naladovani T5 do 740
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#26 naladovani T5 do 740
nevi nekdo jestli prevodovka m90 potrebuje lozisko v klikovce nikde jsem nic nenasel ze by tam naky by melo byt
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#28 naladovani T5 do 740
Poměrně běžná chyba u záměny za automatovej motor, když si někdo nedá pozor a kroužek mu zustane ve starym motoru. Takže ano, muší tam bejt.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#29 naladovani T5 do 740
jj dik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#30 naladovani T5 do 740
mam problem s prevodovkou chrasti jak pred smrti opravoval nekdo m90
#31 naladovani T5 do 740
vykašli se na to,a jdi do špajzky z bavoráku.rwd píše:mam problem s prevodovkou chrasti jak pred smrti opravoval nekdo m90
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 naladovani T5 do 740
M90 neni uplně hodně, ale pajšl má stejnej s M56 z FWD volv. Ideálně z 850 nebo jedničkový 70, protože pak už i ty M56 byly moc chytrý.
Odchází tam synchron na trojce, utrhne se a pak dělá paseku. Problém snad u M90 nevyřešili nikdy, u M56 až s přechodem na dvojkovou 70. Nicméně na netu je spousta návodů, jak to "zavařit".
Ale taky ti mohlo odejít jen ložisko.
Odchází tam synchron na trojce, utrhne se a pak dělá paseku. Problém snad u M90 nevyřešili nikdy, u M56 až s přechodem na dvojkovou 70. Nicméně na netu je spousta návodů, jak to "zavařit".
Ale taky ti mohlo odejít jen ložisko.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#33 naladovani T5 do 740
o spazce z bawa jsem premyslel kdyz jsem zjisti jak je m90 paradne dostupna ale rek jsem si volvo do volva takze to bude posledni moznost a m90 jeste dam sanci a tak jsem jeste kuchnul m56 jestli se zni neco nebude hodit a napul jsem zatim rozebral m90 napohled jsem nenasel zadny problem takže si myslim ze jsem neco udelal spatne protoze sem zkoušel uz 2 m90 a obe daly stejne boredel jak kdyby byl velkej vakl mezi hridelema pridas/uberes ,, zamlati zachrasti tak jsem podezrival lozo v klice pro hridel z prevodovky to tam mam origo t5 ale to tam je tak akorad naparadu maximalne jako pro pripravek na vystredeni lamely protoze ta hridel z m56 zaprve nedosahne do toho loziska chybejimu cca 2cm a za druhe nema zadnej dosedaci rozmer aby do nej zajela ale m90 by do nej mohla zajet ale tam chybej taky ty cca2cm tak jsem vysoustruzil pokusny lozo a stejne to nepomohlo takze me napada jestli to treba jeste nedela nejak kardan jinak uz nevim uz me napadaj zoufali blbosti
- Přílohy
-
- Fotografie0422.jpg (68.07 KiB) Zobrazeno 4431 x
-
- Fotografie0420.jpg (84.53 KiB) Zobrazeno 4431 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#34 naladovani T5 do 740
hridel co vede na kardan je pulena hned u synchronu to me nepripada jako robustni reseni
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#35 naladovani T5 do 740
Ke konci výroby zadohrabů to vyřešili určitě u převodovek M90 kombinovaných s whiteblocky (určitě S90/V90, možná i některé ročníky 960). U redbloku nevím, ale vzhledem k tomu, že se to vyrábělo souběžně a střeva převodovek se budou lišit maximálně zpřevodováním, tak možná taky.Urvanej píše:Odchází tam synchron na trojce, utrhne se a pak dělá paseku. Problém snad u M90 nevyřešili nikdy
P.S.: Nikdy jsem neslyšel o utrženém synchronu u M90 z běžného stylu jízdy...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#36 naladovani T5 do 740
mam 2 m90ky a na jedne co jsem koupil od tech polskych utrvasrmanu( maximalne nedoporucuji s nima cokoli ,,,VOLVOEDEK.pl) je synchron vhaji ale to neni ten problem co tady resim
hucej zuby a pridas/uberes plyn tak to ma velkou prodlevu zamlati to tam
hucej zuby a pridas/uberes plyn tak to ma velkou prodlevu zamlati to tam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#37 naladovani T5 do 740
nema nekdo vytahnutej motor b6304/b6254 potreboval bych zmerit par veci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#38 naladovani T5 do 740
ta prevodovka me fakt pije krev prodam to nebo rozprodam po dilech auto ma zaplaceno 10t eko je na tom jeste dost prace vice info sz
#39 naladovani T5 do 740
Prosím do SZ více info.rwd píše:ta prevodovka me fakt pije krev prodam to nebo rozprodam po dilech auto ma zaplaceno 10t eko je na tom jeste dost prace vice info sz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#40 naladovani T5 do 740
shanim jehlove lozisko na 4 rychlosni stupen do m90ky ma onaceni pa66 gf25 ina myslite ze ho sezenu ve volvu
- Přílohy
-
- Fotografie0443.jpg (30.73 KiB) Zobrazeno 3941 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#41 naladovani T5 do 740
To "oznacenie" mi skor evokuje zlozenie plastoveho materialu klietky - 66% polyamid, 25% sklenene vlakno...
