Čoveče někde sem to viděl, ale nebyla to škodárna. Na litrovejch 100kW se dostal, ale jen úprava hlavy stála kolem 150tKč
A rozhodně se s tim nedalo jezdit, jaxe to hádalo a do 3500 se to dusilo a pralo.
HW úpravy 2.4i
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#26 HW úpravy 2.4i
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#27 HW úpravy 2.4i
to se ale nebavíme o stejnym voze http://www.michl-motorsport.cz/red.html
a nezda se mi že se to dusí https://www.youtube.com/watch?v=e4GhZ_RW440
a nezda se mi že se to dusí https://www.youtube.com/watch?v=e4GhZ_RW440
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#28 HW úpravy 2.4i
ale dá ))) a ještě neco co si myslis ze je volvo 850 BTCC ?kwiko píše:Bez preplnovania sa z dvojlitra 200kw dostat pri pouzitelnych otackach neda. Fyzika prudenia vzduchu to nedovoli, Jedine by tam do toho fukal nejaku nahradu ako napr. oxid dusny...
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1477
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#29 HW úpravy 2.4i
tak si to upravujte ale ja tvrdim ze pre cestnu premavku to nebude...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#30 HW úpravy 2.4i
Pre cestnú premávku to nebude určite. Ale z 1,4 - jeden motor 193PS, druhý 194PS.
Chlapec ide na 220 ale vyprával, že tých posledných 25 koní bude 2x drahší jak celý kovaný motor se športovú elektronikú.
S2000 mneli z 2litra normálne 200kW.
Ale co sa týka 2,4l, tam urobit výfuk, filtr a potom skončit, lebo to nemá finančne význam.
Teda ešte off KAT, ked majitel uzná za vhodné
Chlapec ide na 220 ale vyprával, že tých posledných 25 koní bude 2x drahší jak celý kovaný motor se športovú elektronikú.
S2000 mneli z 2litra normálne 200kW.
Ale co sa týka 2,4l, tam urobit výfuk, filtr a potom skončit, lebo to nemá finančne význam.
Teda ešte off KAT, ked majitel uzná za vhodné
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#31 HW úpravy 2.4i
Jenže třeba u S2000 na to ten motor od začátku stavěli,u 2.4 těžko...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#32 HW úpravy 2.4i
bavíme se o hondě S2000,nebo o soutěžních speciálech S2000? ani ty hondy neměly tolik,z dvoulitru dávaly 240 koní,tedy 177kw někde kolem 8500ot,omezovač byl na 9000otáček,a na to tada volvácký motory stavěný fakt nejsou...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#33 HW úpravy 2.4i
Sem myslel S2000 rally auta.
Ale motor vw 2,0 sa da vyspickovat na podobny vykon.
U Volva 2,4l nevim ci sa negdo vubec zaobira...
Ale motor vw 2,0 sa da vyspickovat na podobny vykon.
U Volva 2,4l nevim ci sa negdo vubec zaobira...
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 34 Odpovědi
- 5340 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 24 Odpovědi
- 2061 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Basstl
-
- 21 Odpovědi
- 1550 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 5 Odpovědi
- 551 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 18 Odpovědi
- 2473 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci