Zajímaly by mně vaše názory, co způsobilo tuto poruchu.
motor jezdil na plyn, do poslední chvíle měl v pořádku kompresní tlaky.
Divné je, že ostatní písty byly v pořádku
B230 - prasklý píst
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 B230 - prasklý píst
Na karburátorovym motoru?
LPG je tam podtlak?
Zkontroloval bych vršek, tzn. ventilový vůle a sedla. Podle mě tam byla někde netěsnost, přisávalo si to vzduch kudy nemělo a pálilo to chudě = hic.
Ale je to vaření z vody.
LPG je tam podtlak?
Zkontroloval bych vršek, tzn. ventilový vůle a sedla. Podle mě tam byla někde netěsnost, přisávalo si to vzduch kudy nemělo a pálilo to chudě = hic.
Ale je to vaření z vody.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zbraslav
- Vůz: 245, B230A, M47,´85
#4 B230 - prasklý píst
Je to taková záhada hlavolamu,
zapomněl jsem napsat že ventily po zalití neprotékaly.
Ještě mě napadl špatný předstih, to by se ale neprojevilo jenom na jednom válci?
zapomněl jsem napsat že ventily po zalití neprotékaly.
Ještě mě napadl špatný předstih, to by se ale neprojevilo jenom na jednom válci?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek