Vibrace motoru D5
- Autor
- Zpráva
#1 Vibrace motoru D5
Zdravím,
tak jsem tu opět s jedním problémem. Všimnul jsem si zvýšených vibrací motoru. Děje se tak hlavně na volnoběh ale taky při jizdě když otázky poklesnou pod 1800ot/min.
Také jsem si všimnul, že těsně po nastartování otáčky klesnou až 500 a motor hodně zavibruje. Mám dojem, že v tu dobu nejede na všechny válce. Pak se otáčky zvednou na cca 650. Pořád jsou ale citit vibrace. Ty jsou teda ještě umocněny tím, když stojím na křižovatce se zařazeným D (mám automat)
Vyměnil jsem už všechny silentbloky (nutno dodat že ne zbytečně). Nechal jsem překontrolovat vstřikovače. Nejsou sice nejnovější, ale hodnota zpětného toku a dávky je v normě. Auto nekouří, táhne dobře. Takže tyto dvě věci bych vyloučil.
Co další by na to mohlo mít vliv?
žhavení? - to funguje dobře. Na cca 1-3 vteřiny se mi rozsviti kontrolka a pak poslušně zhasne, motor chytá dobře.
filtr vzduchu? ten jsem jsem posledních 15tis nemenil. ale vypada dobře.
váha vzduchu? při jizdě s otáčkami nad 1800 je věechno v pohodě a motor dobře tahá.
EGR ventil? čistil jsem směšovač - samotnému egr jsem se nedostal. Jednou mi to na diagnostice napsalo zavadu egr. Ale to bylo po tom, co jsem natankoval špatnou naftu. Auto s touto naftou dost kouřilo. (od te doby ale vyměnen palivovy filtr a zkontrolovany vstřikovače viz. nahoře)
Napadá vás ještě něco?
Napadla mě adaptace převodoku, kteoru mi po vyměně neprovedli. Možná si TCM nerozumi s ECU. (jen nápad)
Dál už nic moc.
Díky za nápady
tak jsem tu opět s jedním problémem. Všimnul jsem si zvýšených vibrací motoru. Děje se tak hlavně na volnoběh ale taky při jizdě když otázky poklesnou pod 1800ot/min.
Také jsem si všimnul, že těsně po nastartování otáčky klesnou až 500 a motor hodně zavibruje. Mám dojem, že v tu dobu nejede na všechny válce. Pak se otáčky zvednou na cca 650. Pořád jsou ale citit vibrace. Ty jsou teda ještě umocněny tím, když stojím na křižovatce se zařazeným D (mám automat)
Vyměnil jsem už všechny silentbloky (nutno dodat že ne zbytečně). Nechal jsem překontrolovat vstřikovače. Nejsou sice nejnovější, ale hodnota zpětného toku a dávky je v normě. Auto nekouří, táhne dobře. Takže tyto dvě věci bych vyloučil.
Co další by na to mohlo mít vliv?
žhavení? - to funguje dobře. Na cca 1-3 vteřiny se mi rozsviti kontrolka a pak poslušně zhasne, motor chytá dobře.
filtr vzduchu? ten jsem jsem posledních 15tis nemenil. ale vypada dobře.
váha vzduchu? při jizdě s otáčkami nad 1800 je věechno v pohodě a motor dobře tahá.
EGR ventil? čistil jsem směšovač - samotnému egr jsem se nedostal. Jednou mi to na diagnostice napsalo zavadu egr. Ale to bylo po tom, co jsem natankoval špatnou naftu. Auto s touto naftou dost kouřilo. (od te doby ale vyměnen palivovy filtr a zkontrolovany vstřikovače viz. nahoře)
Napadá vás ještě něco?
Napadla mě adaptace převodoku, kteoru mi po vyměně neprovedli. Možná si TCM nerozumi s ECU. (jen nápad)
Dál už nic moc.
Díky za nápady
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 162
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 '02 D5 AT
#3 Vibrace motoru D5
Kdo dělá v Brně adaptaci a co to stojí?
_________________
VOLVO V70 rv2002,automat,motor D5
VOLVO V70 rv2002,automat,motor D5
#4 Vibrace motoru D5
Martine jak jsem psal. Vstřikovače jsem měl venku a nechal jsem otestovat na stolici. Kvůli adaptaci se ozvu jen co mi vyměni převodovku. (u té repasované je vůle v diferáku)martinopel píše:Kontrola vstřikovačů,adaptace převodovky.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#5 Vibrace motoru D5
To že je testovali na stolici také nemusí nic znamenat.Jsou i experti,co nedají těsnění pod vstřikovač a pod.sordo píše:Martine jak jsem psal. Vstřikovače jsem měl venku a nechal jsem otestovat na stolici. Kvůli adaptaci se ozvu jen co mi vyměni převodovku. (u té repasované je vůle v diferáku)martinopel píše:Kontrola vstřikovačů,adaptace převodovky.
#6 Vibrace motoru D5
To ano, na "experty" už jsem nejednou narazil. Ale na druhou stranu, proč nevěřit někomu, kdo na mě mohl vydělat daleko víc peněz na repasi než jen na otestování.
Jinak demontáž i montáž jsem si dělal sám, takže s určitostí vím, že podložky tam jsou
Ovšem ani tím, se nedá vyloučit že jsou ty vibrace zpusobeny vstřikovači.
Jinak demontáž i montáž jsem si dělal sám, takže s určitostí vím, že podložky tam jsou
Ovšem ani tím, se nedá vyloučit že jsou ty vibrace zpusobeny vstřikovači.
- Přílohy
-
- obrázek.JPG (117.7 KiB) Zobrazeno 6917 x
Naposledy upravil(a) sordo dne 11 říj 2012 08:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#7 Vibrace motoru D5
Měnil jsi i ty podtlakový silentbloky? Mrkni jestli nejsou hadičky vypadený, měl jsem stejné symptomy a byla vypadena hadička na předním.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
#8 Vibrace motoru D5
ty jsem menil oba dva. byly tam jeste puvodni. hadicky jsem zapojil. pravda muzou byt spatne samotne hadicky, zkouknu je.jou81 píše:Měnil jsi i ty podtlakový silentbloky? Mrkni jestli nejsou hadičky vypadený, měl jsem stejné symptomy a byla vypadena hadička na předním.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#9 Vibrace motoru D5
ja mam tiez podobny problem s klesanim otacok a to vyhradne pri brzdeni s neutralom
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#10 Vibrace motoru D5
ty otáčky ještě mají co do činění s posilovačem brzd
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Vibrace motoru D5
šoupnu to sem...
taky mi vibruje motor víc než je zdrávo (na neutrál), dřív to nebylo.
Navíc při přidání plynu motor škubne, hlavně, když je studenej a řadím 1.2. a 3. stupeň. Někdo nápad, kterej silnetblok by to mohl bejt, ať neměním všechny? Nebo něco jinýho? Díky
taky mi vibruje motor víc než je zdrávo (na neutrál), dřív to nebylo.
Navíc při přidání plynu motor škubne, hlavně, když je studenej a řadím 1.2. a 3. stupeň. Někdo nápad, kterej silnetblok by to mohl bejt, ať neměním všechny? Nebo něco jinýho? Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#12 Vibrace motoru D5
Já už měnil všechny
To co popisuješ nejvíc sedí na ten spodní co je na spolujezdcově straně u řemenice. Jestli je k.o. zjistíš jednoduše. Sundat kolo, odehnout podběh a je jasno.
Můj vypadal takhle: To že mam k.o. ty dva velké podlakové jsem zjistil tak, že mi převodovka ležela na rámu, opřená jen gumový špalík. To jde zjistit zase tak, že vytočíš kolo do levého rejdu, a podívaš ze řidičivo kolo. Jde tam vidět kus převodovky a taky ten gumový doraz.
Vypadá to takhle:
To co popisuješ nejvíc sedí na ten spodní co je na spolujezdcově straně u řemenice. Jestli je k.o. zjistíš jednoduše. Sundat kolo, odehnout podběh a je jasno.
Můj vypadal takhle: To že mam k.o. ty dva velké podlakové jsem zjistil tak, že mi převodovka ležela na rámu, opřená jen gumový špalík. To jde zjistit zase tak, že vytočíš kolo do levého rejdu, a podívaš ze řidičivo kolo. Jde tam vidět kus převodovky a taky ten gumový doraz.
Vypadá to takhle:
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#13 Vibrace motoru D5
super. díky za rady
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#14 Vibrace motoru D5
hmm , kolko mas najazdene ,ze ti uz odisli podtlakove silentbloky ?
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
#15 Vibrace motoru D5
Podle tacho 200tkm. Ale kdo ví. Jinak vizuelně vypadali docela dobře. Jen byly dost sesedlé. Ted mám převodovku cca 2cm nad tou gumou.Drak3n píše:hmm , kolko mas najazdene ,ze ti uz odisli podtlakove silentbloky ?
Myslím, že jim dala dost zabrat vadna převodovka která dost kopala a tím dost hýbala s motorem.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#16 Vibrace motoru D5
ja mam teraz 170k a menil som zatial iba vrchny a pre istotu spodny(na prevodovke) silentblok , zvysne hydraulicke a jeden bocny su v poriadku .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#17 Vibrace motoru D5
Já mám 270 tkm a neměnil jsem žádný, vrchní mám už asi dva roky natržený a pořád pohoda
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#18 Vibrace motoru D5
No, podle manualu na T5 jsem se dočetl že se mění po cca 60tis. milích plus/minus. Tam teda nejsou ovladane podtlakem jako na D5, ale tam jsou zase kvuli větším vibracím při volnoběhu.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#19 Vibrace motoru D5
Náhodou jsem narazil na pěkné téma, které hovoří o podtlakových silentblocích. Tak jen pro referenci: http://forums.t5d5.org/topic/12748-volvo-d5-service-faults-general-errors/
Pavel
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#20 Vibrace motoru D5
Jinak taky trochu vyzivim tuhle temu jo, ty minivibrace.. kdyz se na to ptam, hodne lidi mi rika ze je to uplne normal, ze pry je to vlastnost D5 a vubec 5 valcovych chrochtu vseobecne.. Ja jsem ale nemel naftu nikdy v zivote a po tech vyse X benzinech mi to nekdy na krizovatce na cervene taky vrta hlavou az mam chut si zajit na skusobni jizdu do autorizaku s nekterou z poslednich D5-tek
Mam momentalne 210tis a silentbloky vypadaji na pohled na 90% ok, nebo jsem slepej Ale to chveni tam proste je.. je v pedalu spojky i na volantu.. nic strasnyho a da se na to zvyknout a chveni je tam jen prave po tech 1800 otacek.. pak uz je to pase a jenom si to pluje, ono prakticky pod tuto hranici motor straci dynamiku takze kdyz s tim clovek jezdi normalne svizne tak si ty vibrace vsimne jenom v tichu v neutralu nebo pri rozjezdech tak asi to bude jenom D5-kova nerest, snad
..a ted mistni mechoši řeknou, že NENI..
Mam momentalne 210tis a silentbloky vypadaji na pohled na 90% ok, nebo jsem slepej Ale to chveni tam proste je.. je v pedalu spojky i na volantu.. nic strasnyho a da se na to zvyknout a chveni je tam jen prave po tech 1800 otacek.. pak uz je to pase a jenom si to pluje, ono prakticky pod tuto hranici motor straci dynamiku takze kdyz s tim clovek jezdi normalne svizne tak si ty vibrace vsimne jenom v tichu v neutralu nebo pri rozjezdech tak asi to bude jenom D5-kova nerest, snad
..a ted mistni mechoši řeknou, že NENI..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#21 Vibrace motoru D5
jen pro zajímavost vente si jakýkoliv čtyřválec a dejte si píst na prvním válci do horní úvratě a kde jsou ostatní ? V úvratích ! a ted pětiválec ? vždy je v jakékoli úvrati jen jeden píst ! takže si myslím minimum vibrací ! já mám D5 deset let a asi tři roky jsem jezdil s utženým horním silentblokem jaký mám ten spodní dvojsilentblok mně nezajímá nikdy jsem žádné vibrace necítil a to nemám problém motor trochu opatrně podtočit, kolikrát ho i na pětku nechám sebrat z 1200ot. když mi asi 40tkm klepal setrvák klepal jen na volnoběh a spíš při studeném motoru
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#22 Vibrace motoru D5
To jsem myslel, že ty d5 originál volvi motory nejsou takové mrdky mám na psa původní vstřiky a v klidu. Tak si na to vzpomente až budete hanit nevolvi mrdky odborníci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#23 Vibrace motoru D5
jako nevim jak kolegove ale ty minivibrace to je proste u mne ve stadiu, ze auto se tvari byt v 100% stavu, krasne jede, zadny skryty vady, svitici kontrolky vubec nic, a prakticky neni momentalne na aute co resit (po letech az haluzni stav k neuvereni ) tak clovek resi uz i takovouhle pikacovinu o ktere v podstate spolujezdec ani nevi.. kdyz se na to zeptam tak nikto nic neciti.. a ze pry jsem jenom zaujatej petrolhead.. a ze pry nejestvuje diesel bez vibraci, rikaji majitele chrochtu.. to uz jsou proste takovy ty paranoindni stavy, ze clovek po letech nema prakticky co na aute resit tak si na volant poklada minci hranou a pozoruje jestli se zachveje Takze ono to zadna tragedie ani nejaka sebevedsi mrdkovina v podstate neni, tak je clovek jenom zvedavej jak to maji ostatni, ale zit se s tim urcite da .. Jeste i ten muj benzinovej 0,8l trivalcovej mestskej mikro chevrolet se po ranu chveje podstatne vic nez D5..
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 Vibrace motoru D5
vítej v klubust_Andy píše:jako nevim jak kolegove ale ty minivibrace to je proste u mne ve stadiu, ze auto se tvari byt v 100% stavu, krasne jede, zadny skryty vady, svitici kontrolky vubec nic, a prakticky neni momentalne na aute co resit (po letech az haluzni stav k neuvereni ) tak clovek resi uz i takovouhle pikacovinu o ktere v podstate spolujezdec ani nevi.. kdyz se na to zeptam tak nikto nic neciti.. a ze pry jsem jenom zaujatej petrolhead.. a ze pry nejestvuje diesel bez vibraci, rikaji majitele chrochtu.. to uz jsou proste takovy ty paranoindni stavy, ze clovek po letech nema prakticky co na aute resit tak si na volant poklada minci hranou a pozoruje jestli se zachveje Takze ono to zadna tragedie ani nejaka sebevedsi mrdkovina v podstate neni, tak je clovek jenom zvedavej jak to maji ostatni, ale zit se s tim urcite da .. Jeste i ten muj benzinovej 0,8l trivalcovej mestskej mikro chevrolet se po ranu chveje podstatne vic nez D5..
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#25 Vibrace motoru D5
dik tak si dnes v praci od rana trochu ctu a surfuji po volvoforach.. futruju se informacema a prave jsem se vratil z obedni testovaci projizdky Dostal jsem se na par prispevku kde lidi popisuji stejnej priznak a to konkretne, ze v prudsi levotocive z kopce je vibrace na neutralu citit o chlup vic.. a mam to stejny.. jak tak ctu tak vymena horniho ani spodniho silentu dokud nebyly temer utrzeny zatim moc lidem nepomohla, kdyz tak jenom na chvilku.. takze zatim mi z toho vychazi tenhle zmetek.. jeho vymena pry udelala nekolika lidem z D5 najednou RollsRoyce.. tak objedname, vymenime, uvidime..
Pravej Volví silentblok motora na V70 II..
Volvopart: 30748811 http://www.volvopartswebstore.com/products/Engine-pad/1120133/30748811.html
a pravej spodni "Fordackej" silenblok na P3 (V70III/S80II/XC60)
Volvopart 30671245 / Ford part 1429043
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-mountings/engine-mounting-right/1038111/
da se splasit i za tretinku, myslite, ze druhovyroba bude nejakej pruser?
Pravej Volví silentblok motora na V70 II..
Volvopart: 30748811 http://www.volvopartswebstore.com/products/Engine-pad/1120133/30748811.html
a pravej spodni "Fordackej" silenblok na P3 (V70III/S80II/XC60)
Volvopart 30671245 / Ford part 1429043
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-mountings/engine-mounting-right/1038111/
da se splasit i za tretinku, myslite, ze druhovyroba bude nejakej pruser?
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 07 zář 2016 15:02, celkem upraveno 3 x.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 14 Odpovědi
- 1328 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 56 Odpovědi
- 8804 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Siggi
-
- 1 Odpovědi
- 355 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dr.Marty
-
- 1 Odpovědi
- 437 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr