naladovani T5 do 740

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#1 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

cau chtel bych zastavet motor T5 z 850 tak bych chtel vedet zaklady jako treba pude pridelat na nejakou prevodovku ze 740 a jakou mam pouzit oil vanu nebo jstli ji budu muset upravit

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#2 naladovani T5 do 740

Příspěvek od peter cz »

Je to sice psaný primárně pro dvojku, ale pro představu https://turbobricks.com/showthread.php?t=163457
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#3 naladovani T5 do 740

Příspěvek od mekky »

Kolik máš pripravenejch peněz? a chceš zachovat seriovej výkon?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#4 naladovani T5 do 740

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#5 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

dik za odkazy
a zatim jen zjistuju co a jak ted delam jinej pokus ,,potom volvo
a jak je dostupna prevodovka m90 a jeji cena
koukal jsem na tu upravu T5 z fordu mustang/sierra cosworth
a resit mezikus se me nechce

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 naladovani T5 do 740

Příspěvek od Urvanej »

oni davaj T5 protze m90 u nich nejsou
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7 naladovani T5 do 740

Příspěvek od dali »

Tady je jeden hodně čerstvej build T5 dvojky, tak třeba tam pochytíš taky nějakou inspiraci:
http://forums.t5d5.org/topic/27198-my-volvo-240-project-turbo-and-5-cylinders-inside/

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#8 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

kolik tak zhruba stoji
motor ,,,asi bych to videl na 2.3 t5 z 850
prevodovku m90
oil vanu z R6
dif LSD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#9 naladovani T5 do 740

Příspěvek od dali »

Tu 850 bych na tvým místě asi řešil celým autem, z kterýho si vezmeš co budeš potřebovat, a zbytek prodáš a snížíš si tak náklady na motor. Pokud koupíš jen motor (i třeba navěšenej příslušenstvím), tak stejně skončíš vyhazováním tisíců za díly, který nikomu nestojí za skladování, takže ti nezbyde, než je koupit nový. Já třeba takhle musel kupovat k turbu v hodnotě 6 tisíc vedení vody a oleje za 4000,- nový z Volva.
Doporučuju motor vzít z auta v automatu, bývaj podstatně míň unavený, protože volba závodníků je většinou manuál. Já kupoval třeba fajn málo jetej motor z c70 v automatu za anglie a i s dopravou vyšel něco okolo 14-15tisíc. Auto z anglie, pro který si doletíš a přijedeš s ním po ose by nemusela bejt špatná volba. Kvůli jednodušší elektronice bych ale taky volil tu 850 (má M4.3 a jen jednu lambdu).

Jinak cenovka střeleno od boku, pokud si šikovnej a budeš si na tom dělat sám, tak komplet materiálem na zástavbu by ses do kila měl vejít. Pak už je to věc náhody, když budeš mít obrovský štěstí, tak se třeba vlezeš i do padesáti, pokud budeš někomu platit práci, bude to určitě od kila nahoru.

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#10 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

jasne,, ja vim ze to prachy zblajzne
zatim se ptam jen na zaklady
jinak dik za ty odkazy

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#11 naladovani T5 do 740

Příspěvek od st_Andy »

hehehee :crazy:


rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#12 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

tak trochu pokrok
Přílohy
ihiuzguzgu.jpg
232216566.jpg

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#13 naladovani T5 do 740

Příspěvek od mekky »

Tyvolve dobrý! Držím palce !co vzadu budeš mít za nápravu!?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#14 naladovani T5 do 740

Příspěvek od mr1 »

super akce, držím palec :good:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#15 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

zadni napravu zatim necham origo rek bych ze si necha hodne libit hlavni co chci tak aby ten motor a pohon normalne chodil
ale premejslim o chipu :)

GDPR_user

#16 naladovani T5 do 740

Příspěvek od GDPR_user »

Proč v tom máš rozebraný motor??,

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#17 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

jen na zkousku jestli tam vleze na drzaky a kardan a kolik je mista okolo atd. stejne pujde jeste ven

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#18 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

dnes jsem to projel sice nedostrojeny a bez vejfuku a jen jsem to lechtal jak duchodce ale paleni gum bude az tomu budu verit
Přílohy
Fotografie0359.jpg
Fotografie0404.jpg
Fotografie0404.jpg (63.58 KiB) Zobrazeno 5774 x
Fotografie0406.jpg
Fotografie0409.jpg
Fotografie0338.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#19 naladovani T5 do 740

Příspěvek od tomasss »

To vypada hodne zajimave :good: jak to mas s legalizaci, pujdes pres Dekru?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#20 naladovani T5 do 740

Příspěvek od Urvanej »

Ty dráty vypadaji mocně, čim to řídíš? Povedlo se ti tam naskládat nějakej původní, nebo si šel svou cestou (megasquirt, vems, Nira...)?
Ale rozhodopádně gratulíruju. :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#21 naladovani T5 do 740

Příspěvek od Scarabeus »

Urvanej píše:Ty dráty vypadaji mocně, čim to řídíš? Povedlo se ti tam naskládat nějakej původní, nebo si šel svou cestou (megasquirt, vems, Nira...)?
Ale rozhodopádně gratulíruju. :good:

Myslím že bys měl vědět, že na Plzeňsku už se ladí to samé... Tomáš Spour pokud znáš... bral si ode mne celý komplet z T5...
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#22 naladovani T5 do 740

Příspěvek od Ondra. »

kupoval ode mě FK, tak doufam e to nepotká to auto, byl dobrý, škoda ho ,,předělávat"
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#23 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

legalizaci neresim papiry to sice ma ale kastle je nicmoc a je to vybrakovany spis to bude v hk na letiste
puvodne to byl swap b5234ft ale z toho zbyl jen blok turbo a ecu a kabelaz sem predelaval podle potreby a pokud ten motor bude slapat tak tady mam programovatelne ecu master nebo haltech

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#24 naladovani T5 do 740

Příspěvek od rwd »

cloveka z plzne neznam ale jestli tady budou litat 2 740t5 tak by to bylo zajimavi porovnat jak to kazdej resil znam sikovnyho borce co z t5 vydupal pres 400koni

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#25 naladovani T5 do 740

Příspěvek od Scarabeus »

rwd píše:cloveka z plzne neznam ale jestli tady budou litat 2 740t5 tak by to bylo zajimavi porovnat jak to kazdej resil znam sikovnyho borce co z t5 vydupal pres 400koni
V SZ máš na něj kontakt...
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“