problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
- Autor
- Zpráva
#1 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Ahoj,
mam problém, jel jsem cca od domova 65 km a do kopce pod stupněm a přidal jsem plyn, pocítil jsem asi dvakrát či třikrát pokles výkonu a v zápětí motor neřízené stoupli otáčky na maximum !!!
Vypnul jsem klíček a motor furt běžel na maximum z výfuku šel velmi silný a hustý dým ( Bílý !!! )
Zastavil jsem při kraji silnice a snažil jsem se odpojit baterii, teď už vím, že jsem měl motor zastavit přes stupeň 5 či 6 a brzou, ale už je pozdě.
Motor běžel asi 1 minuty či 2 minuty a když praskla expanzní nádobka a vystříkala voda, tak se motor zastavil.
Odtáhnul jsem auto do Auto Volf Plzeň, po diagnostice motoru, zjistili, že diagnostika nepíše nic, vše je v pořádku.
Zkontrolovali střiky, jsou v pořádku.
Vyměnili expanzní nádobku a natlakovali chladící okruh a voda do válců nejde.
zatím neví nic a motor nejde nastartovat, sice točí ale nechytne.
Myslím si, že prasklo těsnění v turbu a motor jel na olej, byť byl kliček startovaní vypnutí, ale nechápu ten býlí kouř.
Ale kdyby bylo turbo porouchané, tak jde motor nastartovat, ale to nejde.
možná praskl rozvodový řemen !!
Zatím nevím.
Pokud máte někdo nějaké zkušenosti, prosim napište.
Potřebuji dobrej servis na Volvo, jsem ochotný auto odtáhnout z Plzně třeba 200 km, to je jedno !!!
Mám volvo V50, rok 2007 a mám to auto rád ))
díky
mam problém, jel jsem cca od domova 65 km a do kopce pod stupněm a přidal jsem plyn, pocítil jsem asi dvakrát či třikrát pokles výkonu a v zápětí motor neřízené stoupli otáčky na maximum !!!
Vypnul jsem klíček a motor furt běžel na maximum z výfuku šel velmi silný a hustý dým ( Bílý !!! )
Zastavil jsem při kraji silnice a snažil jsem se odpojit baterii, teď už vím, že jsem měl motor zastavit přes stupeň 5 či 6 a brzou, ale už je pozdě.
Motor běžel asi 1 minuty či 2 minuty a když praskla expanzní nádobka a vystříkala voda, tak se motor zastavil.
Odtáhnul jsem auto do Auto Volf Plzeň, po diagnostice motoru, zjistili, že diagnostika nepíše nic, vše je v pořádku.
Zkontrolovali střiky, jsou v pořádku.
Vyměnili expanzní nádobku a natlakovali chladící okruh a voda do válců nejde.
zatím neví nic a motor nejde nastartovat, sice točí ale nechytne.
Myslím si, že prasklo těsnění v turbu a motor jel na olej, byť byl kliček startovaní vypnutí, ale nechápu ten býlí kouř.
Ale kdyby bylo turbo porouchané, tak jde motor nastartovat, ale to nejde.
možná praskl rozvodový řemen !!
Zatím nevím.
Pokud máte někdo nějaké zkušenosti, prosim napište.
Potřebuji dobrej servis na Volvo, jsem ochotný auto odtáhnout z Plzně třeba 200 km, to je jedno !!!
Mám volvo V50, rok 2007 a mám to auto rád ))
díky
Naposledy upravil(a) Stenly015 dne 10 dub 2017 11:56, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Taky bych to videl na turbo. Motor v otáčkách a bílý kouř to říkají jasně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#3 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
tzv runaway efekt.Motor jede na spalování oleje,který se tlačí přes turbo,nebo odvětrání.Evidentně jsou chlapci u Volfa znalí problematiky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#4 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Nechci strašit, ale neznamená tohle minimálně pridreni motoru? Jak známo, v tomto stavu jede v takových otáčkách dokud je olej. Výbuch expanzky vidím spíš jako druhotný jev vlivem obrovské teploty, nikolik primární proč motor chcipl.
Kdysi dávno mi motor pridreny na několika šálách už taky nenastartoval (nevolvo).
Kdysi dávno mi motor pridreny na několika šálách už taky nenastartoval (nevolvo).
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Bystrc
- Vůz: Volvo v50 D5, Volvo c30 1.6 2008
#5 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
trosku ot...ale co delat v pripade automatu?? tam se to pres rychlost moc zdechnout neda
_________________
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
#6 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Neuděláš nic.erdasv píše:trosku ot...ale co delat v pripade automatu?? tam se to pres rychlost moc zdechnout neda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1220
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#7 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Nepomůže přes páčku ručně uzavřit škrtící klapku?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2155
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#8 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Když ti odvaha dovolí, otevřeš kapotu a ucpeš / zmáčkneš hadici sání vzduchu...Tak jako bez kouře není ohně, tak ten olej taky nehoří bez vzduchu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#9 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Přesně odvaha, byl jsem svědkem kdy odvaha nedovolila ani vlézt zpet do auta a hodit tam vysoký kvalt. Nešlo ani najít auto v tom kouři.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Bystrc
- Vůz: Volvo v50 D5, Volvo c30 1.6 2008
#10 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Nedovedu si predstavit, ze bych v tom dymu a kravalu oteviral kapotu a cpal neco do sani
Predstava, ze tam budu rvat tricko, trosku to zachrchle a v tu ranu je tricko uvnitr, jak od Copperfielda
Predstava, ze tam budu rvat tricko, trosku to zachrchle a v tu ranu je tricko uvnitr, jak od Copperfielda
_________________
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2155
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#11 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Aneb co tam není, to se neposere. Vivat VW SDI, Renault D apod...Zkrátka "holej dýzl" hoší ))) Takovou w124 ve 300D bych si stále nechal líbit, ale než se rozhoupu, budou stát všechny 150...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Ta by te zase umrela na komprese... po milionu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2155
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#13 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Jedeš sice rychlostí koňského povozu, ve stoupání řadíš 3° (v případě Escort 1.8d i 2° ), ale jedeš furt
#14 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
dneska ve volvu, měli zkontrolovat rozvodový řemen a podívat se na nastavení motoru, myslím nastavení rozvodů.
Zatím jsem nedostal žádnou odpověď , tak uvidíme zítra.
Taky si myslím, že je turbo v řiti, ale i tak by to mělo jít nastartovat.
Koukal jsem na stav oleje po doběhnutí motoru a olej tam byl. Tak snad se to nezadřelo.
Motor při startu točí, ale nechytá. Tak uvidíme zítra.
Zatím jsem nedostal žádnou odpověď , tak uvidíme zítra.
Taky si myslím, že je turbo v řiti, ale i tak by to mělo jít nastartovat.
Koukal jsem na stav oleje po doběhnutí motoru a olej tam byl. Tak snad se to nezadřelo.
Motor při startu točí, ale nechytá. Tak uvidíme zítra.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#15 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
njn..a to je přesně důvod proč jsou na Volfa v plzni recenze jaký jsou a většina plzenáků jezdi do prahy no
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
#16 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Tak hoši,
Auto se rozebralo a zjistilo se, že opravdu přes turbo prosáknul olej do EGR ventilu a samozřejmě do saní, to je důvod, proč motor běžel samovolně.
Turbo jsme vyndali a vše spojené s EGR ventilem, v trubce egru byla cca do 50 procent olej.
Torbo mám po repasu ... doporučuji REMA Turbo s.r.o. - Strakonice !!! Jsou to opravdový profesionálové !!!!
Vím to, jelikož pro švagra pracují a dělají repasi už několik let a vše v 10000% v pohodě !! A to jako nekecám !!!
Pro svoje Volvo v50, chci jen to nejlepší a chci si auto i po takové poruše nechat.
Motor je zkontrolovaný a voda do hlavy motoru nejde, nechal jsem soustavu na tlakovat, vše OK.
Motor jsem nechal zkontrolovat i dole, ojnice, klika atd...
Motor jsem nechal zkontrolovat - nastavení rozvodů atd..
Vše se zatím jeví jako v pohodě, musíme osadit nové turbo, dále filtr pevných částic, jelikož je plný oleje a v pičččččč.....i
Pokud vše půjde dobře a motor poběží v pohodě, nechám vyměnit i rozvody !§
Následně vesele a s klidem vypnu EGR ventil a nechám ho softwarem vypnout, toho sráče !!
Pokud bude vše v pohodě, tak auto nechám na chipovat z 100 kW na 120 kW ä to bude jízda, už se těším !!
Zatím pic borci. pokud někdo máte zkušenosti jak vypnout EGR ventil, tak aby řídící jednotka nevyhlašovala poruchu, pls info !!
pic zatím
Auto se rozebralo a zjistilo se, že opravdu přes turbo prosáknul olej do EGR ventilu a samozřejmě do saní, to je důvod, proč motor běžel samovolně.
Turbo jsme vyndali a vše spojené s EGR ventilem, v trubce egru byla cca do 50 procent olej.
Torbo mám po repasu ... doporučuji REMA Turbo s.r.o. - Strakonice !!! Jsou to opravdový profesionálové !!!!
Vím to, jelikož pro švagra pracují a dělají repasi už několik let a vše v 10000% v pohodě !! A to jako nekecám !!!
Pro svoje Volvo v50, chci jen to nejlepší a chci si auto i po takové poruše nechat.
Motor je zkontrolovaný a voda do hlavy motoru nejde, nechal jsem soustavu na tlakovat, vše OK.
Motor jsem nechal zkontrolovat i dole, ojnice, klika atd...
Motor jsem nechal zkontrolovat - nastavení rozvodů atd..
Vše se zatím jeví jako v pohodě, musíme osadit nové turbo, dále filtr pevných částic, jelikož je plný oleje a v pičččččč.....i
Pokud vše půjde dobře a motor poběží v pohodě, nechám vyměnit i rozvody !§
Následně vesele a s klidem vypnu EGR ventil a nechám ho softwarem vypnout, toho sráče !!
Pokud bude vše v pohodě, tak auto nechám na chipovat z 100 kW na 120 kW ä to bude jízda, už se těším !!
Zatím pic borci. pokud někdo máte zkušenosti jak vypnout EGR ventil, tak aby řídící jednotka nevyhlašovala poruchu, pls info !!
pic zatím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#17 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
filter sa da vycistit, a ohnute ojnice tymto sposobom nezmerias...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#18 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Nebo převodovka a pak diferák, jako na naší W124 300DOndra. píše:Ta by te zase umrela na komprese... po milionu
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#19 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
EGR Ti SW vypnou a záslepku dají naši přátelé z D5T5Stenly015 píše:Tak hoši,
Zatím pic borci. pokud někdo máte zkušenosti jak vypnout EGR ventil, tak aby řídící jednotka nevyhlašovala poruchu, pls info !!
pic zatím
http://@d5t5.com/vc2016/egr-deaktivace-aktivace/
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 909
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#20 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Ty vole to je porno, vždycky jsem věděl, že nechci 50-tku, ale na to musíš časem dojít sám
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#21 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Pokud chces vypnout egr tak ani nedavej novy dpf, jsou to vyhozeny penize a rovnou do nej udelej diru. Jak si pak poradis ni emisich uz je na tobe...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 371
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#22 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
mno , kdyz mi to stejny udelala taky 2.0D V50 tak jsem mel v hlave cokoliv, jenom ne ucpavat skrtici klapku a uz vubec ne si do toho auta sednout. Byl jsem rad ze jsem si na dalnici zkontroloval jestli me nic nesrazi kdyz vylezu ven...jirka87 píše:Když ti odvaha dovolí, otevřeš kapotu a ucpeš / zmáčkneš hadici sání vzduchu...Tak jako bez kouře není ohně, tak ten olej taky nehoří bez vzduchu...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
#23 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Proč jsou to vyhozené peníze?Proč dělat díru do funkčního DPF? Jak souvisí EGR Off s DPF?Ondra. píše:Pokud chces vypnout egr tak ani nedavej novy dpf, jsou to vyhozeny penize a rovnou do nej udelej diru. Jak si pak poradis ni emisich uz je na tobe...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#24 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
Zvysi se kourivost vozu atim se omezeni zivotnost dpf
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#25 problém motoru - neřízený chod motoru bez zapnutí klíčku
To si nemyslim!!!
Egr zvysuje dymivost motora, tym ze znizuje teplotu horenia vo valcoch, co vsak dramaticky meni zlozenie vyfukovych plynov. Odpojene Egr ma urcite nepriazdnivy vplyv na proces regeneracie DPF, avsak asi predlzuje dobu mezi potrebami tej regeneracie. Preto si myslim ze odpoved je takaaaa nazvem to sediva
Skor odporucam ludom co chcu kuchat a odpajat tieto systemy, ze vhodnejsie by bolo si kupit ine auto... Lebo neskorsia diagnostika problemov s motorom je ako hladat ihlu so zaviazanymi ocami potme (a zvycajne to zial nezvlada ta partia mechanikov co takuto upravu doporucila)
A cez EGR sa olej z turba do sania netlaci... skus sa este raz pozriet ci je to vooooobec mozne. Rozpravky mechanikov mam najradsej
Kupte novy ked o tomto pochybujete, hoci keby bol otvoreny motor sa zadusi vlastnymi spalinami takze asi funguje spravne - srac jeden...
Hlavne demontujte komplet sanie aj s chladicom, poriadne vypucovat, nech tam neostanu ziadne kusky z turba ani olej, poriadne vysusit, novy olej a az potom nove turbo = toto ti povedia vsetci ze inak ti na neho zaruku dat nemozu.
Egr zvysuje dymivost motora, tym ze znizuje teplotu horenia vo valcoch, co vsak dramaticky meni zlozenie vyfukovych plynov. Odpojene Egr ma urcite nepriazdnivy vplyv na proces regeneracie DPF, avsak asi predlzuje dobu mezi potrebami tej regeneracie. Preto si myslim ze odpoved je takaaaa nazvem to sediva
Skor odporucam ludom co chcu kuchat a odpajat tieto systemy, ze vhodnejsie by bolo si kupit ine auto... Lebo neskorsia diagnostika problemov s motorom je ako hladat ihlu so zaviazanymi ocami potme (a zvycajne to zial nezvlada ta partia mechanikov co takuto upravu doporucila)
A cez EGR sa olej z turba do sania netlaci... skus sa este raz pozriet ci je to vooooobec mozne. Rozpravky mechanikov mam najradsej
Kupte novy ked o tomto pochybujete, hoci keby bol otvoreny motor sa zadusi vlastnymi spalinami takze asi funguje spravne - srac jeden...
Hlavne demontujte komplet sanie aj s chladicom, poriadne vypucovat, nech tam neostanu ziadne kusky z turba ani olej, poriadne vysusit, novy olej a az potom nove turbo = toto ti povedia vsetci ze inak ti na neho zaruku dat nemozu.
Naposledy upravil(a) kwiko dne 04 bře 2017 08:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek