Cim dal ti vic me u osobaku(945) nebavi kvrdlat saltpakou(m46 s cudlikem) a tak premejslim, jestli by nestalo za to to prekopat na automat...
Delal jste nekdo? Ma to smysl?
Co jsem trochu brousil zahranicni weby, tak jsem nasel zatim jenom obracene.
bastl: automat misto fofrklacku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: 965
#1 bastl: automat misto fofrklacku
_________________
945 '94 D24TIC
945 '94 D24TIC
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 bastl: automat misto fofrklacku
a co evidencne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 bastl: automat misto fofrklacku
Mechanicky to problem neni, prevodovka zadnou elektroniku nepotrebuje, je ciste hydromechanicka. Jedinej kablik vede od tlacitka overdrive z boku radicky. Diesly mely myslim seriove skrin od ZF. Mozna zkus prodiskutovat s Adamem, ten uz podobny konverze ma v maliku.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 bastl: automat misto fofrklacku
Neni to žádnej problém, stačí ti všechno od klikovky po diferák. Jinej dekl tunelu a to je asi vsjo. Nevybavuju si, jak to má chlazenej olej.
Ani časově to neni takovej záhul.
Co se bude hůř shánět je převodovka z D24, já už nemam, zato benzínovejch ZF mam několik a frému na D24 má myslim kolega, snad. Setrvák mam, ale je chycenej od stání venku.
Ale počítej, že pod 4tis materiál budeš těžko shánět a když, tak to bude kopačka před GO+práce, olej... no blbej odhad 8 minimálně.
Jak píše tomasss, je to všechno mechanika, takže nic dramatickýho se tam neděje. Jen by to chtělo mít ve velkym TP nevyplněnou převodovku, abys neměl problém s STK, i když sem tu měl auto, co tu funguje už 20 let a v TP má manuál a je to automat už z fabriky.
Ani časově to neni takovej záhul.
Co se bude hůř shánět je převodovka z D24, já už nemam, zato benzínovejch ZF mam několik a frému na D24 má myslim kolega, snad. Setrvák mam, ale je chycenej od stání venku.
Ale počítej, že pod 4tis materiál budeš těžko shánět a když, tak to bude kopačka před GO+práce, olej... no blbej odhad 8 minimálně.
Jak píše tomasss, je to všechno mechanika, takže nic dramatickýho se tam neděje. Jen by to chtělo mít ve velkym TP nevyplněnou převodovku, abys neměl problém s STK, i když sem tu měl auto, co tu funguje už 20 let a v TP má manuál a je to automat už z fabriky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: 965
#5 bastl: automat misto fofrklacku
Diky za nazory, vse je zatim na teoreticke urovni.
Jednu ZF mam v garazi, snad by mela byt i z naftaka, ale stav je otazkou - stejne by sla nejspis na preventivni repasi.
S dokladama bych si hlavu moc nelamal, bud ofiko prestavba, nebo na pankace, uz jsem taky mel kombika s automatem, co mel v papirech sedan a manual a krome trochu podivnejch pohledu nikdo nic neresil
A za tip na Adama diky, chystam se za nim, tak mam aspon o tema na probrani navic...
Jednu ZF mam v garazi, snad by mela byt i z naftaka, ale stav je otazkou - stejne by sla nejspis na preventivni repasi.
S dokladama bych si hlavu moc nelamal, bud ofiko prestavba, nebo na pankace, uz jsem taky mel kombika s automatem, co mel v papirech sedan a manual a krome trochu podivnejch pohledu nikdo nic neresil
A za tip na Adama diky, chystam se za nim, tak mam aspon o tema na probrani navic...
_________________
945 '94 D24TIC
945 '94 D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#6 bastl: automat misto fofrklacku
Pokud bys mel zajem, loni na podzim jsem zlikvidoval jednu 945 D24T v automatu. Respektive abych byl presny nezlikvidoval, jenom jsem z ni pouzil motor a prestrojil ho na manual, diky cemuz mi zbyl kompletni kit na konverzi pro automat - prevodovka, menic, setrvak, kardan.....
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek