Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3435
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#26 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

Uz ma nekdo nejake zkusenosti s BG pro brzdovou soustavu? Misto brzdove kapaliny?
A jake ma vubec oznaceni?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 245
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
Bydliště: Trenčín

#27 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Johnny55 »

martinopel píše:
Johnny55 píše: Motorovy olej castrol co sa predava pre nas trh nemusim, ale co sa tyka prevodovych olejov tak je na tom velmi dobre. Dokonca keby zijem napriklad vo svajci, tak sa nebojim jazdit aj s motorakom od castolu. Ak som sa teda zrozumitelne vyjadril...
Je naprosto jedno,pro jaký trh je Castrol určen,jezdí mi tady auta z Německa,nebo Itálie a motory jsou zakarbonovány naprosto stejně jako u aut,které jezdily u nás.Společné mají vždy jedno Castrol!!Pochopitelně platí,že nejvýraznější je to u benzínu,u dieselu je to poznat na stavu hydroštelů a vahadel.Na své S80 T6 mám najeto 670000km v autě je původní motor,původní turbodmychadla a motor je naprosto čistý.Auto však jako jedno z mála jezdilo celou dobu jen na Mobil 1 5W50.Zkoušel jsem použít BG109 na proplach motoru a byl to jediný případ,kdy olej před čištěním měl stejnou barvu jako po čištění.
Jinak pro zájemce o produkty BG Care mám dobrou zprávu,na srazu Švédských tanků v Kněhyni mám přislíbeno odborné představení některých produktů BG takže budete mít možnost klást dotazy člověku,fundovanému.Já sděluji pouze vlastní zkušenosti.Prodejem BG Care se neživím,takže nemám nejmenší důvod,někomu vnucovat něco,jen abych si udělal kšeft.Pokud zde prezentuji BG pak pouze proto,aby to někomu zachránilo spoustu peněz za opravy.Kdybych to neodzkoušel osobně,pak bych si nikdy nedovolil doporučovat.Stejné je to s olejem,pneumatikami,servisem atd.
Tak sa teda spytam, naco teda pouzivat BG pripravky, ked pouzivam napriklad mobil 5w50 a motor mam cisty, skvela kondicia....teda pripad tvojej T6 - tak nemyslis ze to je zbytocne?
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3435
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#28 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

To je jako otazka na kulturistu. Proc chlasta koktejly pred cvicenim kdyz je v dobre kondici?
Nekteri asi nechapou ze je to podpurny pripravek v nekterych pripadech prevence.
Proc zeres vytaminy kdyz ses zdravej?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

mvtechnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 186
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 4
Vůz: C 70 2.5T 99´

#29 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od mvtechnik »

a
Naposledy upravil(a) mvtechnik dne 24 úno 2016 13:50, celkem upraveno 2 x.
_________________
MVtechnik C70 2,5T

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2135
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#30 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od peter cz »

No naposled jsem 109 zkoušel do jedný t4, takovej ten běžnej nános karbonu (na víčku tak 0,5mm), jezdilo to na jakousi 10w40,
nevím kde nastala chyba, ale ani po hodině chodu to nevyčistilo lautr nic, olej vytekl stejnej lehce do hněda jako před, jen řidší...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1319
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#31 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Arkaz »

Planujem vyplachnut motor s bg109 no vo videu hovoria ze motor nehaju bezat viiac ako 1h. Kolko odporucate? Niekde hovoria len 15 minut .

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1319
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#32 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Arkaz »

No menip som motor v autr a ten mal v nalirvacom hrdle rovnaky bordel na tej ,,mriezke" ako na videu. Tak neham to pre istotu aj tie 2h. Staci na volnobeh resp tych 700 otacok ci kolko mi to toci?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1319
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#33 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Arkaz »

Okej dakujem to budem musiet asi sediet v aute a mat nohu na pedali :D alebo dam auto na zdvihak a dam tempomat :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 519
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#34 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od jogin3 »

Jak poznám u D5 kde se lil pouze Mobil 1dle specifikace výrobce 0W30 A5/B5, že je nutný proplach?
Mám nalítáno 165 000km, olej proste od nafty je vždy černej.

U benzínu kam jsem lil Mobil 1, tak tam vydržel čistej na měrce třeba měsic.

Teď tak 1den a pak je to zase černotka.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9880
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#35 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

jogin3 píše:Jak poznám u D5 kde se lil pouze Mobil 1dle specifikace výrobce 0W30 A5/B5, že je nutný proplach?
Mám nalítáno 165 000km, olej proste od nafty je vždy černej.

U benzínu kam jsem lil Mobil 1, tak tam vydržel čistej na měrce třeba měsic.

Teď tak 1den a pak je to zase černotka.
Já mám olej taky černej a víčko i viditelné části motoru uvnitř jsou krásně čisté. Posledních několik výměn Mobil 5W40.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 519
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#36 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od jogin3 »

Víčko je od oleje. Ale když otřu olej, je čistý jak peřina. Nejsou na něm zádný usazeniny nebo bahno, viz video, který jsem viděl.
Ještě zítra kouknu do vnitř, jestli něco uvidím.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 580
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#37 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hefaistos »

Posilam i svou skusenost s BG power steering fluid - dostali sme par lahvicek zdarma tak sme vyskouseli...

Ja - jemne piskani serva pri otaceni na miste - nic se nestalo, obcasne piska stale, tocit jde stale stejne
kolega - xc60 2.4D - silnejsi piskani serva, nejvice na doraz - po naliti, protoceni a par stovkach km se nic nestalo, tocit jde pry stale stejne
ja - honda accord 2.0 2005 - nepiska, jen na doraz, mirne zhorsena funkce serva, jde tezsi tocit - nic po naliti
no a nakonec znameho kia ceed - mirne popiskava pri otaceni v nizke rychlosti nebo za stoje - zase nic

Ve vsech autech byl vymenen olej proplachem (ktome ceed-a, tam vyl jen vymenen, bez proplachu), v xc60 bylo servo pry i vycisteno cisticem...Nevim, mam pocit ze je to obycejna servo kvapalina, jen je zlute zbarvena...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 27
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.3 T5 01'
Bydliště: Praha

#38 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Petr164 »

BG je předražené vícepoložkové čistící aditivum. Kdo chce platit, ať platí. Pro běžný provoz je ideální VIFdo paliva za dvě stovky půllitr s mícháním 1:000. Běžné úsady vyčistí a brání novým, jemnější vstřiky zlepší spalování a emise. Mimochodem, VIF se přidává do premií od OMV, jenže za patřičný příplatek... Rozhodně souhlasím s Davidem Patočkou, že u olejových aditiv jde provozně o problematický efekt. Vyčištění úsad u vyběhaného motoru navíc zvětší vůle se všemi mechanicky nežádoucími důsledky, protože olejový film na vytěsnění nestačí. Tady pomůže pouze RVS-Tech, kdo má pochybnosti, nechť vyrazí na ČVUT k doc. Kreibichovi k předvedení vzorků RVS modifikovaných třecích dvojic. Investice kolem 5000,- je čtvrtina nákladů za ekvivalentní repasi motoru. Převodovky a ozubené převody obdobně, lze i ložiska. Prostě kdo chce mít losíka desetiletí mechanicky funkčně v pořádku, musí chápat přirozené procesy zanášení a opotřebení a vhodně to omezovat a kompenzovat. Tady servis výměnou dílů pomáhá za hodně větší peníz...
_________________
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 3435
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#39 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Ekky »

Petr164 píše:BG je předražené vícepoložkové čistící aditivum. Kdo chce platit, ať platí. Pro běžný provoz je ideální VIFdo paliva za dvě stovky půllitr s mícháním 1:000. Běžné úsady vyčistí a brání novým, jemnější vstřiky zlepší spalování a emise. Mimochodem, VIF se přidává do premií od OMV, jenže za patřičný příplatek... Rozhodně souhlasím s Davidem Patočkou, že u olejových aditiv jde provozně o problematický efekt. Vyčištění úsad u vyběhaného motoru navíc zvětší vůle se všemi mechanicky nežádoucími důsledky, protože olejový film na vytěsnění nestačí. Tady pomůže pouze RVS-Tech, kdo má pochybnosti, nechť vyrazí na ČVUT k doc. Kreibichovi k předvedení vzorků RVS modifikovaných třecích dvojic. Investice kolem 5000,- je čtvrtina nákladů za ekvivalentní repasi motoru. Převodovky a ozubené převody obdobně, lze i ložiska. Prostě kdo chce mít losíka desetiletí mechanicky funkčně v pořádku, musí chápat přirozené procesy zanášení a opotřebení a vhodně to omezovat a kompenzovat. Tady servis výměnou dílů pomáhá za hodně větší peníz...
To smrdi. Nejakou reklamou tohle. :D
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#40 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Krystof P. »

tohle na mě vyskočilo po lehkym googlení:
" Vzhledem k tomu, že jsem byl překvapen výsledkem použití RVS Technologie při renovaci motoru a řetězu benzínové pily, tak rozhodl jsem se vyzkoušet RVS Technologii i při dalším problému, který mě potkal.
Zadřelo se mi jehličkové ložisko unašeče spojky a těleso spojky se roztrhlo (foto2, detail 2). Tímto došlo k poškození klikového hřídele (foto1) tak, že bez výměny nebo generálky kliky by nebylo možné pilu provozovat. Povrch kliky byl silně vydřený což je vidět názorně na fotografiích. Nová klika by stála kolem 4.500 Kč. "
"Renovace starou metodou (demontáž, broušení odvoz, dovoz, tvrdochrom, opět odvoz a dovoz, znovu přebroušení) by přišla min. na 3000 Kč s tím, že by byla pila na jeden měsíc mimo provoz.
Obrátil jsem se znovu na experty z RVS ( společnost NAGARA s.r.o.) a ti mi doporučili jeden z jejich přípravků určený k renovaci. Jedná se o mazivo RVS - SYNTETIK. . . . "
" . . . Renovaci jsem si provedl během pouhé hodiny sám. Obrousil jsem roztemovaný hřídele bruskou a to tak, aby na něj šlo navléci nové ložisko s unašečem. Tuto sadu jsem pořídil cca za 800 Kč. Poté jsem povrch začistil smirkem, namazal jsem RVS vazelínou (foto 3) a vše sestavil. Za hodinu už jsem řezal v lese dřevo. Z počátku byla pila hlučná a drnčela, ale během několika nádržek jsem pilu zapomněl hlídat, protože se chovala opět normálně jako dřív.
Po cca 10. hodinách provozu jsem rozebral pilu a při kontrole stavu ložiska jsem zjistil, že hřídel (foto 4) je pouhým okem viditelně hladší a hmatem daleko jemnější, i když bylo stále vidět místy hluboké rýhy po poškození zadřením. Došlo k úplnému zacelení zadřeného povrchu a tím pádem jsou zbyly jen rýhy viditelný okem, ale při bližším ohledání jsou zalité jako by vmrzlá tříska pod ledem. . . . "
jajajajaja

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2135
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#41 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od peter cz »

Petr164: nechci kazit kšefty, ale vysvětli mi proč českej distributor prodává za 4000, co oficiální EU distributor za 43€?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#42 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Kuko28 »

jen pro lepší pochopení - jaký bordel v převodovce to BG106 rozpustí?

z čeho to vzniká? to je třeba starý olej který se dlouho neměnil? nebo třeba i nějaké částice pryžového tesnění které taky věkem degraduje?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

mvtechnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 186
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 4
Vůz: C 70 2.5T 99´

#43 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od mvtechnik »

martinopel píše:
Petr164 píše:BG je předražené vícepoložkové čistící aditivum. Kdo chce platit, ať platí. Pro běžný provoz je ideální VIFdo paliva za dvě stovky půllitr s mícháním 1:000. Běžné úsady vyčistí a brání novým, jemnější vstřiky zlepší spalování a emise. Mimochodem, VIF se přidává do premií od OMV, jenže za patřičný příplatek... Rozhodně souhlasím s Davidem Patočkou, že u olejových aditiv jde provozně o problematický efekt. Vyčištění úsad u vyběhaného motoru navíc zvětší vůle se všemi mechanicky nežádoucími důsledky, protože olejový film na vytěsnění nestačí. Tady pomůže pouze RVS-Tech, kdo má pochybnosti, nechť vyrazí na ČVUT k doc. Kreibichovi k předvedení vzorků RVS modifikovaných třecích dvojic. Investice kolem 5000,- je čtvrtina nákladů za ekvivalentní repasi motoru. Převodovky a ozubené převody obdobně, lze i ložiska. Prostě kdo chce mít losíka desetiletí mechanicky funkčně v pořádku, musí chápat přirozené procesy zanášení a opotřebení a vhodně to omezovat a kompenzovat. Tady servis výměnou dílů pomáhá za hodně větší peníz...
Dobrý den
Dělám servis na Volvo a denně používámě produkty od BG Care.Budu proto velmi rád,pokud mi nabídnete jakoukoliv stejně funkční a levnější alternativu.Standardně používáme:
BG106 čistič převodovky
BG310 kondicionér převodovky
BG109 čistič olejového systému
BG208 čistič palivové soustavy benzín
BG244 čistič palivové soustavy diesel
BG110 MOA kondicionér oleje
BG112 kondicionér oleje pro auta s DPF

neznám osobně produkty BG, jsem rád že existuje servis :kuchta: , který používá chemii. já když chci vyčistit motor musím si o to říct. prodával jsem profi auto chemii a dá se s ní udělat celkem dost samozřejmě jsem se setkával s otázkami jak to funguje a co to dělá a proč a jak a další.... prostě to čistí je to naprosto jednoduché a většina servisů to bude odmítat z prostého důvodu. Proč mám průběžně něco čisti třeba sprejem za 200 když potom zákazník přijede, já mu to rozdělám a OPRAVÍM tím že to rozeberu a vyčistím třeba šroubovákem karbon v sání vyklepu a udělám to za 2000. to jsou počty servisů. a stejně tak někdy myslí i motorista
pamatuji si dobře jak jsem vysvětloval i u dovozců vozidel čištění klimatizace. všichni kroutili hlavou a ....to je bezúdržbové.
i ta hospodyňka ví, že myčka se má někdy vyčisti ??? (a proč by se měla mýt když přece pořád myje tak je čistá) ???
jen pro informaci, po povodni na Moravě jsem se podílel na záchraně vozidel. vznikla trochu polemika od prodejců STP tak jsem vypracoval test, který byl publikován ve světě motorů. za přítomnosti UVMV, auto škoda, a redaktora světa motorů jsem vyčistil motor škodovky a po roce byl v UVMV rozebrán. v zákulisí kdo byl přes auta prohlásil když takto budeme pomocí chemie opravovat - udržovat auta co budeme potom prodávat 8) ???
http://www.autodilyniklfeld.cz/test-produktu-wynns.html
a abych odpověděl na otázku profi wynns je taky dobrá chemie a jednou jsem si nechal poslat nabídku BG a ty ceny jsou dost vysoké ?? za to vy samo nemůžete.

dnes už chemii neprodávám a přitom mě to bavilo, hlavně když jsem pro některý časopis dělal testy. ale nechuť servisů mi někdy připadala jako když dělníci před 100 lety rozbíjeli stroje protože jim kradou práci :evil: . a ještě jeden poznatek . chemie je na to aby se to neposralo. ne že až když se to podělá a vydře tak potom mechanik prohlásí tak ukažte tu lahvičku já tam ten váš zázrak naleju :P
_________________
MVtechnik C70 2,5T

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1600
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#44 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Sarkasmic »

Za pokus nic nedám,chemici poradte postup o pokus-
motor na kterém za studena klepou hydreštely,trošku bere olej spodkem-jakej postup? Nemusí bejt nutně BG...
Motor je čistej,150 t. najezdil na SHELL
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1816
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#45 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Sarkasmic píše:Za pokus nic nedám,
Ahoj
Přesně nic nezkazíš o BG 109 to tady je psáno dost já jsem to použil do všech mejch aut než jsem přecházel na Mobil1 5W 50 .protože co dotoho předím kdo lil byla vždy sázka do loterie :D
U žlutýho eRka cvakali a přestali tenkrát jsem psal i Davidovi Patočkovi jestli by se na to nepodíval ,ale měli toho moc tak jsem hledal ,to ještě tady BG neběželo a zkusil před přechodem na Mobil no a o hydrách ani nevím ,že tam jsou -příčina lepší olej nevím ,ale jak jsem psal nic tim nezkazíš aspoň to vyčistí,jinak je možné ,že začnou téci nějaké gufera mě začli u žlutýho na ventilech(nejdřív jen čůrek takovej malej za turbem ze svodů no a další rok znovu po aplikaci tam jsem to dělal dvakrát po sobě .protože toho moc nenajezdí tak před výměnou a to už teda bylo hodně po celé délce svodů zadek byl tenkrát zeblitej - po přetěsnění gufírek na ventilech bez sundání hlavy je klid) a a ještě dekliky na ostřiky pístů jsem musel přetěsnit s čímž si ty jako kovanej opravář určitě bez problémů poradí to co mě trvá celej den tak budeš mít za dvě hodky určitě levou zadní :D .
Za pokus nic nedáš. :wink:
Třeba se ještě někdo přidá se zkušenostma.

Edit: Dcera to měla to samé taky po BG ji to zčalo ze zadu celé chčít :lol: ,takže ta má taky už nové gufírka na ventilech a celé rozvody včetně všech dostupných gufer co šli vyměnit .
Jinak na sedanovi mi před vánoci začlo chcát jediné co se normálně nedělá pod setrvákem takže už přemýšlím ,že až budu rvát ven převodovku o uzavření difu to jen na okraj :D to ,ale bude až příští vánoce zatím to mám jen v hlavě. :lol:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

mvtechnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 186
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 4
Vůz: C 70 2.5T 99´

#46 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od mvtechnik »

já tedy používám wynns
http://www.autodilyniklfeld-eshop.cz/33-olejovy-system
při výměně oleje čistič olejového systému a jednou po 20 000 hydraulik valve. ten je vhodný i do hydraulických systémů.
u hydroštelů jde hlavně o to, že ty se natlakují olejem , ale nejsou plně průtočné tedy olej v nich zůstává delší dobu a teplem, které je v hlavě víc vzniká úsad - spalování oleje. v servisech jsem doporučoval po přidání přísad na čistění olejového systému několikrát vypnout motor při čištění aby čistící směs s olejem vnikla i do hydroštelů.

je fakt , že jsem v tomto asi úchyl, ale nedá mi to a mám snahu takto auto "laskat". kamarád co to prodává tak říká, že si na mě pamatují i na Auto Jarov, kde mám přezdívku "lahvička" a to nejsem v tomto oboru 15 let :-)
_________________
MVtechnik C70 2,5T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 48
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 D5 120kw 2003

#47 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Andrij »

Zdravím,
V nejbližší době budu měnit olej(Mobil 10w40), a vzhledem k tomu, že nevím, co tam lil předchozí majitel, jsem chtěl vyčistit motor BG109kou. Pod víčkem jsou vidět nějaké usazeniny, ale rozhodně to není nijak moc zakrbonované.
Rozhodně ale nechci, aby mi potom začala téct gufera, vznikaly vůle, nebo něco podobného. Nevím teď teda, jestli to tam mám lít, nebo ne.
Asi to tam naliju, ale nechám to tam jen tak 10-15 minut a uvidím.
Pak po nějaké době určitě poreferuju 8)
_________________
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996

mvtechnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 186
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 4
Vůz: C 70 2.5T 99´

#48 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od mvtechnik »

Andrij píše:Zdravím,
V nejbližší době budu měnit olej(Mobil 10w40), a vzhledem k tomu, že nevím, co tam lil předchozí majitel, jsem chtěl vyčistit motor BG109kou. Pod víčkem jsou vidět nějaké usazeniny, ale rozhodně to není nijak moc zakrbonované.
Rozhodně ale nechci, aby mi potom začala téct gufera, vznikaly vůle, nebo něco podobného. Nevím teď teda, jestli to tam mám lít, nebo ne.
Asi to tam naliju, ale nechám to tam jen tak 10-15 minut a uvidím.
Pak po nějaké době určitě poreferuju 8)
nemusíš mít obavy, za 15 minut se neuvolní karbon který se tam střádal třeba 150000 km. to je tak na výplach starého oleje a odstranění kalů - černý nebo případně hnědý povlak, který se vytváří z kondenzátu vody a usazuje se na stěnách a nebo jak popisuješ na víčku.
za svou dobu co jsem v tom dělal tak jen jednou jsem to zažil na škodě 100, která jezdila na olej bez aditiv co se dával do traktorů a měnil se jen když měl majitel náladu a nebo náhodou po pár letech chtěl něco opravit v servisu, protože jak říkal pravidelně dolévá tak přece to musí být čerstvý ne - to dá přece rozum :ROFL: po převratu chtěl jako že lepší olej, protože družstvo zkrachovalo a kvalitní oleje došly. servisáci se mě na to ptali a říkal jsem že když tam dají lepší olej tak stejně bude rozpouštět kaly a bude hned plný bordelu a spíš by to potom chtělo nějako přísadu na starého motoru něco jako super přísada a aspoň dvě plechovky :-)
nakonec udělali že přidali čistič olejového systému, motor vyčistili a když jej chtěli vypustit tak po vyšroubování šroubu ještě prorazili drátem díru. olej vytekl a potom a táhl se jak já ráno do práce :-)
motor potom šlapal normálně jen nedržel tlak oleje a pomohla mu zmiňovaná super přísada. na volnoběh problikávala kontrolka a samozřejmě potom náběhem km a s novým olejem se začaly projevovat vůle.
ale jak popisuji tam byl extrém a u motoru, který má pravidelnou výměnu oleje nehrozí riziko.
osobně to dělám tak že když si nejsem jistý, tak nepoužiji žádnou chemii vyměním olej a potom sleduji za jak dlouho je špinavý od usazeni, jak se vytváří kaly - víčko a podobně a až motor trochu poznám tak potom do toho jdu. a to olej nebo čištění sání a podobně . prostě pomalu a postupně
_________________
MVtechnik C70 2,5T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#49 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od AxE_26 »

Taky přihodím menší zkušenost. :)

Nic méně na té moji vráně 850 T5 která je už dnes rozebraná na kusy :-D

Tak od koupi byla spotřeba oleje 1.5L až 2L na 600-2000km podle stylu jízdy.

Tlaky na válcích byli všude různé někde 7.6 barů někde 8 někde 9.5 barů.

Spotřeba benzínu byla podle palubáku 13.5 skutečnost byla 15L na 100km.

Pod víčkem karbon vidět nebyl, motor údajně jezdil na Mobil 5w50 někdy i 0w40 co jsem zahlídl v servisní knížce.

Po neustálem měření tlaků a dohadů zda motor půjde na g.o jen s hlavou nebo blokem, rozhodlo BG 109.

Jednoho dne po výměně chladiče vody jsem se pustil do výplachu motoru, koupil jsem nějaký povl olej žeprý je to německá sračka Muller 10w40 :-D do něj jsem přilil BG 109 a nechal jsem to zhruba 3 hodiny vrčet, jsem tam jsem to přišlápl na 1200-1500 otáček.

Po 3 hodinách vrčení už jsem byl nervozní co z tama vyliji, po povolení výpustného šrubu olej pomalu nechtěl ani téct :-D olej byl černá žumpa která měla viskozitu snad 50w90 :D :D :D po vypuštění oleje jsem ho nechal v nádobě stát asi 14 dní, po 14 dnech jsem ho vylil do kanistru a naspod nádoby zůstalo všechno možné, písek, karbon můžu říct že v motoru toho bylo požehnaně :D

Co se týká těch slavných tlaků, tak tlaky se srovnali na všech válcích na 9 barů, což stejně pístní kruhy nezachránilo, protože po nalití oleje tlaky vylezli někam na 11 barů, ovšem byli k.o i ventily ale to je druhá věc.

Po výplachu jsem opětovně používal mobil 5w50 a spotřeba oleje na 1000km nebyla žádná, až po 2 dvou tisících jsi motor teprve vzal dvě deci z původních 1.5l- 2l oleje :-D

Co se týká spotřeby benzínu, tak ta spadla z původních 15L na 13,5L, dále jsem aplikoval BG 44K, konečná spotřeba po použití BG 44K se zastavila na reálných 12,3L.

Jen ještě naokraj, též mi mlátili hydroštely za studena, ale stejně po výplachu to s nimi nehlo. Po rozebrání motoru jsou všechny hydroštely zabetonované a nefunkční :-D možná je rozhýbu možná ne. Hold popřípadě koupím nové :-D
Tot mé zkušenosti na mém vylágrovaném motoru :-D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 48
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 D5 120kw 2003

#50 Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Andrij »

Díky za ujištění. Rozhodl jsem se, že před výměnou ještě vyčistím odlučovací nádobku ventilace klikové hřídele, takže až to vše bude hotové, dám vědět, jak to dopadlo a jaké jsou dojmy z použití BG.
_________________
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“