Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#201 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
To: Urvanej, Tome, a jak meril automat? Na zamknutou 3ku, nebo?
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#202 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
tvl ani nevim, trojka nezamyká. Jo a odpojil sem lanko kickdownu, aby to v cca 2300 zamklo čtyřku a už nepodřadilo. Zkoušel trojku, ale tam se mu to nelíbilo, na čtyřku to zase lítalo 280km/h, a přes 260 to začlo vibrovat jako hovado, a to nevim jesi byla chyba u mě nebo na stroji. Prostě jakmile automat neumí zamknout kvalt, tak to nezměří. Stačí se podívat na hodnoty ztrátového výkonu u mě a u Petra. Silně pochybuju, že automat bude mít míň jak poloviční ztráty než manuál...
Jediný, čemu se nechá věřit jakš takš je výkon na kole, protože tam je uplně jedno, jak to měříš, skoro. Ale tam je zase divný, že by Petr měl míň než já, když tam má lepší pajšl.
Takže za mě to byly dost zbytečně vyhozený prachy. a navíc ten nárazník
Jediný, čemu se nechá věřit jakš takš je výkon na kole, protože tam je uplně jedno, jak to měříš, skoro. Ale tam je zase divný, že by Petr měl míň než já, když tam má lepší pajšl.
Takže za mě to byly dost zbytečně vyhozený prachy. a navíc ten nárazník
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#203 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
To urvanej... nějak jsi zapomněl , že před měřením jsem tě upozornil, že bych tuto převodovku neměřil, že se mi ji nikdy nepovedlo seriózně změřit. To , že jsem to zde sliboval , že automat lze, jsem měl na mysli ručně žazené automaty.Urvanej píše:Já ti řeknu kam odešlo, ten trapnej fén, co má kilometr před autem totálně nestíhá něco nafoukat, natož aby chladil pajšl a IC. Kdyby to bylo těsně před autem, tak ty koně najdeš, tomu věř.
Jinak u mě dechberoucí stádo 140ti koní taky zadupalo. Dopočítávat to na motor nejde, ty korecke si to, minimálně u mě, totálně cucá z prstu. Ale hladký to je krásně, až je mi to podezřelý
Akorát to ten nárazník moc nevydržel.
Jo a ty automaty mu fakt nejdou, a okomentovat to stylem, "tak číslo máš, tak to je dobrý, ne?" Úsměvný.
Poučte mě, jak se bez připojení čehokoliv snímaji otáčky motoru?
Každopádně sem rád pokecal, díky kucí. Auto má jen a pouze vejfuk 2,5 palce a čipy, jinej zásah na výkon neni, slušná startovní čára
Co se týká blbejch keců okolo fénu, tak na 10kw předělaná Air 7 s průtokem 30200krychlových metrů za hodinu, je nejsilnější fén pro zkušebnu u nás. Přesto, že to někde vypadá více monstrózně. Přítah čerstvého jsem dořešil v létě, a věř. že 40cm-170cm,
je vzdálenost pro běžné měření vyhovující. Imituje 120km rychlost a cooler se během dalších sedmi až deseti vteřin rozhodně nepřehřeje. Problém nastává a nejen u mě když je nad 35.
Odkud se berou otáčky motoru, jsem ti vysvětloval, ale asi jsi nějak nevnímal. Kalibrace mezi otáčkoměry, nebo OBD zásuvka a u starých benzinů snímací kleště.
Nárazník mě pochopitelně mrzí. Graf i za mě moc korektní nebude/ výkon by měl sedět/, ale jak jsi sám podotknul aspoň máš až nahoru pěkný průběh.
Co se týká nedoměřeného auta, udělám v týdnu, stejně tak auto kde koně chyběly, to ale i laik pozná,že se jedná o propad a ne nedoměření. Navíc se minule měřilo u mě stejným způsobem.
Pokud jste s měřením nebyli spokojeni, stačí napsat a můžete vyzkoušet jinou firmu.
Vnucovat se určitě nehodlám. Pokud někdo chcete přijet pro slušnou úpravu , jste vítáni.
Zdravím mot
Naposledy upravil(a) motorpower dne 21 lis 2016 13:17, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#204 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
Oki, takže otáčky si "kalibroval" ty cca 4000 dle otáčkoměru mýho, si to přenesl na mašinu. To by vysvětlovalo tu cca 8% odchylku od omezovače, kterej mam deklarovanej čipem na 6800.
Na místě si říkal, že to nebude ono, ale ono je těžký, když člověk najede 300km aby za tebou dojel, protože to přece umíš a na místě mi řekneš že ne, tak se těžko jede domu s prázdnou.
A ad přehřátí vzduchu, kde s tebou nesouhlasim:
8m3 za vteřinu na spodní část IC mi ne zcela připadá jako simulace 120km/h, ale jako reklamní tvrzení dobrý.
Ta mašina umí měřit a hlásit tlak v sání, teplotu nasávanýho vzduchu a spoustu dalšího... tak proč to na podporu svýho tvrzení někdy nezapojíš, a není to jen o absenci OBD...
Na místě si říkal, že to nebude ono, ale ono je těžký, když člověk najede 300km aby za tebou dojel, protože to přece umíš a na místě mi řekneš že ne, tak se těžko jede domu s prázdnou.
A ad přehřátí vzduchu, kde s tebou nesouhlasim:
8m3 za vteřinu na spodní část IC mi ne zcela připadá jako simulace 120km/h, ale jako reklamní tvrzení dobrý.
Ta mašina umí měřit a hlásit tlak v sání, teplotu nasávanýho vzduchu a spoustu dalšího... tak proč to na podporu svýho tvrzení někdy nezapojíš, a není to jen o absenci OBD...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#205 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
OBD jsem používal, a důvody proč ne/ u tebe by nešlo stejně/.
1 Korekce zvláště na nových motorech nesedí/ výsledky byly sice pěkné, ale rozdíl na korekci po úpravě byl velký a neseděl s měřením na hřídeli. Teplota nasávaného vzduchu u vodou chlazených coolerů a turba je příliš vysoká, musel bych tak 15min vyfoukávat což nevyhovuje mě/finance/, sousedům/hluk/ a ani zákazníkům/čas a cena.
2,Hrozí přiskřípnutí kabelu, vtažení do válce a hluk v kabině při otevřeném okně.
3,Do některých aut nepasoval, pomocnou redukci jsem ukopával.
4, Rozdíl při kalibraci není ani 5% pokud u tebe vyšlo jinak tak bych vinil prokluz hydroměniče. Kalibruji bez zátěže a měřím v zátěži. A především tato odchylka nezpůsobí, že bych naměřil méně, neboť omezovač vypíná u 99,9% aut už mimo progres/křivka klesá.
Pokud bych s někým řešil kalibraci tacho nebo přesnou návaznost na otáčky, použiji OBD.
Závěrem měření jak to dělám, jsem porovnával u stejného auta na hřídeli/vyndaný motor na stolici a rozdíl byl na 190PS, 2,1PS. Což si myslím je zanedbatelné. Určité nepřesnosti jsou u DSG/nástup/, nikdy to žádná obsluha ani já sám nesešlápne stejně, a k převodovkám OLD typ, to si viděl sám. Už jsem se vytejral na nějaké americe, proto jse mi do toho nechtělo.
A ještě pokud jsi od Plzně dojeď si do MH , chválí se, tak aspoň budeš moci porovnat. Píší jaký mají úctyhodný větrák, tak můžeš porovnat. Pokud ovšem vůbec budeš moci sedět v autě, měření je totiž určitě jejich knowhow. Doufám, že jsem ti to vysvětlil, připadně volej.
1 Korekce zvláště na nových motorech nesedí/ výsledky byly sice pěkné, ale rozdíl na korekci po úpravě byl velký a neseděl s měřením na hřídeli. Teplota nasávaného vzduchu u vodou chlazených coolerů a turba je příliš vysoká, musel bych tak 15min vyfoukávat což nevyhovuje mě/finance/, sousedům/hluk/ a ani zákazníkům/čas a cena.
2,Hrozí přiskřípnutí kabelu, vtažení do válce a hluk v kabině při otevřeném okně.
3,Do některých aut nepasoval, pomocnou redukci jsem ukopával.
4, Rozdíl při kalibraci není ani 5% pokud u tebe vyšlo jinak tak bych vinil prokluz hydroměniče. Kalibruji bez zátěže a měřím v zátěži. A především tato odchylka nezpůsobí, že bych naměřil méně, neboť omezovač vypíná u 99,9% aut už mimo progres/křivka klesá.
Pokud bych s někým řešil kalibraci tacho nebo přesnou návaznost na otáčky, použiji OBD.
Závěrem měření jak to dělám, jsem porovnával u stejného auta na hřídeli/vyndaný motor na stolici a rozdíl byl na 190PS, 2,1PS. Což si myslím je zanedbatelné. Určité nepřesnosti jsou u DSG/nástup/, nikdy to žádná obsluha ani já sám nesešlápne stejně, a k převodovkám OLD typ, to si viděl sám. Už jsem se vytejral na nějaké americe, proto jse mi do toho nechtělo.
A ještě pokud jsi od Plzně dojeď si do MH , chválí se, tak aspoň budeš moci porovnat. Píší jaký mají úctyhodný větrák, tak můžeš porovnat. Pokud ovšem vůbec budeš moci sedět v autě, měření je totiž určitě jejich knowhow. Doufám, že jsem ti to vysvětlil, připadně volej.
Naposledy upravil(a) motorpower dne 21 lis 2016 13:11, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#206 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
A mě mrzí, že jsem se nemohl zúčastnit, Bo jsem stále ještě v práci.
Musím se do té plechové boudy a s válcy vydat soukromě.
Petře, já se časem ozvu.
Musím se do té plechové boudy a s válcy vydat soukromě.
Petře, já se časem ozvu.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4954
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#207 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
Kdo ještě nemáte výsledky, tak si zde najděte ten svůj
http://xc90.xf.cz/Volvo%20940%202,3T%20polyn.pdf
http://xc90.xf.cz/plyn.pdf
http://xc90.xf.cz/Volvo%20940.pdf
http://xc90.xf.cz/Volvo%20T5%20Drive-E%202.0i.pdf
http://xc90.xf.cz/Volvo%20T5%20R.pdf
http://xc90.xf.cz/Volvo%20V70%20T5.pdf
http://xc90.xf.cz/Volvo%20940%202,3T%20polyn.pdf
http://xc90.xf.cz/plyn.pdf
http://xc90.xf.cz/Volvo%20940.pdf
http://xc90.xf.cz/Volvo%20T5%20Drive-E%202.0i.pdf
http://xc90.xf.cz/Volvo%20T5%20R.pdf
http://xc90.xf.cz/Volvo%20V70%20T5.pdf
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4954
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#208 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
Jestli to máte všici stažené, tak bych to v rámci úklidu cyberprostoru s dovolením odstranil.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#209 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
Stejně furt nechápu, jak může mít Petr s manuálem, oproti Jaruně, na kole o 10 koní míň a ztráty dvojnásobný...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1813
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#210 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
Tome co kola měli jste stejný?zimní letní rozměr?To by mohlo nějakej rozdíl hodit.Jen co mě napadlo.Ale ty tvoje kola to je teda pecka .Urvanej píše:Stejně furt nechápu, jak může mít Petr s manuálem, oproti Jaruně, na kole o 10 koní míň a ztráty dvojnásobný...
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#211 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
Peťo kola by udělaly pár procent rozdílu, stejně tak geometrie atd., ale ne polovinu/dvojnásobek.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#212 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
Nechystá se někdo po pár letech navštívit Třebotov?
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#213 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
Že by?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1813
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#214 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
Skvělej nápad
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 381
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#215 Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
Na nějaký hromadný měření bych se taky určitě rád přidal
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek