Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
- Autor
- Zpráva
#26 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Pro plynaře:
uplynul další rok, na LPG je najeto celkem 80 000 km. Jedenkrát vyměněny filtry, jedenkrát vyčištěn reduktor LPG. Toť vše, bez závad, furt to jezdí stejně. Průměrná spotřeba cca 13 lirů plynu a 4 dcl benzínu.
uplynul další rok, na LPG je najeto celkem 80 000 km. Jedenkrát vyměněny filtry, jedenkrát vyčištěn reduktor LPG. Toť vše, bez závad, furt to jezdí stejně. Průměrná spotřeba cca 13 lirů plynu a 4 dcl benzínu.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 48
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo XC90 3.2 +LPG Summum 2007
- Bydliště: Prievidza, SR
#27 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
to rad citam,ze bez problemov. ja mam za sebou prve km asi tak 2200 a priemerka LPG 14,3L a ide to vyborne.
#28 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Máš tam to samé jako já?
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 48
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo XC90 3.2 +LPG Summum 2007
- Bydliště: Prievidza, SR
#29 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
nie ja mam teleflex,a montovali to vo zvolene v BRC
#30 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
sorry za spam...
Sice nemám Volvo,ale díky forku tu jsem vlétl do plynu Prins VSi (greenfuel)-25t km a zatím jsem s tím nic nedělal a spokojenost...
Sice nemám Volvo,ale díky forku tu jsem vlétl do plynu Prins VSi (greenfuel)-25t km a zatím jsem s tím nic nedělal a spokojenost...
_________________
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
#31 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Hlásím 106 000 km na LPG. Dvakrát měněny oba filtry a jedenkrát vyčištěn reduktor. Toť vše, závada žádná.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 48
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo XC90 3.2 +LPG Summum 2007
- Bydliště: Prievidza, SR
#32 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Hynek to ma tesi aj stale evidujes spotrebu lpg aj benzin?
#33 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Jo, tady to máš: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/338265.html
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
#34 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Najeto 130 000 km na plyn bez závad.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
#35 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Teď mám na LPG 150 tisíc km. Nic necvaká, nic se neseřizovalo. Žiju v tom, že hydroštely jsou všude, to si musím zjistit. Bylo by divné, kdyby byly sací jinak než výfukové.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#36 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Hynku, jak je to u těchto systémů s revizema na plyn?? Jak často se dělají??
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#37 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
U všech systémů je to stejné 1x za rok by jsi měl jít na revizi.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#38 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
To vím, že bylo u těch starších, pak jsem koupil naftu a už jsem to nesledoval a táta taky o auto v plynu přišel, takže nové trendy šly mimo měraolsa píše:U všech systémů je to stejné 1x za rok by jsi měl jít na revizi.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#39 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Zákon prý říká, že každých 10 tisíc km nebo jedenkrát ročně. Systém sám to nepotřebuje. Na revizi jedu někdy po 20 tis, někdy až s výměnou filtrů, což je tak po 40 tisících km.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Železný Brod
- Vůz: '04 Š Octavia I 1.9 TDI 81 kW
#40 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Zdravím,
chtěl bych se zeptat na zkušenosti s motorem 3.2, servisní intervaly, jak jsou řešené rozvody, popřípadě na co si dát pozor. Mám teď možnost dovézt z D XC70 3.2 a chtěl bych to po té překopnout na LPG. Vlákno mam samozřejmě přečtený, akorát sem nikde nenašel info konkrétně o tomhle motoru a nerad bych šlápnul úplně vedle...
dík moc
chtěl bych se zeptat na zkušenosti s motorem 3.2, servisní intervaly, jak jsou řešené rozvody, popřípadě na co si dát pozor. Mám teď možnost dovézt z D XC70 3.2 a chtěl bych to po té překopnout na LPG. Vlákno mam samozřejmě přečtený, akorát sem nikde nenašel info konkrétně o tomhle motoru a nerad bych šlápnul úplně vedle...
dík moc
_________________
´08 XC70 3.2 AWD, '04 Š Octavia I 1.9 TDI 81 kW, ´89 Honda Transalp 583 PD06
´08 XC70 3.2 AWD, '04 Š Octavia I 1.9 TDI 81 kW, ´89 Honda Transalp 583 PD06
#41 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Najeto 167000 km na plyn, celkově najeto 204000 km. Preventivně ve 170 000 km vyměněn řemen pohonu příslušenství s kladkou, jinak nic, jezdí bez závad. Hydroštely a rozvodový řetěz tento motor má. Olej měním po 12000 km.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#42 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Najeto na plyn 60.000km, celkově 190.000km. Ve 182.000km vyměněn řemen pohonu příslušenství bez kladky.
Jezdím také bez závad.
Jen tomuto motoru chybí odpich z nízkých otáček, prostě to není turbo motor.
Jezdím také bez závad.
Jen tomuto motoru chybí odpich z nízkých otáček, prostě to není turbo motor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Železný Brod
- Vůz: '04 Š Octavia I 1.9 TDI 81 kW
#43 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Fajn, díky, chtěl jsem právě vědět jestli budu muset něco preventivně vyměnit, protože to XC má natočeno 220 tkm... Původně jsem chtěl D5, ale pak jsem se svezl s 3.2 v LPG a projev toho motoru se mě líbil mnohem víc.. V úterý by měl kolega auto projet a když bude OK tak ho dovezem...
_________________
´08 XC70 3.2 AWD, '04 Š Octavia I 1.9 TDI 81 kW, ´89 Honda Transalp 583 PD06
´08 XC70 3.2 AWD, '04 Š Octavia I 1.9 TDI 81 kW, ´89 Honda Transalp 583 PD06
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#44 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Jim Hook píše:Fajn, díky, chtěl jsem právě vědět jestli budu muset něco preventivně vyměnit, protože to XC má natočeno 220 tkm... Původně jsem chtěl D5, ale pak jsem se svezl s 3.2 v LPG a projev toho motoru se mě líbil mnohem víc.. V úterý by měl kolega auto projet a když bude OK tak ho dovezem...
Jestli můžeš, tak do toho běž, já mám 3,2 s plynem v S80 a je to super, baví mě to čím dál tím víc.
Není nejživější odspodu, ale s tím se naučíš jezdit
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Železný Brod
- Vůz: '04 Š Octavia I 1.9 TDI 81 kW
#45 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Nejsem závodník, to bych šel asi spíš do BMW 535 d, ale všiml jsem si, že 3.2 má k 6000 rpm celkem fajn zvuk ...
V úterý budu vědět víc a uvidí se.. Může se stát, že auto bude mít nějakou vadu nebo to zejtra prodaj na place, holt kupovat auto je trochu delirium..
V úterý budu vědět víc a uvidí se.. Může se stát, že auto bude mít nějakou vadu nebo to zejtra prodaj na place, holt kupovat auto je trochu delirium..
_________________
´08 XC70 3.2 AWD, '04 Š Octavia I 1.9 TDI 81 kW, ´89 Honda Transalp 583 PD06
´08 XC70 3.2 AWD, '04 Š Octavia I 1.9 TDI 81 kW, ´89 Honda Transalp 583 PD06
#46 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Najeto 214 000 km na LPG bez závady.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#47 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
To už máš nalítáno dost, už bys to měl poslat dálhynek9 píše:Najeto 214 000 km na LPG bez závady.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#48 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Není důvod. Nové Volvo s čtyřválcovým dvoulitrem bych si už nekoupil.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#49 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Však si dělám srandu, já s S80 za chvíli přeskočím 300tis a taky jezdí jak vínohynek9 píše:Není důvod. Nové Volvo s čtyřválcovým dvoulitrem bych si už nekoupil.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 3.2 MY08, XC90 V8 MY05
#50 Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Rád bych se s vámi podělil o mou zkušenost s přestavbou na Prins VSI u pana Outraty.
Plyn jsme si nechali instalovat před třemi lety, tj před cca 60 tis. km.
Samotná instalace je podle mého laického pohledu udělána dobře, odpovídá fotkám, které v úvodu tohohle vlákna posílal Hynek.
Za plyn jsem obecně rád, protože živit tohohle broučka na benzín by se dost prodražilo, najezdím toho hodně po městě (a tím myslím Brno, kde je každých 100m světelná křižovatka) a to pak spotřeba jde i kolem 16l benzínu, v plynu je to cca 20l. Neshledal jsem žádné problémy, cukání, chybové hlášky motoru ani nic podobného.
Dlouhodobě mi ale připadá, že ta spotřeba plynu je vyšší, než by nutně musela být - rekord na 50l v nádrži mám 330 km, což je nějakých 15l/100km - a to jsem jel okresky v Maďarsku, cca 80-120km/h, v obci 50, podle situace. Nikdy jsem se nedostal na lepší spotřebu, ikdyž palubní počítač ukazuje spotřebu 11l, plynu jde 15-16l.
V panem Outratou jsem se to pokoušel několikrát řešit. Dokonce jsem mu říkal to, co tady psal tuším Hynek, že mu p. Outrata přenastavoval směs na chudší. On mi tvrdil, že to není možné, že se nic nastavovat nedá, že si vše řídí sama řídící jednotka a že není možné do toho zasahovat. Údajně pokud mám vyšší spotřebu, tak je to proto, že je něco špatně v autě, např. lambda sonda apod. Prej mám lemply servisáky. Těm jsem to tlumočil a podle nich je to nesmysl, s autem nic není a jen je potřeba upravit mapy. Ok, říkám si. Tak to udělejte. Jenže - s jednotkou Prins VSI nekomunikuje žádná jiná než originální dg, a jediný široko daleko, kdo ji vlastní, je p. Outrata. A ten tvrdí, že se nic nastavit nedá. Pak jsem to přestal řešit, protože i s tou IMO vyšší spotřebou je to pořád více ekonomické, než na benzín.
Letos nám kleklo auto kvůli klapce sání a jeli jsme domů na odtahovce. Po opravě začalo auto po chladném startu vibrovat a vydávat divný zvuk (zní asi jako diesel), teplé starty jsou ok. V servisu mi řekli, že to je tím, že chladné starty nejsou řízeny lambda sondou, ale ventily, které jsou nastavené podle toho, na jak sytou směs se při poslední jízdě jelo. A ty mapy se nějak posunuly proto, že byla klapka sání nemocná. Možná to nepopisuju 100% dobře, nejsem technik. Nicméně tyto vibrace jsou způsobeny právě tím, že na LPG jede systém na sytou směs a proto jsou mapy a ventily "ujeté" a motor pak vibruje.
Mí servisáci situaci konzultovali taky s p. Truksou z AMbo Podolí (mimochodem na toho mě odkázal sám pan Outrata, že dělá jak plyny, tak Volva), a údajně je to neřešitelné, že se Prins moc ladit nedá a pokud ano, tak to může udělat jen pan Outrata.
Nyní jsem tedy v situaci, kdy mi pan Outrata říká, že se s tím nic dělat nedá a odkazuje mě na ostatní (a je u toho arogantní), a všichni ostatní mi říkají, že jedině pan Outrata. Takže mi snad zbývá hledat někoho jiného, kdo dělá Prins, našel jsem jeden ve Fryštáku.
Celkově vzato - s mými zkušenosti bych už nikdy nešel do systému Prins, protože to za tuhle otravnou situaci nestojí.
Plyn jsme si nechali instalovat před třemi lety, tj před cca 60 tis. km.
Samotná instalace je podle mého laického pohledu udělána dobře, odpovídá fotkám, které v úvodu tohohle vlákna posílal Hynek.
Za plyn jsem obecně rád, protože živit tohohle broučka na benzín by se dost prodražilo, najezdím toho hodně po městě (a tím myslím Brno, kde je každých 100m světelná křižovatka) a to pak spotřeba jde i kolem 16l benzínu, v plynu je to cca 20l. Neshledal jsem žádné problémy, cukání, chybové hlášky motoru ani nic podobného.
Dlouhodobě mi ale připadá, že ta spotřeba plynu je vyšší, než by nutně musela být - rekord na 50l v nádrži mám 330 km, což je nějakých 15l/100km - a to jsem jel okresky v Maďarsku, cca 80-120km/h, v obci 50, podle situace. Nikdy jsem se nedostal na lepší spotřebu, ikdyž palubní počítač ukazuje spotřebu 11l, plynu jde 15-16l.
V panem Outratou jsem se to pokoušel několikrát řešit. Dokonce jsem mu říkal to, co tady psal tuším Hynek, že mu p. Outrata přenastavoval směs na chudší. On mi tvrdil, že to není možné, že se nic nastavovat nedá, že si vše řídí sama řídící jednotka a že není možné do toho zasahovat. Údajně pokud mám vyšší spotřebu, tak je to proto, že je něco špatně v autě, např. lambda sonda apod. Prej mám lemply servisáky. Těm jsem to tlumočil a podle nich je to nesmysl, s autem nic není a jen je potřeba upravit mapy. Ok, říkám si. Tak to udělejte. Jenže - s jednotkou Prins VSI nekomunikuje žádná jiná než originální dg, a jediný široko daleko, kdo ji vlastní, je p. Outrata. A ten tvrdí, že se nic nastavit nedá. Pak jsem to přestal řešit, protože i s tou IMO vyšší spotřebou je to pořád více ekonomické, než na benzín.
Letos nám kleklo auto kvůli klapce sání a jeli jsme domů na odtahovce. Po opravě začalo auto po chladném startu vibrovat a vydávat divný zvuk (zní asi jako diesel), teplé starty jsou ok. V servisu mi řekli, že to je tím, že chladné starty nejsou řízeny lambda sondou, ale ventily, které jsou nastavené podle toho, na jak sytou směs se při poslední jízdě jelo. A ty mapy se nějak posunuly proto, že byla klapka sání nemocná. Možná to nepopisuju 100% dobře, nejsem technik. Nicméně tyto vibrace jsou způsobeny právě tím, že na LPG jede systém na sytou směs a proto jsou mapy a ventily "ujeté" a motor pak vibruje.
Mí servisáci situaci konzultovali taky s p. Truksou z AMbo Podolí (mimochodem na toho mě odkázal sám pan Outrata, že dělá jak plyny, tak Volva), a údajně je to neřešitelné, že se Prins moc ladit nedá a pokud ano, tak to může udělat jen pan Outrata.
Nyní jsem tedy v situaci, kdy mi pan Outrata říká, že se s tím nic dělat nedá a odkazuje mě na ostatní (a je u toho arogantní), a všichni ostatní mi říkají, že jedině pan Outrata. Takže mi snad zbývá hledat někoho jiného, kdo dělá Prins, našel jsem jeden ve Fryštáku.
Celkově vzato - s mými zkušenosti bych už nikdy nešel do systému Prins, protože to za tuhle otravnou situaci nestojí.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek