montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#1 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Pokusím se srozumitelně a co nejstručněji popsat postup. Některé části jsou zjednodušené, protože je považuji za známé, kdyžtak se ptejte.
Budeme potřebovat:
- kabelový svazek přístrojové desky pro automatickou klimatizaci, ideálně ze stejného modelového ročníku
- kabelový svazek mezi ECC a klapkami topení
- servomotory klapek ovládání teploty pro obě zóny 6/95 6/96
- čidlo slunečního svitu 7/12
- čidlo teploty interiéru (s vrtulkou) 7/64
- čidlo teploty nasávaného vzduchu 7/11
- regulátor otáček ventilátoru 4/31
- řídící jednotku s panelem 4/30
- obvyklé nářadí, zejména torxy
- vrtačku, vrták 10mm a pilník
- diagnostiku DICE
tady je schéma umístění komponent: tohle je kabelový svazek přístrojové desky: kabelový svazek klima/topení: začneme odpojením baterie, demontáži stěračů, plastu pod sklem a vyšroubováním čtyřech šroubů dole pod hranou skla - klíč č10 demontujeme airbag volantu - torxy jsou zezadu, pozor na kabel, šroubkem se aretuje páskový vodič k airbagu demontujeme volant a páčky pod ním demontujeme kastlík, dále horní kryt palubní desky, šrouby jsou pod mřížkami topení, reproduktorů, pod výdechy na dveře, dva nad přístrojovkou a nad kastlíkem drží tři šrouby airbag řidiče, ten taky odpojíme
provedeme demontáž středového tunelu, dva šrouby jsou pod víčkem pod loketkou, povolíme šrouby spodní části palubní desky po odpojení hlavního kabelového svazku, jednotky topení a bovdenů topení vyndáme těleso paludní desky demontujeme svazek topení, vyvrtáme otvor na čidlo nasávaného vzduchu, osadíme serva klapek, regulátor a zapojíme nový svazek palubní desku otočíme a vyměníme kabelový svazek nový svazek má navíc konektor pro čidlo slunečního svitu, interiérové teploty a konektor pro ECC po montáži provedeme kalibraci přes dignostiku, motory si najedou koncové pozice děkuji ms231 za poskytnutí komponent
Budeme potřebovat:
- kabelový svazek přístrojové desky pro automatickou klimatizaci, ideálně ze stejného modelového ročníku
- kabelový svazek mezi ECC a klapkami topení
- servomotory klapek ovládání teploty pro obě zóny 6/95 6/96
- čidlo slunečního svitu 7/12
- čidlo teploty interiéru (s vrtulkou) 7/64
- čidlo teploty nasávaného vzduchu 7/11
- regulátor otáček ventilátoru 4/31
- řídící jednotku s panelem 4/30
- obvyklé nářadí, zejména torxy
- vrtačku, vrták 10mm a pilník
- diagnostiku DICE
tady je schéma umístění komponent: tohle je kabelový svazek přístrojové desky: kabelový svazek klima/topení: začneme odpojením baterie, demontáži stěračů, plastu pod sklem a vyšroubováním čtyřech šroubů dole pod hranou skla - klíč č10 demontujeme airbag volantu - torxy jsou zezadu, pozor na kabel, šroubkem se aretuje páskový vodič k airbagu demontujeme volant a páčky pod ním demontujeme kastlík, dále horní kryt palubní desky, šrouby jsou pod mřížkami topení, reproduktorů, pod výdechy na dveře, dva nad přístrojovkou a nad kastlíkem drží tři šrouby airbag řidiče, ten taky odpojíme
provedeme demontáž středového tunelu, dva šrouby jsou pod víčkem pod loketkou, povolíme šrouby spodní části palubní desky po odpojení hlavního kabelového svazku, jednotky topení a bovdenů topení vyndáme těleso paludní desky demontujeme svazek topení, vyvrtáme otvor na čidlo nasávaného vzduchu, osadíme serva klapek, regulátor a zapojíme nový svazek palubní desku otočíme a vyměníme kabelový svazek nový svazek má navíc konektor pro čidlo slunečního svitu, interiérové teploty a konektor pro ECC po montáži provedeme kalibraci přes dignostiku, motory si najedou koncové pozice děkuji ms231 za poskytnutí komponent
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#2 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
gratuluju. jsi machr, pepo
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#3 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Kámo, proč mě ne? Proč mě ne..
Každopádně gratuluju.. a trochu závidím;)
Každopádně gratuluju.. a trochu závidím;)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#4 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Díky, dost jsem se bál, že to nebude fungovatNimrod píše:gratuluju. jsi machr, pepo
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#5 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Díky, nevím proč ti to nejde, dělal jsem tu kalibraci takhle: potom nastartovat motor a kliknul jsem na tu krabičku vlevo od věty start engine nejdřív to psalo tohle: a pak už to jelo: chodí mi obě ty jednotky od tebe. Kontroloval jsem ten svazek a letoval tam konektory na ty repráky a osvětlení kastlíkums231 píše:Kámo, proč mě ne? Proč mě ne..
Každopádně gratuluju.. a trochu závidím;)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#6 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Kalibraci jsem dělal stejně, akorát nikdy nebyla completed. Kolik to trvalo přibližně minut?
Jinak jsi první s přestavbou na 15.8:)
Jinak jsi první s přestavbou na 15.8:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#7 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Píšou tam 30 sec, bylo to určitě do minuty hotový. Ještě jsem měl rozebraný ty motory, trošku jsem to přimáznul silikonem, koukal jsem, že mají krok cca 180 stupňů, ale ty klapky teploty chodí jen na 90.ms231 píše:Kalibraci jsem dělal stejně, akorát nikdy nebyla completed. Kolik to trvalo přibližně minut?
Jinak jsi první s přestavbou na 15.8:)
V diagnostice mi to po kalibraci psalo 0-100 procent, jen u té směrovací to bylo 0-200
Jinak v provozu se to chová stejne jako v S70 kde je ECC od výroby
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#8 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Ta je u toho čekal třeba deset minut. Přitom bych právě čekal, že pri kalibraci jenom projede motorek až na doraz a je hotovo.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#9 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
tak nějak to mohlo být, prvně jsem to zkoušel bez nastartování a ani se to nehlo, potom jsem tedy nastartoval, ale už nebyly slyšet ty klapky. Signál od generátoru jsi tam měl?ms231 píše:Ta je u toho čekal třeba deset minut. Přitom bych právě čekal, že pri kalibraci jenom projede motorek až na doraz a je hotovo.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#10 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Už nevím, co se jak jmenovalo, ale měřil jsem věci, co byly doporučený ve vidě a byly ok.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#11 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
hm, tak to nevím, stejně je mi záhadou proč někdo ve volvu vytvářel dva různý kabelový svazky kvůli třem konektorům navíc, když už je tam stejně příprava na tempomat, čidla alarmu, elektrický sedačky atdms231 píše:Už nevím, co se jak jmenovalo, ale měřil jsem věci, co byly doporučený ve vidě a byly ok.
Napájení je přes ten konektor 24/63, ale směrem do auta je osazenej pro obě verze:
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#12 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
No jestli je to mezi doporucenyma vecma pro kontrolu ve vide, tak jsem to kontroloval a bylo to ok.
Napajeni tam asi bylo, protoze jednotka svitila.
Jeste me napadlo, ze by mohl problem vzniknout, ze jsem mel origo telefon v aute, kterej tam byl asi dodelavany rucne, protoze to bylo nacvakany na nejakych dratech. Tak mozna na telefon vyuzili neco, co ted chybelo klime. Ale to je asi uvaha uz mimo.
Kazdopadne jsi me zase namlsal..
Napajeni tam asi bylo, protoze jednotka svitila.
Jeste me napadlo, ze by mohl problem vzniknout, ze jsem mel origo telefon v aute, kterej tam byl asi dodelavany rucne, protoze to bylo nacvakany na nejakych dratech. Tak mozna na telefon vyuzili neco, co ted chybelo klime. Ale to je asi uvaha uz mimo.
Kazdopadne jsi me zase namlsal..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#13 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
A já jen doplním:
Postup pro MSA 15.7 je totožný,pozor akorát z čeho dloubete kabel přístrojovky - 15.8 je jiný než 15.7 (!!!)
Jinak u staršího systému odpadá kalibrace klapek - mě se kalibrují pokaždé při připojení baterie => netřeba VIDU / FCR při zprovoznění. Ideální je samozřejmě aby dárce orgánů byl stejný ročník jako vaše auto.
Jinak závěrem ještě detail jak by měla zhruba vypadat ďoura pro čidlo teploty nasávaného vzduchu
Postup pro MSA 15.7 je totožný,pozor akorát z čeho dloubete kabel přístrojovky - 15.8 je jiný než 15.7 (!!!)
Jinak u staršího systému odpadá kalibrace klapek - mě se kalibrují pokaždé při připojení baterie => netřeba VIDU / FCR při zprovoznění. Ideální je samozřejmě aby dárce orgánů byl stejný ročník jako vaše auto.
Jinak závěrem ještě detail jak by měla zhruba vypadat ďoura pro čidlo teploty nasávaného vzduchu
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#14 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Díky za doplnění, tu ďouru jsem nějak nevyfotil, vyvrtal jsem do místa vtoku 10mm díru a vypiloval čtvercovým pilníkem nahoře a dole
Ten kabelovej svazek přístrojovky pro MSA15.7 má v sobě i svazek k airbagu řidiče a možná i další odlišnosti.
S tou kalibrací je to zajímavý, to jsem nevěděl. Takže je jiná i ta jednotka ECC? Nebo jak vlasně pozná v jakým je autě?
Ještě mě napadlo, ty klapky regulace teploty po demontáži bovdenů manuálního ovládání spadnou dolů a to servo je pak zvedá o 90 stupňů nahoru. Pokud by při demontáži těch serv byly klapky nahoře, nemusel by stačit ten rozsah chodu pro kalibraci
Ten kabelovej svazek přístrojovky pro MSA15.7 má v sobě i svazek k airbagu řidiče a možná i další odlišnosti.
S tou kalibrací je to zajímavý, to jsem nevěděl. Takže je jiná i ta jednotka ECC? Nebo jak vlasně pozná v jakým je autě?
Ještě mě napadlo, ty klapky regulace teploty po demontáži bovdenů manuálního ovládání spadnou dolů a to servo je pak zvedá o 90 stupňů nahoru. Pokud by při demontáži těch serv byly klapky nahoře, nemusel by stačit ten rozsah chodu pro kalibraci
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#15 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Popravdě nemám šajn jak moc je to jiný. Já to prostě vzal sakumprásk z jednoho auta (kromě svazku palubovky), narouboval do svého dehtu a po připojení baterky a zapnutí klíčku se serva začali ustavovat. A vše funguje jak má. A dělá to pokaždé když odpojím / připojím baterii a zapnu klíček. Ono právě ani v FCR neni nic o kalibraci,umí to pouze snímat aktuální polohu dané klapky. Ono v podstatě v celém FCRku nelze nic v autě nakalibrovat/nastavit, tahle diagnostika je prostě jen "čtecí".
Jinak přístrojové svazky jsem porovnával vedle sebe a matně vzpomínám že min. 3 kabely byly osazený jinak a u 15.8 byl snad i jeden navíc. Myslím že se to týkalo budíků,ale víc jsem to nezkoumal...
Jinak přístrojové svazky jsem porovnával vedle sebe a matně vzpomínám že min. 3 kabely byly osazený jinak a u 15.8 byl snad i jeden navíc. Myslím že se to týkalo budíků,ale víc jsem to nezkoumal...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#16 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Tak to je ideální stav, já jsem musel nastartovat a pustit tu kalibraci ve Vidě.z-d-e-n-a píše:Já to prostě vzal sakumprásk z jednoho auta (kromě svazku palubovky), narouboval do svého dehtu a po připojení baterky a zapnutí klíčku se serva začali ustavovat.
Nevzpomínám si, jestli se to pak kalibruje po dalším odpojení a připojení baterky, uvidíme.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#17 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Tak jsem narazil na neshodu teplot chladící kapaliny, ECC ukazuje o 10 stupňů víc než řj motoru ECM a budíky DIM/CDM. Pravděpodobně to nemá vliv na funkci, neví někdo čím by to mohlo být?
edit: na S70 s tovární ECC se to chová stejně, C70 benzín ukazuje stejnou teplotu, takže to asi tak má být
Naposledy upravil(a) pepa.paur dne 27 pro 2016 15:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#18 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
FCRko mi taky hlásí chybu. Kontrolky nesvítí a zdá se že vše funguje jak má. Tak nevím-neměl jsem potřebu to nějak řešit když to fakčí. Ale když už jsi to naštípl...teplotní čidlo je jen jedno, ne?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#19 montáž automatické klimatizace V70 TDI MSA15.8
Jo, na TDI je jedno čidlo teploty chaldící kapaliny, jak už jsem doplnil do dotazu, na S70 mám taky rozdíl 10 stupňů, takže je to asi správněz-d-e-n-a píše:FCRko mi taky hlásí chybu. Kontrolky nesvítí a zdá se že vše funguje jak má. Tak nevím-neměl jsem potřebu to nějak řešit když to fakčí. Ale když už jsi to naštípl...teplotní čidlo je jen jedno, ne?
Nemá to vliv na funkci, takže to nebudu řešit
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek