Motory DRIVE-E spolehlivost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#1 Motory DRIVE-E spolehlivost
Ahoj, mám v plánu časem koupit novou XC90 II, kloním s k variantě T6 + Polestar. Potřeboval bych radu ohledně spolehlivosti těchto nových 4 válcových motorů s obsahem 1969cm3. Nedávno jsem se dozvěděl od člověka co se věnuje programování a diagnostice Volva, že je problém s EGR ventilem, a prý se jedná o nějakou konstrukční vadu motoru, která zatím není vyřešena. Máte s tím někdo zkušenost?
Díky moc za případné informace...
Díky moc za případné informace...
Naposledy upravil(a) zaludvaclav dne 21 bře 2016 09:46, celkem upraveno 3 x.
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#2 Motory DRIVE-E spolehlivost D5,T6
Problém s EGR? V jakém směru? Mám info od čtyř prodejců, jakožto budoucí majitel a jejich známý. Žádné problémy známé nejsou. Kromě dřívějších případů, kdy systém vzduchové odpružení z nějakého důvodu vyčerpal baterii a nešlo nastartovat - již opraveno. Zřejmě dorovnání po vyložení nákladu.
Nejvyšší nájezd o kterém vím má majitel 80tis km, a nemá, a neměl žádný problém.
Určitě mrkni i na Švédské a Finské fórum, je tam spousta příspěvků.
Nejvyšší nájezd o kterém vím má majitel 80tis km, a nemá, a neměl žádný problém.
Určitě mrkni i na Švédské a Finské fórum, je tam spousta příspěvků.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#3 Motory DRIVE-E spolehlivost D5,T6
O co konkrétně jde mi nesdělil, i když jsem ho vícekrát prosil v emailové komunikaci... proto jsem se rozhodl se dotazovat ostatních zde na fóru...jou81 píše:Problém s EGR? V jakém směru? Mám info od čtyř prodejců, jakožto budoucí majitel a jejich známý. Žádné problémy známé nejsou. Kromě dřívějších případů, kdy systém vzduchové odpružení z nějakého důvodu vyčerpal baterii a nešlo nastartovat - již opraveno. Zřejmě dorovnání po vyložení nákladu.
Nejvyšší nájezd o kterém vím má majitel 80tis km, a nemá, a neměl žádný problém.
Určitě mrkni i na Švédské a Finské fórum, je tam spousta příspěvků.
zde jsem našel asi nejobsáhlejší diskuzi:
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=221555
ale musím si udělat čas abych se tím prokousal...
Naposledy upravil(a) zaludvaclav dne 21 bře 2016 09:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: S80 V8
- Bydliště: Brno, Czech Republic
#4 Motory DRIVE-E spolehlivost D5,T6
Mě zase v Brně říkali o problému s převodovkami Aisin, které se přepínali do nouzového režimu. Údajně byly nastaveny na nulovou toleranci chyb. Toto již prý bylo odstraněno přehráním SW.
_________________
Genesis G80 3.8 V6 + Renault Megane Grandtour 1.2 TCE 130 EDC Limited 2016
Genesis G80 3.8 V6 + Renault Megane Grandtour 1.2 TCE 130 EDC Limited 2016
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 708
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#5 Motory DRIVE-E spolehlivost
Při roční prohlídce mi komplet přehrávali software převodovky, takže na tom něco může být.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#6 Motory DRIVE-E spolehlivost
tak jsem prolezl zahraniční fóra.. a ten problém se vyskytuje jen u naftové motorizace s výkonem 140kW (D4)... což si u XC90 II v našich končinách asi ani nikdo neobjedná
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 433
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#7 Motory DRIVE-E spolehlivost
XC60 2017 D3(jeden z posledných kusov 1. generácie) - 4 valec, 110kW, 0-95 tis km bez poruchy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 17
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: V60 D4 2015
#8 Motory DRIVE-E spolehlivost
D4
I. motor 110tis km KO
II. motor 13tis km KO + EGR
III. motor 3tis km zatím funguje
oba motory propálený bloky
I. motor 110tis km KO
II. motor 13tis km KO + EGR
III. motor 3tis km zatím funguje
oba motory propálený bloky
_________________
Volvo V60 D4 MY2015 181HP
Volvo V60 D4 MY2015 181HP
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Motory DRIVE-E spolehlivost
Detaily?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#10 Motory DRIVE-E spolehlivost
Žralo mu to vodu, psal to tu někde.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 21
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Opatov
- Vůz: Volvo xc60 D4 ocean race 2015
#11 Motory DRIVE-E spolehlivost
Hm moje xc60 2015 D4 181 najeto 209000km a kromě výměny EGR bez poruchy spotřeba 6.3, spokojenost
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek