motor nebo převodovka?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 434
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

#1 motor nebo převodovka?

Příspěvek od mirekcafa »

Zdravím, vypadla mi zátka mezi motorem a převodovkou muselo se to tedy rozdělat. Po složení mi to občas hází chybu nutný servis motoru, bez oranžového trojúhelníku, někdy to zmizí při jízdě, někdy samo. je to podle OBD P0244. (P0244 Turbo/Super Charger Wastegate Solenoid “A” Range/Perf.)Podle převodníku : 0244 ECM-6805 Boost pressure control Faulty flow . Vypozoroval jsem že mi to skočí do nouzáku jen při 3000 ot. a zároveň při přeřazení na 4 st (automat) při ručním řazení také. Ne vždy. Už jsem projel celé sání a podtlaky. Spíš by mě ale zajímalo než mě začnete posílat na origo diagnostiku kterou mám cca 70 km daleko a celý den v čudu, jestli přesto, že dává chybu motoru, to není převodovka. Při ostatních rychlostech to můžu točit do plna a nic, pouze na tu čtyřku. Má někdo pocit že to nebude
1) fitr vzduchu, paliva
2)dírka nebo štěrbina v sání
3) ovládání turba
4)váha vzduchu
a že bych se měl soustředit na převodovku? Třeba tam ten můj doktor něco blbě zapojil? Předtím to na 100% nedělalo

díky za každý tip

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2614
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#2 motor nebo převodovka?

Příspěvek od ok2ucx »

ECM-6805 je skutečně chyba regulace tlaku turba, zde konkrétně patrně problém v regulaci geometrie turba. Mi něco hodně podobného dělalo, když mi před léty truhlíci z Kojetína na opravu automatických převodovek seskládali vakuové hadičky blbě a regulaci tuhosti motorových silentbloků zapojili místo regulace turba. Pak to dělalo velmi podobné kejkle. U 2002 to jen spadlo do nouzáku, ale chybu na palubáku to nedávalo.

Bylo třeba trubky správně zapojit. No a potom ještě tu trubku regulace turba vyměnit, resp. vyčistit, bo v ní byla tuna oleje...

P.

Tady máš možné příčiny kódu 6805, převodovkou to nebude (pokud nehlásí i ona nějaké chyby):

Kód: Vybrat vše

Leakage in the vacuum hoses for the engine pads 
Leakage in the engine pads 
Air leakage in the intake system 
Leakage in the vacuum hoses to the turbocharger (TC)/turbocharger (TC) control valve 
Blocked hoses for the turbocharger (TC) / turbocharger (TC) control valve 
Damaged turbocharger (TC) control valve 
Damaged turbocharger (TC). 
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 434
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

#3 motor nebo převodovka?

Příspěvek od mirekcafa »

Prodili hadičku ze silenbloku za hadičku do regulátoru? Zítra na to mrknu je na to blbě vidět.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2614
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Kontaktovat uživatele:

#4 motor nebo převodovka?

Příspěvek od ok2ucx »

Neříkám, že je to ono, ale přehodit je tam je velmi snadné. A pak zatloukat, že to neudělali oni. :crazy:

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“