cayway XC90 & C30
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zahranicie
- Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5
#1 cayway XC90 & C30
tak XC90 sa zacina dostavat do stadia, ze si zasluzi vlastny topic a asi sa budem pytat na par napadov
par fotiek som potiahol z avdily.cz fb, kde robili vacsinu uprav/oprav
najprv nejaky sumar kde sme
USA 2004 XC90 T6, nejakych 210.000 km, ale kedze ani motor ani prevodovka uz niesu povodne, asi je to uplne jedno
budiky v milach, klima kolecka fahrenheity, spotreba/dojazd v km, radio EU, zadne svetla EU, predne svetla EU facelift
204kW ECU remap priamo na toto auto, zmerane na brzde, pred upravou iba nejakych 180kW
H&R set pruziny + zadne tlmice (nivomaty von) -40mm
Simons 02BDH9DR vyfuk duplex 2x80mm/2x80mm
Disky ETA BETA TETTSUT 9,0x20" 5x108 ET40 CB 67.1 Black matt
K&N vzduchovy filter
prevodovka 4T65EV/GT-HPS3 High Performance rebuild + reman torque converter (3rd level upgrade for up to approx 360whp)
IPD Front & Rear Anti-Sway Bar Kit
IPD Engine Subframe Bushing Complete Kit
IPD Front & Rear HD End Link Kit
UltraRacing 2-Point Front Upper Strutbar
polyuretanové silentbloky predna+zadna naprava by martinopel
este by som spomenul co sa nepodarilo
zadne LED svetla, nijakym sposobom sme sa nevedeli zbavit chybovej hlasky na palubke, svetla svietili ako mali
nejake foto a idem sa vypytovat
aha a keby niekto moc chcel, za EUR 12k/CZK 325k by som ho snad pustil
par fotiek som potiahol z avdily.cz fb, kde robili vacsinu uprav/oprav
najprv nejaky sumar kde sme
USA 2004 XC90 T6, nejakych 210.000 km, ale kedze ani motor ani prevodovka uz niesu povodne, asi je to uplne jedno
budiky v milach, klima kolecka fahrenheity, spotreba/dojazd v km, radio EU, zadne svetla EU, predne svetla EU facelift
204kW ECU remap priamo na toto auto, zmerane na brzde, pred upravou iba nejakych 180kW
H&R set pruziny + zadne tlmice (nivomaty von) -40mm
Simons 02BDH9DR vyfuk duplex 2x80mm/2x80mm
Disky ETA BETA TETTSUT 9,0x20" 5x108 ET40 CB 67.1 Black matt
K&N vzduchovy filter
prevodovka 4T65EV/GT-HPS3 High Performance rebuild + reman torque converter (3rd level upgrade for up to approx 360whp)
IPD Front & Rear Anti-Sway Bar Kit
IPD Engine Subframe Bushing Complete Kit
IPD Front & Rear HD End Link Kit
UltraRacing 2-Point Front Upper Strutbar
polyuretanové silentbloky predna+zadna naprava by martinopel
este by som spomenul co sa nepodarilo
zadne LED svetla, nijakym sposobom sme sa nevedeli zbavit chybovej hlasky na palubke, svetla svietili ako mali
nejake foto a idem sa vypytovat
aha a keby niekto moc chcel, za EUR 12k/CZK 325k by som ho snad pustil
- Přílohy
-
- 07.JPG (110.84 KiB) Zobrazeno 3577 x
-
- 13580557_1115309915181378_5073520117506699557_o.jpg (109.11 KiB) Zobrazeno 3577 x
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zahranicie
- Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5
#2 cayway XC90 & C30
takze, co dalej
1. Big Brake Kit; na druhom obrazku je vidno ze origo brzdy v 20" kolach vyzeraju smiesne, ak nie trapne...takze nejakych 380mm/8P dopredu a 365mm/6p dozadu
zatial najlepsie sa mi zda http://ceikaperformance.com, myslim, ze tie patria medzi tie znamejsie a zaroven su asi najlacnejsie zo znamych
nejaky lepsi napad/odporucanie?
vacsi vykon kedze prevodovka je poriesena, moc toho na tieto T6 neexistuje takze asi vsetko bude custom made, co som sa bavil s ludmi tak downpipe tu neni limitujuca vec, takze
2. tie zazracne low pressure turba, da sa to za nieco vymenit? upravit? za vacsie? ma to zmysel?
3. FMIC, asi iba dat niekde pomerat a na mieru vyrobit?
4. taketo nieco dava zmysel?
5. fuel injectors upgrade?
nejaky iny napad?
1. Big Brake Kit; na druhom obrazku je vidno ze origo brzdy v 20" kolach vyzeraju smiesne, ak nie trapne...takze nejakych 380mm/8P dopredu a 365mm/6p dozadu
zatial najlepsie sa mi zda http://ceikaperformance.com, myslim, ze tie patria medzi tie znamejsie a zaroven su asi najlacnejsie zo znamych
nejaky lepsi napad/odporucanie?
vacsi vykon kedze prevodovka je poriesena, moc toho na tieto T6 neexistuje takze asi vsetko bude custom made, co som sa bavil s ludmi tak downpipe tu neni limitujuca vec, takze
2. tie zazracne low pressure turba, da sa to za nieco vymenit? upravit? za vacsie? ma to zmysel?
3. FMIC, asi iba dat niekde pomerat a na mieru vyrobit?
4. taketo nieco dava zmysel?
5. fuel injectors upgrade?
nejaky iny napad?
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 cayway XC90 & C30
Zařadil bych vstřikování vody http://www.snabb.us/AEM-watermethanol-injection-_p_139.html
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 cayway XC90 & C30
S tou převodovkou to byl zajímavý počin. Prozradíš, na kolik Tě ta akce nakonec vyšla? Bez montáže.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zahranicie
- Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5
#5 cayway XC90 & C30
tak si to tu dame detailnehajnej píše:S tou převodovkou to byl zajímavý počin. Prozradíš, na kolik Tě ta akce nakonec vyšla? Bez montáže.
4T65EV/GT-HPS3 Rebuild 2.799,95 USD
4T65EV/GT-Core Fee 700,00 USD
Freight shipping 550,00 USD
==============================
USD > EUR 3.896,16 EUR
clo/dan 709,67 EUR
==============================
4605,83 EUR
v dodacom liste bolo este, ze treba aj novy cooler, inac neplati zaruka
takze plus
30741490 311,39 EUR
==============================
4917,22 EUR
nemecky autorizak - robota, olej a dalsie drobnosti na jednu A4ku dalsich 1925,63
==============================
uplne ze vsetko 6842,85 EUR
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zahranicie
- Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5
#6 cayway XC90 & C30
Nad takymto niecim som zatial vobec neuvazoval, nemam nic nacitane. Bude mat z toho uzitok bezny zavodnik okreskoveho/dialnicneho typu?peter cz píše:Zařadil bych vstřikování vody http://www.snabb.us/AEM-watermethanol-injection-_p_139.html
Nejake plusy/minusy ak s tym mas skusenost, nejaka zavislost na nejakom dalsom komponente?
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 cayway XC90 & C30
Ty jsi blázencayway píše: tak si to tu dame detailne
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#8 cayway XC90 & C30
Krasny auto
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zahranicie
- Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5
#9 cayway XC90 & C30
Vies aj niekoho konkretneho odporucit? Seba? Nejaky detail prosim k jednemu aj druhemu. Porovnanie upgrade vs stock, take co aj laik pochopi. A nejaky cenovy odhad.martinopel píše:udělal bych hybridní turbíny aby se nafouklo více vzduchu.Celohliníkový IC je samozřejmostí.
Cena v tomto pripade urcuje postupnost krokov a casovy plan Uz som zmiereny, ze brzdy ma vyjdu nejake 4k napriklad.
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zahranicie
- Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5
#10 cayway XC90 & C30
1. Turbíny jsou v sací části zvětšeny o 2,5mm a upraveny tvary lopatek - kto to spravi a za kolko?martinopel píše: Turbíny jsou v sací části zvětšeny o 2,5mm a upraveny tvary lopatek.IC je problém,protože ho zatím na XC90 nikdo nedělá,takže jedině upravit z S60.Počítal bych s tím,že foukne těsnění pod hlavou,takže určitě celoplech.
2. vymena za ine (vacsie) turba je blbost/nemozne?
3. IC, vedel by si ty (poznas niekoho ineho) poskytnut nejake rozmery, schemu pripojenia a potom uz len najdeme firmu co to vyrobi?
4. IC, med namiesto hlinika? pri jednom custom vyrobcovi som sa docital, ze drahsie ale lepsie
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 cayway XC90 & C30
Měď je lepčí, ale je hrozně těžká a taky korozně to neni žádná hitparáda. MMěla by smysl na závodní speciál, možná. V tomto ohledu na civilní auto, hliník.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zahranicie
- Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5
#12 cayway XC90 & C30
konecne nejaka pekna spolocna foto
- Přílohy
-
- IMG_0848.JPG (116.87 KiB) Zobrazeno 3199 x
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#13 cayway XC90 & C30
Znizeno, 20" kola, polyuretan, zadni tvrsi tlumice.....To musi byt o pater na nasich cestach
Jinak jako zabavne auticko proc ne
Jinak jako zabavne auticko proc ne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zahranicie
- Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5
#14 cayway XC90 & C30
nastastie to jazdi po nemeckych cestach, vylet do cz/sk je za trest63miro píše:Znizeno, 20" kola, polyuretan, zadni tvrsi tlumice.....To musi byt o pater na nasich cestach
Jinak jako zabavne auticko proc ne
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zahranicie
- Vůz: 2004 XC90 T6; 2010 C30 T5
#15 cayway XC90 & C30
Len maly update
XC90 dostala konecne aspon 336 kotuce dopredu, uz to vyzera menej smiesne v tych 20"
Prave predne dvere prelakovane, zadne komplet vymenene.
Este z nej aj opticky nieco bude nakoniec
XC90 dostala konecne aspon 336 kotuce dopredu, uz to vyzera menej smiesne v tych 20"
Prave predne dvere prelakovane, zadne komplet vymenene.
Este z nej aj opticky nieco bude nakoniec
- Přílohy
-
- IMG_1144_1024.jpg (106.69 KiB) Zobrazeno 2906 x
_________________
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
2004 XC90 T6
2010 C30 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 14
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: XC90
#16 cayway XC90 & C30
Môžem sa opýtať, aké máš skúsenosti s odstupom času s tou prevodovkou? Koľko si na nej najazdil km? Funguje OK?cayway píše:tak si to tu dame detailnehajnej píše:S tou převodovkou to byl zajímavý počin. Prozradíš, na kolik Tě ta akce nakonec vyšla? Bez montáže.
4T65EV/GT-HPS3 Rebuild 2.799,95 USD
4T65EV/GT-Core Fee 700,00 USD
Freight shipping 550,00 USD
==============================
USD > EUR 3.896,16 EUR
clo/dan 709,67 EUR
==============================
4605,83 EUR
v dodacom liste bolo este, ze treba aj novy cooler, inac neplati zaruka
takze plus
30741490 311,39 EUR
==============================
4917,22 EUR
nemecky autorizak - robota, olej a dalsie drobnosti na jednu A4ku dalsich 1925,63
==============================
uplne ze vsetko 6842,85 EUR
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek