16psi je cca 1,1bar, ne 1,5osiris píše:No podle všemožných amerických fór co jsem pročetl by s mbc Nemel být problém a mám to nastavit na 16psi což bude cca 1.5baru a všem to tam funguje...
Aktuátor otočit o 0.5 nebo 1.5 otáčky?
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#51 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
#52 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Na ten 1.5baru je to cca kolik psi?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#53 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
21,76osiris píše:Na ten 1.5baru je to cca kolik psi?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#54 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Díky... Tak uvidíme jak se to bude s tím regulátorem chovat, vyndat se to dá vždycky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#55 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Ví někdo kolik by mělo v sérii tlačit turbo u 2.0t 132kW? VIDA krom základního tlaku aktuátoru mlčí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#56 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Ahoj
Hledal jsem je to teda náročný něco o tom najít ,ale něco jsem našel :
T5 a R modely jsou vysoce výkonné modely. T5 byl vybaven sportovně laděným vysokotlakým turbodmychadlem o objemu 2,3 litru s maximálním přírůstkovým tlakem nastaveným na 10,5 PSI a "turbínovými" hliníkovými koly, zatímco turbo modely měly nízkotlaký turbodmychadlový motor o objemu 2,4 litru s maximálním zvýšením tlaku v 7- 8 PSI.
Pokud vezmu v potaz nízkotlak sice 2,0T tak bych tipnul těch asi 0,6bar
Blbě se to tam hledá ,ale aspoň něco
http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?26142-Baffled-by-steering/page5&styleid=8
Hledal jsem je to teda náročný něco o tom najít ,ale něco jsem našel :
T5 a R modely jsou vysoce výkonné modely. T5 byl vybaven sportovně laděným vysokotlakým turbodmychadlem o objemu 2,3 litru s maximálním přírůstkovým tlakem nastaveným na 10,5 PSI a "turbínovými" hliníkovými koly, zatímco turbo modely měly nízkotlaký turbodmychadlový motor o objemu 2,4 litru s maximálním zvýšením tlaku v 7- 8 PSI.
Pokud vezmu v potaz nízkotlak sice 2,0T tak bych tipnul těch asi 0,6bar
Blbě se to tam hledá ,ale aspoň něco
http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?26142-Baffled-by-steering/page5&styleid=8
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#57 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
pokud mas na mysli motor s oznacenim B5204T2 (1997–1998 Volvo C70 badged as C70 2.0T) tak je seriovy tlak 8psi (0.551580583 bar)
nicmene 132 kW meli i jine 2.0T = B5204T5,B5204T8 - tak to dyztak upresni pro jaky motor te to zajima
nicmene 132 kW meli i jine 2.0T = B5204T5,B5204T8 - tak to dyztak upresni pro jaky motor te to zajima
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#58 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Díky, myslel jsem B5204T2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#59 Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
tak to je td04-13g do tech 15psi by mohlo jeste podavat nake vykony... pak uz to bude tlacit teplej vzduch
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek