Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#176 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Urvanej »

Jako jeslti si myslíš, že ušetříš horní uložení tim, že dáš tvrdší péra, tak to bych se teda bál, že budeš zklamaný. Co se citátu týče, tak ano, pokud tlumič uplně to péro ubrzdí, tak to si v loji. Ale to bys musel mít vyloženě bláto. Když sem jezdil s buginkama, tak sme dávali různý oleje a péra a kombinovalo se všehcno se všim, podle tratě. A skoro všechno bylo na něco dobrý, kromě kombinace tvrdý péro a měkkej olej.
A s těma zatáčkama a tlumičema co brání naklánění. Ano, ale jen u losího testu, kdy je přehoupnutí rychlý, u táhlý zatáčky ti tlumiče tvrdý nepomůžou, jejich tvrdost je v tlumení, nikoliv v tlačení.
Ale to si musí každej představit a pochopit sám...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#177 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Po repasi parabol to svítí jak sviňa :Yahoo!: a to jsou jen obyč žárovky za 50,- jsem velice zvědavej, co to udělá až tam hodim night breakery
[img]http://s25.postimg.org/bvyuadq4r/IMG_0233.jpg[/img]

Minulý úterý jsem vstával po práci nějak brzo, nevěděl jsem co dělat, tak jsem tam hodil aspoň rozpěru, i když zatim bez hadic k tlumičum:
[img]http://s25.postimg.org/erbxh8u4r/IMG_0230.jpg[/img]

A mám dva dotazy...

Proč se mi "potí" hadice od chladiče ?
[img]http://s25.postimg.org/y42tnijrf/IMG_0227.jpg[/img]

A je tohle považovaný za zakarbonovaný ? Protože už 4 roky používám Mobil1 a poslední dva roky nějakej rozpouštěč svinstev, tak doufám že motor nebude zaprasenej, ale spíš jestli tam mám zkusit nalejt BG109, nebo jestli je to zbytečný. Žádný napečeniny nikdy nejsou, jen je celej prostor prostě zbarvenej do žluta, spíš než takový tmavý hnědý, jak to vypadá podle fotek.
[img]http://s25.postimg.org/iwmu35rwr/IMG_0228.jpg[/img]

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#178 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od st_Andy »

Krystof P. píše:Po repasi parabol to svítí jak sviňa :Yahoo!: a to jsou jen obyč žárovky za 50,- jsem velice zvědavej, co to udělá až tam hodim night breakery
Bude to svitit v noci hezky a pak to udela bum :) vydrz NighBreakeru za hodne penez je docela slabounka, prumer je +- pul roka.. slaby vlakna no, uz to pisou i na krabicce, Philips White Vision pripadne X-treme vision maji co se tyce vydrze docela navrch a sviti krasopisne a viditelne lip nez NB.. je to asi neco jak Castrol vs Mobil ;) :D
Krystof P. píše:Proč se mi "potí" hadice od chladiče ?
Otazka je jestli neni oprskana diky uniku z nejake mikroskuliny na gume pod starou sponou.. :)

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#179 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

st_Andy píše:...
O tý výdrži vim, tohle jsou Unlimited, který by měly dýl vydržet a taky některejm lidem (na foru třeba uřvanej někde psal) vydží dlouho dost, věřim že je to hodně daný upevněnim a dobrejma konektorama.
Night Breakery mám odzkoušený, proto vim že chci ty, svítěji moc dobře.

Hadice určitě neni od ničeho ocákaná, tim jsem si naprosto jistej, protože od posledního se s autem ani nehnulo :no:

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#180 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od raolsa »

Ta hadice mě připadá, že propouští, neboli, že je pórovitá. Jak je stará?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#181 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Krystof P. »

Nemám informace, je dost možný že bude od výroby. Tak jestli propouští takhle, tak to nebudu ani řešit.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#182 Kryštof P. Volvo C70T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Krystof P. píše: Minulý úterý jsem vstával po práci nějak brzo, nevěděl jsem co dělat, tak jsem tam hodil aspoň rozpěru, i když zatim bez hadic k tlumičum:
[img]http://s25.postimg.org/erbxh8u4r/IMG_0230.jpg[/img]

A mám dva dotazy...

A je tohle považovaný za zakarbonovaný ? Protože už 4 roky používám Mobil1 a poslední dva roky nějakej rozpouštěč svinstev, tak doufám že motor nebude zaprasenej, ale spíš jestli tam mám zkusit nalejt BG109, nebo jestli je to zbytečný. Žádný napečeniny nikdy nejsou, jen je celej prostor prostě zbarvenej do žluta, spíš než takový tmavý hnědý, jak to vypadá podle fotek.
[img]http://s25.postimg.org/iwmu35rwr/IMG_0228.jpg[/img]
Ahoj rozpěrku ti závidím :good: u mě časem bude taky .
A motor :good: a nekteří můžou závidět co tam lejou kdeco ,viděl jsem nedavno S40ku castrolem litou sice měla 340000km ,ale pod víčkem bylo na :bad: a majitel si holedbal jak to dává do dobrýho servisu na olej :D .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#183 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Krystof P. »

Novej citywágn.

945 s B200FT a LPG. Je to rok '97 výbava (super)Polar, bohužel z toho super už moc nezbylo. Jezdí na benzín moc pěkně, na plyn to trošku pokulhává ve vyšších otáčkách, ale jinak to na ježdění klidnou jízdou stačí. Má klimu, která klimovala jenom cestou z nákupu domů a nemá šíbr.
Semtam něco opoužívaný, trošku se rozpadaj pozice pod rádiem na středovym panelu. Místo antény je nějakej prasácky nainstalovanej henten, kterej drží sofistikovaně pod sluneční clonou - prasečina a ne moc funkční.

K těm prasečinám, bohužel se nevyhnuly ani milimetru auta. V kufru flek od nějakýho mazutu, steklej až do zadních kapes, na bočních tapecech samozřejmě taky bordel, stropnice uplně černá, o věcech jako místa kolem pantů dvěří radši ani nemluvim, zaráží mě ta úroveň zahnojení unvitř auta, protože z toho by se člověk fakt doslova poblil. Někdo je možná míň náročnej, nemusim mít zrovna čerstvě vytepovaný sedačky, ale rád bych, abych v interiéru nechytil nějakej svrab.
Motor naprosto zahnojenej odshora dolů, bohužel nemám fotku před vyčištěním, ale dělal jsem to půl dne. Jo a v podběhu bylo nějaký hnízdo :)

Kasle má různý mouchy - škrábance, ťukance, orezlince. Nemám důvod to nějak rozvádět, tohle mazel nebude.

Co se týče jízdy, zatim všechno v pohodě. Motor je na benzín docela živej, na plyn bych řekl že pár koní ztrácí. Tluče něco na podvozku - s pomocí Honzy V. kterej identifikoval zřejmě mrtvý horní uložení jsem si diagnostikoval mrtvý stabilky.

Brzdy jsou tak 10 let po deadlinu kdy měla proběhnout údržba. Brzdily, ale uplně u podlahy. Vodící tyčky (dolní) byly na obou stranách zarezlý tak, že se vůbec nejehbaly. Řezal jsem do toho kladivem a nic, takže ven, prostříkat, ohřát, chytit do svěráku a potom 2x80 kilo prorostlejch kluků visících na držácích a povolilo to. Vyměnit brzdovou kapalinu a už jde pedál krásně, brzdí to hodně a hned nahoře. Tahle močka tam byla místo brzdovky + samozřejmě bubliny jak v sodovce hello kitty:

Servisní kniha:
květen 2016 - Brzdovka + servis předních brzd - 400,-
27.5.2016 - Přední horní uložení Meyle, stabilky meyle, uložení stabilizátoru sidem, olej. filtr - 2.018,-
27.5.2016 - Mobil Super 3000 5W-40 5L, Mogul Trans 80 4L - 1.064,-
1.9.2016 - Rádio 550,-
11.9.2016 - Přední blinkry, krycí sklo hl. světlometu levé 1.204,-
24.9.2016 - Kryt rozvodů, kryt pod motor, p.z. reprák 800,-
10.10.2016 - Plecháče + Zimní pneu 400,- + 3.500,-
Listopad 2016 - Servis přední nápravy, výměna palivového filtru 7.000,-
10.10.2016 - Zadní lišty 200,-
14.10.2016 - Zadní lampy 1000,-
Březen 2017 - Roleta + přední tapece 1.000,-
16.4.2017 - Letní pneu Michelin Energy Saver + přezutí 1.400,-
2.9.2017 - Repase startéru Uhlák 1.900,-
2.9.2017 - Hadice k turbu DO88 + spony 2.000,-
16.9.2017 - Mobil 1 5W-50 1.000,-
16.9.2017 - Díly výfuku 2.000,-


[img]http://s25.postimg.org/kvbgoa9hn/image.jpg[/img]

tady je trošku vidět na ohňový cloně ten hnuj.
[img]http://s25.postimg.org/4o04b3w5n/IMG_0577.jpg[/img]
[img]http://s25.postimg.org/5rk8n2gsr/IMG_0579.jpg[/img]

Profi opjava:
[img]http://s25.postimg.org/xiqrhf7gr/IMG_0582.jpg[/img]
[img]http://s25.postimg.org/rs0l3ozgr/IMG_0583.jpg[/img]


sedačka dotažená na prasáka, takže nefungovalo vejškový štelování:
[img]http://s25.postimg.org/da3dvp85n/IMG_0584.jpg[/img]
[img]http://s25.postimg.org/ma7zfw497/IMG_0585.jpg[/img]

[img]http://s25.postimg.org/69fe2x6dn/IMG_0581.jpg[/img]

[img]http://s25.postimg.org/4ryzoh7yj/image.jpg[/img]
[img]http://s25.postimg.org/4ghjbprij/image.jpg[/img]



Vyčištěný auto:
[img]http://s25.postimg.org/bionpe9vv/krabic.jpg[/img]
[img]http://s25.postimg.org/4ungp20zv/image.jpg[/img]
[img]http://s25.postimg.org/mr2ud6npn/image.jpg[/img]
[img]http://s25.postimg.org/r1hi8rssr/image.jpg[/img]
[img]http://s25.postimg.org/xpe3vdcaz/image.jpg[/img]
[img]http://s25.postimg.org/jtf2ayutn/IMG_0603_1.jpg[/img]


Je smutný, že se auto pohybovalo aspoň podle mejch informací víceméně tady mezi lidma z fóra, bohužel měli (mírně řečeno) k autům odlišnej přístup než mám já. Stálo mě to asi dvojnásobek reálný hodnoty auta, ale trošku mě unavovalo se furt tahat někam za hranice a jezdit se podívat na předem zamluvený auta, tak jsem to prostě vzdal. Co mě těší je, že to pěkně jezdí. Vzhledem k tomu co jsem psal výš už ani nevěřim, že byly měněný jakýkoli kapaliny, takže prostě vyměnim uplně všechno. Kdyby někdo namítal, že to nemohlo bejt tak hrozný, tak uvádim 4 celý víkendový dny práce ve dvou + pár hodin z jednoho pracovního dne. Víceméně na úklid a lehkej servis. Nemít po ruce tátu tak ještě jezdim s igeliťákem na sedačkách.

:beer:

Zapomněl jsem nepodstatnej nájezd - 450k km
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 16 zář 2017 08:52, celkem upraveno 9 x.

michell
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 404
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Prague
Vůz: 244GL 90', S90 97', 360 85', 965 94'
Bydliště: Prague

#184 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od michell »

Tak paráda... :good:
_________________
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#185 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od 3m3 »

A joo,
peknej kombik.Muzem udelat sraz italek s LPG.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#186 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od tomasss »

Krystof P. píše:Kdyby někdo namítal, že to nemohlo bejt tak hrozný...
Víš jaká je moje nejhorší noční můra? Mít auto na kterým je všechno už hotový 8)
Jinak gratulace k povozu, ať dělá radost :good:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#187 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od peter cz »

Gratulace, dle fotek to nevypadá vůbec zle :good:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#188 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Ondra. »

Ex maki hira ze jo? :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#189 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Krystof P. »

Nevim, nechci po tom radši moc pátrat. A taky nikomu dělat zle :green:

Solniak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 535
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

#190 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Solniak »

Kryštofe a mě se to auto líbí.
Kombajna mám radši, bílou barvu na něm úplně miluju, super kola.
Punkovej grip na volantu máš, práce byla plná zahrada, co bys chtěl víc??? :D :D
Sněhurka jak vyšitá, pecka. :good:
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#191 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Krystof P. »

Martine, rád tě uvidim
Tome, taky jsem rád, že je na autě práce. Bez toho by to nebylo ono, ale znáš to :)
Petře a Davide, to bude tim, že jsem nenafotil vady :ROFL: Sice je tim zkreslená představa o autě pro cizího člověka, ale aspoň mi to tady nebije do očí a nejsem nasranej, že jsem to nedal do cajku před focenim. Punkovej grip tam je na místě vydrbaný kůže. Možná je časem spolu s volantem z Cčka pošlu do Strakonic, nebo Volantechu.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#192 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Nimrod »

z toho interiéru si nic nedělej, alespoň jsi nemusel nic měnit, stačilo vyčistit....
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#193 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Krystof P. »

Zdravim souseda (pochazim ze Strakonic) ono to nebude tak horký. Je tam pár plastíci co by chtěly vyměnit. Ale zatim to neřešim.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#194 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Nimrod »

:-)
tak vidíš, pohoda :-) já mám u v70 toho na vyměnění celkem dost, ale naštěstí jsou díly relativně levné a dostupné
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#195 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Další zadokokař :D
Jinak pěkný a tomass má pravdu kdyby jsi neměl do čeho píchnout tak by jsi byl určitě nervozní :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#196 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Krystof P. »

nene, teď to je permanentní awdčkař :green:

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#197 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od neuman zdenek »

No Kryštofe =@ :good: veliká gratulace a ať dobře slouží.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#198 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Krystof P. »

Dík Zdendo :good:

Martin 940
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 19
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Broumy
Vůz: V70 D5

#199 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od Martin 940 »

Nazdar,
to je můj Sněhulák, měl jsem ho od podzimu 2005 (cca 185 000 km (Mama cars dovoz z Itálie)) do jara 2011 ((cca 350 000km) prodej přes Márru) koupil ho Martin - maki hira.
Za celou dobu provozu servisováno nejdříve v T6R a když se Márra osamostatnil, tak u něj a dostával vždy to co potřeboval. Vždy jsem se snažil, abych s ním mohl kdykoliv kamkoliv vyrazit (Francie, Itálie, Chorvatsko...3 měsíce toulání po Slovinsku...). Plyn tam namontoval až maki hira. Prodával jsem ho v dobré kondici a jenom proto, že jsem koupil V70 a vstoupil do anonymní šedě silnic (už mě nikdo nezdraví :( ). Když jsem se loni dověděl, že je na prodej, tak jsem projevil zájem, ale byl jsem až asi třetí v pořadí... :cry:
V době prodeje jsem se za Sněhuláka rozhodně nestyděl, občas se podíval i na nějaký ten sraz (Žďár nad Sázavou, Sušice-takže pár lidí ho zná)! :wink:

Mám naskenované kompletně všechny dokumenty, tak kdyby jsi je chtěl...

Jsem moc rád, že je o Sněhuláka postaráno...

Martin
_________________
Minulost:
Volvo 740 2,0 sedan 1990
Volvo 940 2,4 TD sedan 1991
Ford Mondeo 2,0 tddi kombi 2001
Volvo 940 Polar 2,0 turbo kombi 1997 "SNĚHULÁK"

Současnost:

Volvo V70 D5 Geartronic / 2005
Land Rover Defender 130 Td5 / 1999

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#200 Kryštof P. - Volvo C70T5 & 945

Příspěvek od standa »

Krystof P. píše:Novej citywágn.

945 s B200FT a LPG. Je to rok '97 výbava (super)Polar, bohužel z toho super už moc nezbylo. Jezdí na benzín moc pěkně, na plyn to trošku pokulhává ve vyšších otáčkách, ale jinak to na ježdění klidnou jízdou stačí. Má klimu, která klimovala jenom cestou z nákupu domů a nemá šíbr.
Semtam něco opoužívaný, trošku se rozpadaj pozice pod rádiem na středovym panelu. Místo antény je nějakej prasácky nainstalovanej henten, kterej drží sofistikovaně pod sluneční clonou - prasečina a ne moc funkční.

K těm prasečinám, bohužel se nevyhnuly ani milimetru auta. V kufru flek od nějakýho mazutu, steklej až do zadních kapes, na bočních tapecech samozřejmě taky bordel, stropnice uplně černá, o věcech jako místa kolem pantů dvěří radši ani nemluvim, zaráží mě ta úroveň zahnojení unvitř auta, protože z toho by se člověk fakt doslova poblil. Někdo je možná míň náročnej, nemusim mít zrovna čerstvě vytepovaný sedačky, ale rád bych, abych v interiéru nechytil nějakej svrab.
Motor naprosto zahnojenej odshora dolů, bohužel nemám fotku před vyčištěním, ale dělal jsem to půl dne. Jo a v podběhu bylo nějaký hnízdo :)

Kasle má různý mouchy - škrábance, ťukance, orezlince. Nemám důvod to nějak rozvádět, tohle mazel nebude.

Co se týče jízdy, zatim všechno v pohodě. Motor je na benzín docela živej, na plyn bych řekl že pár koní ztrácí. Tluče něco na podvozku - s pomocí Honzy V. kterej identifikoval zřejmě mrtvý horní uložení (tlumiče měněný, ale bez nich) jsem si diagnostikoval mrtvý stabilky.

Brzdy jsou tak 10 let po deadlinu kdy měla proběhnout údržba. Brzdily, ale uplně u podlahy. Vodící tyčky (dolní) byly na obou stranách zarezlý tak, že se vůbec nejehbaly. Řezal jsem do toho kladivem a nic, takže ven, prostříkat, ohřát, chytit do svěráku a potom 2x80 kilo prorostlejch kluků visících na držácích a povolilo to. Vyměnit brzdovou kapalinu a už jde pedál krásně, brzdí to hodně a hned nahoře.
Profi opjava:
Je smutný, že se auto pohybovalo aspoň podle mejch informací víceméně tady mezi lidma z fóra, bohužel měli (mírně řečeno) k autům odlišnej přístup než mám já. Stálo mě to asi dvojnásobek reálný hodnoty auta, ale trošku mě unavovalo se furt tahat někam za hranice a jezdit se podívat na předem zamluvený auta, tak jsem to prostě vzdal. Co mě těší je, že to pěkně jezdí. Vzhledem k tomu co jsem psal výš už ani nevěřim, že byly měněný jakýkoli kapaliny, takže prostě vyměnim uplně všechno. Kdyby někdo namítal, že to nemohlo bejt tak hrozný, tak uvádim 4 celý víkendový dny práce ve dvou + pár hodin z jednoho pracovního dne. Víceméně na úklid a lehkej servis. Nemít po ruce tátu tak ještě jezdim s igeliťákem na sedačkách.
Zapomněl jsem nepodstatnej nájezd - 450k km
Tos to auto kupoval potmě? Všechny vyjmenované vady jsou patrné neozbrojeným okem, takže si nestěžuj - asi ses zamiloval na první pohled :)
Daleko horší jsou napastovaný a vyvoněný šunky se skrytejma vadama...
V každým případě jsem rád, že máš zadohrab a doufám, že mu na mokru a sněhu občas v zatáčkách zatopíš!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“