 repas automatu Aisin 55-50
Už zase...to je Uchyl
Člověk tady jednou neudělá smajlíka a už je nevyrovnanej
Člověk tady jednou neudělá smajlíka a už je nevyrovnanej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#233 repas automatu Aisin 55-50
chtěl bych se zeptat, kolik je při zařazené zpátečce schopné auto vycouvat? za studena mám pocit, že je zpátečka vcelku vpoho, ale pokud je zahřátý olej v převodovce, tak se dá zpátečka použít jen na rovince. do kopečka pak motor točí klidně 3t a auto se nehýbe ani krokem.
nevím jestli to má souvislost, ale řazení vpřed jde vpoho až na řazení 3->4, kdy vždy cítím jakoby prokluz mezi vyřazení 3 (otáčky vyletí tak o 200-500) a zařazení 4.
repas rozvodky (takže i olej) byl před 4 roky a 30tkm.
nevím jestli to má souvislost, ale řazení vpřed jde vpoho až na řazení 3->4, kdy vždy cítím jakoby prokluz mezi vyřazení 3 (otáčky vyletí tak o 200-500) a zařazení 4.
repas rozvodky (takže i olej) byl před 4 roky a 30tkm.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#234 repas automatu Aisin 55-50
Zde jen něco málo informací z mého pohledu. Nejedná se o reklamu, protože nemám co dělat,
ale spíš o vysvětlení celé situace kolem 55-50 a 55-51, aby tomu bylo lépe rozumět. Stejně tato éra již končí,
takže si to může zkusit opravit každý sám, já jsem také svého prvního Aisina kuchal na svojí V70.......a vyšlo to, skoro.......
Repas převodovky AW 55-50/51 se v České Repulice již několik let nedělá.
Pokud se chce někdo ohánět slovem REPASE, tak by ta věc stála skutečných 70 000,- kč bez demontáže.
Když se někdo snaží zachránit auto 15. let staré, které přitáhne na prádelní šňůře do vrat servisu, tak do toho nikdy není ochoten tyto peníze investovat, takže se místo repase, dělá tzv. záchrana převodovky, která se musí vejít i s vyndáním a nandáním do 35 000,- Kč
Ta potom vydrží klidně několik let do doby, nežli nastane nějaký problém, např. v rozvaděči.
Ten se dá následně řešit i na autě, a to celkem velice úspěšně.
Při záchraně převodovky se mění za nové olej, filtr, všechna pouzdra, gufera, víčko a hydroměnič,
příp. nějaký selenoid.
Lamely, hřídel, planetové soukolí, víko, karter, olejové čerpadlo,brzdový pás, píst a pod. se mění, za jiné
starší díly, u kterých je předpoklad, že budou ještě nějaké roky fungovat.
Těch už máme ale pomálu.
Rozvaděč se pouze vyčistí, a pokud není úplně vymlácený, pošle se do dalšího kola.
Těsnění rozvaděče se dávají samozřejmě nová, aby mě někdo zase nechytal za slovo.
Oprava převodovky znamená, že si k tomu člověk stoupne, a začne nemilosrdně vyhazovat věci a měnit je za nové, bez ohledu na to, že by ještě rok mohly fungovat. Pokud se má někdo podepsat pod opravu převodovky, musí vydržet alespoň 200 tis km, když se v ní bude pravidelně měnit olej po 60 000km Skutečnost je ovšem taková, že tyto převodovky najedou v pohodě i půl milionu, když se o ně člověk stará
Starší převodovka : pod tímto názvem, si většina z vás představuje nejlevnější a nejrychlejší řešení celého problému. Netvrdím, že se nedá sehnat jedna slušná převodovka ze sta, někde na vrakovišti, ale záruka toho, že bude bezchybně fungovat, je přinejmenším mizivá. Vzhledem k tomu, že nejmladší převodovka tohoto druhu, je 11 let stará a má najeto minimálně 200tis. km, tak bych zbytečnou dřinu cca 10 hodin práce, určitě riskovat nechtěl, a už vůbec ne, když to mám platit. Já když někomu nakonec kývnu na variantu starší převodovky, tak jí ze zbabělosti stejně před prodejem rozeberu, abych si byl jist, že to není šrot. Vyčistíme, odtlakujeme, dáme nový filtr a gufera, potom to zabouchneme a děj se vůle boží. Vždy Vám vnucuju repasovaný měnič, protože jeho životnost není věčná a je to v podstatě náhrada spojky, která už klidně ve 200tis. může být na nic. No, a pokud po namontování vznikají nějaké pochybnosti o kvalitě řazení, dá se to řešit už v klidu na autě
Repase je to samé, jako oprava převodovky, ovšem s tím rozdílem, že jsou krásně opískované obaly, a
převodovka působí dojmem NOVÉ, což se potom v oficiální servisní síti opatří nálepkami a nazývá:
"Nová převodovka" tzv. výměnný díl
Opačným smutným případem je, že když přijede zákazník s autem, na kterém se "někde v Česku" dělala
"repase" převodovky za 70 000kč, a zjistíte, že v ní vlastně nikdo nebyl a dal tam pouze nový rozvaděč za 24 000,- a ona začala fungovat jako nová. To víte, za know how se u nás musí platit, někde i 46 000,-
Ovšem známe i podstatně horší scénáře.....
Takže k tomu vašemu všeobecnému cukání bych řekl jen to, že pokud převodovka cuká, není ji nutno hned vyndavat a měnit nějaké ty lamely, nebo co to tam prej je.
Cukání je způsobeno především řízením převodovky, které je možno vyzkoušet, příp. opravit na autě.
POZOR, pokud vám převodovka prokluzuje při řazení, vrní, potrhává v tahu do kopce, poskakuje při rozjezdu a nechce couvat, je to již většinou na její vyndání.
Všechno ale závisí na přesné diagnostice a zkušební jízdě, kdy se udělá jízdní snímek s grafem a na základě faktů,
se určí diagnoza převodovky a následný postup opravy.
Bez toho se nikdy problém přesně stanovit nedá, a už vůbec ne po telefonu.
ale spíš o vysvětlení celé situace kolem 55-50 a 55-51, aby tomu bylo lépe rozumět. Stejně tato éra již končí,
takže si to může zkusit opravit každý sám, já jsem také svého prvního Aisina kuchal na svojí V70.......a vyšlo to, skoro.......
Repas převodovky AW 55-50/51 se v České Repulice již několik let nedělá.
Pokud se chce někdo ohánět slovem REPASE, tak by ta věc stála skutečných 70 000,- kč bez demontáže.
Když se někdo snaží zachránit auto 15. let staré, které přitáhne na prádelní šňůře do vrat servisu, tak do toho nikdy není ochoten tyto peníze investovat, takže se místo repase, dělá tzv. záchrana převodovky, která se musí vejít i s vyndáním a nandáním do 35 000,- Kč
Ta potom vydrží klidně několik let do doby, nežli nastane nějaký problém, např. v rozvaděči.
Ten se dá následně řešit i na autě, a to celkem velice úspěšně.
Při záchraně převodovky se mění za nové olej, filtr, všechna pouzdra, gufera, víčko a hydroměnič,
příp. nějaký selenoid.
Lamely, hřídel, planetové soukolí, víko, karter, olejové čerpadlo,brzdový pás, píst a pod. se mění, za jiné
starší díly, u kterých je předpoklad, že budou ještě nějaké roky fungovat.
Těch už máme ale pomálu.
Rozvaděč se pouze vyčistí, a pokud není úplně vymlácený, pošle se do dalšího kola.
Těsnění rozvaděče se dávají samozřejmě nová, aby mě někdo zase nechytal za slovo.
Oprava převodovky znamená, že si k tomu člověk stoupne, a začne nemilosrdně vyhazovat věci a měnit je za nové, bez ohledu na to, že by ještě rok mohly fungovat. Pokud se má někdo podepsat pod opravu převodovky, musí vydržet alespoň 200 tis km, když se v ní bude pravidelně měnit olej po 60 000km Skutečnost je ovšem taková, že tyto převodovky najedou v pohodě i půl milionu, když se o ně člověk stará
Starší převodovka : pod tímto názvem, si většina z vás představuje nejlevnější a nejrychlejší řešení celého problému. Netvrdím, že se nedá sehnat jedna slušná převodovka ze sta, někde na vrakovišti, ale záruka toho, že bude bezchybně fungovat, je přinejmenším mizivá. Vzhledem k tomu, že nejmladší převodovka tohoto druhu, je 11 let stará a má najeto minimálně 200tis. km, tak bych zbytečnou dřinu cca 10 hodin práce, určitě riskovat nechtěl, a už vůbec ne, když to mám platit. Já když někomu nakonec kývnu na variantu starší převodovky, tak jí ze zbabělosti stejně před prodejem rozeberu, abych si byl jist, že to není šrot. Vyčistíme, odtlakujeme, dáme nový filtr a gufera, potom to zabouchneme a děj se vůle boží. Vždy Vám vnucuju repasovaný měnič, protože jeho životnost není věčná a je to v podstatě náhrada spojky, která už klidně ve 200tis. může být na nic. No, a pokud po namontování vznikají nějaké pochybnosti o kvalitě řazení, dá se to řešit už v klidu na autě
Repase je to samé, jako oprava převodovky, ovšem s tím rozdílem, že jsou krásně opískované obaly, a
převodovka působí dojmem NOVÉ, což se potom v oficiální servisní síti opatří nálepkami a nazývá:
"Nová převodovka" tzv. výměnný díl
Opačným smutným případem je, že když přijede zákazník s autem, na kterém se "někde v Česku" dělala
"repase" převodovky za 70 000kč, a zjistíte, že v ní vlastně nikdo nebyl a dal tam pouze nový rozvaděč za 24 000,- a ona začala fungovat jako nová. To víte, za know how se u nás musí platit, někde i 46 000,-
Ovšem známe i podstatně horší scénáře.....
Takže k tomu vašemu všeobecnému cukání bych řekl jen to, že pokud převodovka cuká, není ji nutno hned vyndavat a měnit nějaké ty lamely, nebo co to tam prej je.
Cukání je způsobeno především řízením převodovky, které je možno vyzkoušet, příp. opravit na autě.
POZOR, pokud vám převodovka prokluzuje při řazení, vrní, potrhává v tahu do kopce, poskakuje při rozjezdu a nechce couvat, je to již většinou na její vyndání.
Všechno ale závisí na přesné diagnostice a zkušební jízdě, kdy se udělá jízdní snímek s grafem a na základě faktů,
se určí diagnoza převodovky a následný postup opravy.
Bez toho se nikdy problém přesně stanovit nedá, a už vůbec ne po telefonu.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#235 repas automatu Aisin 55-50
Dovolím si malou otázku do tématu. Dneska jsem si všiml zajímavého chování auta a nevím, zda je to korektní. Při rychlosti 40-60km/h, hlavně při klouzání po městě po sundání nohy z plynu a při dojezdu k semaforu spadnou otáčky někam mezi 500-1000, a ručička otáčkoměru začne houpat v romezí 100 otáček nahoru dolu (např 700, pak 800, pak 700...) a pak se usadí něco kolem 500-700 jako přibitá když rychlost spadne pod 20km/h. Ale na zvuku motoru žádný houpání neslyším a o tom, že má auto převodovku ani nevím, jak hladce a rychle řadí. Pozoruje někdo, kdo má automat taky podobný jev? Díky
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#236 repas automatu Aisin 55-50
a máš zapnutou klimu? otáčky se můžou zvednout když spíná. nebo ještě škrtící klapka. v automatu bych chybu v tomto případě asi nehledal.Bizon píše:Dovolím si malou otázku do tématu. Dneska jsem si všiml zajímavého chování auta a nevím, zda je to korektní. Při rychlosti 40-60km/h, hlavně při klouzání po městě po sundání nohy z plynu a při dojezdu k semaforu spadnou otáčky někam mezi 500-1000, a ručička otáčkoměru začne houpat v romezí 100 otáček nahoru dolu (např 700, pak 800, pak 700...) a pak se usadí něco kolem 500-700 jako přibitá když rychlost spadne pod 20km/h. Ale na zvuku motoru žádný houpání neslyším a o tom, že má auto převodovku ani nevím, jak hladce a rychle řadí. Pozoruje někdo, kdo má automat taky podobný jev? Díky
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#237 repas automatu Aisin 55-50
Máš pravdu. Dneska jízda schválně bez klimy a houpání nikde. Jsem nečekal, že se klima může takto projevit. Ale díky za tip
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.3 T5 01'
- Bydliště: Praha
#238 repas automatu Aisin 55-50
Tak jsem z pilnosti zjistil ze štítku, že mám Aisina z roku 2004. Uffffff! Mám to ale kliku, že to někdo přede mnou ve Švýcarech vyměnil... Olej ale od výměny původní, temný jak něčí svědomí, takže vyměněn 16l za JWS 3309 kapalinu od Petro Canada a BG kúra k tomu. V rychloservisu pana Tučka v Praze 8 Dopraváků je procedura perfekcionistická, řádně řazením protažené, vyčištěné a nově zaolejované písty, takže jen chválím. Výsledek - sametové řazení a snížená spotřeba. Volv a Aisinů obecně tam má ročně dost a až na výjimku (tahle sorta se najde všude) samé spokojené zákazníky. Cena za vše nějakých 6600,-...
_________________
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#239 repas automatu Aisin 55-50
Marketing funguje. V kanade leju do do prevodoviek europske oleje a v cechach zas kanadske ale to je viacmenej jedno, len tych 16l je uz mozno trocha plytvanie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 71
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mnichovice
- Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD
#240 repas automatu Aisin 55-50
Ahoj, zajímal by mě názor na ten proplachovací přístroj od BG co ten rychloservis nabízí. Je výsledek výměny oleje lepší než standardní metodou? Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#241 repas automatu Aisin 55-50
Ahoj, znáte Murphyho zákony? Já právě jeden nový poznávám... zní: "Když se objednáš s autem bez poruchy na rutinní servis, nějaká porucha se před servisem vytvoří."
Rok si žiju s automatem a nastal čas jeho pravidelného proplachu. Tak jsem se dostatečně dopředu objednal na tento pátek do ZP Automatic, jelikož shodou náhod budu poblíž a mít volný čas. Uhodil týden T, kdy má proběhnout proplach a převodovka přešla do prudícího režimu. Začala provádět následující skopičiny:
K almaře: stará AW55-50 z přelomu 2001/2002, olej od 175000km měněn pravidelně, TCM SW aktualizovaný, víčko B4 údajně měněno v 175000km (nemám jak ověřit), repasovaný rozvaděč před 51 000 km, najeto 251 000km.
Moje tipy:
Rok si žiju s automatem a nastal čas jeho pravidelného proplachu. Tak jsem se dostatečně dopředu objednal na tento pátek do ZP Automatic, jelikož shodou náhod budu poblíž a mít volný čas. Uhodil týden T, kdy má proběhnout proplach a převodovka přešla do prudícího režimu. Začala provádět následující skopičiny:
- Váhavé podřazení 5-4 a 4-3 či zmatený lock-up. Při pomalém přidávání plynu, pokud jsou otáčky kolem 1400 a je zamklý měnič, převodovka uzamčení pustí, vyskočí otáčky o 100-200, převodovka zamkne. Pokud to trošku přišlápnu víc, uzamčení buď jen pustí, nebo rovnou podřadí. Video. Do teď jsem se s tím setkával velmi zříkda, jednou za dva měsíce a vyvolat to bylo jak vyvolávat duchy.
- Nově od víkednu mám v autě fičurku svižného rozjezdu s vytůrováním motoru. Dobržďuji u přechodu na cca 5-10km/h a nezastavuji, pouštím chodce, lehce plyn, otáčky vyletí na 2500-3000, sekundu se nic neděje a auto pak vystřelí vpřed jak píchlý prase.
K almaře: stará AW55-50 z přelomu 2001/2002, olej od 175000km měněn pravidelně, TCM SW aktualizovaný, víčko B4 údajně měněno v 175000km (nemám jak ověřit), repasovaný rozvaděč před 51 000 km, najeto 251 000km.
Moje tipy:
- 1. Je to jen zajetelený
- 2. Rozvaděč dožil předčasně
- 3. Víčko B4 dožilo
- 4. Almara total kaput, vyleštěný a vymačkaný víko => ven s tím.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#242 repas automatu Aisin 55-50
To skakani otacek, jak mas na videu mam taky. Podle volne dostupnych info (teda u mechanika to zatim nebylo) je problem v hydrodynamickem menici (da se jen repasovat nebo novy).
Olej s proplachem urcite nepomuze.
Jinak proc z Prahy do ZP?
Olej s proplachem urcite nepomuze.
Jinak proc z Prahy do ZP?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#243 repas automatu Aisin 55-50
to mi taky dělalo. a pak umřela úplně. teď po kompletním repasu je klid. taky to tipuju na prokluz hydroměniče. pálí se tím i olej, tak pozor.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#244 repas automatu Aisin 55-50
Tak hlášení po návštěvě ZP.
Zbyněk auto projel, skákání otáček se vyvovlat nepodařilo. Verdikt na celou převodovku zněl "Hele, já myslím, že dobrý, ta skříň vypadá v pohodě. Vyměnil bych olej a pak se uvidí." Vyměnilo se to, olej po 60t km mírně znečištěný. S novým olejem otáčky neposkakují. Problém číslo 2 přetrvává. Asi se brzo podívám do Modřan k mágovi p. Patočkovi... snad bude v kelu jen převodovka a ne rozvaděč či naopak, jen rozvaděč a ne převodovka. Obojí mrtvé by byla asi pořádná raketa s ohledem na péči jakou to dostává.
Zbyněk auto projel, skákání otáček se vyvovlat nepodařilo. Verdikt na celou převodovku zněl "Hele, já myslím, že dobrý, ta skříň vypadá v pohodě. Vyměnil bych olej a pak se uvidí." Vyměnilo se to, olej po 60t km mírně znečištěný. S novým olejem otáčky neposkakují. Problém číslo 2 přetrvává. Asi se brzo podívám do Modřan k mágovi p. Patočkovi... snad bude v kelu jen převodovka a ne rozvaděč či naopak, jen rozvaděč a ne převodovka. Obojí mrtvé by byla asi pořádná raketa s ohledem na péči jakou to dostává.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#245 repas automatu Aisin 55-50
Cekame na verdikt
Kolik stal celkem olej s praci?
Kolik stal celkem olej s praci?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#246 repas automatu Aisin 55-50
Olej i s prací samozřejmně záleží na převodovce. Ale pro AW55-50/51SN jsem za proplach dal 6 600,-. Proto bych byl raději, kdyby byl haproval rozvaděč. Protože vylít to a znova plnit...
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#247 repas automatu Aisin 55-50
Bohužel.......je to z mého pohledu asi tak, že dokud převodovka hezky řadí a člověk by si ji měl hýčkat a udržovat, tak na ní kašle a jezdí.
Občas se někde pomocí klávesnice zeptá, zda se ten olej má měnit, nebo ne,
tak to radši nechá koňovi, ten má větší hlavu.
No a na proplachy různými mašinami s pomocí čističů, šamponů a kondicionéru, dojde tehdy,
když nastane nějaký problém s chováním převodovky.
To už ale bývá většinou tak 50% na 50%, jestli to pomůže, a nebo se to úplně zastaví.
Obecně je dobré každý malý příznak podchytit včas, než se to stane závažným problémem.
Občas se někde pomocí klávesnice zeptá, zda se ten olej má měnit, nebo ne,
tak to radši nechá koňovi, ten má větší hlavu.
No a na proplachy různými mašinami s pomocí čističů, šamponů a kondicionéru, dojde tehdy,
když nastane nějaký problém s chováním převodovky.
To už ale bývá většinou tak 50% na 50%, jestli to pomůže, a nebo se to úplně zastaví.
Obecně je dobré každý malý příznak podchytit včas, než se to stane závažným problémem.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#248 repas automatu Aisin 55-50
Tak se musim s vami podelit o zkusenost.
Muj Aisin radil celkem dobre( mysleno ze si obcas cukl)
A tak sem se rozhodl ze navstivim zdejsiho vyhlaseneho chirurga pres Aisiny
Dorazil jsem v pondeli rano zaparkoval v arealu a zasel za Davidem
Nej vetsi sranda ze sem ho videl poprve tak sem mluvil ja dlouho a pak David rekl ja sem pan Patocka
No vuz sem mu sveril
Pritom sem to sepsal se sympatickou slecnou z T6R pritom sme probrali jak je tu krasne u nas na jihu
A David pak v prubehu dne zacal carovat.
Aja?? cele pondeli sem se kochal krasy prahy a zabavou a atrakcemi a v utery rano mi volal ze je opraveno
Prijel sem prebral si vuz zaplatil a jel k zpet na jih
A musim rict ze auto radi
No mozna to reknu spatne
Ale me prijde jako by neradilo proste jak sametove to prerazuje neni ani poznat ze tam ty kvalty padaji
Tak za 3tkm znova jeste vymenit olej
A snad pokud budu menit kazdych 30tkm mi vydrzi dlouho bez nejake zavady
Uvidime v pondeli to bude pro volvika test CZ Anglie 1360 km a zpet s karavanem cca 1600kg zase 1360km
Ale verim ze to bude ok az dorazim udelam olej jen
Muj Aisin radil celkem dobre( mysleno ze si obcas cukl)
A tak sem se rozhodl ze navstivim zdejsiho vyhlaseneho chirurga pres Aisiny
Dorazil jsem v pondeli rano zaparkoval v arealu a zasel za Davidem
Nej vetsi sranda ze sem ho videl poprve tak sem mluvil ja dlouho a pak David rekl ja sem pan Patocka
No vuz sem mu sveril
Pritom sem to sepsal se sympatickou slecnou z T6R pritom sme probrali jak je tu krasne u nas na jihu
A David pak v prubehu dne zacal carovat.
Aja?? cele pondeli sem se kochal krasy prahy a zabavou a atrakcemi a v utery rano mi volal ze je opraveno
Prijel sem prebral si vuz zaplatil a jel k zpet na jih
A musim rict ze auto radi
No mozna to reknu spatne
Ale me prijde jako by neradilo proste jak sametove to prerazuje neni ani poznat ze tam ty kvalty padaji
Tak za 3tkm znova jeste vymenit olej
A snad pokud budu menit kazdych 30tkm mi vydrzi dlouho bez nejake zavady
Uvidime v pondeli to bude pro volvika test CZ Anglie 1360 km a zpet s karavanem cca 1600kg zase 1360km
Ale verim ze to bude ok az dorazim udelam olej jen
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#249 repas automatu Aisin 55-50
Jeste otazka??
Tesnici podlozka pod vypustny sroub na olej AT je stejna jako na olej motoru na vane nebot mam nejake doma
Pokud neni tak budu muset jit do volva
Tesnici podlozka pod vypustny sroub na olej AT je stejna jako na olej motoru na vane nebot mam nejake doma
Pokud neni tak budu muset jit do volva
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
#250 repas automatu Aisin 55-50
je většíJoemilionare píše:Jeste otazka??
Tesnici podlozka pod vypustny sroub na olej AT je stejna jako na olej motoru na vane nebot mam nejake doma
Pokud neni tak budu muset jit do volva
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 618 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvařondra
-
- 3 Odpovědi
- 474 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 37 Odpovědi
- 10667 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 5 Odpovědi
- 2136 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karcis
-
- 4 Odpovědi
- 1583 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od misos60