Pár otázek ohledně 480tky.

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#1 Pár otázek ohledně 480tky.

Příspěvek od Sibr »

Mám ji jen krátce ale zarazil mne display který nějak nefunguje a já nevím na co může být :D . Kdo to ví ať napoví :wink: nachází se mezi tlačítkem pro vyhřívání sedačky
a úložným prostorem (v mém případě boxem na kazety).
Přílohy
Tak to je on.
Tak to je on.
Display.JPG (68.89 KiB) Zobrazeno 1654 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#2

Příspěvek od Sibr »

Kdo vyvinul motor B20F do čeho se ještě dával?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#3 Pár otázek ohledně 480tky.

Příspěvek od LukášM »

Sibr píše:Mám ji jen krátce ale zarazil mne display který nějak nefunguje a já nevím na co může být :D . Kdo to ví ať napoví :wink: nachází se mezi tlačítkem pro vyhřívání sedačky
a úložným prostorem (v mém případě boxem na kazety).
Tak gratulace ke koupi :wink: Nahoď nějaké fotky!!! Je to display teploměru vnitřní teploty v automobilu.
Naposledy upravil(a) LukášM dne 08 led 2007 13:48, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#4

Příspěvek od LukášM »

Sibr píše:Kdo vyvinul motor B20F do čeho se ještě dával?
Prý je to spolupráce Renaultu a Volva, takže Renault a tipoval bych Laguna/Espace.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#5

Příspěvek od Sibr »

Fotky bohužel moc nemám vybil se mi foťák. :?
Takže jen z mobilu.
Jj ríkal sem si že ta hlava je jak z rencka :x to v 360 je motor poctivej :) Volváckej
Přílohy
pred oplachem.JPG
pred oplachem.JPG (124.41 KiB) Zobrazeno 1606 x
po opl
po opl (114.93 KiB) Zobrazeno 1610 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#6

Příspěvek od FTN »

Gratulace!
Máš to pěkný, snad s tim budeš mít míň práce než já...
Ten displej tam vůbec nemam... :?
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#7

Příspěvek od Sibr »

Díky
Já sem taky ještě nezkoušel sundat nárazníky takže nevim :wink: a ten display stejně nefunguje :?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 682
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Display

Příspěvek od Tom480 »

Sibr píše:Díky
Já sem taky ještě nezkoušel sundat nárazníky takže nevim :wink: a ten display stejně nefunguje :?
Ja mam 480S z r. 1994 a takovyto display tam nemam, jen kasliky na drobnosti. Takze predpokladam, ze je to nejaka doplnkova vybava v nejakych statech nebo dokonce druhovyroba. Mohl by to byt teplomer, protoze u toho meho mi schazi - nemam tam ten pocitac, co mely vsechna ES-ka a nektera S-ka...
Doporucuji rozebrat a podivat se, kam vedou draty...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#9

Příspěvek od Sibr »

Hm mne to auto furt přijde podezřelý, jak poznám K6 ? Myslím podle Vinu třeba atd. jestly to neni náhodou někde uvedený.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 682
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10

Příspěvek od Tom480 »

Sibr píše:Hm mne to auto furt přijde podezřelý, jak poznám K6 ? Myslím podle Vinu třeba atd. jestly to neni náhodou někde uvedený.
Co je K6?

Kodovac VINu je na http://web.quick.cz/volvo480club/dokumenty/chassisnumbers.htm
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#11

Příspěvek od Sibr »

Tady je popsáno co je K6 https://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m4x.txt
Jedná se o tovární "tuning" spíše sportovnější verzi.
Podle mnou nalezených symptomů mám asi K6 :lol:
PS: díky za dekodér vinu :wink:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#12

Příspěvek od LukášM »

Sibr píše:Tady je popsáno co je K6 https://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m4x.txt
Jedná se o tovární "tuning" spíše sportovnější verzi.
Podle mnou nalezených symptomů mám asi K6 :lol:
PS: díky za dekodér vinu :wink:
Nic proti, majitele K6 znám, auto je opravdu snížené, možná i úprava motoru, ale nikdo z Euroklubu o tom nic neví, ani holaňďané, takže je to možná nějaká garážová úprava.
Naposledy upravil(a) LukášM dne 22 úno 2007 10:10, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#13

Příspěvek od Sibr »

Aha takže mám asi jenom snížené auto bez klimy a vyhřejvání sedaček, palubák taky nemám. To je fuk hlavně že to jezdí.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#14

Příspěvek od LukášM »

Sibr píše:Aha takže mám asi jenom snížené auto bez klimy a vyhřejvání sedaček, palubák taky nemám. To je fuk hlavně že to jezdí.
Myslíš, že je opravdu snížené? Já ti nevím, vypadá celkem normálně :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#15

Příspěvek od FTN »

Pár otázek:
1) Kdo máte v 480 "info center": svítí vám pod tim voličem, kterým se přepínají ty hodnoty, nějaká žárovka? Je to zkrátka podsvícený? Mě to nesvítí a když jsem to rozebral, tak jsem žádnou nenašel... :?
2) Jak máte vyřešeno, když někoho chcete pustit, tak jak rychle zablikat dálkovkama? Možná to mam rozbitý, ale u mě to je takhle: pohybem levé páčky pod volantem směrem k sobě se dálková světla rozsvítí a páčka se vrací do původní polohy. Takže když chci bliknout, znamená to tento pohyb vykonat 2x... což je blbý a ve výsledku dálkovky svítěj celkem dlouho...
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#16

Příspěvek od standa »

1. žárovka tam není
2. když jsou zaplý tlumený, tak to funguje tak, jak píšeš. když necháš svítit jen světla pro denní svícení, tak dálkový fungují stylem držíš - svítí, pustíš - zhasne
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#17

Příspěvek od FTN »

standa píše: 2. když jsou zaplý tlumený, tak to funguje tak, jak píšeš. když necháš svítit jen světla pro denní svícení, tak dálkový fungují stylem držíš - svítí, pustíš - zhasne
Ale když máš zapnutý jen světla pro denní svícení, tak ti bliká co? Ty přídavný dálkový?
P.S.: na to proměření obrysovek jsem nezapoměl, dostanu se k tomu zejtra.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#18

Příspěvek od Jean »

I když jsou zaplý tlumený světla, tak stačí nemačkat až na doraz. Poloha pouze pro světelnou houkačku tam je.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#19

Příspěvek od standa »

:shock:

vyzkušám
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#20

Příspěvek od FTN »

standa píše::shock:

vyzkušám
Já taky! To je pro mě novinka. :shock:
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#21

Příspěvek od Sibr »

FTN píše:
standa píše::shock:

vyzkušám
Já taky! To je pro mě novinka. :shock:
No vidíte a pro mě je to samozřejmost, copak jiný auta to tak nemaj? :shock: teda pokud mi došlo o co vám šlo :lol:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#22

Příspěvek od standa »

dvoustovky dvě polohy nemají :cry:

a navíc mají takovou fíčuru, že když s vypnutejma světlama JEDNOU bliknu dálkovejma, tak když později zapnu světla, tak se rovnou zapnou dálkový :D (musí se bliknout dvakrát, aby se dvoustavové relé znovu dostalo do polohy tlumená světla) - holt konstrukce šedesátejch let...

zlatej nožní přepínač tlumená/dálková v tatře 8)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#23

Příspěvek od Jarda S40 »

standa píše:dvoustovky dvě polohy nemají :cry:

a navíc mají takovou fíčuru, že když s vypnutejma světlama JEDNOU bliknu dálkovejma, tak když později zapnu světla, tak se rovnou zapnou dálkový :D (musí se bliknout dvakrát, aby se dvoustavové relé znovu dostalo do polohy tlumená světla) - holt konstrukce šedesátejch let...

zlatej nožní přepínač tlumená/dálková v tatře 8)
JJ, to je snad jediná věc kterou bych svojí Fló vytknul, kdybych ji neměl příliš rád na to, abych jí něco vytýkal!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 6
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#24

Příspěvek od tonda chvojka »

Jean píše:I když jsou zaplý tlumený světla, tak stačí nemačkat až na doraz. Poloha pouze pro světelnou houkačku tam je.
Mam stejnou zkusenost u 460. Tu mezipolohu se mi nikdy (po dobu 5 let) nepodarilo nahmatnout, vzdycky jsem si rozsvitil dalkovky a musel je druhym zmacknutim vypnout. Nakonec jsem rezignoval a prestal pouzivat svetelnou houkacku. Je to jedna z mala veci, kterou ve volvu nedomysleli.
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#25

Příspěvek od LukášM »

tonda chvojka píše:
Jean píše:I když jsou zaplý tlumený světla, tak stačí nemačkat až na doraz. Poloha pouze pro světelnou houkačku tam je.
Mam stejnou zkusenost u 460. Tu mezipolohu se mi nikdy (po dobu 5 let) nepodarilo nahmatnout, vzdycky jsem si rozsvitil dalkovky a musel je druhym zmacknutim vypnout. Nakonec jsem rezignoval a prestal pouzivat svetelnou houkacku. Je to jedna z mala veci, kterou ve volvu nedomysleli.
Pravda tu mezipolohu je třeba vychytat. BTW: přídavné dálkové jsou prý právě z bezpečnostních důvodů pro použití světelné houkačky, vyklápěčky jsou moc pomalé :wink: alespoň se tím Volvo vytahovalo v letáku 480ky.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“