naladovani T5 do 740

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#26 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

nevi nekdo jestli prevodovka m90 potrebuje lozisko v klikovce nikde jsem nic nenasel ze by tam naky by melo byt

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#27 naladovani T5 do 740

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#28 naladovani T5 do 740

Příspěvek od Urvanej »

Poměrně běžná chyba u záměny za automatovej motor, když si někdo nedá pozor a kroužek mu zustane ve starym motoru. Takže ano, muší tam bejt.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#29 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

jj dik

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#30 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

mam problem s prevodovkou chrasti jak pred smrti opravoval nekdo m90

GDPR_user

#31 naladovani T5 do 740

Příspěvek od GDPR_user »

rwd píše:mam problem s prevodovkou chrasti jak pred smrti opravoval nekdo m90
vykašli se na to,a jdi do špajzky z bavoráku.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#32 naladovani T5 do 740

Příspěvek od Urvanej »

M90 neni uplně hodně, ale pajšl má stejnej s M56 z FWD volv. Ideálně z 850 nebo jedničkový 70, protože pak už i ty M56 byly moc chytrý.
Odchází tam synchron na trojce, utrhne se a pak dělá paseku. Problém snad u M90 nevyřešili nikdy, u M56 až s přechodem na dvojkovou 70. Nicméně na netu je spousta návodů, jak to "zavařit".
Ale taky ti mohlo odejít jen ložisko. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#33 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

o spazce z bawa jsem premyslel kdyz jsem zjisti jak je m90 paradne dostupna ale rek jsem si volvo do volva takze to bude posledni moznost a m90 jeste dam sanci a tak jsem jeste kuchnul m56 jestli se zni neco nebude hodit a napul jsem zatim rozebral m90 napohled jsem nenasel zadny problem takže si myslim ze jsem neco udelal spatne protoze sem zkoušel uz 2 m90 a obe daly stejne boredel jak kdyby byl velkej vakl mezi hridelema pridas/uberes ,, zamlati zachrasti tak jsem podezrival lozo v klice pro hridel z prevodovky to tam mam origo t5 ale to tam je tak akorad naparadu maximalne jako pro pripravek na vystredeni lamely protoze ta hridel z m56 zaprve nedosahne do toho loziska chybejimu cca 2cm a za druhe nema zadnej dosedaci rozmer aby do nej zajela ale m90 by do nej mohla zajet ale tam chybej taky ty cca2cm tak jsem vysoustruzil pokusny lozo a stejne to nepomohlo takze me napada jestli to treba jeste nedela nejak kardan jinak uz nevim uz me napadaj zoufali blbosti
Přílohy
Fotografie0422.jpg
Fotografie0422.jpg (68.07 KiB) Zobrazeno 4229 x
Fotografie0420.jpg
Fotografie0420.jpg (84.53 KiB) Zobrazeno 4229 x

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#34 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

hridel co vede na kardan je pulena hned u synchronu to me nepripada jako robustni reseni
Přílohy
Fotografie0421.jpg

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#35 naladovani T5 do 740

Příspěvek od HonzaA »

Urvanej píše:Odchází tam synchron na trojce, utrhne se a pak dělá paseku. Problém snad u M90 nevyřešili nikdy
Ke konci výroby zadohrabů to vyřešili určitě u převodovek M90 kombinovaných s whiteblocky (určitě S90/V90, možná i některé ročníky 960). U redbloku nevím, ale vzhledem k tomu, že se to vyrábělo souběžně a střeva převodovek se budou lišit maximálně zpřevodováním, tak možná taky.

P.S.: Nikdy jsem neslyšel o utrženém synchronu u M90 z běžného stylu jízdy...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#36 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

mam 2 m90ky a na jedne co jsem koupil od tech polskych utrvasrmanu( maximalne nedoporucuji s nima cokoli ,,,VOLVOEDEK.pl) je synchron vhaji ale to neni ten problem co tady resim
hucej zuby a pridas/uberes plyn tak to ma velkou prodlevu zamlati to tam

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#37 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

nema nekdo vytahnutej motor b6304/b6254 potreboval bych zmerit par veci

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#38 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

ta prevodovka me fakt pije krev prodam to nebo rozprodam po dilech auto ma zaplaceno 10t eko je na tom jeste dost prace vice info sz

GDPR_user

#39 naladovani T5 do 740

Příspěvek od GDPR_user »

rwd píše:ta prevodovka me fakt pije krev prodam to nebo rozprodam po dilech auto ma zaplaceno 10t eko je na tom jeste dost prace vice info sz
Prosím do SZ více info.

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#40 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

shanim jehlove lozisko na 4 rychlosni stupen do m90ky ma onaceni pa66 gf25 ina myslite ze ho sezenu ve volvu
Přílohy
Fotografie0443.jpg
Fotografie0443.jpg (30.73 KiB) Zobrazeno 3739 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#41 naladovani T5 do 740

Příspěvek od Sergej »

To "oznacenie" mi skor evokuje zlozenie plastoveho materialu klietky - 66% polyamid, 25% sklenene vlakno...
Na M90 nevidim rozstrel, len na OD :(
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#42 naladovani T5 do 740

Příspěvek od Krystof P. »

rwd píše:ta prevodovka me fakt pije krev prodam to nebo rozprodam po dilech auto ma zaplaceno 10t eko je na tom jeste dost prace vice info sz
Co tam nacpat pětikvalt zf z dýzlovýho bramboráka ? Případně by se dal i šesti, ale bude asi trošku nákladnější. Chce to trochu ho převařit a páka je jinde, ale nechá se to v pohodě vyřešit.

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#43 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

zdar lidi po dlouhé době jsem se rozhodl že se na to kouknu a problém s převodovkou je vyřešen ale ještě nemám dopojený kabely do přístrojovky, teplota vody,otáčkoměr,palubní PC,tachometr, no a nechce se sepnout pal. čerpadlo tak ho pouštím spínačem a zajímá mně jestli to nemá souvislost tak třeba někdo z vás má vyzkoušný jestli jde nastartovat v850 t5 s odpojenou přístrojovkou

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#44 naladovani T5 do 740

Příspěvek od tomasss »

rwd píše:nevi nekdo jestli prevodovka m90 potrebuje lozisko v klikovce nikde jsem nic nenasel ze by tam naky by melo byt
Ne, nepotrebuje. Pokud bys mel redblok a nechal co tam zbylo po M46, tak M90 na nej stejne nedosahne, ma kratsi vstupni hridel.
Pokud ho tam mermomoci chces (konstrukce M90 ho stejne jako M56 nepotrebuje pri "beznym" provozu nepotrebuje) tak > retroturbo< dela adapter, kterej by sis asi musel upravit pro t5kovej setrvak...
https://forums.tbforums.com/showthread.php?t=324088
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#45 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

dík za odpověd ale převodovku už mám vyřešenou ložisko (futro) jsem si vyrobil tak aby to pasovalo a v tom problém nebyl ten byl někde úplně jinde ted řeším to čerpadlo a potřeboval bych vědět jestli jde nastartovat volvo 850 t5 bez přístrojovky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#46 naladovani T5 do 740

Příspěvek od Sergej »

Tak dakujeme ze sme sa dozvedeli kde ten problem bol.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

#47 naladovani T5 do 740

Příspěvek od 0ndro »

Aj mňa by to zaujímalo, podobne sa mi správa S70 , akoby bola niekde vôla. Napr. pri zdvihnutej jednej strane auta a zaradenej rýchlosti, ručne keď potočím zdvihnutým kolesom tak to v prevodovke cvaká a cítiť vôlu. Problém je že sa to prejavuje aj pri jazde napr prudkom ubraní, alebo pridaní plynu, počuť to cvakanie až do kabíny.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“