CESTOMÁNIE VŠUDE PO SVĚTĚ
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 118
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
#26 CESTOMÁNIE
moc. moc pěkný
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#27 CESTOMÁNIE
Cesta do Finska a zpět se zastávkou v Pobaltských státech
Tak jsme se vrátili s cest po Finsku a průjezdem Pobaltských států. Cestou do Finska jsme to vzali celkem svižně, s ohledem na povolenou rychlost přes Pobaltské státy a hlavně, občas jsme se potýkali s nevalnou kvalitou vozovek.
Z Prahy jsme vyjeli ve středu ráno kolem osmé hodiny a směřovali si to na dálnici směr Hradec Králové s přechodem do Polska v Náchodě.
Hned po překročení hranic nás stavěla Polská policie s tím, že jen provedou kontrolu dokladů, obzvlášť byli zvědaví na doklady našeho živého zavazadla. Vše proběhlo naprosto dokonale a bez problémů. Velice pěkně česky se mě ptal polský policista, kam že jedeme. Pravděpodobně čekal odpověď, že na jejich tržnice a tedy nakupovat atd. Ze mě jen vypadlo, že do Finska. Nechápající policista se po delší odmlce akorát zmohl na pěkně řečeno:“ NO NEKECEJ VOLE “ Po výbuchu smíchu jsme dostali doklady nazpět a pokračovali po E 67 přes Varšavu, Rigu, až do hl. města Estonska do Tallinnu, kde došlo k nalodění na poměrně velký trajekt, který směřoval do finských Helsinek. Dvou hodinová cesta na trajektu proběhla velice hladce a bez problémů. Po vylodění jsme se proplétali poměrně rozkopanými Helsinkami směrem nahoru na Tampere a potom do oblasti Mänttä. Dorazili jsme ve čtvrtek kolem poledního. Celkem to bylo nějakých 1969 km. Největší problém byl najít přesnou adresu, kde jsme měli předat tak vzácný zavazadlo finskému adresátovi.
Hledat skoro osamocenou chalupu v chladném kraji Finska, kde je ještě dneska poměrně dost sněhu, byla docela facha a zabralo nám to značnou dobu. Vše, ale dobře dopadlo a radost byla obrovská. Při ubytování v nedalekém privátu, cca 15km, jsme si také užili své. Ubytování ve městě jsme našli poměrně dobře a rychle. Vše proběhlo velice dobře, až na to, že jsme neměli nikde napsáno, kde si máme vyzvednout klíče od privátu. Za pomoci místních obyvatel a s bezvadnou dorozumívací technikou vše dobře dopadlo. Finský jazyk je něco a české pivo chutná všude. Po ubytování v privátu (bezva privát) jsme se odebrali zpět k majiteli doručeného zavazadla, aby jsme s ním sdíleli tak velkou radost. Strašně jsem rád a vděčím lidem, kterým jsem mohl dělat jakého si řidiče, že jsem měl možnost navštívit finskou chalupu a ochutnat finskou kuchyň, kde také proběhlo (tak úžasné) efte destelere a bylo to famózní. Jen za zmínku stojí, že předkrm byl kaviár a losos, mňam. Bydlení majitelů našeho zavazadla bylo téměř na samotě (sousedi cca 300m – 1km a více), v chalupě obklopenou překrásnou krajinou, kde bylo k vidění spousty krásných velkých jezer. Bydlení v nádherný krajině a v drsných podmínkách si, ale vyžadovalo hodně tvrdé žití, které je pouze pro hodně otrlé lidi, kteří zde vyrůstali, ale pro lidi kteří poznali pohodlí ústředního topení, to je rozhodně nežádoucí. Vše ostatně budu dokladovat dodaným fotem. Po dobře prospané noci a s pocitem dobře vykonaného skutku (spal jsem jak zabitý), opět proběhla návštěva finských přátel s poslední procházkou. A tak jsme si naposledy ještě užili lesů a ostatní okolní krásy. Rozloučení bylo velice plačtivé, ale s dobrým pocitem, že holčička se dostala do velice dobré rodiny, což dokazovalo chování neskutečně mazlivých nových psích kamarádů. Slečna si brzy vynutila dravé a dominující chování k ostatním pejskům. Byla to neskutečná sranda a chování tak malé slečny bylo velice srandovní. Nastal čas naskákat do auta a vydat se směrem domů. Bylo to nádherné a bylo tam nádherně, byť to trvalo jen několik nádherných hodin, které rozhodně stáli za to. A tak jsme si lehce užili finských lesů a ostatní krásy a pomalu domů. Bylo kolem 14:30, když jsme vyráželi směr Helsinky. Bylo to nějakých 250 km na nalodění, respektive odplutí mělo být v 18:30 hod. Nikdo jsme ale netušil, že musíme být poměrně brzy před naloděním na trajekt cca ¾ hod. před. Vše by bylo v pořádku, nebýt pár zastavení v obchůdkách, kde čas letěl a nikdo jsme si ho moc nevšímali. A tak se čas pro mně nepříjemně zkrátil. Musel jsem dost často nepěkně překračovat rychlost až na 180km/hod. Docela jsem měl bobky, né z rychlosti, ale z policajtů. Snad mě nikde nezměřili a vše proběhlo se skloněnou hlavou v pohodě, protože co nesnáším, tak to je právě neskutečný a bláznivý pospíchání. Stejně jsme trajekt prošvihli, dorazili jsme kolem 18:00 hod. A to už bylo pozdě. Pro nás naštěstí za hoďku vyplouval jiný a tak jsme se dostali nepochopitelně o hodinu dřív než původním trajektem. Důvod byl ten, že tamten byl větší a pomalejší, kdežto tento byl menší a za to rychlejší. Prostě prča. Po nalodění na zpáteční cestu směr Estonsko se k nám zapadající sluníčko zachovalo velice krásně.
Nafta ve Finsku v průměru 1.1 /1 l. +- EUR poměrně mě cena příjemně překvapila.
Volva převážně V 70 II GROSS COUNTRY a všechno možný, krabic málo až na jednu 144 v místě.
Estonsko:
Po vylodění v Estonsku ve cca 21:30 hod. a v hl. městě Tallinnu jsme poměrně snadno vyhledali objednaný nocleh. Byl to penzion s majitelkou, která uměla jenom estonsky a rusky. Byla to bžunda. Pokoj byl asi pro 8 nocležníků, a tak nebyl problém si vybrat lůžko. Tím pádem se vzdálit od tak nepříjemně zapáchajícího Švícka, nevím co žral, smrděl ale neskutečně a i po návštěvě toalet se situace nezlepšila. Po dalším velice příjemném nocování s bohatě otevřenou ventilačkou a námi podanou snídaní, jsme se vydali směr město. Tallinn je, co se týká do historie krásný město s překrásnými zákoutími, na který je ale potřeba více času než jsme měli. Na druhou stranu, je to ale pobřežní město s přístavištěm, až na nepatrné městské kopečky, kde je převážná historická část města, tak je to docela placka. Poprvé jsem měl možnost navštívit pravoslavný kostel. Poměrně dost jsme toho prošli a pokoukali s vyhlídkou na město a přístav. Fakt pěkný. Co mě tedy překvapilo, veliké množství Volv, fakt hodně, převážně V 70 I/II a 850. Než proběhl další nocleh, tak proběhla návštěva prý nej vodopádů v Estonsku. No dejme tomu, ale vzhledem ke krajině, která je velice pěkná, tak budíš. Koukání na moře a na veliká jezera je pohled famózní. Bylo toho hodně. Samosebou, nutně jsme museli navštívit obce, jak jinak než nám neobyčejný, ale za to známý název obce: Kunda, Vihula, Ejakula a jiných prasečinek. Nocování proběhlo v penzionu, kde jsme měli opět možnost ochutnat zdejší kuchyň. Namátkou, velice dobrá polévka podobná boršči a šašlik, zapíjený zdejším pivním mokem. Pivo docela ušlo. Když má člověk žízeň, je schopen vypít ledacos. Ubytování velice pěkné a snídaně bohatá ve stylu švédských stolu, kde byla vynikající vaječná omeleta s dalšími dobrotami. Další zastávka a nocleh proběhl u známých v Estonsku, ve městě Tartu. Je to druhé největší město Estonska. Návštěva proběhla u známých Lenky, kterým tam nedávno (před devíti lety) dodala jedno pěkné štěňátko. Po dojezdu k přátelům v odpoledních hodinách byl návrh na procházku městem, ale po vzájemné dohodě jsme usoudili, že bude lepší si dát sprchu a malé občerstvení, na které jsme byli pozvaní. Přece jsme ten den viděli docela hodně a odpočinek byl na místě. Po večeři samo sebou došlo na přípitky s al. nápojem VANA – TALLINN, ob. al. 45%, prý likér a s mícháním Estonského a Svijanského piva, no bezva. Petr mě stále přesvědčoval o tom, že si musím něco pamatovat ze základky a tak se dočkal, zprvu jsem se zdráhal a styděl, tento jazyk mě nikterak nikdy nepřirostl k srdci a tak to i na tý základce vypadalo. Tedy začal jsem částečně hovořit по-русски.
To byl nedělní večer jak břeh. No prdel. Noc proběhla ku podivu bezva a po snídani a ranní koupeli, kdy jsme se ještě rozloučili s pejskama, jsme opustili Estonsko a vydali se směr Lotyšsko.
Estonsko, nafta cca 0,9/ 1 l. +- EUR
Lotyšsko:
Než jsme navštívili Rigu, zajeli jsme se mrknout na skalní útes, který se tyčí nad řekou Guaja. Pěkná procházka na pěkné místo. Riga hl. m. Lotyšska, co vám budu povídat, opět neskutečně nádherné město se spoustou kostelů a historických budov, kde se také nachází trojice nejstarších domů v Lotyšsku. Měli jsme co dělat, aby jsme podle plánku, který vymyslela Lenka všechno zmákli.
Po prohlídce Rigy jsme se vydali s tím, že pojedeme co ujedeme, směr domov. To bylo pondělí.
Ještě ten den jsme stačili překročit hranice Lotyšsko/Litva.
Nafta Lotyšsko: povedlo se nám koupit za 0,770 EUR 1l.
V Litvě jsme měli jediný cíl a to navštívit Horu křížů a to se nám povedlo. Je to obdivuhodné místo s trochou divného pocitu. Na opuštěném parkovišti, v podvečer jsme něco pojedli. Uvařili si dobrou kávu a po lehkém slehnutí jsme mazali domů, protože Petr chtěl být v úterý navečer doma. Tedy sedl jsem za volant a uháněli domů, po nějaké době jsem půjčil volant Petrovi.
Nafta Litva cca jako v Estonsku.
Bohužel, Petr nezvládl průjezd Varšavou a trošku tu zabloudil a tak jsme si trošku zajeli. Ale hlavně jsme se courali po okresce, no děs. Vše nakonec dobře dopadlo a po překročení hranic do Polska už nás zase kontrolují místní poliši. Vše v pohodě a hurá na český silnice. Musím konstatovat, že silnice v Polsku jsou docela na dobré úrovni.
Nafta Polsko do 0.9 EUR/1 l.
Celkem nakrouceno cca 4.400 km. průměrná spotřeba byla 5,9 l.
Zdenek
Tak jsme se vrátili s cest po Finsku a průjezdem Pobaltských států. Cestou do Finska jsme to vzali celkem svižně, s ohledem na povolenou rychlost přes Pobaltské státy a hlavně, občas jsme se potýkali s nevalnou kvalitou vozovek.
Z Prahy jsme vyjeli ve středu ráno kolem osmé hodiny a směřovali si to na dálnici směr Hradec Králové s přechodem do Polska v Náchodě.
Hned po překročení hranic nás stavěla Polská policie s tím, že jen provedou kontrolu dokladů, obzvlášť byli zvědaví na doklady našeho živého zavazadla. Vše proběhlo naprosto dokonale a bez problémů. Velice pěkně česky se mě ptal polský policista, kam že jedeme. Pravděpodobně čekal odpověď, že na jejich tržnice a tedy nakupovat atd. Ze mě jen vypadlo, že do Finska. Nechápající policista se po delší odmlce akorát zmohl na pěkně řečeno:“ NO NEKECEJ VOLE “ Po výbuchu smíchu jsme dostali doklady nazpět a pokračovali po E 67 přes Varšavu, Rigu, až do hl. města Estonska do Tallinnu, kde došlo k nalodění na poměrně velký trajekt, který směřoval do finských Helsinek. Dvou hodinová cesta na trajektu proběhla velice hladce a bez problémů. Po vylodění jsme se proplétali poměrně rozkopanými Helsinkami směrem nahoru na Tampere a potom do oblasti Mänttä. Dorazili jsme ve čtvrtek kolem poledního. Celkem to bylo nějakých 1969 km. Největší problém byl najít přesnou adresu, kde jsme měli předat tak vzácný zavazadlo finskému adresátovi.
Hledat skoro osamocenou chalupu v chladném kraji Finska, kde je ještě dneska poměrně dost sněhu, byla docela facha a zabralo nám to značnou dobu. Vše, ale dobře dopadlo a radost byla obrovská. Při ubytování v nedalekém privátu, cca 15km, jsme si také užili své. Ubytování ve městě jsme našli poměrně dobře a rychle. Vše proběhlo velice dobře, až na to, že jsme neměli nikde napsáno, kde si máme vyzvednout klíče od privátu. Za pomoci místních obyvatel a s bezvadnou dorozumívací technikou vše dobře dopadlo. Finský jazyk je něco a české pivo chutná všude. Po ubytování v privátu (bezva privát) jsme se odebrali zpět k majiteli doručeného zavazadla, aby jsme s ním sdíleli tak velkou radost. Strašně jsem rád a vděčím lidem, kterým jsem mohl dělat jakého si řidiče, že jsem měl možnost navštívit finskou chalupu a ochutnat finskou kuchyň, kde také proběhlo (tak úžasné) efte destelere a bylo to famózní. Jen za zmínku stojí, že předkrm byl kaviár a losos, mňam. Bydlení majitelů našeho zavazadla bylo téměř na samotě (sousedi cca 300m – 1km a více), v chalupě obklopenou překrásnou krajinou, kde bylo k vidění spousty krásných velkých jezer. Bydlení v nádherný krajině a v drsných podmínkách si, ale vyžadovalo hodně tvrdé žití, které je pouze pro hodně otrlé lidi, kteří zde vyrůstali, ale pro lidi kteří poznali pohodlí ústředního topení, to je rozhodně nežádoucí. Vše ostatně budu dokladovat dodaným fotem. Po dobře prospané noci a s pocitem dobře vykonaného skutku (spal jsem jak zabitý), opět proběhla návštěva finských přátel s poslední procházkou. A tak jsme si naposledy ještě užili lesů a ostatní okolní krásy. Rozloučení bylo velice plačtivé, ale s dobrým pocitem, že holčička se dostala do velice dobré rodiny, což dokazovalo chování neskutečně mazlivých nových psích kamarádů. Slečna si brzy vynutila dravé a dominující chování k ostatním pejskům. Byla to neskutečná sranda a chování tak malé slečny bylo velice srandovní. Nastal čas naskákat do auta a vydat se směrem domů. Bylo to nádherné a bylo tam nádherně, byť to trvalo jen několik nádherných hodin, které rozhodně stáli za to. A tak jsme si lehce užili finských lesů a ostatní krásy a pomalu domů. Bylo kolem 14:30, když jsme vyráželi směr Helsinky. Bylo to nějakých 250 km na nalodění, respektive odplutí mělo být v 18:30 hod. Nikdo jsme ale netušil, že musíme být poměrně brzy před naloděním na trajekt cca ¾ hod. před. Vše by bylo v pořádku, nebýt pár zastavení v obchůdkách, kde čas letěl a nikdo jsme si ho moc nevšímali. A tak se čas pro mně nepříjemně zkrátil. Musel jsem dost často nepěkně překračovat rychlost až na 180km/hod. Docela jsem měl bobky, né z rychlosti, ale z policajtů. Snad mě nikde nezměřili a vše proběhlo se skloněnou hlavou v pohodě, protože co nesnáším, tak to je právě neskutečný a bláznivý pospíchání. Stejně jsme trajekt prošvihli, dorazili jsme kolem 18:00 hod. A to už bylo pozdě. Pro nás naštěstí za hoďku vyplouval jiný a tak jsme se dostali nepochopitelně o hodinu dřív než původním trajektem. Důvod byl ten, že tamten byl větší a pomalejší, kdežto tento byl menší a za to rychlejší. Prostě prča. Po nalodění na zpáteční cestu směr Estonsko se k nám zapadající sluníčko zachovalo velice krásně.
Nafta ve Finsku v průměru 1.1 /1 l. +- EUR poměrně mě cena příjemně překvapila.
Volva převážně V 70 II GROSS COUNTRY a všechno možný, krabic málo až na jednu 144 v místě.
Estonsko:
Po vylodění v Estonsku ve cca 21:30 hod. a v hl. městě Tallinnu jsme poměrně snadno vyhledali objednaný nocleh. Byl to penzion s majitelkou, která uměla jenom estonsky a rusky. Byla to bžunda. Pokoj byl asi pro 8 nocležníků, a tak nebyl problém si vybrat lůžko. Tím pádem se vzdálit od tak nepříjemně zapáchajícího Švícka, nevím co žral, smrděl ale neskutečně a i po návštěvě toalet se situace nezlepšila. Po dalším velice příjemném nocování s bohatě otevřenou ventilačkou a námi podanou snídaní, jsme se vydali směr město. Tallinn je, co se týká do historie krásný město s překrásnými zákoutími, na který je ale potřeba více času než jsme měli. Na druhou stranu, je to ale pobřežní město s přístavištěm, až na nepatrné městské kopečky, kde je převážná historická část města, tak je to docela placka. Poprvé jsem měl možnost navštívit pravoslavný kostel. Poměrně dost jsme toho prošli a pokoukali s vyhlídkou na město a přístav. Fakt pěkný. Co mě tedy překvapilo, veliké množství Volv, fakt hodně, převážně V 70 I/II a 850. Než proběhl další nocleh, tak proběhla návštěva prý nej vodopádů v Estonsku. No dejme tomu, ale vzhledem ke krajině, která je velice pěkná, tak budíš. Koukání na moře a na veliká jezera je pohled famózní. Bylo toho hodně. Samosebou, nutně jsme museli navštívit obce, jak jinak než nám neobyčejný, ale za to známý název obce: Kunda, Vihula, Ejakula a jiných prasečinek. Nocování proběhlo v penzionu, kde jsme měli opět možnost ochutnat zdejší kuchyň. Namátkou, velice dobrá polévka podobná boršči a šašlik, zapíjený zdejším pivním mokem. Pivo docela ušlo. Když má člověk žízeň, je schopen vypít ledacos. Ubytování velice pěkné a snídaně bohatá ve stylu švédských stolu, kde byla vynikající vaječná omeleta s dalšími dobrotami. Další zastávka a nocleh proběhl u známých v Estonsku, ve městě Tartu. Je to druhé největší město Estonska. Návštěva proběhla u známých Lenky, kterým tam nedávno (před devíti lety) dodala jedno pěkné štěňátko. Po dojezdu k přátelům v odpoledních hodinách byl návrh na procházku městem, ale po vzájemné dohodě jsme usoudili, že bude lepší si dát sprchu a malé občerstvení, na které jsme byli pozvaní. Přece jsme ten den viděli docela hodně a odpočinek byl na místě. Po večeři samo sebou došlo na přípitky s al. nápojem VANA – TALLINN, ob. al. 45%, prý likér a s mícháním Estonského a Svijanského piva, no bezva. Petr mě stále přesvědčoval o tom, že si musím něco pamatovat ze základky a tak se dočkal, zprvu jsem se zdráhal a styděl, tento jazyk mě nikterak nikdy nepřirostl k srdci a tak to i na tý základce vypadalo. Tedy začal jsem částečně hovořit по-русски.
To byl nedělní večer jak břeh. No prdel. Noc proběhla ku podivu bezva a po snídani a ranní koupeli, kdy jsme se ještě rozloučili s pejskama, jsme opustili Estonsko a vydali se směr Lotyšsko.
Estonsko, nafta cca 0,9/ 1 l. +- EUR
Lotyšsko:
Než jsme navštívili Rigu, zajeli jsme se mrknout na skalní útes, který se tyčí nad řekou Guaja. Pěkná procházka na pěkné místo. Riga hl. m. Lotyšska, co vám budu povídat, opět neskutečně nádherné město se spoustou kostelů a historických budov, kde se také nachází trojice nejstarších domů v Lotyšsku. Měli jsme co dělat, aby jsme podle plánku, který vymyslela Lenka všechno zmákli.
Po prohlídce Rigy jsme se vydali s tím, že pojedeme co ujedeme, směr domov. To bylo pondělí.
Ještě ten den jsme stačili překročit hranice Lotyšsko/Litva.
Nafta Lotyšsko: povedlo se nám koupit za 0,770 EUR 1l.
V Litvě jsme měli jediný cíl a to navštívit Horu křížů a to se nám povedlo. Je to obdivuhodné místo s trochou divného pocitu. Na opuštěném parkovišti, v podvečer jsme něco pojedli. Uvařili si dobrou kávu a po lehkém slehnutí jsme mazali domů, protože Petr chtěl být v úterý navečer doma. Tedy sedl jsem za volant a uháněli domů, po nějaké době jsem půjčil volant Petrovi.
Nafta Litva cca jako v Estonsku.
Bohužel, Petr nezvládl průjezd Varšavou a trošku tu zabloudil a tak jsme si trošku zajeli. Ale hlavně jsme se courali po okresce, no děs. Vše nakonec dobře dopadlo a po překročení hranic do Polska už nás zase kontrolují místní poliši. Vše v pohodě a hurá na český silnice. Musím konstatovat, že silnice v Polsku jsou docela na dobré úrovni.
Nafta Polsko do 0.9 EUR/1 l.
Celkem nakrouceno cca 4.400 km. průměrná spotřeba byla 5,9 l.
Zdenek
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 904
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
#28 CESTOMÁNIE
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3002
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#29 CESTOMÁNIE
Privezl sis nejakou typickou finskou pochutinu?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
#30 CESTOMÁNIE
To musel být krásný výlet zajímalo by mě, jestli si dělal nějak předcestovní kontrolu, nebo prostě sedneš a jedeš...?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#31 CESTOMÁNIE
S autem s kterým děláme tyto daleké cesty je velice zdařilé, než jsem jel nechal jsem u kamaráda udělat brzdy, protože akorát začali blbnout, byla to náhoda. Jinak zběžná kontrola, oleje, stavu pneu, ty brzdy, mrknutí na přední nápravu a ták, nic závratnýho. Hlavně musí být v autě vypucováno, protože to mám rád a někdy si řídím bos, abych odpočinul nohám, mám to i s masáží.Tak že sednu a jedu. Co se týká mňamek, tak jen tak lehce, něco v tubách a konzervičkách, hlavně rybích výrobků, protože to mají dobrý. I když se zde spousty věcí koupit dá, tak pořát to není ono, např. IKEA blafi. Bohužel, Jirkovi T. jsem něco sháněl a nesehnal.mr1 píše:To musel být krásný výlet zajímalo by mě, jestli si dělal nějak předcestovní kontrolu, nebo prostě sedneš a jedeš...?
Budu ještě pokračovat s dodáním fota ale né všechny, je jich přes 1.600 kousků a to nedávám.
Pánové, pokud budete mít sebemenší možnost vyrazit směren nahoru a je jedno jestli přes Německo nebo Polsko, jeďte, stojí to za to.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#32 CESTOMÁNIE
Další foto po vyplutí s Helsinek.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#33 CESTOMÁNIE
Něco málo s Tallinnu
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#34 CESTOMÁNIE
Stále Tallinn s partičkou kluků, která hrála na neskutečně obyčejné nástroje, docela povedeně Beatles. Nejlepší byl ovšem ten bubeník na tu bednu, to jsem nikdy neslyšel takovou bombu. Ještě jsem se zapoměl zmínit, že není v Estonsku vůbec problém jezdit s hrotama v pneu.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4964
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#35 CESTOMÁNIE
Nabíjení foťáku fungovalo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#36 CESTOMÁNIE
Tak ještě pár a bude hotovo.
Riga a Hora křížů.
Riga a Hora křížů.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
#37 CESTOMÁNIE
Paráda. Taky to plánuji, ale nemám kdy, a teď ani za co....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13115
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#38 CESTOMÁNIE
A hele, mám fotku z druhé strany.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#39 CESTOMÁNIE
Mně to něco připomíná, kdysi jsem jel přes Polsko v období dušiček a ty hřbitovy to je jedna velká komedie jak u kolotočů tisíc barev !!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 377
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#40 CESTOMÁNIE
To jste si udělali hezký výlet. Furt jsem přemýšlel, proč jedeš do Finska... není to zrovna typická dovolenková destinace (na to je tam ukrutně draho), teď jsem konečně pochopil
Finové nemají moc speciálních pochutin, a to málo co mají (např. velikonoční mämmi) se nedá jíst (finští kamarádi odpustí)
Na hranicích s polskem mě taky kontrolovali auto (při cestě do Finska), ale to už je skoro 12 let a ještě jsme nebyli v Schengenu. Jel jsem se tehdy odstěhovat domů s velkým transitem, který byl úplně prázdný až na asi 4 pakly piv (tech asi 24 plechovek v kartonu a plastu). Celník se nás ptal kam že to jedeme. Odpověd "do Finska na ryby", "tak mi otevřete auto". Jak uviděl prázdnou dodávku s trochou piva, tak nechápavě vyvalil oči a začal se chlámat a hned nás pustil
Finové nemají moc speciálních pochutin, a to málo co mají (např. velikonoční mämmi) se nedá jíst (finští kamarádi odpustí)
Na hranicích s polskem mě taky kontrolovali auto (při cestě do Finska), ale to už je skoro 12 let a ještě jsme nebyli v Schengenu. Jel jsem se tehdy odstěhovat domů s velkým transitem, který byl úplně prázdný až na asi 4 pakly piv (tech asi 24 plechovek v kartonu a plastu). Celník se nás ptal kam že to jedeme. Odpověd "do Finska na ryby", "tak mi otevřete auto". Jak uviděl prázdnou dodávku s trochou piva, tak nechápavě vyvalil oči a začal se chlámat a hned nás pustil
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#41 CESTOMÁNIE
Partička Volvo nadšenců se vydává na pár dní na Slovensko.(ŽDIÁR) Příprava na výlet je na místě, viz. foto
Všechno je dietní, jen kýta s divočáka je na víně a zamíchané mleté na sekču, se už pěkně chladí v lednici, tu budu strkat do trouby zítra.
Všechno je dietní, jen kýta s divočáka je na víně a zamíchané mleté na sekču, se už pěkně chladí v lednici, tu budu strkat do trouby zítra.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#42 CESTOMÁNIE
Tak prodloužený víkend je za námi. A protože jsme se nemohli sejít v Čechách, nevycházel nikomu datum,čas a místo tak jsme vyrazili na Slovensko. Bylo to bohovské.
Ve čtvrtek jsme hned po přejezdu hranic navštívili první dobře známou kolibu Drietomica, která je hned za Starým Hrozenkovem, a protože jsme byli všichni nadrženi na halušky a jiné dobroty, tak jsme si dali záležet a pěkně jsme se nafutrovali. Po vydatném obědě dále cesta ubíhala celkem dobře až na maličkost která se stala Jirkovi T. ještě za Brnem. Na jeho XC 90 se lehce zakousli brzdy a tudíž jsme se dohodli a pokračovali dál, s tím že se sejdeme ve Ždiaru. Cestou tam jsme zastavili na pěkném odpočívadle s výhledem na Nízké Tatry a Liptovskou Maru, kousek před Liptovským Mikulášem. Ovšem, nečekali jsme takové překvápko, pěkný lejno hned vedle hajzlíků. Prosím není to nic proti nikomu a ničemu, určitě i u nás se najde takové pěkné roztomilé místo, jen nás to pěkně rozesmálo. Jedeme dál a kochali se příjezdem k Vysokým Tatrám. Je to nádhera která se vám vreje pod kůži až zabrní. Jelikož magor vezl tetičku Katku s Čech na Slovensko, která pokračovala s Popradu směr svoje bydliště, (Košice) tak jsme zajeli na pár minut k nádraží, aby jí pomohl s odbavením a doprovodem do odbavovací haly. Byli jsme tři auta a docela vopruz zaparkovat na pět minut někde po kupě, nakonec se zadařilo a já jsem zaparkoval na začátku zóny pro taxi službu, pro zajímavost přede mnou bylo místo minimálně pro šest aut. Za pár vteřin přijel taxikář a co ten dělal, že mu stojím na místě a já nevím co ještě,no opravdu jinak ho nemohu nazvat něž debilem a pán taxikář mě přesvědčil o tom, že je to všude stejný a že taxikáři jsou fakt divný. No mě bouchli saze a bylo to. Škoda že nedošlo na pán by to potřeboval. Raději jsem byl odvezen. Tak že vím pro příště, než abych poradil nebo se zeptal co návštěvník Prahy hledá nebo zda nepotřebuje nějakou radu, pomoc, tak začnu na něj hned pěkně zhurta, že neumí parkovat. To bude asi tak nejlepší, aby si dotyčný udělal obrázek s kým má tu čest a aby si uvědomil kde je. No nic, vyjeli jsme s Popradu směr Ždiar a to už jsem byl v klidu a jen jsem se podivoval nad tím co se stalo. Cestou do Ždiaru jsme s Blondýnou konstatovali že jsme zde již byli s klukama ze Slovenska, co zde v okolí pořádali sraz. Příjezdem k chalupě ve Ždiaru jsem úplně roztál. Ubytování velice pěkné a pani domácí skvělá. Čtvrteční večer byl jasný, čekání na Jirku T. který měl u sebe soudek s pivkem. Naštěstí čekání nebylo až zas tak dlouhé a brzy jsme se dočkali. Dorazil se svojí 70tkou a s pivkem, večer proběhl tradičně u pivka a žrádla, jak jinak a docela se protáhl. Na vzdory nepěkného počasí jsme v pátek ráno po dobré snídani naplánovali výlet. Pojedeme na Tatranskou Štrbu a potom nahoru krásným vláčkem na Štrbské Pleso. Vše proběhlo docela v pohodě až na nějaké přepržky. Cestou zpět jsme se zastavili v kolibě Ždiar ve Ždiaru, kde jsme před lety též obědvali, paráda. Večerní posezení proběhlo tradičně.
Sobotní den se bohužel vůbec nepodařil, celý den chcalo a chcalo. Nic jiného nám nezbylo než se pořádně naobědvat, dělal jsem divokého kanečka na víně . A protože chcalo a chcalo, tak jsme se dokopali do pokojů, po obědě to nebyl zas tak velký problém a očumoval se hokej a někteří si přispali, protože se fakt nic jiného nedalo dělat. Večer proběhl již zas tradičně.
Nedělní snídaně s odjezdem domů nás vůbec netěšil. Chci poděkovat všem volvistům, kteří se dokázali nadchnout pro tak dalekou cestu a udělat si pěkný prodloužený víkend, třeba i na Slovensku. Věřím že jsme zde nebyli naposled. Máte to tam pěkný, vy kluci Slovenský. Pokud by měl někdo v plánu navštívit tuto lokalitu, vřele doporučuji tento penzion Privát Ždiar 3808 http://www.kiskatravel.sk/cz/slovensko/ ... zdiar/3808
Zdenek a Blondýna.
Pár foto.
Ve čtvrtek jsme hned po přejezdu hranic navštívili první dobře známou kolibu Drietomica, která je hned za Starým Hrozenkovem, a protože jsme byli všichni nadrženi na halušky a jiné dobroty, tak jsme si dali záležet a pěkně jsme se nafutrovali. Po vydatném obědě dále cesta ubíhala celkem dobře až na maličkost která se stala Jirkovi T. ještě za Brnem. Na jeho XC 90 se lehce zakousli brzdy a tudíž jsme se dohodli a pokračovali dál, s tím že se sejdeme ve Ždiaru. Cestou tam jsme zastavili na pěkném odpočívadle s výhledem na Nízké Tatry a Liptovskou Maru, kousek před Liptovským Mikulášem. Ovšem, nečekali jsme takové překvápko, pěkný lejno hned vedle hajzlíků. Prosím není to nic proti nikomu a ničemu, určitě i u nás se najde takové pěkné roztomilé místo, jen nás to pěkně rozesmálo. Jedeme dál a kochali se příjezdem k Vysokým Tatrám. Je to nádhera která se vám vreje pod kůži až zabrní. Jelikož magor vezl tetičku Katku s Čech na Slovensko, která pokračovala s Popradu směr svoje bydliště, (Košice) tak jsme zajeli na pár minut k nádraží, aby jí pomohl s odbavením a doprovodem do odbavovací haly. Byli jsme tři auta a docela vopruz zaparkovat na pět minut někde po kupě, nakonec se zadařilo a já jsem zaparkoval na začátku zóny pro taxi službu, pro zajímavost přede mnou bylo místo minimálně pro šest aut. Za pár vteřin přijel taxikář a co ten dělal, že mu stojím na místě a já nevím co ještě,no opravdu jinak ho nemohu nazvat něž debilem a pán taxikář mě přesvědčil o tom, že je to všude stejný a že taxikáři jsou fakt divný. No mě bouchli saze a bylo to. Škoda že nedošlo na pán by to potřeboval. Raději jsem byl odvezen. Tak že vím pro příště, než abych poradil nebo se zeptal co návštěvník Prahy hledá nebo zda nepotřebuje nějakou radu, pomoc, tak začnu na něj hned pěkně zhurta, že neumí parkovat. To bude asi tak nejlepší, aby si dotyčný udělal obrázek s kým má tu čest a aby si uvědomil kde je. No nic, vyjeli jsme s Popradu směr Ždiar a to už jsem byl v klidu a jen jsem se podivoval nad tím co se stalo. Cestou do Ždiaru jsme s Blondýnou konstatovali že jsme zde již byli s klukama ze Slovenska, co zde v okolí pořádali sraz. Příjezdem k chalupě ve Ždiaru jsem úplně roztál. Ubytování velice pěkné a pani domácí skvělá. Čtvrteční večer byl jasný, čekání na Jirku T. který měl u sebe soudek s pivkem. Naštěstí čekání nebylo až zas tak dlouhé a brzy jsme se dočkali. Dorazil se svojí 70tkou a s pivkem, večer proběhl tradičně u pivka a žrádla, jak jinak a docela se protáhl. Na vzdory nepěkného počasí jsme v pátek ráno po dobré snídani naplánovali výlet. Pojedeme na Tatranskou Štrbu a potom nahoru krásným vláčkem na Štrbské Pleso. Vše proběhlo docela v pohodě až na nějaké přepržky. Cestou zpět jsme se zastavili v kolibě Ždiar ve Ždiaru, kde jsme před lety též obědvali, paráda. Večerní posezení proběhlo tradičně.
Sobotní den se bohužel vůbec nepodařil, celý den chcalo a chcalo. Nic jiného nám nezbylo než se pořádně naobědvat, dělal jsem divokého kanečka na víně . A protože chcalo a chcalo, tak jsme se dokopali do pokojů, po obědě to nebyl zas tak velký problém a očumoval se hokej a někteří si přispali, protože se fakt nic jiného nedalo dělat. Večer proběhl již zas tradičně.
Nedělní snídaně s odjezdem domů nás vůbec netěšil. Chci poděkovat všem volvistům, kteří se dokázali nadchnout pro tak dalekou cestu a udělat si pěkný prodloužený víkend, třeba i na Slovensku. Věřím že jsme zde nebyli naposled. Máte to tam pěkný, vy kluci Slovenský. Pokud by měl někdo v plánu navštívit tuto lokalitu, vřele doporučuji tento penzion Privát Ždiar 3808 http://www.kiskatravel.sk/cz/slovensko/ ... zdiar/3808
Zdenek a Blondýna.
Pár foto.
- Přílohy
-
- Minisraz Slovensko Ždiar 001.jpg (119.59 KiB) Zobrazeno 5164 x
-
- Minisraz Slovensko Ždiar 013.jpg (111.94 KiB) Zobrazeno 5164 x
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
#43 CESTOMÁNIE
Opravdu doporučujeme Privát u Marka, č. 282, Ždiar.
Všechno nové, dokonale čisté, majitelé vstřícní a milí. Kuchyně vybavená komplet, nádherný altánek s krbem a posezením. Cena asi 290,- Kč na osobu/noc (přes agenturu), osobně možná i méně.
Všechno nové, dokonale čisté, majitelé vstřícní a milí. Kuchyně vybavená komplet, nádherný altánek s krbem a posezením. Cena asi 290,- Kč na osobu/noc (přes agenturu), osobně možná i méně.
