Rada a možná pomoc při výběru 700/900
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 100
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
#1 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Ahoj, možná jsem se zbláznil, ale velmi vážně uvažuji o koupi nějaké krabice v kombíku. Chtěl jsem Vás poprosit o nějaké rady. Něco jsem si na fóru přečetl, přesto ještě pořádně nevím, jaké byly přesně rozdíly mezi 760 a 940, i když bych se asi nebránil ani 740. Asi určitě bych chtěl benzín (bez plynu) a manuál a tam právě narážím na velké množství typů motoru a na převodovky, které mají nějaký čudlík na 5°. Nevím, jaký by byl nejvhodnější. Jezdím převážně po Praze, ale každý víkend s rodinkou podnikáme nějaké výlety. V létě pak jedna cesta do Chorvatska . Za rok to děla cca 20 000 km. Nyní vlastním V70II D5, kterou bych prodal a vyměnil za krabici.
Na barvě mi až tak nezáleží. Nevím, jaký mám očekávat stav takto starého auta. Chápu, že asi nebude vše OK, ale zas na druhou stranu by to nemusela být kasička. Zkusím napsat, jakou výbavu bych potřeboval, snad nenapíši něco, co se ani v té době nedělalo:
- benzín
- manuál
- kůže, nebo polokůže
- el. okna
- klimatizace
- tempomat ? (tady nevím zda se dělal)
- kdyby byla mříž mezi kufrem a kabinou (máme pejsky)
- vůbec nevím, jak je to s hudbou, jestli si musím řešit sám dokoupením komerčního rádia, nebo zda se už dělaly nějaké originály
Ještě jsem slyšel, že jsou nějaké problémy se zadní nápravou. Že je možná lepší ta jednoduší na údržbu, ale nevím, u jakého modelu to bylo asi u 945.
Cenu přesně nevím, záleží za kolik prodám mojí V70II, ale jak tak koukám, tak budu rád, když to bude „šul nul“, cca 65 000,-
Teď, když jsem to dopsal, tak bych možná šel i do dieselu , ale raději si nechám poradit, co je lepší volba. Moc se mi líbí Michellovo auto Volvo 945 dtic 1995
Děkuji moc za postřehy a rady.
Michal
Na barvě mi až tak nezáleží. Nevím, jaký mám očekávat stav takto starého auta. Chápu, že asi nebude vše OK, ale zas na druhou stranu by to nemusela být kasička. Zkusím napsat, jakou výbavu bych potřeboval, snad nenapíši něco, co se ani v té době nedělalo:
- benzín
- manuál
- kůže, nebo polokůže
- el. okna
- klimatizace
- tempomat ? (tady nevím zda se dělal)
- kdyby byla mříž mezi kufrem a kabinou (máme pejsky)
- vůbec nevím, jak je to s hudbou, jestli si musím řešit sám dokoupením komerčního rádia, nebo zda se už dělaly nějaké originály
Ještě jsem slyšel, že jsou nějaké problémy se zadní nápravou. Že je možná lepší ta jednoduší na údržbu, ale nevím, u jakého modelu to bylo asi u 945.
Cenu přesně nevím, záleží za kolik prodám mojí V70II, ale jak tak koukám, tak budu rád, když to bude „šul nul“, cca 65 000,-
Teď, když jsem to dopsal, tak bych možná šel i do dieselu , ale raději si nechám poradit, co je lepší volba. Moc se mi líbí Michellovo auto Volvo 945 dtic 1995
Děkuji moc za postřehy a rady.
Michal
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Požadavky hezký, ale na ty budeš čekat dlouho, než se něco objeví. Výhoda krabice je, že s přiměřeným úsilím se dá dodělat všechno, kromě ABS, střešního okna a automatické klimatizace. Tam je úsilí nepřiměřené a každej kdo to dělal řekl, že si měl radši koupit jiný auto.
Zadní náprava multilink, neboli víceprvkové zavěšení, je pohodlnější, líp drží na silnici a má spoustu jízdních výhod. Nevýhoda je pouze servisní, kdy se na to díly blbě shání a stojí raketu. Viz Sergejovo topik s její renovaci.
Multilink byl u 760 u sedanů tušim rv87+, u 960 a V90 od 93 sedan i kombi. (ale to si nejdem 100% jistej). A pak tam byla evoluce na multilink II a to už vůbec nevim.
Manuál s čudlikem M46 nebo M90(od MY95) bez něj, se dávaly k silnějším motorům(turba). Alternativa u slabších (typicky atmosféry) byla M47. Je to asi fuk, jen u M90 už u turbobenzínu byla dvouhmota, kterou novou nekoupíš, ale lze ji za cenu snížení komfortu vyměnit za setrvák bez ní.
Pokračuji jen k 7/940 a 760. K požadavkum dodám, že tempomat se dělal, ale je to celkem raritka a pro představu se v reichu sady nedavno prodávaly po 300EUR.
Co se repro týče, tak je tam nestandardní rozteč šroubů a bez řezání či vrtání jen origo. Nicméně jsou asi čtvery repro, co sem v krabicích zachytil a ty z posledních 940 už hrajou opravdu velmi pěkně. Ale nejsem audiofil, takže mi v porovnání s jinými stačí málo. Nicméně po přehození původních jednopásem z r.90 za o pět let mladší dvoupásma jsem byl nadšen, a rozdíl jsem fakt poznal.
Co se volby nafta//benzín týče, tak každej bude řikat něco jinýho. Benzín je rozhodně spolehlivější a je s nim míň práce. Zase za dobu provozování dýzlu se jeho případná oprava na palivu bohatě zaplatí. Ale ten VW šestiválec je prostě traktor. Výhoda je, že to spálí všechno a nepotřebuje to super kvalitní palivo, který tu ani nemáme. Ale je to hodnej motor, mam ho rád. Benzín má robustní kontrukci, takže ho jen tak něco nerozhodí a i jeho případná opravu zvládne každej a ani finančně tě to nepoloží. Prostě starý dobrý železo.
V tvým pozici bych opravdu velmi vážně uvažoval nad tim lahváčem od Michella. Nicméně jak jsme uvedl výše, do motoru nevidíš a jak se říká v kolébce etalonu, nejlíp jede těsně před smrtí Každopádně ten motor teplej nesmí hulit bez zátěže, např. ve volnoběhu nebo při klidný jízdě. Za tim si budu stát přes veškerý pohádky co se mi občas někdo snaží napovídat.
Auta umíraji většinou na motor, protože dýzl někdo užene a upeče se šestej válec, a benzíny dojedou zase bez oleje, nebo na olej starší než já. Koroze taky občas umí pozlobit, obzvláště u sedmiček, kterejm už táhne na 30. U devítek už to bejvá spíš otázkou předchozí nehody, kdy po opravě to prostě časem vykvete.
Každopádně je to už fakt starý auto a jeho stav je vždy spíš o jednotlivém kusu, než aby se nechalo genericky říct, tato konfigurace je super, takhle stojí za prd.
Příjemný jsou taky auta s řízením LH2.4, kde máš vyblikávací diagnostiku a v lecčems to pomůže při hledání závady.
Sorry za román.
Zadní náprava multilink, neboli víceprvkové zavěšení, je pohodlnější, líp drží na silnici a má spoustu jízdních výhod. Nevýhoda je pouze servisní, kdy se na to díly blbě shání a stojí raketu. Viz Sergejovo topik s její renovaci.
Multilink byl u 760 u sedanů tušim rv87+, u 960 a V90 od 93 sedan i kombi. (ale to si nejdem 100% jistej). A pak tam byla evoluce na multilink II a to už vůbec nevim.
Manuál s čudlikem M46 nebo M90(od MY95) bez něj, se dávaly k silnějším motorům(turba). Alternativa u slabších (typicky atmosféry) byla M47. Je to asi fuk, jen u M90 už u turbobenzínu byla dvouhmota, kterou novou nekoupíš, ale lze ji za cenu snížení komfortu vyměnit za setrvák bez ní.
Pokračuji jen k 7/940 a 760. K požadavkum dodám, že tempomat se dělal, ale je to celkem raritka a pro představu se v reichu sady nedavno prodávaly po 300EUR.
Co se repro týče, tak je tam nestandardní rozteč šroubů a bez řezání či vrtání jen origo. Nicméně jsou asi čtvery repro, co sem v krabicích zachytil a ty z posledních 940 už hrajou opravdu velmi pěkně. Ale nejsem audiofil, takže mi v porovnání s jinými stačí málo. Nicméně po přehození původních jednopásem z r.90 za o pět let mladší dvoupásma jsem byl nadšen, a rozdíl jsem fakt poznal.
Co se volby nafta//benzín týče, tak každej bude řikat něco jinýho. Benzín je rozhodně spolehlivější a je s nim míň práce. Zase za dobu provozování dýzlu se jeho případná oprava na palivu bohatě zaplatí. Ale ten VW šestiválec je prostě traktor. Výhoda je, že to spálí všechno a nepotřebuje to super kvalitní palivo, který tu ani nemáme. Ale je to hodnej motor, mam ho rád. Benzín má robustní kontrukci, takže ho jen tak něco nerozhodí a i jeho případná opravu zvládne každej a ani finančně tě to nepoloží. Prostě starý dobrý železo.
V tvým pozici bych opravdu velmi vážně uvažoval nad tim lahváčem od Michella. Nicméně jak jsme uvedl výše, do motoru nevidíš a jak se říká v kolébce etalonu, nejlíp jede těsně před smrtí Každopádně ten motor teplej nesmí hulit bez zátěže, např. ve volnoběhu nebo při klidný jízdě. Za tim si budu stát přes veškerý pohádky co se mi občas někdo snaží napovídat.
Auta umíraji většinou na motor, protože dýzl někdo užene a upeče se šestej válec, a benzíny dojedou zase bez oleje, nebo na olej starší než já. Koroze taky občas umí pozlobit, obzvláště u sedmiček, kterejm už táhne na 30. U devítek už to bejvá spíš otázkou předchozí nehody, kdy po opravě to prostě časem vykvete.
Každopádně je to už fakt starý auto a jeho stav je vždy spíš o jednotlivém kusu, než aby se nechalo genericky říct, tato konfigurace je super, takhle stojí za prd.
Příjemný jsou taky auta s řízením LH2.4, kde máš vyblikávací diagnostiku a v lecčems to pomůže při hledání závady.
Sorry za román.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#3 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Ahoj Michale je to sice nafta ale pěkná, auto jsem viděl a je moc dobře udržované.
https://auto.bazos.cz/inzerat/69078647/Volvo-940-DTIC-1996-hezky-stav.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/69078647/Volvo-940-DTIC-1996-hezky-stav.php
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
#4 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
No, to trvalo!MichalK píše:Ahoj, možná jsem se zbláznil, ale velmi vážně uvažuji o koupi nějaké krabice v kombíku. Chtěl jsem Vás poprosit o nějaké rady. Něco jsem si na fóru přečetl, přesto ještě pořádně nevím, jaké byly přesně rozdíly mezi 760 a 940, i když bych se asi nebránil ani 740. Asi určitě bych chtěl benzín (bez plynu) a manuál a tam právě narážím na velké množství typů motoru a na převodovky, které mají nějaký čudlík na 5°. Nevím, jaký by byl nejvhodnější. Jezdím převážně po Praze, ale každý víkend s rodinkou podnikáme nějaké výlety. V létě pak jedna cesta do Chorvatska . Za rok to děla cca 20 000 km. Nyní vlastním V70II D5, kterou bych prodal a vyměnil za krabici.
Na barvě mi až tak nezáleží. Nevím, jaký mám očekávat stav takto starého auta. Chápu, že asi nebude vše OK, ale zas na druhou stranu by to nemusela být kasička. Zkusím napsat, jakou výbavu bych potřeboval, snad nenapíši něco, co se ani v té době nedělalo:
- benzín
- manuál
- kůže, nebo polokůže
- el. okna
- klimatizace
- tempomat ? (tady nevím zda se dělal)
- kdyby byla mříž mezi kufrem a kabinou (máme pejsky)
- vůbec nevím, jak je to s hudbou, jestli si musím řešit sám dokoupením komerčního rádia, nebo zda se už dělaly nějaké originály
Ještě jsem slyšel, že jsou nějaké problémy se zadní nápravou. Že je možná lepší ta jednoduší na údržbu, ale nevím, u jakého modelu to bylo asi u 945.
Cenu přesně nevím, záleží za kolik prodám mojí V70II, ale jak tak koukám, tak budu rád, když to bude „šul nul“, cca 65 000,-
Teď, když jsem to dopsal, tak bych možná šel i do dieselu , ale raději si nechám poradit, co je lepší volba. Moc se mi líbí Michellovo auto Volvo 945 dtic 1995
Děkuji moc za postřehy a rady.
Michal
_________________
Bylo: V70,1999,2,5 TDI, stříbrná - BUDE SE MI PO TOBĚ STÝSKAT! DĚKUJI ZA VŠECHNO!
Je: V70, 2,4 R AWD, Saffron
Bylo: V70,1999,2,5 TDI, stříbrná - BUDE SE MI PO TOBĚ STÝSKAT! DĚKUJI ZA VŠECHNO!
Je: V70, 2,4 R AWD, Saffron
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#5 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
neuman zdenek píše:Ahoj Michale je to sice nafta ale pěkná, auto jsem viděl a je moc dobře udržované.
https://auto.bazos.cz/inzerat/69078647/Volvo-940-DTIC-1996-hezky-stav.php
Auto jsem viděl, než se dostalo k Michelovi a bůh ví jaké nebylo, otázkou je co a jak se na něm dalo do kupy Jinak na aktuálních fotkách vypadá slušně...
EDIT: Jo a na etalon to chce být trochu pankáč
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 100
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
#6 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Děkuji všem za reakce a rady. Stále nevím, zda benzín, nebo naftu. Volal jsem Michellovi, že bych se na auto přijel podívat. Tak uvidím. Ještě se mi líbí co má Michell v galerii ta 965 bílá, ale tu asi neprodá. Předpokládám, že je to lepší, resp. luxusnější alternativa k 945. Kdybych jel něco kupovat, můžu se na někoho z vás obrátit na pomoc s výběrem? Michell mi asi k svému autu řekne vše, přeci jenom tomu rozumí, ale kdybych náhodou narazil na nějaký jiný kousek. Ještě budu studovat nějaká moudra na fóru, abych pochytil nějaké teoretické znalosti. Motor bude asi to nejdůležitější, když především umírají na motory a nerad bych hned po koupi měnil motor.
Děkuji a všem přeji hezké vánoce a šťastný nový rok.
Děkuji a všem přeji hezké vánoce a šťastný nový rok.
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#7 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Myslim ze tu Michell nebude chtit pustit
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#8 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Ach jo, já za poslední 3 dny přemýšlím taky nad radou 200 nebo 700 nebo 900, jako druhý, to je asi nemoc..
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Nebudete prvni ani posledni, neni to tak davno co jsem mistnimu pacientovi zarizoval z NL 240tku jako nahradu za jeho V70II Mimochodem, prave Holandsko je zeme starejm Volvum zaslibena, takze pokud nenajdete v CR, doporucuju kouknout treba na http://www.autoscout24.nl (a ja vam to pripadne muzu obhlidnout a nafotit )
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#10 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Ja jsem vzdycky hrozne nerad kdyz nekdo z novejsiho volva presedla do krabice
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Ondra.: Beru to tak, že někomu holt trvá dýl se k tomu propracovat
K 965 - když to funguje tak super, ale je nutný se odprostit od představy že to je taky ta superodolná technika viz 740 která jde, nadneseně řečeno, udržovat se šroubovákem a kladivem plus ta trable s motorama...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=45496
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=49102
K 965 - když to funguje tak super, ale je nutný se odprostit od představy že to je taky ta superodolná technika viz 740 která jde, nadneseně řečeno, udržovat se šroubovákem a kladivem plus ta trable s motorama...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=45496
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=49102
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
o to nejde ale spíš o to že čím narůstá poptávka po krabicích, tim míň jich zůstává pro mě
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#13 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Myslim ze VRZC ma porad nejdelsi sparyOndra. píše:o to nejde ale spíš o to že čím narůstá poptávka po krabicích, tim míň jich zůstává pro mě
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#14 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Profesionální pochlebovač
Sorry za OT - lze umáznout
Sorry za OT - lze umáznout
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#15 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
S motory jsou relativně problematické práve turbodiesely a benzínové řadové šestiválce (zlatý PRV oproti nim). Tak to máš volbu jako jestli si vypíchnout levý nebo pravý okoMichalK píše:Děkuji všem za reakce a rady. Stále nevím, zda benzín, nebo naftu. Volal jsem Michellovi, že bych se na auto přijel podívat. Tak uvidím. Ještě se mi líbí co má Michell v galerii ta 965 bílá, ale tu asi neprodá. Předpokládám, že je to lepší, resp. luxusnější alternativa k 945. Kdybych jel něco kupovat, můžu se na někoho z vás obrátit na pomoc s výběrem? Michell mi asi k svému autu řekne vše, přeci jenom tomu rozumí, ale kdybych náhodou narazil na nějaký jiný kousek. Ještě budu studovat nějaká moudra na fóru, abych pochytil nějaké teoretické znalosti. Motor bude asi to nejdůležitější, když především umírají na motory a nerad bych hned po koupi měnil motor.
Děkuji a všem přeji hezké vánoce a šťastný nový rok.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#16 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Mimochodem budu prodávat 965 s B204FT (čtyřválec 16v turbo) v pěkném stavu po pečlivém prvním majiteli, což je auto, který tady pro sebe suším už víc jako rok a nevypadá to, že s ním začnu doopravdy jezdit.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 100
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
#17 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Ahoj, to zní zajímavě. Byl jsem se kouknout na ten diesel a uplně mě nepresvedčil. Přece jenom jsem chtěl benzín. Je možne někde kouknout na nějaké fotky? Nebo napsat jestli je na autě nějaký problém k řešení? Možná bych se přijel podívat, jestli budeš mít čas. Díky Michal.HonzaA píše:Mimochodem budu prodávat 965 s B204FT (čtyřválec 16v turbo) v pěkném stavu po pečlivém prvním majiteli, což je auto, který tady pro sebe suším už víc jako rok a nevypadá to, že s ním začnu doopravdy jezdit.
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#18 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Vzhledem k tomu ze prechazis od relativne novyho modelu, tak jeste jeden poznatek kterej by te mohl prekvapit: cim vyjimecnejsi konfigurace auta, tim hur se na to shanej novy dily (at uz original nebo druhovyroba) a tim min tomu nekdo rozumi a je ochotnej to servisovat.
Asi nejhorsi situace je u dvojkovejch devitek (960 95+ a S90, V90), kde druhovyroba takrka neexistuje, original dily se uz nevyrabi, skoro nikdo tomu nerozumi a vubec nikdo to nechce servisovat
Naopak nejlepsi jsou v tomhle klasicky benzinovy ctyrvalce s manualem a tuhou napravou (at uz 2/7/9), tech se vyrobilo nejvic, dily na to jsou jeste jakz takz dostupny jak originaly tak druhovyroba, a da se to servisovat celkem rozumne.
Asi nejhorsi situace je u dvojkovejch devitek (960 95+ a S90, V90), kde druhovyroba takrka neexistuje, original dily se uz nevyrabi, skoro nikdo tomu nerozumi a vubec nikdo to nechce servisovat
Naopak nejlepsi jsou v tomhle klasicky benzinovy ctyrvalce s manualem a tuhou napravou (at uz 2/7/9), tech se vyrobilo nejvic, dily na to jsou jeste jakz takz dostupny jak originaly tak druhovyroba, a da se to servisovat celkem rozumne.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#19 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Par tipu, jen tak pro predstavu...
http://ww3.autoscout24.nl/classified/236145583
http://ww3.autoscout24.nl/classified/294277821
http://ww3.autoscout24.nl/classified/294227187
http://ww3.autoscout24.nl/classified/299865994
http://ww3.autoscout24.nl/classified/297620588
http://ww3.autoscout24.nl/classified/295155230
http://ww3.autoscout24.nl/classified/236145583
http://ww3.autoscout24.nl/classified/294277821
http://ww3.autoscout24.nl/classified/294227187
http://ww3.autoscout24.nl/classified/299865994
http://ww3.autoscout24.nl/classified/297620588
http://ww3.autoscout24.nl/classified/295155230
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#20 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
vityjan píše:Profesionální pochlebovač
Sorry za OT - lze umáznout
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#21 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
To jsou ale krásné kusy na scoutu... Cena pěkná.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#22 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Já bych u tohoto nákupu viděl jako problém rozpočet, kterého jsem si předním nevšiml. Ani si nemyslím, že holanďané, kteří si pěkných klasických Volv umí cenit, by prodali cokoli zajímavého v předložených cenách. Asi to bude o menších nebo větších kompromisech.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#23 Rada a možná pomoc při výběru 700/900
Pokud mam spravne informace, tak tady je jedna zasadni zmena, ktera vede k tomu ze i Holandani prodavaji spoustu zajimavejch aut za pakatel.HonzaA píše:Ani si nemyslím, že holanďané, kteří si pěkných klasických Volv umí cenit, by prodali cokoli zajímavého v předložených cenách.
Do predlonskyho roku v totiz NL platilo, ze jakykoliv auto starsi 25 let je automaticky veteran, a plati se na nej jen zlomek klasickyho pojisteni. Jeste nizsi pokud ma LPG.
Ted uz to neplati. Do kategorie veteran spadaji jen auta starsi 40 let.
Vysledkem je, ze se vyrojila spousta LPG aut na prodej, protoze najednou spadaji do normalni kategorie aut s hruznou pojistkou.
Takze treba takovej petilitrovej v8 mercedes w126 s LPG, se tu jeste stale da poridit skutecne levne...
http://www.volvotips.com/index.php/2013/04/15/new-tax-system-for-classic-cars-in-the-netherlands/
http://www.volvotips.com/index.php/2013/04/24/new-tax-regulations-for-classic-cars-in-the-netherlands-40-years-and-older-cars-will-be-tax-free/
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 770 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haalf
-
- 13 Odpovědi
- 3807 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 9 Odpovědi
- 5240 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 36 Odpovědi
- 5572 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nimrod
-
- 2 Odpovědi
- 559 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od FrantaB