vybíjení baterie

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 vybíjení baterie

Příspěvek od Urvanej »

Příčiny můžou bejt 3.
Baterka nahouno (i nová může bejt kaput)
Špatně ti to dobíjí (snadno lze změřit napětí na baterii při běhu motoru)
Velkej mrtvej odběr (snadno změříš, většinou to bývá způsobený nějakym nabastlenym nesmyslem, třeba špatně zapojený radio, zesík...)
Jo a vlastně ještě ti auto po zamknutí nemusí usnout, ale to už je na mě moc :-) nicméně to odhalí změření mrtvýho odběru.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 vybíjení baterie

Příspěvek od raolsa »

Jak velkou máš baterku? Myslím proudově? :D Jestli máš nějakou malou tak bych řekl, že je to normální stav. Taky mám menší kapacitu a alarm mi to za cca 14 - 20 dní vycucne. Pokud plánuju delší odstávku tak zamykám pouze klíčem - alarm se neaktivuje a baterie vydrží déle.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 vybíjení baterie

Příspěvek od Urvanej »

Radek myslel kapacitu, to je to číslo s jednotkama Ah a ne startovací proud. ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 23
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: nedaleko Brna
Vůz: V70 99´ blue, V70 III D5244T4, 2008

#4 vybíjení baterie

Příspěvek od nkarel1 »

Taky jsem kdysi kupoval Vartu v domnění jak skvělá značka to je, ale vydržela vždy cca 2-3 roky a šla do kytek (taky jsem řešil problém se startováním, s tím, že baterka je přece "nová"). Poprvé jsem to omlouval prostě vadným kusem, ale když odešla již třetí tak jsem koupil Bannerku a ta drží již 5 let a od Varty kupuji jen tužkový baterky.
_________________
V70 I; 1999, 2,5 20V; 125kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 14
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Vůz: S60 2,4l,2005
Bydliště: Vintířov,Karlovarsko

#5 vybíjení baterie

Příspěvek od petrhor »

To jsem rád,že nemám problém s baterkou sám.Před rokem jsem ji měnil,originál Volvo,stejná jako předchozí.Jenže se začala v zimě vybíjet,tak jsem po necelých 3 dnech nenastartoval.Kamarád mi to změřil,odběry minimální(0,1A).baterii jsem úspěšně reklamoval,ale problém s vybíjením se znovu objevil.Zatím jsem to dál neřešil,ale zamykání klíčkem! -Vyzkouším :good:
_________________
Volvo S60, 2,4 T5,191kW, r.v 2005 benzín/LPG prins ,najeto195tis,při 75tis nový motor

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo S80 Executive AWD D5244T4 MY2009

#6 vybíjení baterie

Příspěvek od JirkaP79 »

Spíš by mělo stačit se jednou za týden trošku více projet aby se baterka dobila a je klid (samo pokud není dovolená). Taky mi klekla aku, ale po 4 letech. Auto plný elektroniky, která si pořád něco bere a pak to takto dopadá. Kamarád má Exide Premium, tak jsem jí taky zkusil a zatím spokojenost. Váhal jsem ještě mezi Varta Silver Dynamic a nakonec vzal Exide Premium. Originálka byla Volvo 80 Ah. Doporučil bych 85 Ah nebo rovnou 100 Ah, pokud tam má člověk vyšší výbavu a více spotřebičů. Startovaní proud má 900 A a stojí okolo 2600 Kč ve 100 Ah.
_________________
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5017
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#7 vybíjení baterie

Příspěvek od PINĎABC »

jestli parkuješ v garaži nebo u baráku, doporučuji tohle http://www.eshop.sapro.cz/dobijecka-autobaterii-dba03z-do-zapalovace_d21.html nenabíjí to, ale udrží baterku v kondici i když toho přes den moc nenajezdíš :)

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#8 vybíjení baterie

Příspěvek od Ares »

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 vybíjení baterie

Příspěvek od Ondra. »

myslíš že to origo je nějaká dobrá nabječka? :ROFL:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#10 vybíjení baterie

Příspěvek od Ares »

Ondra. píše:
myslíš že to origo je nějaká dobrá nabječka? :ROFL:
No, minimálne parameter 7A je prijatelnejší pre nabíjačku, ako 0,055A u toho adaptéru do zapalovača. :P
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#11 vybíjení baterie

Příspěvek od Ondra. »

a přemýšlel jsi co udělá s načatou baterkou 7A? :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#12 vybíjení baterie

Příspěvek od raolsa »

Nevím jak novější modely, ale moje auto má v motorovém prostoru takovvé víčko s plusem a když se zvedne tak pod ním je kontakt na který připojíš "+", "-" kamkoliv na motor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#13 vybíjení baterie

Příspěvek od Ares »

Ondra. píše:a přemýšlel jsi co udělá s načatou baterkou 7A? :D
Neurobí nič, maximálne to isté, ako alternátor pri naštartovanom aute 8)
7A je maximálna hodnota, nie trvalý prúd.
Okrem toho nabíjačka používa dve napätia.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 401
Registrován: 12 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#14 vybíjení baterie

Příspěvek od Teflon_490 »

Ares píše: No, minimálne parameter 7A je prijatelnejší pre nabíjačku, ako 0,055A u toho adaptéru do zapalovača. :P
Tak si jeste jednou poradne precti na co to je. Nabijecka to rozhodne neni ;)
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#15 vybíjení baterie

Příspěvek od Ares »

Teflon_490 píše:
Ares píše: No, minimálne parameter 7A je prijatelnejší pre nabíjačku, ako 0,055A u toho adaptéru do zapalovača. :P
Tak si jeste jednou poradne precti na co to je. Nabijecka to rozhodne neni ;)
No, nech čítam ako chcem, je to nabíjačka. (Battery Charger)
A dokonca sa tam nikde neuvádza, že je určená výhradne pre použitie v spojitosti s nezávislým kúrením.
Zato je tam uvedené, že je to vhodný doplnok, keď sa nezávislé kúrenie používa.
Jej úlohou je skrátka udržiavať batériu v nabitom stave (či počas použitia nezávislého kúrenia, alebo po).

Takže asi tak nejak, ale je na každom, akú nabíjačku použije. Ja by som sa nebál ani tej z LIDLu, vraj je celkom dobrá a dokáže oživiť aj staršie baterky.
Mne toto prišlo ako zaujímavé riešenie. Auto si nechám zohriať nezávislým kúrením, do práce 10km cesty mi baterku nenabije, zato zásuvku v garáži mám hneď za autom. Ja osobne nemám čo riešiť, pre mňa je toto riešením ideálnym a najjednoduchším. O cene polemizovať nejdem, každý je ochotný zaplatiť niečo iné.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#16 vybíjení baterie

Příspěvek od eLzyx »

mě vydrží baterka cirka měsíc a půl stání - pak už nenastartuju. Jde o nějaký noname 100Ah - cirka 5let stará. Jenže mě to dost vybíjí GPS/GPRS sledovací jednotka - byť je uspaná, tak samozřejmě něco papá.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
Vůz: V70 2,5TDI

#17 vybíjení baterie

Příspěvek od jhamos »

Ahoj lidi,mam problém s elektrikou. Volvík třeba 10 dní stojí a úplně se vybije baterka,ani kontrolky se nerozsvítí. Udělalo mi to jednou a měl sem tam novou baterku a tak si říkám,že třeba je nějaká špatná a tak sem tam dal jinou cca rok starou a to samé. Dokuď třeba 2 x za týden jedu,tak pohoda,ale jakmile to pak pár dní stojí tak je to kaput :-(
Co by to mohlo vybíjet,co začít odpojovat? Napadlo mě začít třeba CD měničem,pak rádiem a dál nevím...
Alerm je vyndaný,takže tím to být nemůže a nějaký studeňák co by to mohlo dělat se bude asi hledat špatně:-(
Dík za radu a za nápad.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#18 vybíjení baterie

Příspěvek od dumi.cz »

Meril bych klidovej odber. a pak zacal vyndavat pojistky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
Vůz: V70 2,5TDI

#19 vybíjení baterie

Příspěvek od jhamos »

Jak ho prosím měřit? Dát měřák mezi odpojený plus pol a baterku nebo se to dělá jinak?

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 524
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#20 vybíjení baterie

Příspěvek od Jarda.JM »

jhamos píše:Jak ho prosím měřit? Dát měřák mezi odpojený plus pol a baterku nebo se to dělá jinak?
Tak jak píšeš, nebo také existují klešťové ampérmetry pro malé proudy, pokud by se někde v tvém okolí vyskytoval. Netřeba pak nic odpojovat. S klasickým klešťákem o rozsahu stovky ampér to ale dost dobře nepůjde, protože rozlišovací schopnost měření bude srovnatelná s odběrem, takže nevíš jestli je to chyba měření, nebo tam opravdu teče nějaký proud.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
Vůz: V70 2,5TDI

#21 vybíjení baterie

Příspěvek od jhamos »

Super,dík,zkusím.
Kolik by měl být tak nějak klidový odběr,který je v pořádku? Mam strach,že když vybití trvá tolik dní,že bude ten odběr malý a že poznám prd...

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#22 vybíjení baterie

Příspěvek od Ares »

Alarm by mal mat odber cca 35mA, cele auto okolo 60-75mA. cokolvek nad 100-150mA je vela.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“