Na M90 nevidim rozstrel, len na OD
Na M90 nevidim rozstrel, len na OD
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#42 naladovani T5 do 740
Co tam nacpat pětikvalt zf z dýzlovýho bramboráka ? Případně by se dal i šesti, ale bude asi trošku nákladnější. Chce to trochu ho převařit a páka je jinde, ale nechá se to v pohodě vyřešit.rwd píše:ta prevodovka me fakt pije krev prodam to nebo rozprodam po dilech auto ma zaplaceno 10t eko je na tom jeste dost prace vice info sz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#43 naladovani T5 do 740
zdar lidi po dlouhé době jsem se rozhodl že se na to kouknu a problém s převodovkou je vyřešen ale ještě nemám dopojený kabely do přístrojovky, teplota vody,otáčkoměr,palubní PC,tachometr, no a nechce se sepnout pal. čerpadlo tak ho pouštím spínačem a zajímá mně jestli to nemá souvislost tak třeba někdo z vás má vyzkoušný jestli jde nastartovat v850 t5 s odpojenou přístrojovkou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#44 naladovani T5 do 740
Ne, nepotrebuje. Pokud bys mel redblok a nechal co tam zbylo po M46, tak M90 na nej stejne nedosahne, ma kratsi vstupni hridel.rwd píše:nevi nekdo jestli prevodovka m90 potrebuje lozisko v klikovce nikde jsem nic nenasel ze by tam naky by melo byt
Pokud ho tam mermomoci chces (konstrukce M90 ho stejne jako M56 nepotrebuje pri "beznym" provozu nepotrebuje) tak > retroturbo< dela adapter, kterej by sis asi musel upravit pro t5kovej setrvak...
https://forums.tbforums.com/showthread.php?t=324088
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#45 naladovani T5 do 740
dík za odpověd ale převodovku už mám vyřešenou ložisko (futro) jsem si vyrobil tak aby to pasovalo a v tom problém nebyl ten byl někde úplně jinde ted řeším to čerpadlo a potřeboval bych vědět jestli jde nastartovat volvo 850 t5 bez přístrojovky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#46 naladovani T5 do 740
Tak dakujeme ze sme sa dozvedeli kde ten problem bol.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 105
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
#47 naladovani T5 do 740
Aj mňa by to zaujímalo, podobne sa mi správa S70 , akoby bola niekde vôla. Napr. pri zdvihnutej jednej strane auta a zaradenej rýchlosti, ručne keď potočím zdvihnutým kolesom tak to v prevodovke cvaká a cítiť vôlu. Problém je že sa to prejavuje aj pri jazde napr prudkom ubraní, alebo pridaní plynu, počuť to cvakanie až do kabíny.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1114 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 26 Odpovědi
- 4613 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sedmikraska
-
- 9 Odpovědi
- 1216 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 35 Odpovědi
- 7023 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 13 Odpovědi
- 1158 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej