nastavení kickdown kabelu ZF automat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#1 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Drazí kolegové,
chci u svého divokého oře nastavit, aby se 4-ka řadila dříve. Mám tam ZF 4HP22 automat.
Aktuálně řadí až po dosažení 90km/h a to je v řadě případů divokých okreskových jezdců, jedoucích 86km/h nemožné. Znamená to, že jedu dost často na 3ku a vadí mi to, obzvláště na místech, kde není možno předjíždět a musím se táhnout za takovými střevy na 3ku naprosto zbytečně. Je mi jasné, že musím kabel trochu povolit, ale nedělal jsem to, máte nějaké doporučení, ať si nezadělám víc trablů? Jako jakou matičkou zacvičit o kolik otáček, čeho se nedotýkat, abych nenarušil křehkou rovnováhu etalonských studených startů atd? Díky moc za doporučení zkušenějších.
David
chci u svého divokého oře nastavit, aby se 4-ka řadila dříve. Mám tam ZF 4HP22 automat.
Aktuálně řadí až po dosažení 90km/h a to je v řadě případů divokých okreskových jezdců, jedoucích 86km/h nemožné. Znamená to, že jedu dost často na 3ku a vadí mi to, obzvláště na místech, kde není možno předjíždět a musím se táhnout za takovými střevy na 3ku naprosto zbytečně. Je mi jasné, že musím kabel trochu povolit, ale nedělal jsem to, máte nějaké doporučení, ať si nezadělám víc trablů? Jako jakou matičkou zacvičit o kolik otáček, čeho se nedotýkat, abych nenarušil křehkou rovnováhu etalonských studených startů atd? Díky moc za doporučení zkušenějších.
David
- Přílohy
-
- 0900c1528006436c.gif (45.38 KiB) Zobrazeno 1967 x
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Nevim jesi sem to řikal tobě nebo někomu jinýmu, ale: (EDIT: už vim, jinýmu )
zkontrolovat, zda pod autem sedí bovden správně na převodovce, páč sem měl stejnej problém na Jaruně po koupi a bylo to jen a pouze vysazeným bovdenem z vodítka.
A pak už sem jen ladil polohu. Naladit si to musáíš sám podle toho, jak je to nastavený v "rozvaděči". Zkus to uplně povolit tak, abys akorát měl lanko lehce povolený "na teplej volnoběh" a pak postupně utahuj dle potřeby. Zkruba na půl až 3/4 plynu bys měl cejtit zvýšený odpor, jak skříň podřazuje.
Ale tohle jsou zkušenosti s AW71, u ZF je to ale podle mě stejný, kdyžtak potvrdí petr cz, tam sme ZF skříň měnili a musel si to pak doladit
zkontrolovat, zda pod autem sedí bovden správně na převodovce, páč sem měl stejnej problém na Jaruně po koupi a bylo to jen a pouze vysazeným bovdenem z vodítka.
A pak už sem jen ladil polohu. Naladit si to musáíš sám podle toho, jak je to nastavený v "rozvaděči". Zkus to uplně povolit tak, abys akorát měl lanko lehce povolený "na teplej volnoběh" a pak postupně utahuj dle potřeby. Zkruba na půl až 3/4 plynu bys měl cejtit zvýšený odpor, jak skříň podřazuje.
Ale tohle jsou zkušenosti s AW71, u ZF je to ale podle mě stejný, kdyžtak potvrdí petr cz, tam sme ZF skříň měnili a musel si to pak doladit
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Docela jsem si s tím hrál, ale lepších výsledků se mi dosáhnout nepodařilo... origo je ta vzdálenost předepsaná myslim 0,25-1mm, pokud nastavíš víc, nechce se jí pak moc podřazovat o dva kvalty
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#4 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Petře, takže marná snaha? A kdy to tobě řadí 4ku? Díky D.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Ale ta vzdálenost se nastavuje jen v rozvaděči, tu prodlužovánim a zkracovánim bovdenu nenastavíš...
Nebo má ZF i stavítko dole na převodovce???
Nebo má ZF i stavítko dole na převodovce???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#6 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Nemá...
Podle mě marná snaha no, 4 mi to řadí taky v 90km/h (dif 3.73)
Podle mě marná snaha no, 4 mi to řadí taky v 90km/h (dif 3.73)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#7 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Ach jo, i tak moc děkuji za podporu a rady hoši!
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Vzdyt je na prodej
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Víš co, vem auto na něžnou projížďku s odpojenym kabelem a uvidíš jaxe to chová a jestli by ti to takhle vyhovovalo.
Podotýkám, že ZF oproti AW má výhodu, že má zámek měniče snad na každym kvaltu!
Podotýkám, že ZF oproti AW má výhodu, že má zámek měniče snad na každym kvaltu!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Ja vam teda neviem, ale co ma kickdown kabel/spinac s radenim 4ky ? Funkcia kuckdown-u je predsa v nutenom podradeni pri prudkom/hlbokom zosliapnuti plynoveho pedala. Inak je prevodovka riadena cisto od otacok (tie s elektronikou uz beru do uvahy aj ine faktory).
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Kickdown kabel se řiká tomu jedinýmu zdroji informací, co převodovka má ohledně polohy plynového pedálu. To, že podle něj řadí dolu i nahoru je fakt.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#12 nastavení kickdown kabelu ZF automat
jen tak pro jistotu hlásím, že jsem se nikam nepohnul. Můžu štelovat co chci, odpojovat co chci a stejně to řadí až kolem 90km/h. Takže souhlasím s Peter, že u ZF to zřejmě nastavit nepůjde...
D.
D.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 nastavení kickdown kabelu ZF automat
je to svině velebnosti...
Tak už bych jen čeknul, zda dole u skříně sedí lanko tam kde má a pak bych se s tim naučil žít, páč to s tim najezdilo Xset tkm, tak to dalších sto najede.
Tak už bych jen čeknul, zda dole u skříně sedí lanko tam kde má a pak bych se s tim naučil žít, páč to s tim najezdilo Xset tkm, tak to dalších sto najede.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 242
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
- Kontaktovat uživatele:
#14 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Možná jsem divnej (teda určitě) , ale mám pocit takhle od stolu že v 90ti mi to řadí něco jako overdrive nebo pětku?
Prosím Petra cz a Solniaka zda by se mi mohli přihlásit - chtěl bych probrat chování řazení za jízdy a vůbec. Vím není to žádné žihadlo, ale přece jenom ......
Prosím Petra cz a Solniaka zda by se mi mohli přihlásit - chtěl bych probrat chování řazení za jízdy a vůbec. Vím není to žádné žihadlo, ale přece jenom ......
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#15 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Čau!
No prosím tě divnej musíš být určitě, když tě baví jezdit s dticem
Chování řazení za jízdy, no prostě přesně, když je na tachometru 90km/h (87km/h skutečná)tak se zařadí 4-ka. V tý devadesátce to uzamkne měnič. Overdrive, jako takový to nemá, automat u DTICu je ZF-4HP22.
To co mě rozčiluje je, že se měnič odemkne a podřadí to na 3ku když dosáhneš těch cca 89km/h. Takže v praxi, když jedeš po okreskách za vesnickými střelci co jedou chvíli 85 a chvíli 80, tak to pořád řadí 4-3, 3-4.
A s tím nic neuděláš, nebo aspoň nevím co s tím udělat.
No prosím tě divnej musíš být určitě, když tě baví jezdit s dticem
Chování řazení za jízdy, no prostě přesně, když je na tachometru 90km/h (87km/h skutečná)tak se zařadí 4-ka. V tý devadesátce to uzamkne měnič. Overdrive, jako takový to nemá, automat u DTICu je ZF-4HP22.
To co mě rozčiluje je, že se měnič odemkne a podřadí to na 3ku když dosáhneš těch cca 89km/h. Takže v praxi, když jedeš po okreskách za vesnickými střelci co jedou chvíli 85 a chvíli 80, tak to pořád řadí 4-3, 3-4.
A s tím nic neuděláš, nebo aspoň nevím co s tím udělat.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 242
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
- Kontaktovat uživatele:
#16 nastavení kickdown kabelu ZF automat
V návodu k mojí první 940 jsem se dočetl, že k tomu slouží ono řazení na automatu. např. když jedeš s vlekem do kopce a ono to řadí furt 3-4-3-4-3-4-3-4-3-4-3 tak tam vrazíš 3 a ono to 4 vůbec nezařadí. Tak k tomu to tam jeSolniak píše:Čau! Takže v praxi, když jedeš po okreskách za vesnickými střelci co jedou chvíli 85 a chvíli 80, tak to pořád řadí 4-3, 3-4.
A s tím nic neuděláš, nebo aspoň nevím co s tím udělat.
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#17 nastavení kickdown kabelu ZF automat
ahoj, no jasný, tomu rozumím, ale já bych radši, aby si to bylo schopné zařadit 4ku a udržet ji už v rychlosti např. 85km/h.
a to nijak nenastavíš, prostě s tím stálým převodem a nastavením logiky automatu to přenastavit nejde, nebo nevím jak, abych byl přesný.
a to nijak nenastavíš, prostě s tím stálým převodem a nastavením logiky automatu to přenastavit nejde, nebo nevím jak, abych byl přesný.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Ono to překvapivě ani tak moc nežere, když to má vyšší otáčky, a kolem 2500 je motoru dobře, tak bych to nehrotil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#19 nastavení kickdown kabelu ZF automat
já už jsem se s tím naučil žít. a co já... ale moje drahá polovička. už mě za volant pomalu nepustí a je moc spokojená..
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 nastavení kickdown kabelu ZF automat
Žencký, pokud jsou schopný se oprostit od toho, že to auto je prostě starý a žádná běžná pipina jim ho nezávidí, tak jsou z krabic nadšený, protože to má:
gigantickej rejd a otočí se kdekoliv
dobře se s tim parkuje naštorc, protože ten rejd je vytáhne z kdejaký nemožný pozice
rozhled je z toho jak z výkladní skříně, kor u kombíka, kde auto končí u zadního skla
pokud je v automatu, tak maji najednou jednu ruku a jednu nohu volnou
.
.
.
gigantickej rejd a otočí se kdekoliv
dobře se s tim parkuje naštorc, protože ten rejd je vytáhne z kdejaký nemožný pozice
rozhled je z toho jak z výkladní skříně, kor u kombíka, kde auto končí u zadního skla
pokud je v automatu, tak maji najednou jednu ruku a jednu nohu volnou
.
.
.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 242
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
- Kontaktovat uživatele:
#21 nastavení kickdown kabelu ZF automat
aha tak odtud pochází:
máááám jednu ruku volnouuuuuu
máááám jednu ruku volnouuuuuu
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1831 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 1 Odpovědi
- 249 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 1 Odpovědi
- 147 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 1 Odpovědi
- 717 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ivo108
-
- 4 Odpovědi
- 593 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dynvi