AxE Volvo 850 2.0 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#201 AxE Volvo 850 2.0 T5
Nové je nové pěkné ,vůbec nezávidím ty starosti a výdaje,ale držím palce
To vypadá ,že brzy budeš vrčet .
To vypadá ,že brzy budeš vrčet .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#202 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#203 AxE Volvo 850 2.0 T5
Ach, copak ty výdaje
No počítám když to vše půjde dobře tak do 10.9.16 by to mohlo jet i oxi
Zatím čekám až mi dají dokupy blok i hlavu
No počítám když to vše půjde dobře tak do 10.9.16 by to mohlo jet i oxi
Zatím čekám až mi dají dokupy blok i hlavu
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#204 AxE Volvo 850 2.0 T5
Tak konečně motor po G.O
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#205 AxE Volvo 850 2.0 T5
Když ji miluješ není co řešit
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#206 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#207 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#209 AxE Volvo 850 2.0 T5
Dobrej oddíl
A´t dělá jen radost a mnoho km v pohodě a klidu
A´t dělá jen radost a mnoho km v pohodě a klidu
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#210 AxE Volvo 850 2.0 T5
To servo na začátku, nebo co to bylo, bylo děsivýý, ale pak šepot qětin
Trochu bych čekal, že to necháš natlačit olej bez svíček, nebo tak něco, ale to si asi udělal a ty hydrosráče asi trvaji dlouho.
Každopáně, klobouk dolu, závidim lidem, co maji koule něco dotáhnout a ne jen syslit do skříně
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#211 AxE Volvo 850 2.0 T5
Jak dlouho se to musí zajíždět než tomu můžeš naložit? Jinak moc pěkná práce!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#212 AxE Volvo 850 2.0 T5
Urvanej:
Na začátku ty pazvuky dělalo servo, trochu jsem drbnul do volantu a přestalo to Každopadně olej do serva jsem natlačil už když tam nebyl motor
Co se týká natlačení oleje bez svíček, to jsem dělal též, to než jsi natlačilo olej to byla taky doba, ale na štěstí jsem při skládání vše pořádně zalil olejem
Hydrosráči přestali klepat zhruba nějak po půl hodině. nechtělo se mi to točit když je to nový a hlavně studený. Teďka než se motor zahřeje na volnoběh tak to trvá brutálně dlouho, než jsem docílil 90 stupnu aby zapla sahara tak to trvalo 45 minut
Tak teď už každopádně je vše cajk, pazvuky žádné, úniky taky ne, vše odvzdušněné tak uvidíme co z toho bude dál
Na začátku ty pazvuky dělalo servo, trochu jsem drbnul do volantu a přestalo to Každopadně olej do serva jsem natlačil už když tam nebyl motor
Co se týká natlačení oleje bez svíček, to jsem dělal též, to než jsi natlačilo olej to byla taky doba, ale na štěstí jsem při skládání vše pořádně zalil olejem
Hydrosráči přestali klepat zhruba nějak po půl hodině. nechtělo se mi to točit když je to nový a hlavně studený. Teďka než se motor zahřeje na volnoběh tak to trvá brutálně dlouho, než jsem docílil 90 stupnu aby zapla sahara tak to trvalo 45 minut
Tak teď už každopádně je vše cajk, pazvuky žádné, úniky taky ne, vše odvzdušněné tak uvidíme co z toho bude dál
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#213 AxE Volvo 850 2.0 T5
Marten:
Ohledně zajíždění motoru říká každý něco jiného.
Pokud to vezmu tak, že v dnešní době když jde motor do auta tak jede několik hodin na brzdě než se zajede.
Kdežto u mě ta možnost nebyla, takže počítej kolem 5-10 000 km než jsi to sedne a pak bych mu mohl začít dávat
Teďka je tam olej 10w40 přímo určená na zajetí nového motoru který po 800 km vyliji a přejdu na normál oil.
Ohledně zajíždění motoru říká každý něco jiného.
Pokud to vezmu tak, že v dnešní době když jde motor do auta tak jede několik hodin na brzdě než se zajede.
Kdežto u mě ta možnost nebyla, takže počítej kolem 5-10 000 km než jsi to sedne a pak bych mu mohl začít dávat
Teďka je tam olej 10w40 přímo určená na zajetí nového motoru který po 800 km vyliji a přejdu na normál oil.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#214 AxE Volvo 850 2.0 T5
A už jsi to byl opatrně projet?? Škoda že nejsem taky takovej blázen, ale brácha se ti možná kvůli motoru ozve.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#215 AxE Volvo 850 2.0 T5
No kdo ví zda se ozve, ozval se minule s tím že má prasklinu v bloku, dále nevím jak to skončilo.
Projet to půjdu tak za půl hodiny, ještě musím dotáhnout poloosy
Projet to půjdu tak za půl hodiny, ještě musím dotáhnout poloosy
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#216 AxE Volvo 850 2.0 T5
To byl bratranec. Bratr má 2.0T5R.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#218 AxE Volvo 850 2.0 T5
No takže potěšující zpráva, motor jsem bohužel vyzkoušel na 8km, což jede velice dobře hlavně od spoda.
Bohužel v ten den, mi odešel altík. Takže dnes jsem vyměnil altík a vše ok. Říkám projedu se, bohužel se podemnou objevovali kapky od oleje.
Takže se začalo hledat odkud olej teče, bohužel kompletně zalitý rozvody Takže jsou k.o gufera na vačkách jak přední tak zadní. Na zadní straně vaček olej začal prosakovat taky ale jenom pár kapek, kdežto z přední strany tekl ve velkým.
Hold nové gufera příjdou ve středu, pak uvidíme co poteče dál.
Gufera byli zakoupené u skandixu, mají na sobě vyčištěnou firmu DPH Germany. Takže suma sumárum vydrželi najet 10km a hodinu na volnoběh
Bohužel v ten den, mi odešel altík. Takže dnes jsem vyměnil altík a vše ok. Říkám projedu se, bohužel se podemnou objevovali kapky od oleje.
Takže se začalo hledat odkud olej teče, bohužel kompletně zalitý rozvody Takže jsou k.o gufera na vačkách jak přední tak zadní. Na zadní straně vaček olej začal prosakovat taky ale jenom pár kapek, kdežto z přední strany tekl ve velkým.
Hold nové gufera příjdou ve středu, pak uvidíme co poteče dál.
Gufera byli zakoupené u skandixu, mají na sobě vyčištěnou firmu DPH Germany. Takže suma sumárum vydrželi najet 10km a hodinu na volnoběh
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#219 AxE Volvo 850 2.0 T5
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#221 AxE Volvo 850 2.0 T5
Taky na to koukám, asi chybička při montáži, nebo nějakej šmejd?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#222 AxE Volvo 850 2.0 T5
No tak dnes gufera vyměněny a olej opětovně teče přes gufera na obou stranách.
Takže bych bych spíše řekl že to bude netěsností ventilového víka.
Protože i kdyby ty první gufera měli převráceny břit tak to nic nemění na tom že přes ně první den netekl olej.
Bohužel netěsnost gufer začala až po 3 dnech.
Každopádně zítra půjde dolů víko a zkusím ho přetěsnit a uvidím dál.
Pak mě napadá už jen ucpané odvětrávání kliky které má někdy za následek vytlačování gufer. Ale hold u mě je čisté a plně průchozí.
Takže bych bych spíše řekl že to bude netěsností ventilového víka.
Protože i kdyby ty první gufera měli převráceny břit tak to nic nemění na tom že přes ně první den netekl olej.
Bohužel netěsnost gufer začala až po 3 dnech.
Každopádně zítra půjde dolů víko a zkusím ho přetěsnit a uvidím dál.
Pak mě napadá už jen ucpané odvětrávání kliky které má někdy za následek vytlačování gufer. Ale hold u mě je čisté a plně průchozí.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#223 AxE Volvo 850 2.0 T5
Postup utahování víka jste dodrželi a momenty?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 167
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#224 AxE Volvo 850 2.0 T5
Jasný to všechno bylo.
Jen mě mírně znepokojuje mírně kouření olejovou měrkou. Což předpokládám že to má za příčinu netěsnost nezajetých pístních kroužků.
Ale pochybuji o tom že by to mělo za následek vytlačování oleje přes gufera na vačkách.
Jen mě mírně znepokojuje mírně kouření olejovou měrkou. Což předpokládám že to má za příčinu netěsnost nezajetých pístních kroužků.
Ale pochybuji o tom že by to mělo za následek vytlačování oleje přes gufera na vačkách.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
#225 AxE Volvo 850 2.0 T5
Čím jste těsnili víko?
Jak může mít motor po GO ucpané odvětrání???
Jak může mít motor po GO ucpané odvětrání???
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1867 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 1 Odpovědi
- 1388 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AxE_26
-
- 15 Odpovědi
- 1715 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 27 Odpovědi
- 6393 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 43 Odpovědi
- 3322 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa