Dekarbonizace motoru

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha / Blatná
Vůz: S80, 136 Kw D5 automat, 2007

#1 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od pugnax »

Čauves,

není tady někdo kdo by si nechal dělat dekarbonizaci motoru?

Budu si dělat děkarbonizaci aut. převodovky a přemýšlím, že bych si nechal rovnou udělat i motor, ale setkávám se s různými názory.. ano/ne..

Nemá s tím někdo zkušenosti?

díky

jde o: http://dekarbonizace-motoru.cz

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13139
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od raolsa »

Zkušenosti s produkty BG tu jsou vesměs pozitivní.
Pohledej
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 123
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003

#3 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od Fizz »

Realizovano.

Spokojenost. Jemnější chod motoru lepsi prechody do otacek imho i lepe startuje. Bordelu tam bylo dost. Pokud ho mas hodne špinavý je riziko ze muze zacit klepat.
Asi i lepsi spotreba ale nejezdim pravidelne trasy takze by to nebylo uplne objektivni rict ze nizsi je.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha / Blatná
Vůz: S80, 136 Kw D5 automat, 2007

#4 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od pugnax »

Já jsem to tu v rychlosti projel, ale tak jsem asi už slepý :roll:

O to mi jde, jestli to je znát na chodu motoru.. O spotřebu mi nejde, ale spíše o to, že s80 r.07 D5 má nalítáno 240tis km a chci aby ještě jednou tolik sloužila :crazy:

Padaly i takové názory, že pokuď bylo vše pravidelně servisováné, o auto bylo staráno a dáváno jen to nejlepší, tak není potřeba...

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13139
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#5 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od raolsa »

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od hajnej »

pugnax píše: Padaly i takové názory, že pokuď bylo vše pravidelně servisováné, o auto bylo staráno a dáváno jen to nejlepší, tak není potřeba...
Tohle se spíš týká benzínů. U té nafty bych se toho moc nebál. Koukal jsi do motorového prostoru přes víčko nalévání oleje? Tam by něco mohlo být poznat, jestli tam jde něco vidět. U mě jde a mám všechno krásně čistý, kovový.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user
Ověřený

#7 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše: Tohle se spíš týká benzínů. U té nafty bych se toho moc nebál. Koukal jsi do motorového prostoru přes víčko nalévání oleje? Tam by něco mohlo být poznat, jestli tam jde něco vidět. U mě jde a mám všechno krásně čistý, kovový.
A nejezdíš náhodou na Mobil? :D

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:
hajnej píše: Tohle se spíš týká benzínů. U té nafty bych se toho moc nebál. Koukal jsi do motorového prostoru přes víčko nalévání oleje? Tam by něco mohlo být poznat, jestli tam jde něco vidět. U mě jde a mám všechno krásně čistý, kovový.
A nejezdíš náhodou na Mobil? :D
Jojo, posledních několik výměn tam je. Bohužel nemám srovnání s minulým stavem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user
Ověřený

#9 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše: Jojo, posledních několik výměn tam je. Bohužel nemám srovnání s minulým stavem.
Rozdíl mezi Mobil1 a Castrolem u dieselu je nejvíce znát na stavu hydroštelů a vahadel.A tohle je slyšet i na motoru.Pochopitelně,pokud auto jezdilo celou dobu na Castrol,tak už to ani Mobil1 ani BG nezachrání,je potřeba udělat vyčištění a výměnu hydroštelů a vahadel a pak už to bude téměř na věky.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha / Blatná
Vůz: S80, 136 Kw D5 automat, 2007

#10 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od pugnax »

zkusim kouknout přes to víko.. dnes jsem to nestihl..

K tomu oleji: v servisce mam jen OW30 a Castrol k tomu radeji asi nepripasali .. :D.. ted tam je mobil1 a v tom plánuju pokračovat.. jenže co jsem se bavil s chlapem, co dělá tu dekarbonizaci, tak mi doporučil ještě nějaký lepší než je mobil1, ale to jméno jsem už zapomněl :Search:

... ještě mimo, jsem objednaný na výměnu převodového oleje s výplachem a jako náplň použije KROONOIL, je to ok?

GDPR_user
Ověřený

#11 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od GDPR_user »

pugnax píše:zkusim kouknout přes to víko.. dnes jsem to nestihl..

K tomu oleji: v servisce mam jen OW30 a Castrol k tomu radeji asi nepripasali .. :D.. ted tam je mobil1 a v tom plánuju pokračovat.. jenže co jsem se bavil s chlapem, co dělá tu dekarbonizaci, tak mi doporučil ještě nějaký lepší než je mobil1, ale to jméno jsem už zapomněl :Search:

... ještě mimo, jsem objednaný na výměnu převodového oleje s výplachem a jako náplň použije KROONOIL, je to ok?
pokud Ti někdo nabízí něco lepší,než Mobil 1 zřejmě z Mobil 1 nemá pražádnou zkušenost.Prosím nezaměňovat Mobil a Mobil1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 718
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#12 Dekarbonizace motoru

Příspěvek od kishmick »

Zkoušel jsem tedy taky výplach motoru 30min. na zvýšené otáčky. Potom jsme sundali víko a bohužel všechno dost špinavý-karbon se neuvolnil(zapomněl jsem vyfotit). Můj mechanik mi poradil 1L nafty(do 4.5 L čistýho oleje a najezdit cca 200Km). Úplná bomba! Z oleje se za 3 dny stalo černý bláto-karbon se uvolnil a motor čistej! Cena celkem s olejem sice asi 400-Kč, ale bez zničenejch simerinků...
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“