Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#1 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Tak jsem dnes zjistil, ze mam na V6 vodu v oleji. Pevne doufam, ze jen ofuklo tesneni pod hlavou.
MjAuto mi nabizi tyhle vyrobce tesneni: Ktereho mi pani mechanici poradi, abych to za pul roku neparal znovu?
Ajusa
Elring
Glaser
Goetze /4x drazsi nez Ajusa/
Victor Reinz
MjAuto mi nabizi tyhle vyrobce tesneni: Ktereho mi pani mechanici poradi, abych to za pul roku neparal znovu?
Ajusa
Elring
Glaser
Goetze /4x drazsi nez Ajusa/
Victor Reinz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Tak Ajusa bych rovnou vyškrt ze seznamu. Ajusu jsem koupil na 340D za nějakých 300kč vydrželo to 20tkm Pak jsem dal Victora byl teda nějak přes 1000kč a najel 220tkm auto jsem zvrakoval motor šlapal teď odpočívá v garáži
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
též bych zvolil viktora...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Jj Viktora (lepší) nebo Elring (taky dobré zkušenosti).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#5 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Viktor
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
#6 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Osobně používám do benzínových aut Ajusu a bez problémů.Do dieselů jedině celoplech.Jinak Goetze je asi špička,u Reinze jsem měl jednu reklamaci,ale mohlo to vzniknout špatným skladováním.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#7 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Zhruba to co píše Martin. U Viktora párkrát problém s balením a poškozením. ( asi mají mizerný sklad, jinak není problém ) Jinak Goetze ( zatím žádný problém, mimo ceny ), Elring ( pozor, tady bývá někdy rozdíl ve zpracování a kvalitě podle původu ) a Ajusa ( platí to co pro Elring )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#8 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Tak jo, ted bych klidne volil i Viktora, jenze neni nahodou u tesneni pod hlavu rozhodujici jeho tloustka?
Ajusa: 1,4mm
Elring:1,7mm
Victor:1,5mm
Nebo je to zanedbatelny a na kompresi to nebude mit vliv?
Ajusa: 1,4mm
Elring:1,7mm
Victor:1,5mm
Nebo je to zanedbatelny a na kompresi to nebude mit vliv?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Hrubka sa voli podla toho ci je hlava zbrusovana alebo nie. Teoreticky ak by si dal tenke tenenie na zbrusenu hlavu, moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelnaDrtic píše:Tak jo, ted bych klidne volil i Viktora, jenze neni nahodou u tesneni pod hlavu rozhodujici jeho tloustka?
Ajusa: 1,4mm
Elring:1,7mm
Victor:1,5mm
Nebo je to zanedbatelny a na kompresi to nebude mit vliv?
Ale exaktne rozmery neviem.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#10 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Stejne resi B280 a tam to visi na retezu.Sergej píše:moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Toz ale to bol len priklad.tomasss píše:Stejne resi B280 a tam to visi na retezu.Sergej píše:moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#12 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Asi nakonec objednam tohle:
http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/50062/nm/Volvo_760_V6_Cylinder_Head_Gasket_Kit_1983_1990_Reinz_/category_id/121
Vyjde to levnejc nez u nas a bude to rychlejsi. Dnes jsem psal do mjauto a dodaci doba na Viktora 4-5tydnu..
http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/50062/nm/Volvo_760_V6_Cylinder_Head_Gasket_Kit_1983_1990_Reinz_/category_id/121
Vyjde to levnejc nez u nas a bude to rychlejsi. Dnes jsem psal do mjauto a dodaci doba na Viktora 4-5tydnu..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#13 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Navic to asi budu objednavat, az to rozeberu a uvidim, jestli neni potreba vymenit nejakej ten ventil atd...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Mate niekto skusenosti s Glaser ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#15 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Vše jsou jen standardní těsnění,tzn klingerit a kov.Do turbíny bych to už nedal.Sergej píše:Mate niekto skusenosti s Glaser ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Kym budu tie od teba, tak nepoladene to vydrzi. To mi pripomina, ze Ti musim poslat muster.martinopel píše:Vše jsou jen standardní těsnění,tzn klingerit a kov.Do turbíny bych to už nedal.Sergej píše:Mate niekto skusenosti s Glaser ?
Druha vec, ze asi by chcelo skontrolovat rovinnost bloku a to nemam kde ani cim. A Fibrove tesnenie nie je take haklive na rovinnost.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
#17 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Mě se B 230K potkal!!!!! Servisák bývalého majitele tvrdil že se nepotká, v servisu v Zadaru tvrdili, že stačí řemen, že se nepotká, často tenhle názor slyším i jinde, ale mě se prostě potkal. Prasknul řemen a pět ventilů se ohnulo, jeden sací a všechny výfukové. Takže ta "nestretnutelnost" nemusí být stoprocentní!!Sergej píše:.......moze sa stat ze B230 uz nebude nestretnutelna .......
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
Čahoun: hele, pokud někdo srovná=sníží hlavu, zaškrábe blok, dá jinou vačku s většim zdvihem, nižší těsnění... taxe potkat může. Ale origo motor, na kterej neni šáhnuto, se prostě nepotká.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#19 Tesneni pod hlavu - tip na vyrobce
100% souhlas s uřvaným.Urvanej píše:Čahoun: hele, pokud někdo srovná=sníží hlavu, zaškrábe blok, dá jinou vačku s většim zdvihem, nižší těsnění... taxe potkat může. Ale origo motor, na kterej neni šáhnuto, se prostě nepotká.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 1098 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AxE_26
-
- 14 Odpovědi
- 881 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 65 Odpovědi
- 7327 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 16 Odpovědi
- 2257 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 8 Odpovědi
- 358 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov