740 turbo - B230 FT emisni norma?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#26 740 turbo - B230 FT emisni norma?
No prave Daehnemu je TP ukradenej a na urade s S2 nepochodi, resp. budou to brat nejspis jako euro0.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4988
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#27 740 turbo - B230 FT emisni norma?
Můj odhad je 5000,-
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: V70 II 2.4T; 940 GL B230FB
#28 740 turbo - B230 FT emisni norma?
Ví někdo jak to dopadlo? Koupil jsem 940 s F230FB, v TP mám taky S2. Má smysl se nějak snažit, nebo jít na úřad smířenej s desítkou v kapse? O tom jaké Euro se při přepisu zapíše rozhoduje ten jeden úředník na kterýho na dopravce natrefím?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#29 740 turbo - B230 FT emisni norma?
Nedavno sem přihlašoval FT rv 92, a bylo to za bůra. Ale to ti asi moc nepomůže...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: V70 II 2.4T; 940 GL B230FB
#30 740 turbo - B230 FT emisni norma?
Tak to moje FB je rv 93, tak by to snad mohlo být taky 5000, jestli nebyly turba zelenější. A co jsi měl v TP? Taky S2 a jinak nic? Já myslím, že mi to pomohlo a hlavně potěšilo, že mám ještě naději
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#31 740 turbo - B230 FT emisni norma?
To bude docela jistě Euro 1. Ale že by to úředník odněkud vyčetl, to pochybuju. Bude to chtít potvrzení z Volva. Což se asi pořád vyplatí. Pokud přepis nespěchá, zkusil bych třeba Volvo v Neměcku. Nemám dojem že by tady někdo zkoušel jít takovou cestou. Přitom třeba německej ford za potvrzení nic nechce. Jinak u nás potvrzení za 2.000. Daj se u toho nechat opravit i další kraviny v techničáku, zapsat správný rozměry pneu a tak, takže to nemusí být úplně vyhozený prachy. Nebo jít přes Dekru, rok 93 už budou umět.
P.S.: Vím nicméně o jednom hochovi, kterej přepisovat 850, která měla v TP taky jen S2 a úředník si ten údaj odněkud zjistil. Ale spíše bych tipoval, že se podíval někam do složky k autu, třeba do původního popsaného techničáku...ale to už je jen odhad. Asi bych se na úřadě nejdříve zeptal, jestli si třeba náhodou neporadí (a počítal s tím, že ne).
P.S.: Vím nicméně o jednom hochovi, kterej přepisovat 850, která měla v TP taky jen S2 a úředník si ten údaj odněkud zjistil. Ale spíše bych tipoval, že se podíval někam do složky k autu, třeba do původního popsaného techničáku...ale to už je jen odhad. Asi bych se na úřadě nejdříve zeptal, jestli si třeba náhodou neporadí (a počítal s tím, že ne).
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 740 turbo - B230 FT emisni norma?
tak teda pan Daehne, když chceš dopsat pneu, se tě zeptá, jaký myslíš, tak mu řekneš, a kdyby si chtěl náhodou dopsat dvoje, tak to máš 2x 2000, takovej je to hodnej kluk, myslí na blaho VAC.
Nicméně pokud nemáš tlačenku, tak viz výše.
Nicméně pokud nemáš tlačenku, tak viz výše.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: V70 II 2.4T; 940 GL B230FB
#33 740 turbo - B230 FT emisni norma?
Já mám známýho na dopravce ve svým bydlišti, ten by asik ochotnej byl ale k čemu mi to je, když s novým zákonem musím auto přepsat v místě bydliště prodávajícího No co, zkusím se zeptat na tý dopravce, díky za info, pak napíšu jak jsem dopad
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#34 740 turbo - B230 FT emisni norma?
Resil jsem to same, konkretne na sve sedme z roku 89 a motorizaci B234F. Ze trech nezavislych zdroju (dopravak, Dekra, Volvo) mi bylo v zasade sdeleno to same - zalezi na roku vyroby a ne na tom, jakou normu motor skutecne splnuje. Takze kat ne kat, pokud je auto vyrobene pred rokem 1990 jedna se o EURO 0. Logika prisstupu nasich uredniku je nasledujici: Zminene EURO zalezi od emisni normy dle ktere byl vuz schvalen respektive kterou musel plnit, coz ve vysledku znamena, ze auto vyrobene pred rokem 1990 nemohlo byt schvalene dle pozdejsi normy, nebot tato jeste neexistovala. O tom, ze v Nemecku je to jinak je snad lepe se nezminovat. Ale jedna moznost preci jen existuje - Dekra nabizi za cca 10tis. kc individualni homologaci, po ktere zapisi do technicaku normu, kterou auto skutecne plni. Jinak receno, pokud je auto starsi roku 1990, je v tom clovek za desitku
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 11
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: V70 II 2.4T; 940 GL B230FB
#35 740 turbo - B230 FT emisni norma?
Tak jsem dnes byl přihlásit tu svojí B230FB r.v. 93 a bylo to fakt za těch 5000. V techničáku jsem měl u emisí napsáno S2 (EHK83.02B) a chlapík si to převedl podle tabulky na EURO 1, kdybych tam prý měl EHK83.03 tak už by to bylo EURO 2 a za 3000 ale to se týká ročníků 96 a vejš. Ptal jsem se ho jakou roli teda hraje rok výroby a jakou ta stará emisní norma a tvrdil že důležitá je ta norma co je v techničáku bez ohledu na rok...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#36 740 turbo - B230 FT emisni norma?
Nojo, ale kdyby to někdo přeměřil, tak by zjistil, že když funguje kat, tak to volvo plní EURO2 hravě, jenže v tý době o nějakejch normách nikdo neměl ani šajna...
Podotýkám, že devítky jsou na trhu v době, kdy vrcholnej hájtek byl automatickej sytič u fáčka...
Podotýkám, že devítky jsou na trhu v době, kdy vrcholnej hájtek byl automatickej sytič u fáčka...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek