Právě je 19 úno 2018 00:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05 lis 2006 21:47 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Zdravim vsechny nadsence,
rad bych si poridil V40. byl jsem se podivat v nemecku na jeden kousek, krasnej stav, krasna vybava (palubni pocitac, original CD atd.) podle dukladneho prozkoumani nebourane. kdyz jsem si sedl za volant a uz jsem si rikal, ze do toho pujdu, tak se objevila jedna vada. jakmile clovek seslapl spojku a dal nohu z plynu (napriklad na krizovatce nebo kdyz potreboval hodne zpomalit pred zatackou) tak autu razantne klesly otacky az uplne chciplo, podotykam, ze byla spojka uplne na zemi... kdyz se auto nastartovalo, tak drzelo otacky, ale tak kolem 500, coz neni moc... stejna chyba se opakovala i po zahrati. jeste bych rad zminil, ze byla pretim vybita baterie... jednalo se o 1,8 se 125 konmi, jinak pri klasicke jizde se zadne problemy neobjevily (auto reagovalo na pridani plynu bez zpozdeni) pri startovani vsak nestacilo pootocit klickem do pozice starteru, ale musel se pridat i plyn, aby se otacky ustalily na malinkych 500 otackach. olej byl v pohode...
predem moc dekuji
muze mi nekdo poradit, v cem muze byt problem? auto jsem zatim samozrejme nekoupil, ale moc se mi libi, takze stale premyslim co to moholo byt, kdyby to bylo neco malyho, tak do toho hned jdu

_________________
V40; 1,8/1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2006 23:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7306
Bydliště: PRG
Volnoběžný ventil ??? :idea:

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 21:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7306
Bydliště: PRG
jednou za rok vyčistím v benzínu a je klid :wink:


Přílohy:
PC230080.JPG
PC230080.JPG [ 77.77 KiB | Zobrazeno 9966 krát ]
PC230086.JPG
PC230086.JPG [ 65.37 KiB | Zobrazeno 9966 krát ]
P9230001.JPG
P9230001.JPG [ 85.65 KiB | Zobrazeno 9948 krát ]

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 21:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2006
Příspěvky: 721
Bydliště: SK, St. Lubovna
Lachtan: perfektne foto,diik:)

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
www.volvoklub.sk


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 zář 2007 23:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 3239
Bydliště: Praha 9
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Honza 360 doplnil zkušenost:

Doplňuju, kdyby měl někdo podobný problém: vyřešeno - vadný volnoběžný ventil. Solenoid měl sice správnou impedanci, hýbal s ventilem, ale asi nějak špatně. Diagnostika KTS 500 neukazovala nic. Nakonec mi to vycházelo jako nejpravděpodobnější možnost, že bude chyba ve ventilu ale nechtěl jsem kupovat nový. Naštěstí pomohla výpůjčka od strycef (ještě jednou díky), sice jen na namontování a vymontování v režimu zahřátého motoru, ale měl jsem už větší jistotu. V Lysolajích za něj chtěli celkem slušnou cenu 1 000 Kč a ještě jsem probral pár věcí s mechanikem. Když jsem to druhý den ráno vyzkoušel i za studena a fungovalo to, byl jsem štěstím bez sebe Mám další motivaci vylepšovat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 08:35 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 15
Bydliště: Nymburk
Zdravim vsechny nadsence,
rád bych se zeptal čim mohu vyčistit volnoběžný ventil, co všechno se čistí? Ponořit ho cely bo benzinu? :shock:
Jinak diky za foto. Moc pomohlo.

Vasil

_________________
Volvo V40 2.0T 1998 roku


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 13:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7306
Bydliště: PRG
Když ho rozebereš (tak jako je na té třetí fotce), tak ho můžeš ráchat v benzínu jak chceš - pořádně očistit štětečkem hlavně dosedací sedla atd. 8)

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 20:40 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 2161
Bydliště: Č.Krumlov
Kluci, jste si jisti, že je to takhle na GDI?

_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 lis 2007 21:28 
Offline

Registrován: listopad 2007
Příspěvky: 1
Bydliště: Zlín
vcar píše:
Kluci, jste si jisti, že je to takhle na GDI?

Ja to tedy rozhodne na svem 1.8 GDI rok 99 takhle nemam. Da nekdo podrobne osobni zkusenosti s resenim kolisavych otacek u GDI please? Dikec

_________________
V40 1.8 GDI (1999): kombinovana 7,0 l, a 125 K, i to je GDI!!! :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 20:54 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4569
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
RaGDIs píše:
vcar píše:
Kluci, jste si jisti, že je to takhle na GDI?

Ja to tedy rozhodne na svem 1.8 GDI rok 99 takhle nemam. Da nekdo podrobne osobni zkusenosti s resenim kolisavych otacek u GDI please? Dikec


Samozřejmě na GDI je to malinko jinak. Pokud se chceš dovědět spoustu informací od dalšího Zlínského majitele GDI, nebo jeho mechanika, tak pořádáme minisraz, ale případná konzultace je možná i dříve. Ono totiž v případě GDI to bude spíš zakarbonovaný motor.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 21:48 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 2161
Bydliště: Č.Krumlov
Kdesi jsem četl, že existuje jakýsi spray na čištění škrtících klapek atd. Zatím jsem nikde nenašel o jaký by mělo jít. Nevíte někdo?
Jinak dekarbonizace proběhla dost úspěšně (olejem se mohly krémovat vojenské kanady -> 2x výměna s filtrem) a od té doby otáčky za studena kolísají.

_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 18:31 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4569
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
vcar píše:
Kdesi jsem četl, že existuje jakýsi spray na čištění škrtících klapek atd. Zatím jsem nikde nenašel o jaký by mělo jít. Nevíte někdo?
Jinak dekarbonizace proběhla dost úspěšně (olejem se mohly krémovat vojenské kanady -> 2x výměna s filtrem) a od té doby otáčky za studena kolísají.


Jasně existuje ( ten sprej ), máme ho v práci, sice nefunguje přesně tak jak píše výrobce. používám ho klasicky a to funguje na 100%. Pokud nezapomenu, tak si opíšu označení a výrobce.
K tomu kolísání, vyčistit a seřídit klapku.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 11:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3118
Bydliště: Brno/Kyjov
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
jarek.krizan píše:
vcar píše:
Kdesi jsem četl, že existuje jakýsi spray na čištění škrtících klapek atd. Zatím jsem nikde nenašel o jaký by mělo jít. Nevíte někdo?
Jinak dekarbonizace proběhla dost úspěšně (olejem se mohly krémovat vojenské kanady -> 2x výměna s filtrem) a od té doby otáčky za studena kolísají.


Jasně existuje ( ten sprej ), máme ho v práci, sice nefunguje přesně tak jak píše výrobce. používám ho klasicky a to funguje na 100%. Pokud nezapomenu, tak si opíšu označení a výrobce.
K tomu kolísání, vyčistit a seřídit klapku.

Ten sprej je zrejme jak pro benziny tak pro ropaky, jo?? Ta dekarbonizacni ucinna latka bude asi stejna, predpokladam. Co to stoji?
Dik.

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold ultra SUMMUM 230kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWD upgrade-ver.II
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 11:46 
Offline

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 300
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
Ja som raz použil ešte na Toyote tento spray od fy WURTH - pomohlo, určite sú aj iní výrobcovia, ale neviem, koľko to stálo, lebo som to dostal darom zo servosu Toyoty......

_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 18:40 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4569
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Samozřejmě jsem měl v práci klasický páteční blázinec, takže jsem na to zapoměl. Ale na stránkách fa. Berner, nebo Würth se to dá určitě najít, jinak až v pondělí, pokud ovšem opět nezapomenu.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 pro 2007 13:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1005
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Ja bych ten spry ze skusenosti z peugeot clubu nedoporucoval, jelikoz se ty sracky dostanou do motoru a nikdo nevi co mohou dale udelat , ale vim, ze jednomu borcovi to nadelalo neplechu asi cca za 20 000Kc, podivam se tam na ten topic a reknu vice(pokud tam jeste bude) , ja sem u sveho peugeotu , kdyz sem ho mel :D klapku necistil, ale kamarad to delal jedine tim zpusobem (rozebrat a vicistit) zadny srajdy strikat do sani.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2008 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Hřibsko (HK)
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Lachtan píše:
Když ho rozebereš (tak jako je na té třetí fotce), tak ho můžeš ráchat v benzínu jak chceš - pořádně očistit štětečkem hlavně dosedací sedla atd. 8)


Dneska jsem čistil přesně dle fotodokumentace. Výsledek SUPER :palec: Lachtane DÍK.Ještě jsem se chtěl zeptat jestli je možné sundat to plechové víčko na "dně" ventilu, byl by tak lepší přístup k perfektnímu očištění sedel ventilu, ale nevím jestli jsem ho potom schopen utěsnit. Zatím dík a ČAO

_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2008 20:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7306
Bydliště: PRG
MIKA píše:
Ještě jsem se chtěl zeptat jestli je možné sundat to plechové víčko na "dně" ventilu, byl by tak lepší přístup k perfektnímu očištění sedel ventilu...
Bohužel :?

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2008 21:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Hřibsko (HK)
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Lachtan píše:
MIKA píše:
Ještě jsem se chtěl zeptat jestli je možné sundat to plechové víčko na "dně" ventilu, byl by tak lepší přístup k perfektnímu očištění sedel ventilu...
Bohužel :?

já si to myslel :ryma:

_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 20:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2007
Příspěvky: 545
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Můžete mi prosím někdo sdělit, kolik by měly být normální volnoběžné otáčky (motor GDI)?. Díky...

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
Obrázek [/URL]
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 21:00 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4569
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
ruprecht píše:
Můžete mi prosím někdo sdělit, kolik by měly být normální volnoběžné otáčky (motor GDI)?. Díky...


Myslím že 750 ale 100% to z hlavy nevím.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 11:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2007
Příspěvky: 545
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Mohl by některý z majitelů GDI popsat způsob vyčištění volnoběžného ventilu? Respektive i kde ho najdu a jaké budu potřebovat nářadí. Do Volva se mi s tím nechce, jestli je to taková prkotina jak se tady píše :-).
A ještě jeden dotaz: běžně mám volnoběžné otáčky kolem 800, ale v posledním týdnu mi bezdůvodně při stání spadnou někde k 600-700 a musím při rozjezdu přidat krapet víc plynu než normálně. Dělá to zatím jen občas, ale předpokládám že samo se to nezlepší. Pokud zapnu klimu tak mi otáčky kolísají od 500 - 700. Předpokládám tedy, že není něco v pořádku :-( . Dle diskuse výše asi zanesený ventil, ale co s tou klimou? Postačí vyčištění a výměna náplně, nebo to bude chtít i něco víc? Dík za případné odpovědi a rady...

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
Obrázek [/URL]
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 13:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5132
Bydliště: České Budějovice
Nechci bejt poslem špatných zpráv, ale GDI ten volnoběžný ventil na čištění nemá. Tam je třeba vyčistit škrtící klapku, což není zas taková prkotina.

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 14:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2007
Příspěvky: 545
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Aha, tak jsem špatně hledal (a bylo to tady: viewtopic.php?f=28&t=9165&start=25&st=0&sk=t&sd=a). Takže škrtící klapka - do toho se pouštět nebudu. Holt navštívím servis...

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
Obrázek [/URL]
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 15:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5132
Bydliště: České Budějovice
Ale můžu se mýlit, nejsem mechanik ani velkej znalec ;-) on se nějakej odborník ještě ozve

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
JRFilters


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.093s | 24 Queries | GZIP : Off ]