Dilema co s mojí obstarožní S40

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#1 Dilema co s mojí obstarožní S40

Příspěvek od Matýsek »

Auto (rv. 2003, 2.0T) sem koupil v bazaru s 342 tis. km na hrbu za 40 kolíků asi dva roky zpátky. Narval sem do něj takovejch 20 na opravách a najezdil nějakejch 25 tis. km. Situace je taková, že mě asi brzo čeká spojka a přední brzdy. Spojka bohužel i s dvouhmotou :( Motor má zvýšenou spotřebu oleje a 5w50 od mobilu neni nejlevnější.

Otázka je, má cenu do toho auta furt sypat nebo radši pořídit něco jinýho (ideálně kombi ropáka, zase volvo) a tohle prodat? Jakou tak může mít ta moje herka cenu?
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#2 Dilema co s mojí obstarožní S40

Příspěvek od doktor »

Hlavně si myslím, že není důvod tam dávat 5W50 od mobilu.

Pokud je herka na odpis, jakože to je asi pravděpodobné, tak bych se asi neostýchal jezdit na 10W40 z čímkoliv z TESCA, tedy varianta 1. dojezdit spojku do smrti, další investice pak už budou nula a pak za a) prodat jako celek na díly za 10tis. za b)rozebrat sám a prodat funkční věci.

Varianta 2 je pořád opravovat a jezdit. Stejně nevidím důvod pro olej 5W50.

Varianta 3 je prodat tak jak je. 3a - o spojce a dvouhmotě neříkat a být pak za hajzla
3b- díky spojce a dvouhmotě prodat za pakatel - odhadem max 15 k.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#3 Dilema co s mojí obstarožní S40

Příspěvek od Nosound89 »

Sry za ot, ale 2,0T má dvouhmotu?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#4 Dilema co s mojí obstarožní S40

Příspěvek od Matýsek »

B4204T3 jo, kdyby mel nekdo tip na jednihmotu a dvouhmotou lamelu, tak budu rad... Pripadne repas dvouhmoty?
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#5 Dilema co s mojí obstarožní S40

Příspěvek od Nosound89 »

Díky za ujasnění, to jsem nevěděl.. měl jsem B4204S2 a dvouhmotu neměla (asi to bude kvůli turbo verze).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#6 Dilema co s mojí obstarožní S40

Příspěvek od Matýsek »

_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Dilema co s mojí obstarožní S40

Příspěvek od Urvanej »

Hele když očekáváš, že najezdíš už kuloví, viz průměr 12tkm za rok, tak bych zkusil AV díly poptat na jetou sadu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#8 Dilema co s mojí obstarožní S40

Příspěvek od Matýsek »

Tak se spojkou to zas takova traga nebude. Skripavy zvuky vydavala sucha vydirajici se oska u spojkovyho pedalu, ktera stoucha do spojkovyho valce. To sem cumel :shock: Namazal sem to a dobry.

Ale stejne by me zajimalo jesi tam pude teoreticky jednohmota...
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha City
Vůz: S40

#9 Dilema co s mojí obstarožní S40

Příspěvek od Matýsek »

No tak nakonec jsem spojku vyměnil. Setrvák jsem koupil v AVdílech na Zličíně. Zbytek mám nový. Trochu mě zarazilo, že z vrakáče jsem si přinesl jinej setrvák, než kterej tam byl - byl tam 9480661 a dal jsem místo něj 9181057-B. Vnější rozměry i upevnění je stejný, věnec pro snímač otáček kliky má sice jinej tvar, ale stejnej počet zubů. No jezdí to bez problému, možná to je jen nějaká inovace - pokud by měl někdo info, docela by mě to zajímalo...

Jinak to se projev motoru dost zlepšil a zmizelo plno pazvuků.
Starý ložisko se na mě trochu vysypalo...
Přílohy
spojka.jpg
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“