Klimatizace - dvě zóny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 AWD 151kW
#1 Klimatizace - dvě zóny
Na středním palubce v části klimatizace mám dva voliče teploty kabiny - levý a pravý. Každý pracuje nezávisle na sobě - nastavují se teploty nezávisle pro levou a prvou část kabiny.
Lze z dvouzónové klimatizace udělat jednozónovou? Jezdím většinu času sám a štelovat jeden knoflík mě přijde lepší než štelovat dva.
Lze z dvouzónové klimatizace udělat jednozónovou? Jezdím většinu času sám a štelovat jeden knoflík mě přijde lepší než štelovat dva.
_________________
Volvo XC70 D5 AWD Momentum 151kW MY2010
Volvo XC70 D5 AWD Momentum 151kW MY2010
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1318
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#2 Klimatizace - dvě zóny
Myslim ze ne. Da sa to len na digitalnych automatickych klimach. Taketo automaticke na kolecka asi nejdu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#3 Klimatizace - dvě zóny
Toto už je ale kompletně digitální, ale stejně to nejde.
Také jsem nad tím laboroval a přemýšlel... Marně.
Musíš nastavit řidiče a pak podle toho srovnat spolujezdce.
V tomhle má koncern výhodu, vypneš tlačítko Dual a kolečkem u řidiče nastavuješ i spolujezdce.
Také jsem nad tím laboroval a přemýšlel... Marně.
Musíš nastavit řidiče a pak podle toho srovnat spolujezdce.
V tomhle má koncern výhodu, vypneš tlačítko Dual a kolečkem u řidiče nastavuješ i spolujezdce.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Klimatizace - dvě zóny
A to je takový problém nastavit oba čudlíky na stejnou teplotu?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#5 Klimatizace - dvě zóny
Nebo obe kolecka propojit gumickou. pak kdyz otocis jednim,zaroven otocis i tim druhim.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#6 Klimatizace - dvě zóny
No padesatka to takhle ma standardne - tocitko a uvnitr tlacitko. Tlacitko meni rezim leva/prava/obe, tocitko pak reguluje teplotu. Sem necekal ze jiny modely to budou mit tak debilne, ze te to nuti nastavovat kazdy zvlast, to by mne teda sralo...
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#7 Klimatizace - dvě zóny
nechápu třeba potřebu to vůbec nějak štelovat mám celoročně 24 a nemám s tím žádný problém !! A vůbec nejlepší jsou borci co to mají na modrym a ventilátor na plny kule škoda že jim to auto nemůže nakopat do koulí !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
#8 Klimatizace - dvě zóny
neni co dodatkarelvolvo píše:nechápu třeba potřebu to vůbec nějak štelovat mám celoročně 24 a nemám s tím žádný problém !! A vůbec nejlepší jsou borci co to mají na modrym a ventilátor na plny kule škoda že jim to auto nemůže nakopat do koulí !
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
#9 Klimatizace - dvě zóny
Tomuhle už říkám vrchol lenosti.To už je lidstvo vážně natolik zdegenerované,že je zdechlo pootočit jednou za rok kolečkem?Takovým lidem bych povinně naordinoval starého Moskviče s Ruskou klimou.
Doufám že lidstvo brzy vychcípe!!!!
Doufám že lidstvo brzy vychcípe!!!!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 Klimatizace - dvě zóny
Čéče ty máš teď nějaký extra nakrknutý období...
Jinak mě to krká taky, páč sem točič. Vlezu do "studenýho" auta a dávám na modrý, po ohřátí motoru zapínám klimu a šteluju cca 26 +-, před dojezdem vypínám klimu a dávám na modrý. A to celý 2x kuli dvoum zónám.
Asi bych potřeboval hovor s někym, kdo zná SW a HW a vysvětlil by mi, že dokud se neohřeje motor, tak to netopí, a že pouštět chladící medium do horkýho výparníku vlastně ničemu nevadí...
Páč nejdřív motor, pak lidi
Jinak mě to krká taky, páč sem točič. Vlezu do "studenýho" auta a dávám na modrý, po ohřátí motoru zapínám klimu a šteluju cca 26 +-, před dojezdem vypínám klimu a dávám na modrý. A to celý 2x kuli dvoum zónám.
Asi bych potřeboval hovor s někym, kdo zná SW a HW a vysvětlil by mi, že dokud se neohřeje motor, tak to netopí, a že pouštět chladící medium do horkýho výparníku vlastně ničemu nevadí...
Páč nejdřív motor, pak lidi
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#11 Klimatizace - dvě zóny
tohle je trochu nahlavu ne? pochopím že někdo vypíná klimu před odjezdem, asi lenivost raz za čas investovat do dezinfekce (stejně se tomu nevyhne). ale proč vypínat klimu před uhřátím motoru? to je úplná kravina. navíc to spíš pomůže motoru se o něco málo rychleji ohřát.Urvanej píše:Čéče ty máš teď nějaký extra nakrknutý období...
Jinak mě to krká taky, páč sem točič. Vlezu do "studenýho" auta a dávám na modrý, po ohřátí motoru zapínám klimu a šteluju cca 26 +-, před dojezdem vypínám klimu a dávám na modrý. A to celý 2x kuli dvoum zónám.
Asi bych potřeboval hovor s někym, kdo zná SW a HW a vysvětlil by mi, že dokud se neohřeje motor, tak to netopí, a že pouštět chladící medium do horkýho výparníku vlastně ničemu nevadí...
Páč nejdřív motor, pak lidi
jinak jednoduchá rada: po koupení auta zmáčkni na klimě tlačítko "Auto", nastav teplotu a můžeš na ten panel zapomenout. protože pokud výrobce ví, jak to udělat správně, funguje k naprosté spokojenosti bez zásahu uživatele. proto se to tlačítko taky jmenuje "Auto" .
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#12 Klimatizace - dvě zóny
Hm, já su tedy takřka absolutní netočič.
Oba knoflíky s teplotou mám nastavený na 22 st. v zimě, v létě spíše 24 st. Jinak s těmito nehýbu. SW v CCMce je poměrně hodně chytrej a fouká jen tehdy, když to má smysl. Jediné - co je sice formálně správně - ale mi nevyhovuje, je že, v režimu AUTO větrák fučí na max. když je auto přehřáté na slunci. Pak fičí větrák i klima na max. To je lepší otevřít na minutu okna.
Proto mám ve výsledku trvale otáčky větráku někde mezi 3 až 5 dílky, čímž se fakticky omezí "výkon" klimatizace, resp. rychlost změn teploty, které jsou pak relativně pomalé. Vzduch uvnitř se dochlazuje pomaleji a to je mi příjemné. Kromě toho - když je venku opravdu hic - tak se teplota uvnitř nestíhá dorovnat na požadovaných 24 st., ale je prostě jen několik stupňů proti teplotě venku (což tak prý má i správně být).
Před dojezdem (třeba 5 minut), když nezapomenu, pak vypnu klimu úplně. Vzduch se pomalu ohřeje (a tyto dny i lehce zvlhne), probudí posádku, že se jako bude fakt už vystupovat, ať si zvykaj na saunu venku... Kromě toho by se takto měl i osušit výměník klimy, že?
Shrnuto a podtrženo: klimatizace u Volva mi příjde z dosud vyzkoušených systémů jako jedna z nejlepších. Jednochuché ovládání, skvělá funkcionalita. V autě je prostě příjemně.
A to, že nejdou obě zóny regulovat spolu? To není u mechanického čudlu ani možné (snad kromě nějakého sofistikovaného motorku, který by tím druhým točil). A vzhledem k mému netočičství mi to nikdy nepřišlo jako "závada". Tahle věc funguje tak dobře, že není třeba do ní vůbec zasahovat.
P.
Oba knoflíky s teplotou mám nastavený na 22 st. v zimě, v létě spíše 24 st. Jinak s těmito nehýbu. SW v CCMce je poměrně hodně chytrej a fouká jen tehdy, když to má smysl. Jediné - co je sice formálně správně - ale mi nevyhovuje, je že, v režimu AUTO větrák fučí na max. když je auto přehřáté na slunci. Pak fičí větrák i klima na max. To je lepší otevřít na minutu okna.
Proto mám ve výsledku trvale otáčky větráku někde mezi 3 až 5 dílky, čímž se fakticky omezí "výkon" klimatizace, resp. rychlost změn teploty, které jsou pak relativně pomalé. Vzduch uvnitř se dochlazuje pomaleji a to je mi příjemné. Kromě toho - když je venku opravdu hic - tak se teplota uvnitř nestíhá dorovnat na požadovaných 24 st., ale je prostě jen několik stupňů proti teplotě venku (což tak prý má i správně být).
Před dojezdem (třeba 5 minut), když nezapomenu, pak vypnu klimu úplně. Vzduch se pomalu ohřeje (a tyto dny i lehce zvlhne), probudí posádku, že se jako bude fakt už vystupovat, ať si zvykaj na saunu venku... Kromě toho by se takto měl i osušit výměník klimy, že?
Shrnuto a podtrženo: klimatizace u Volva mi příjde z dosud vyzkoušených systémů jako jedna z nejlepších. Jednochuché ovládání, skvělá funkcionalita. V autě je prostě příjemně.
A to, že nejdou obě zóny regulovat spolu? To není u mechanického čudlu ani možné (snad kromě nějakého sofistikovaného motorku, který by tím druhým točil). A vzhledem k mému netočičství mi to nikdy nepřišlo jako "závada". Tahle věc funguje tak dobře, že není třeba do ní vůbec zasahovat.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Klimatizace - dvě zóny
marekbm: jakýkoliv chemický zásah do výměníku, ať se jedná o ozon, nebo různě jiné spreje, tak poměrně dramaticky zkracuje životnost hliníkového výparníku. Neřikám že u všech, ale některé modely různých značek disponují "vychytávkou", že výparník, a topení včetně všech klapek a serv je jeden díl. Takže proto úpěnlivě vysušuju, a nechávám pomalu nabíhat. Prostě teplotní šoky a čističe mi do auta nesmí. Obecně z pohledu čistě klimatického výparníku je sám o sobě zdrojem smradu velmi málokdy. Většinou jsou na vině stěny vedení vzduchu, protože na nich zvlhlých časem začnou růst breberky. Výparík sám o sobě se dokáže dokonale opláchnout po pár stovkách km, ale ty stěny se musí řádně vysušit.
Nový chlazení má na plný pecky výkon klidně i 10kW, a to už uchladí každej osobák. Pokud ne, je něco špatně.
tvl zase sem se rozkecal
Nový chlazení má na plný pecky výkon klidně i 10kW, a to už uchladí každej osobák. Pokud ne, je něco špatně.
tvl zase sem se rozkecal
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 399
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#14 Klimatizace - dvě zóny
Tak co je teda správně? Myslím tím pro nejlepší funkci a životnost klimatizace.
Vypínat klimu na začátku jízdy a potom zase před příjezdem do cíle?
Vypínat klimu na začátku jízdy a potom zase před příjezdem do cíle?
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 Klimatizace - dvě zóny
Nejlepší je si toho nevšímat a maximálně trochu korigovat teplotu.
No a až se to pose.e tak to opravit.
No a až se to pose.e tak to opravit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#16 Klimatizace - dvě zóny
přesně takraolsa píše:Nejlepší je si toho nevšímat a maximálně trochu korigovat teplotu.
No a až se to pose.e tak to opravit.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#17 Klimatizace - dvě zóny
Osobne to delam presne jak pise Urvanej. Proto tim i tocim, protoze kdyz pred dojezdem tu klimu vypnu, snizim o par stupnu teplotu, aby to zacalo foukat trochu vic a co nejlip se vysusil vyparnik a pruduchy. No a tim, ze tu klimu vypnu pred dojezdem, pred rozjezdem ji mam vyplou, cili zadny jak pises "vypinat pred zacatkem jizdy". A po par km na slunku, kdy uz se teplota v kabine citelne zvysila, ji zapnu a teplotu zase zvysim, aby to nechladilo na teplotu v lednicce (jo, vetsinou stojim v garazi )Dopi píše:Tak co je teda správně? Myslím tím pro nejlepší funkci a životnost klimatizace.
Vypínat klimu na začátku jízdy a potom zase před příjezdem do cíle?
Co to takhle delam, klima NESMRDI, a to je hlavni. Proto chapu ty co by s tim chteli pravidelne tocit, ale nekteri tady z nich delaji martany, co si to jako dovoluji vubec tocit tema koleckama, a nejradsi by jim je zalepili lepidlem na fixni hodnotu.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Klimatizace - dvě zóny
Když sme prvně zapli klimu v XC, tak to byl puch, že by jeden blil. Po pár jízdách tímto způsobem už byl klid, smrad nikde a pohoda. Podobnej zážitek s Bertíkem. Prostě když klimu vysušuješ, tak nemusíš čistit. To je důvod toho točení. Když netočíš a jen vypneč AC, tak se zase postupně zvyšujou otáčky vrtule až ne doraz. Což zase zabíjí motor a posílá měď na výparník.
Nojo, je to boj, a každej ho bojuje jinak...
Nojo, je to boj, a každej ho bojuje jinak...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 399
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#19 Klimatizace - dvě zóny
Díky, dobré vědět. Takže by mělo i stačit nechat nastavenou stabilní teplotu a jen před dojezdem vypínat klimu a korigovat otáčky větráku?
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#20 Klimatizace - dvě zóny
Je spousty typů jak co a třeba není od věci si přečíst příručku k autu tam třeba píšou aspoň co se týká V70II tak pokud necháš klimu na automat a zamkneš a odejdeš od auta tak se po 50 minutách zapne ventilátor a po cca 5-10 minut vysušuje klimu.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 1783 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiří M
-
- 32 Odpovědi
- 1206 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Janina
-
- 19 Odpovědi
- 2943 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomik T5
-
- 11 Odpovědi
- 839 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od passport5
-
- 2 Odpovědi
- 664 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1