Ujel jsem 20km aby se to zahralo pote jsem nalil pres merku ten cistic pote ujel dalsich 10km. Nasledne jsem vypustil ze spodu prevodovky 5l oleje a sroub opet utahl. Pres merku jsem dolil 5l. Potom jsem zespoda od chladice odpojil tu hadici od prevodovky a tu napojil na hadicku vedouci do nadoby s ryskama vzdy jsem nastartoval a kdyz vyteklo 15-2l oleje tak jsem to stejmne mnozstvy dolil pres merku. Takto jsem to delal az do vycerpani 12l oleje. Pak samozrejme nasadil hadici do chladice.martinopel píše:Můžeš popsat,přesný způsob,jak jsi postupoval?M14 píše:Tak jsem provedl vymenu oleje v prevodovce, ale 12l oleje a cistic mi nepomohl aby byla kapalina cervena je stale cerna sice ma uz nadech cervene ale furt je to cerne takze budu muset jeste jednou asi. A jizdni vlastnosti se lehce zlepsili tak snad az se to vyplachne jeste jednou tak to bude dobre.
Domácí repase automatu AW55-50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#101 Domácí repase automatu AW55-50
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#102 Domácí repase automatu AW55-50
Az na tohle, ze to tam bylo cca 10min, bys mel mit postup spravny, ale nechava se to tam alespon 30min i u prevodovek, u kterych se cistic pouziva pravidelne. Ono kdyz ctu, ze jsi to mel jak botu i po cisti ci a 12L, tak si rikam, dat tam ty cistice 2(pokud na ne nebude misto, tak dle toho z AT upustit olej) a nechat nekolik hodin motat na volnobeh, obcas pripadne proklapat kvalty a chvili to v nich nechat(defacto stejny postup, jako kdyz se meri hladina oleje), nebo sem tam projet, sice i na volnobeh spalis mrte paliva, ale proste je to potreba...M14 píše:Ujel jsem 20km aby se to zahralo pote jsem nalil pres merku ten cistic pote ujel dalsich 10km
Ja ted delal olej v prevodovce, ktera ma najeto 350kkm, olej pravidelne menen(autorizak), ale bez cistice.
Ted sem to udelal s cisticem(byl tam na volnobeh asi 3h a pak sem nim jeste najel cca 30km), na 12L, ven sel vicemene cistej, ale kdyz sem ted po cca 1000km, sel preventivne zkontrolovat hladinu(prece jen clovek nevedel, zda nekde neni unik), tak ze by ten olej byl jeste cistej a peknej, tak to uz vazne ani ne, je tam pekne videt, jak se jeste dal rozpoustej a vyplavujou letity usazeniny. Tak si vem jak asi vypada prevodovka, kde nevis jak casto bylo meneno a co tam bylo lito...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#103 Domácí repase automatu AW55-50
nejde to udělat jako u MB? vypustíš, sundá se vana a filtr a na otvor , kde byl filtr se nasadí hadice, druhý konec se pak dá do flašky s novým olejem, pak se nastartuje z flašky si to nasaje a vyteče okolo jinudy...opakuje se to dokud neteče čistý olej, u Volva by to nešlo?????? rozpojit u chladiče,,,,hadici strčit do flašky s čistým olejem startovat a druhým otvorem by vytekl špinavý olej........jsou to jen domněnky,,,nejsem odborník
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
#104 Domácí repase automatu AW55-50
neda: protoze vanu tahle almara jednoduse nema a filtr vyndas az po uplnem rozpitvani prevodovky. Proto se vypousti zatkou, na filtr se muzes vykaslat, pak dolijes a zbytek poresis po odpojeni horni hadice z chladice.... easy. Jen cisty olej nesajes z flasky ale dolivas prubezne pres merku....skreči píše:nejde to udělat jako u MB? vypustíš, sundá se vana a filtr a na otvor , kde byl filtr se nasadí hadice, druhý konec se pak dá do flašky s novým olejem, pak se nastartuje z flašky si to nasaje a vyteče okolo jinudy...opakuje se to dokud neteče čistý olej, u Volva by to nešlo?????? rozpojit u chladiče,,,,hadici strčit do flašky s čistým olejem startovat a druhým otvorem by vytekl špinavý olej........jsou to jen domněnky,,,nejsem odborník
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#105 Domácí repase automatu AW55-50
Takhle se to dělá, když máš tu mašinu - https://www.powerflush.nl/skreči píše:... druhý konec se pak dá do flašky s novým olejem, pak se nastartuje z flašky si to nasaje a vyteče okolo jinudy...
V principu je to jen soustava nádob, trubek a ventilů. Práce je s tím rychlejší a čistější. Dvě nádoby - v jedné se zachytává starý olej, do druhé naleješ nový a odsud se nasává.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#106 Domácí repase automatu AW55-50
M14 píše:Ujel jsem 20km aby se to zahralo pote jsem nalil pres merku ten cistic pote ujel dalsich 10km. Nasledne jsem vypustil ze spodu prevodovky 5l oleje a sroub opet utahl. Pres merku jsem dolil 5l. Potom jsem zespoda od chladice odpojil tu hadici od prevodovky a tu napojil na hadicku vedouci do nadoby s ryskama vzdy jsem nastartoval a kdyz vyteklo 15-2l oleje tak jsem to stejmne mnozstvy dolil pres merku. Takto jsem to delal az do vycerpani 12l oleje. Pak samozrejme nasadil hadici do chladice.martinopel píše: Můžeš popsat,přesný způsob,jak jsi postupoval?
Ja to vypušťam tou vrchnou hadicou aby sa preplachol aj chladič a 12l je fakt malo bez 16tich l ani nezačinam preplachovať.
#107 Domácí repase automatu AW55-50
10km jízdy není moc na to,aby čistič zafungoval,my to necháváme hodinu až dvě s prořazováním každých 5 minut.Nestalo se,že by 12l nestačilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#108 Domácí repase automatu AW55-50
Tak jsem byl v AVdilech v servisu, a tam mi rekli, ze je spatnej modrej solenoid. Dale mi rekli, ze kdyz ho vymeni, tak to bude fungovat jen chvily a pote se znici i ten zelenej a cernej. Takze ted nevim zda koupit rovnou vsechny tri a nebo jen ten jeden co je spatnej. A taky presne nevim, zda staci starej vindat, a pote nandat novej, anebo se to musi jeste nejak nastavovat.
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
#109 Domácí repase automatu AW55-50
Spravne by se mela menit cela sada linearnich solenoidu (vsechny 3). Jeste spravneji bys mel vymenit cely rozvadec vcetne solenoidu... ale:
Pokud nebudes davat novy kus, tak muzes klidne vymenit jeden. Pokud bys investoval do noveho, tak bych sel cestou cele sady (at tam za chvili nelezes zase). Serizeni te v zadnem pripade nemine......
Pokud nebudes davat novy kus, tak muzes klidne vymenit jeden. Pokud bys investoval do noveho, tak bych sel cestou cele sady (at tam za chvili nelezes zase). Serizeni te v zadnem pripade nemine......
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#110 Domácí repase automatu AW55-50
sežen celou sadu... nedavno jsem kupoval upgradované rostra solenoidy a vyšlo to na slušných 5tis i s dopravou. A fungují výborně.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#111 Domácí repase automatu AW55-50
Vsechny tri jo? Tak to je dobra cena. Muzes mi sem hodit odkaz ?sordo píše:sežen celou sadu... nedavno jsem kupoval upgradované rostra solenoidy a vyšlo to na slušných 5tis i s dopravou. A fungují výborně.
A seridit v originalu ? Nebo staci u nekoho kdo ma vidu ?
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
#112 Domácí repase automatu AW55-50
Kdekoliv na ebay
např.:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xaw55+50+rostra+solenoid.TRS0&_nkw=aw55+50+rostra+solenoid&_sacat=0
udělal jsme si pro jistotu seřizovací vstupy do víka rozvaděče... no po 2000tkm zatím není potřeba.
např.:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xaw55+50+rostra+solenoid.TRS0&_nkw=aw55+50+rostra+solenoid&_sacat=0
udělal jsme si pro jistotu seřizovací vstupy do víka rozvaděče... no po 2000tkm zatím není potřeba.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#113 Domácí repase automatu AW55-50
To jsou stejne solenidy http://www.ebay.com/itm/3-Big-solenoids-AW55-50SN-55-51SN-for-SATURN-FIAT-GM-Saab-Opel-Chevolet-Volvo-/162430624602?hash=item25d19ea35a:g:1VgAAOSw4YdYx65u&vxp=mtr akorad jsou z ciny ne?
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
#114 Domácí repase automatu AW55-50
Vzal bych ty Rostra - maji vylepseny design a už se neucpavaji.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#115 Domácí repase automatu AW55-50
Ok, a kdyz to tedy namontuju musim pak dojet nekam kdo mi to pres vidu seridi jo ?
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#116 Domácí repase automatu AW55-50
No ti ani omylem, pokud už chcete někdo něco na selenoidech seřizovat, tak "podle oka" to rozhodně nepůjde. VIDA ti nepomůže už vůbec ničím.
Jediné možné seřízení je možné na hydraulické stolici, kterou - pokud vím - v ČR vlastní pouze ZP-Automatic v Blučině.
Takto a pouze takto je možné hydraulický rozvaděč vč. selenoidů ověřit, jestli funguje stejně jako nový z výroby.
Ve mnoha případech můžeš zjistit, že rozvaděč je již silně opotřeben.
"Nastavování" předpětí selenoidů musí být naprostá duchařina (bez tohoto přístroje), protože ti do toho kecá ŘJ převodovky, adaptace, mění se teploty a tlaky, atp.
Na různých fórech sice existují "zaručené" navody, jak pootočením toho a toho selenoidu o 1/4 otáčky vyléčíš všechny neduhy převodovky, ale to je spíše z říše pohádek.
Druhou drahou krabici v ZP mají přímo na testování selenoidů samotných. Selenoid je opět pod plným hydraulickým tlakem (a zahřátý na provozní teplotu) a opět se zkoumá, jak moc se svým chováním liší od zlatého originálu.
P.
Jediné možné seřízení je možné na hydraulické stolici, kterou - pokud vím - v ČR vlastní pouze ZP-Automatic v Blučině.
Takto a pouze takto je možné hydraulický rozvaděč vč. selenoidů ověřit, jestli funguje stejně jako nový z výroby.
Ve mnoha případech můžeš zjistit, že rozvaděč je již silně opotřeben.
"Nastavování" předpětí selenoidů musí být naprostá duchařina (bez tohoto přístroje), protože ti do toho kecá ŘJ převodovky, adaptace, mění se teploty a tlaky, atp.
Na různých fórech sice existují "zaručené" navody, jak pootočením toho a toho selenoidu o 1/4 otáčky vyléčíš všechny neduhy převodovky, ale to je spíše z říše pohádek.
Druhou drahou krabici v ZP mají přímo na testování selenoidů samotných. Selenoid je opět pod plným hydraulickým tlakem (a zahřátý na provozní teplotu) a opět se zkoumá, jak moc se svým chováním liší od zlatého originálu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#117 Domácí repase automatu AW55-50
Tak ted to vubec nechapu . Proste kdyz je koupim namontuju dam olej tak to bude bezproblemu jezdit ? Nebo jeste nejake ukony musim udelat ?
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#118 Domácí repase automatu AW55-50
Reagoval jsem na to "kdo mi to pres vidu seridi jo ?" - ještě v kontextu s tímto "udělal jsme si pro jistotu seřizovací vstupy do víka rozvaděče".
M.j. kde bereš jistotu, že jsou špatné jen selenoidy? Když namontuješ nové (resp. zrepasované) selenoidy do těla, o kterém (bez měření) nevíš nic - to ti nikdo nic nezaručí. Šance tu je, adaptační algoritmy převodovky jsou poměrně mocné, nikoli však všemocné.
Přes diagnostiku jedině smažeš adaptační hodnoty, můžeš zapnout adaptační režim, trochu pojezdit adaptační jizdy. A pak uvidíš. Je to trošku vyšší dívčí.
Pavel
P.S. A vypni si podpis v ťaptalku.
M.j. kde bereš jistotu, že jsou špatné jen selenoidy? Když namontuješ nové (resp. zrepasované) selenoidy do těla, o kterém (bez měření) nevíš nic - to ti nikdo nic nezaručí. Šance tu je, adaptační algoritmy převodovky jsou poměrně mocné, nikoli však všemocné.
Přes diagnostiku jedině smažeš adaptační hodnoty, můžeš zapnout adaptační režim, trochu pojezdit adaptační jizdy. A pak uvidíš. Je to trošku vyšší dívčí.
Pavel
P.S. A vypni si podpis v ťaptalku.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#119 Domácí repase automatu AW55-50
Jistotu, ze je rozvadec v naprostem poradku ti neda ani kontrola na stolici.... a cena kontroly je cca pul ceny rozvadece.
Nez bych zacal menit solenoidy tak bych si zkontroloval tlaky v almare a pak udelal aspon wet-air test rozvadece po jeho vycisteni.... Opotrebeni vnitrnich ventilu rozvadece je celkem dobre videt (je to kus hliniku, takze opotrebeni je patrne jako vylestena nebo vydrena mista). To by bylo asi minimum, ktere se vyplati. Jistotu to taky neda.
Mimochodem, zrovna vcera jsem jen jemne doladoval SLS a SLT solenoidy po proplachu. Nejhezci na tom je, ze staci pooticit o 1/8 otacky a zacnou se dit veci . Nakonec clovek bojuje s "pameti pruzinek" v solenoidech a adaptaci. Takze to co na prvni pohled vypada udesne, se po par jizdach "srovna"....
Pokud neni clovek nadsencem a nema zbytecny cas a penize, tak je mozna nejlepsi odvyzt cely auto Richardovi nebo Davidovi a nechat je, at si hraji.... minimalne maji vyhodu v tom, ze prevodovek uz dali dokupy haldu a maji k dispozici slusne zasoby dilu....
Nez bych zacal menit solenoidy tak bych si zkontroloval tlaky v almare a pak udelal aspon wet-air test rozvadece po jeho vycisteni.... Opotrebeni vnitrnich ventilu rozvadece je celkem dobre videt (je to kus hliniku, takze opotrebeni je patrne jako vylestena nebo vydrena mista). To by bylo asi minimum, ktere se vyplati. Jistotu to taky neda.
Mimochodem, zrovna vcera jsem jen jemne doladoval SLS a SLT solenoidy po proplachu. Nejhezci na tom je, ze staci pooticit o 1/8 otacky a zacnou se dit veci . Nakonec clovek bojuje s "pameti pruzinek" v solenoidech a adaptaci. Takze to co na prvni pohled vypada udesne, se po par jizdach "srovna"....
Pokud neni clovek nadsencem a nema zbytecny cas a penize, tak je mozna nejlepsi odvyzt cely auto Richardovi nebo Davidovi a nechat je, at si hraji.... minimalne maji vyhodu v tom, ze prevodovek uz dali dokupy haldu a maji k dispozici slusne zasoby dilu....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#120 Domácí repase automatu AW55-50
Ano předsedo, má pravdu ten chlapec
Selenoidy jsou potvory, ty dokážou potrápit.
Nedávno jsem tady skládal sociální opravu převodovky do první S60 2001,
mechanicky všechno v pořádku, okruhy těsné, futra nová.....ale rozvaděč starý.
Pán už nechtěl více investovat, prej to zkusíme.
Hned po najetí na dálnici....závada Lock Up......naprosto dokonale se měnič nezamykal.
Už jsme to chtěli znova vyndavat.
A nakonec se tam dal nový rozvaděč, a úplně nová a skvělá převodovka.
Selenoidy jsou potvory, ty dokážou potrápit.
Nedávno jsem tady skládal sociální opravu převodovky do první S60 2001,
mechanicky všechno v pořádku, okruhy těsné, futra nová.....ale rozvaděč starý.
Pán už nechtěl více investovat, prej to zkusíme.
Hned po najetí na dálnici....závada Lock Up......naprosto dokonale se měnič nezamykal.
Už jsme to chtěli znova vyndavat.
A nakonec se tam dal nový rozvaděč, a úplně nová a skvělá převodovka.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#121 Domácí repase automatu AW55-50
Rak jsem se rozhodl ze ty solenoidy vymenim. Objednal jsem ty rosta z usa tak snad budou ok maj hodnoceni na ebay 99%. Zajmame zda musim sundat celou tu napravnici nebo se stou vanickou dostanu ven i beztoho je tam docela malo mista.
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 528 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kubavlc
-
- 4 Odpovědi
- 1591 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od misos60
-
- 21 Odpovědi
- 2443 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal_0077
-
- 3 Odpovědi
- 535 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 19 Odpovědi
- 1393 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gusto