_________________
Bylo: V70,1999,2,5 TDI, stříbrná - BUDE SE MI PO TOBĚ STÝSKAT! DĚKUJI ZA VŠECHNO!
Je: V70, 2,4 R AWD, Saffron
Bylo: V70,1999,2,5 TDI, stříbrná - BUDE SE MI PO TOBĚ STÝSKAT! DĚKUJI ZA VŠECHNO!
Je: V70, 2,4 R AWD, Saffron
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#44 CESTOMÁNIE
Ještě pár.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#45 CESTOMÁNIE
A tak jsme tak nějak trávili večery a propršenou sobotu.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 228
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha, U Stolu na NB
- Vůz: Volvo S80 V8
#46 CESTOMÁNIE
Za nás bylo to tam super, místo perfektní.. jídlo epesní... ale stále jsem měl hlad...
k fotu: Minisraz Slovensko Ždiar 011.jpg -- bylo to téma na hodninu v autech po vysílačkách..
k fotu: Minisraz Slovensko Ždiar 011.jpg -- bylo to téma na hodninu v autech po vysílačkách..
_________________
Je: Volvo S80, 4.4 V8 AWD r.07 232kW(100%přestavba-E85)/ B8444S / E85 / spotřeba : 13-14l/100km Wiki S80
Je: Opel Zafira 2,2 16V r.00 108kW spotřebuje cca 9-10l/100km
Bylo: Citroen C2 1,4 HDI je na práci (má volant, motor, 4 kola) a víc to auto neřešim (nikdo si to auto nekupujte nespolehlivej Frantík !!!)
Bylo: Volvo S70, 2.3 T5 r.98 176kW(úprava vstřiků-E85) / B5234T3 / E85 / spotřeba: 12l-16l/100km Wiki S70
Bylo: Volvo V70, 2,5TDI r.98 103kW(úprava na 160k) / D5252 T / NM / spotřeba : 7l-10l/100km Wiki V70
Je: Volvo S80, 4.4 V8 AWD r.07 232kW(100%přestavba-E85)/ B8444S / E85 / spotřeba : 13-14l/100km Wiki S80
Je: Opel Zafira 2,2 16V r.00 108kW spotřebuje cca 9-10l/100km
Bylo: Citroen C2 1,4 HDI je na práci (má volant, motor, 4 kola) a víc to auto neřešim (nikdo si to auto nekupujte nespolehlivej Frantík !!!)
Bylo: Volvo S70, 2.3 T5 r.98 176kW(úprava vstřiků-E85) / B5234T3 / E85 / spotřeba: 12l-16l/100km Wiki S70
Bylo: Volvo V70, 2,5TDI r.98 103kW(úprava na 160k) / D5252 T / NM / spotřeba : 7l-10l/100km Wiki V70
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#47 CESTOMÁNIE VŠUDE PO SVĚTĚ
To neuman zdenek:
Proc sem davas tolik takovejch velkejch fotek?
jestli sem leze nekdo na mobilu, tak to musi bejt desivej opruz s tim scroolovanim.
Nejni lepsi to plesknout nekam na rajce, nebo tak a tady vyprezentovat jen odkaz?
Proc sem davas tolik takovejch velkejch fotek?
jestli sem leze nekdo na mobilu, tak to musi bejt desivej opruz s tim scroolovanim.
Nejni lepsi to plesknout nekam na rajce, nebo tak a tady vyprezentovat jen odkaz?
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 5754
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#48 CESTOMÁNIE VŠUDE PO SVĚTĚ
Proč? Protože. A jestli se někdo dívá s mobilu?shaman píše:To neuman zdenek:
Proc sem davas tolik takovejch velkejch fotek?
jestli sem leze nekdo na mobilu, tak to musi bejt desivej opruz s tim scroolovanim.
Nejni lepsi to plesknout nekam na rajce, nebo tak a tady vyprezentovat jen odkaz?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5080
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#49 CESTOMÁNIE VŠUDE PO SVĚTĚ
Forum je dělaný pro počítač a ne pro mobil.shaman píše:To neuman zdenek:
Proc sem davas tolik takovejch velkejch fotek?
jestli sem leze nekdo na mobilu, tak to musi bejt desivej opruz s tim scroolovanim.
Nejni lepsi to plesknout nekam na rajce, nebo tak a tady vyprezentovat jen odkaz?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1923
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#50 CESTOMÁNIE
predpokladam ze eterom priebiehali variacie na temu.. Hori Hovno..Čeho píše:Za nás bylo to tam super, místo perfektní.. jídlo epesní... ale stále jsem měl hlad...
k fotu: Minisraz Slovensko Ždiar 011.jpg -- bylo to téma na hodninu v autech po vysílačkách..
No mame to tu krasne veru, akurat poniektorych spoluobcanov si clovek nevyberie to je fakt.. ale zase clovek nikdy nevie ci ten exemplar nevypadol z Rumunskeho kamionu napriklad
Kazdopadne krasny vylet ste si urobili, Tatry od severu maju svoje neopakovatelne caro, tesim sa ze sa pacilo!
Prave v tom case som bol o par kopcov nizsie.. na zaciatku Nizkych Tatier v Liptovskej Teplicke - v slovenskom "Hobitíne".. kde prebehne tohorocny Slovensky Volvo Zraz na ktory vas 1-3.7.2016 srdecne pozyvame
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=26&t=8438&start=40
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1421 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo