V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring, Alpina B3 Touring

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Odpovědět
  • Autor
  • Zpráva
saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#1 V70 T5 Drive-E 2015, BMW M340i xDrive Touring, Alpina B3 Touring

Příspěvek od saabik »

Po zkušenostech se samými Saaby jsem přirozenou cestou dospěl k rozhodnutí to zkusit s Volvem.
Patrně zatím jediný prodaný exemplář (v modelu V70) nového motoru T5 Drive-E v Čechách mám tu čest vlastnit já.
Toto vlákno tedy může sloužit i jako reálný podklad pro budoucí zájemce nebo jako memento (to se doufám nestane :D ).

Koupeno jako funglovka, žádná předváděčka ani skladovka. Prostě z konfigurátoru, takže to má vše, co jsem chtěl. Summum plus nějaké blbinky navíc jako například laminovaná skla.
Pro reálnou spotřebu bude sloužit toto:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/669828.html
Přílohy
V4.jpg
V4.jpg (108.12 KiB) Zobrazeno 9397 x
V3.jpg
V2.jpg
V1.jpg
Naposledy upravil(a) saabik dne 22 bře 2023 22:22, celkem upraveno 4 x.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 V70 Summum T5 Drive 2015

Příspěvek od hajnej »

Pěknej kousek, snad by to ještě chtělo foto interieru od řidičovy strany.
Spotřebu budu rád sledovat. Jaké má ten motor parametry?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#3 V70 Summum T5 Drive 2015

Příspěvek od saabik »

Maximální výkon (kW) 180 kW
Výkon (k) 245 k
Otáčky při max. výkonu 5500 ot./min
Točivý moment 350 Nm
Otáčky při max. toč. momentu 1500 - 4800 ot./min
Papírovou kombinovanou spotřebu nesmyslnou 6,4 l/100km
Zrychlení 0-100 údajně 6,7 sec., ale dovolím si výrazně pochybovat. Po zajetí nicméně ověřím 8)
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#4 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od Sibr »

:Bravo: :good: Gratuluji, krásný kousek! Přeji mnoho a mnoho štastných kilometrů bez závad a problémů! :wink:
Jsem zvědav na vše co napíšeš a budu doufat že to budou jen samá pozitiva, aby jsme my pravověrní vyznavači pětiválců mohli být v klidu, co nám budoucnost přinese :)
Jaképak fičury nad Summum jsi si pořídil? Máš obě sesle v elektrice? :twisted:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#5 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od Deshi »

Taky gratulace ke krásný káře :good: :good:
Ať jezdí a dělá jen radost. Taky se těším na další info....... :wink:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Také gratulace :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#7 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od saabik »

Díky všem :beer: .

Sibr: Samozřejmě určitý vliv na dodatečnou výbavu byl i rozpočtový strop, který jsem si určil, protože co si budeme namlouvat, tahle "pološvédská" fabrika si svoje výrobky cení docela vysoko. A nacpat výbavou se dalo za další statisíce :x .
Nad rámec Summum to má samozřejmě metalízu, pak vyhřívaná přední sedadla (k vyhřívání mám zatím největší výhradu), náhradní dojezdové kolo, laminovaná skla a Versatility paket. Malé mínus má Volvo za jednoduchou protisluneční clonu, v Saabu jsem měl dvojitou (a také třeba ventilované sedačky :oops: ). Elektrické sedlo spolujezdce nemám, za ty prachy mi to přišlo jako úlet. Pouze řidičovo, které je součástí Summum.

Jelikož mě čeká teprve první výměna oleje po nějakých 2500 km, tak zatím je příliš brzo na nějaké recenze. Spíše to jsou prvotní postřehy, zatím spíš srovnávám se Saabem a docházím k poznatku, že to jsou naprosto, ale naprosto odlišná auta, která mají jedno společné - bezpečnost. A stejně jako jsem občas odpouštěl určité vrtochy Saabu, budu asi odpouštět i Volvu.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#8 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od Švéd »

Gratulace k novému povozu. Mě se to až tak úplně nelíbí(pardon za upřímnost), ale ten volant vypadá luxusně. Nicméně také se budu těšit na recenze. Přeji mnoho desítek tisíc kilometrů bez komplikací.

David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#9 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od S60 GOLD »

Krasavec..:-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#10 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od saabik »

Tak tu máme první neplánovanou příhodu. To nám to pěkně začíná. Díra na silnici, bum, guma na onom světě :cry: .
Ta díra byla jako ústa staré ženy. A stejně nebyla vidět...
Koncem měsíce jdu na výměnu oleje, tak nechám preventivně zkontrolovat přední nápravu.

Jelikož už mám aspoň něco najeto, dám sem snad někdy v týdnu první pocity, negativa i pozitiva, a taky trochu srovnání se Saabem.
Přílohy
2.jpg
1.jpg
1.jpg (85.02 KiB) Zobrazeno 9009 x
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#11 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od 3m3 »

To musela byt pekna rana...nechal bych si zkontrolovat i ten lity disk.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#12 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od saabik »

První výměna oleje po 2500km je za mnou, problém s TPMS vyřešen kalibrací. Byl jsem mírně rozčarován zjištěním, že tam lejou Castrol Edge Professional V 0W-20. Jako Saabista jsem vědel, že Saab+Castrol=motorschaden. Snad to nebude stejný u Volva. Ikdyž podle zdejších diskusí... :oops:

První dojmy(občas srovnání se Saabem) - Co mi na autu vadí:
- Stopstart, lze vypínat pouze při každém nastartování.
- Vyhřívání sedaček silně topí už na první stupeň. Třetí stupeň je dobrej leda tak na popáleniny hýžďového svalstva. U Saaba to bylo nastaveno daleko lépe.
- Pravé koleno řidiče je neustále konfrontováno s ostrou hranou středového sloupku. Který severský jelito tohle vymyslelo? Sice si na to postupně zvykám a ani po cestě 300 km jsem neměl trvalé následky, ale pruda to je. Naštěstí stále menší s přibývajícími kilometry.
- Kdybych mohl vrátit čas, přidal bych do výbavy přední senzory. Na rozdíl od Saabu, kde jsem s tím neměl problém a odhad jsem získal velmi rychle, nedokážu odhadnout, jak daleko jsem čumákem od čehokoliv.
- Nemá to dvojitou sluneční clonu, v Saabu byla. Sice kravinka, ale velmi zpříjemní cestování se sluncem.

Co chválím:
+ Motor a převodovka. Na rozdíl od profesionálních recenzentů si nemyslím, že se jedná o neadekvátní motorizaci těchto ingotů. Jejich jediná slabina je v papírově nesmyslný nízký spotřebě a totální syrovosti a nudnosti projevu motoru, ve spojení s naladěním s převodovkou. A také v nulové odezvě ve volantu (elektrický posilovač). Volant mi nedává žádný signál o tom, co se děje. Proč? Nechce mě při řízení ničím rušit :D . Prostě tohle auto je antisportovní, je stavěný na rozvážnou a klidnou jízdu, nebo jako lék pro cholerický řidiče, kterým to auto předepsal doktor jako léčbu. Přesnej opak aera. Ale když chci, předjížděcí manévr je otázka chvilky. To auto táhne. Hodně a dlouho. Na displeji velmi rychle naskakují vyšší a vyšší číslice, ale velmi nudně 8) .
Převodovka s 8 stupni dává při 90 nějakých 1600 otáček a při 130 zhruba 1950 otáček. Poměrně slušný :good: . Proto i spotřeba dle spritmonitor je zatím příjemných 9l. Přitom i s řidičem to má 1900kg.
+ Natáčecí bixenony. Asi největší pozitivní překvapení. Nikdy jsem nejel s xenony, možná to je jen moje nezkušenost, ale nevěřil jsem, jak může auto v noci svítit. Jízda v noci dostává úplně jinej rozměr. V tomhle Saab nemá s halogeny šanci. To natáčení je jen taková třešnička. Ještě, že mám laminovaná skla. Zloděj nemá šanci :ROFL: .
+ Sedačky. Sice malý boční vedení, ale sedáky dostatečně podepírají stehna a zároveň jsou vééélmi pohodlný. Možná tomu pomáhá i elektrická bederní opěrka, která v Saabu nebyla. Tady to je se Saabem nerozhodně. Což je spíš vzhledem ke stáří Saabu bod pro něj. Otázka ale je, jestli vůbec existují lepší sesle v běžných spotřebkách než v Saabu a Volvu...
+ Podvozek. Nejel jsem v mondeu, takže nevím, nemohu srovnat. Ale přijatelný komfort má i jízda v pravém pruhu D1, což je myslím hodně silnej argument. A i tam kde služební oktáfkou poskakuju jak kovboj na koni, s Volvem ladně plavu.

Celkově (zatím) jsem spokojen, občas nadšen a nákupu nelituju. První kilometry mi vysvětlily, proč je tohle auto nejprodávanějším typem ze všech aut ve Švédsku. Jestli má někdo na mysli rodinná auta v pravým slova smyslu, pak to jsou přesně takováto!
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#13 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od 3m3 »

Nenechala by se ta teplota ohrivani hyzdi nastavit na diagnostice?
Aspon na predchudci se to da....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#14 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od saabik »

Hm, to mě nenapadlo. Příště se zeptám. Díky za radu.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#15 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od hajnej »

3m3 píše:Nenechala by se ta teplota ohrivani hyzdi nastavit na diagnostice?
Aspon na predchudci se to da....
přesně tak, dá se to přes diag nastavit...teda u našich modelů
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 18
Registrován: 12 roků 4 měsíce

#16 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od jarda1234 »

Ahoj tak to bylo tvoje auto co jsem dneska po 16h hodině před Dekomem okukoval - hezká barevná kombinace a naštěstí bez stř. lyžin který se mi na V70 nelíběj. Akorát v létě si musíš dát pozor na tmavý džíny aby nezbarvily ty hezký béžový sedačky. Ještě si nevzpomínám že by se muselo na výměnu oleje při 2500km (mám zkušenost jenom s D5 motorem)

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#17 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od saabik »

Jo, to jsem byl já :) .
Na olej se nemusí, ale tou brzkou výměnou se taky nic nezkazí. I servisák se divil. Prý tohle u nich dělá tak 5 aut ročně.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#18 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od Jean »

Podle popisu (zatím jsem s touhle motorizací nejel) si myslím, že to nastavení motoru je taková volvácká klasika. Ty dojmy v podstatě sedí na starou 2,4T i na 2,5T. Řešením je chip a tady to nebude jiné. Na Tvé auto ho aktuálně bez ztráty záruky nabízí Heico.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#19 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od saabik »

Máme tu první náznak průměrné spotřeby:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/669828.html

Aktuálně na Spritmonitor 7. nejlepší spotřeba, pokud filtruju V70 automat a minimálně 200 koní, aby to bylo srovnatelný.
Je to zatím jediný motor drive-e na těch stránkách. Ale aspoň podle prvních pár tisíc km odhaduju, že tu laťku kolem 9 litrů udržím. Stále se jedná o "syrový" motor, tak si snad ještě trochu sedne. A nemalé procento kilometrů je čistě po městě.

Snad se taky doufám zklidní projev motoru. Zatím mu jeho chrochtající zvuky v nižších rychlostech nebo vyšších otáčkách promíjím a přičítám novotě, ale po prvních 10t km budu očekávat změnu. Ovšem vedle naftové oktávky jde stále o velmi tichý motor :jaj: .

Takže zatím stále platí (a snad mu to vydrží), že Volvo novým benzínem do hnědé hmoty nešláplo. :good:
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#20 V70 Summum T5 Drive 2015

Příspěvek od saabik »

hajnej píše:Pěknej kousek, snad by to ještě chtělo foto interieru od řidičovy strany.
No tak tady je jedna mobilní.

Dnes lak dostal "nanoprotection". Povrch je jako dětská prdelka, taky se pěkně leskne. No tak jsem zvědavej, jak to bude fungovat, má to vydržet až jeden rok. Snažil jsem se to vyfotit mobilem zblízka, ale není to tak vidět. Chce to pořádnej foťák a ne tu parodii v mobilu.
Příští týden dostane volvík folie na skla a letní pneu. Tak snad sleze spotřeba pod 9 litrů.

Začal jsem druhou pětitisícovku kilometrů a jednotka konečně pouští otáčky až k omezovači. Takže jsem mohl zjistit, že jsem si tím moc nepomohl. Na konci mu stejně dochází dech a sportovní režim prakticky pozbývá významu. Když to srovnám se Saabem, tak musím zatlačit slzu v oku. Tam to "S" na automatu aspoň nějakej význam mělo.

Béžová kůže je prima. Vypadá hezky, interiér osvětlí a možná malinko opticky zvětší. Ale na údržbu je to trochu náročnější. Aspoň má člověk důvod se o to starat :oops:.

Hrozně mě baví volvíka řídit a spokojenost mě taky rozhodně neopouští. Už aby měl Polestar mapy pro tenhle novej motor. Snad se ten projev motoru aspoň trochu zakční. Sílu má, to jo, ale je ty čísla na tachometru se mění hrozně nudně.

Už i manželka nemá poznámky typu "co na tom stojí ten milion?" a je ráda když přesedne z mojí služební oktávky. Akorát se stále bojí, aby to někde neodřela. Celkově tedy stále :good: .
Přílohy
v3.jpg
v2.jpg
v2.jpg (112.35 KiB) Zobrazeno 8563 x
v1.jpg
v1.jpg (111.54 KiB) Zobrazeno 8563 x
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#21 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od saabik »

Aktualizace.

Co proběhlo:
Přidány folie na zadní okna.
Přidán zadní spoiler na páté dveře, využito slevy jako akce na příslušenství (za "lidových" 10.500Kč).
Absolvování svolávačky, přehrávali software lambády.
Ptal jsem se, zda můžu přinést vlastní olej, protože mám alergii na Castrol. Prý ano, pokud bude splňovat přesnou specifikaci. Uf, to jsem si oddechl. :Yahoo!:
Spotřeba se drží pod 9L/100km, s letníma pneu asi možná trochu klesá spotřeba. Aspoň to tak vypadá podle spritmonitoru.

V plánu je: upgrade softwaru od Polestaru, k dispozici bude za měsíc. Teď navíc ho mají v akci "jen" za 21.000 Kč.

Zkušenost s tou nano protekcí laku od zprofanované firmy v Autosalonu: auto se špiní úplně stejně jako bez toho zázraku. Je fakt, že když jedu dostatečně rychle (alespoň devadesátkou), tak nemusím používat stěrače. O víkendu auto umyju, tak jsem zvědavej, jestli chvíli vydrží nezasviněný. Když už řepka odkvetla, tak tomu dávám o pár dní víc:).
Přílohy
V111.jpg
V100.jpg
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#22 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od 3m3 »

Spoiler slusi,
k te kosmetice-nechci se nikoho zastavat ani jich ale ja pouzivam tvrdsi vosk na konzervaci a auto se pak lepe a rychlejc meje.
Nemuzes chtit aby kosmetika zabranila spineni auta uplne. :wink:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 73
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
Bydliště: Praha

#23 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od homy »

Ten startstop si nech vypnout v servisu, koncern to za mírný poplatek či zdarma udělá.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#24 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od ttoommaasseekk »

homy píše:Ten startstop si nech vypnout v servisu, koncern to za mírný poplatek či zdarma udělá.
Tím chceš říci, že ofiko servis ti vypne strat/stop?
Tedy že ti na tvou žádost udělá vozidlo technicky nezpůsobilým?
Hmmm, to jsem ještě neslyšel.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 692
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring

#25 V70 T5 Drive 2015

Příspěvek od saabik »

3m3 píše:Spoiler slusi,
k te kosmetice-nechci se nikoho zastavat ani jich ale ja pouzivam tvrdsi vosk na konzervaci a auto se pak lepe a rychlejc meje.
Nemuzes chtit aby kosmetika zabranila spineni auta uplne. :wink:
Mě jen překvapilo, že se špiní stejně jako bez ochrany. Asi jsem moc kritickej, ale když oni to očekávání reklamou zvyšujou :roll: .
Například jak ta voda stéká z kapoty. Já mám zkušenost, že ta voda na kapotě zůstává a dělá po uschnutí fleky. Zaplatil jsem si od nich nanesení dvou vrstev i s prací, ale příště si raději koupím ten vosk. A za zbytek peněz co ušetřím, projedu dvě nádrže :jaj: .

Na stopstart už jsem si nějak zvyknul, dokonce se někdy na křižovatce hodí. Už je to takovej obřad. Usednu, nastartuju a poté vypnu to "A".
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“